Geçmişi Silip Yeniden Doğmak…

Bugün yıllardır görmediğim sesini duymadığım ama bu yaşadığım hayatın daha da  zor geçmesine neden olan, bir yandan da çok sevdiğim babamla bir telefon görüşmesi yaptım.

Çok tuhaf… O konuşmadan aklımda en çok yer eden cümle ise “Geçmişi hiç düşünme, bugün senin yeniden doğduğun gün olsun, artık hep geleceğe bak!”

Geçmişim tümüyle kendisi ile dolu iken geçmişi unutup yeni bir başlangıç yapmamı istemesi ne kadar ironik…

İşte böyle… iyi niyetle söylenen ve  içinde geçmişin pişmanlıklarını barındıran bu cümle bütün gün beynimde dönüp durdu, bilinçaltımda da olumlu bir mesaj olarak yer eder inşallah ve zor geçen çocukluğumu hatta ilk gençlik yıllarımı belki bundan sonra içim sızlamadan hatırlama cesaretini kazanabilirim böylelikle…

Blogumu da son zamanlarda iyicene günlüğe döndürdüm, bir sonraki yazımda bana kendimi unutturan bir film yada bir dizi ile geri dönerim umarım…

O zamana kadar sevgiyle kalın…

Bugünün Tavsiye Edilen Filmi; Bed Of Roses 1996

8 thoughts on “Geçmişi Silip Yeniden Doğmak…

  1. Bogazim dugumlendi kaktusum😦 gecmisinle barismak hakikaten cok buyuk ve guzel bir adim… senin adina cok sevindim… hep guzel anilar biriktirin artik insallah…

    • 😦 canım Aslım en çok ihtiyacım olan şey geleceğe karşı daha umutla bakabilmek, bundan sonra her şey daha güzel olur inşallah…
      sizinleyken hep güzel anılar biriktiriyordum artık ailemde güzel günler görür inşallah
      oxoxo

  2. bkt yildiz ceteside senin bir nevi ailen artik kuzum.senin mutlulugun bizim bizim mutluluklarimiz senindir..kotu seyler yasanmis olsada saplanip kalma gecmisine daha onunde gecmis yillarindan fazla gecirecegin gelecek yillarin var umutla tutun onlara.,umutla tutunamiyosanda bizimle tutun :))))

    • Dün biraz duygusaldım bugün daha iyiyim sayenizde… En büyük şansım dostlarım zaten bu hayatta, ne zaman köşeye sıkışsam nefes alacak bir ortam yaratıyorsunuz hep🙂 Herkese de bir BKT Yıldız çetesi lazım, ölüyü diriltirsiniz icabında😀 en yakın zamanda görüşelim, kaynatacak çok şey var oxoxox

  3. En azından geçmişi unut diyebiliceği bir diyaloğunuz varmış ben babamı en son 2008 de gördüm konuştum😀 Onun haricinde adliye koridorlarında ki selamlaşmalarımızdan ibaret bizim baba-kız diyaloğumuz. Belki de böylesi daha iyidir çünkü konuştukça zarardan başka bir faydası dokunmayan bir ilişkimiz vardı belki de senin içinde böyle daha iyi olucaktır ne dersin🙂

    • 2008 ne uğurluymuş(!) aynen bende en son o zaman gördüm. bu yeni başlangıç nasıl sonuçlanacak hiç bir fikrim yok ama bu defa sanki eski hassasiyetim kayboldu, işler yine hayal kırıklığına dönerse bu defa o kadar üzülmeyeceğim en azından şansımı denedim derim en kötü.
      hakkımızda hayırlısı canım, hayat ne önümüze koyarsa sindirmek zorundayız malum😉

Bir Cevap Yazın

