Mim: Bir Tutam Korece?

Bu seferki mimin konusu en sevdiğiniz Korece kelimeyi seçip aynı konseptte dizi, şarkı, resim bulup gerekirse aranjman yaparak siz sabırlı okurlara sunmak olacak 😀    Mimin yaratıcısı Oh-Yoon-Joo nam-ı diğer B-Cadısı, ahanda yazımız budur 😀  Başlıyoruzzz….

En sevdiğiniz KORECE kelime hangisi?

보고싶다 – Pogoşipda

보고싶다 – Pogoşipda – I miss you/I want to see you: İngilizceye genellikle “birini görmek istemek” şeklinde çevirselerde aslen “özlemek” fiiline tekabül ediyor 😀 Sık sık şarkılarda, dizilerde, repliklerde duymak mümkün.

Seçtiğim Şarkı

İlk kez Mawang OST’inde dinlediğim JK Kimdonguk amcayı bu defa da Scent Of Woman dizisinde dinledim bu yıl.  Bucket List adlı şarkısında bir “pogoşipıl” demesi var insanı derbeder ediyor 😀

Seçtiğim  Dizi

Shut Up Flower Boy Band 2012

Son izlediğim dizi Shut Up Flower Boy Band… Serminece‘nin tavsiyesi ile izledim, dizi liseli bir grup arkadaşın müzik tutkusu etrafında dönsede ağırlıklı olarak gerek aşkta gerekse arkadaşlıkta “sadakat”ı ön plana çıkarıyor. Başroldeki esas oğlan ve esas kızın arasındaki ilişki, her zaman birlikte olamayışlarından gelen özlem duygusu çok masumane şekilde işlenmiş. İzleyenler için diziden ufak bir bukle, henüz izlememişler amman dikkat SPOLIER!

Kwon Ji Hyuk (Sung Joon 성준) – Today 오늘은

Seçtiğim Resim

Bu yıl bir Japon dizisi beni çok şaşırttı, Rich Man Poor Woman’dan bahsediyorum 😀 Senaryoda sıkıntı yaşamasalarda dizileri görüntü açısından hep sönük kalırdı Japon dizilerinin ama bu defa Kore Usülü dizi çekerek gözlerimi yaşarttılar. Alışveriş sahnesi bile vardı o derece 😀 Hoş kötü çekseler ne olacaktı, dizide taş gibi Oguri Shun oynuyor, ben yine de izlerdim diziyi 😀 Oguri Shun demişken evlilik yaramış bu çocuğa, çok güzel aşık rolü yaptı bol bol gülümsedi sonra 😀 yemede yanında yat yani 😀 Aşağıdaki tüm giflerde dizide sevdiği hatunu özlediği sahnelerden bir bukle 😀 Yirim ben oni 🙂 (Credit Gif: amatteroftiming)

Oguri’cim bizde seni özlemiştik, bu diziyle karşımıza çıkman çok süper oldu bu yıl 😀 Darısı romantik komedi çekeceğim deyip bizi kandıran So Ji Sub’ın başına 😀

Şimdi geldi sıra mimi paslamaya 😀 2.kez de olsa Şizomizo‘ya paslıyorum gari 😀

Herkese İyi Haftalar…

Mim: Bir Tutam Korece?” için 6 yorum

  1. Eneğğ kelimen sen gibi duygusallı heğ, pek beğendim. soaw ne güzel diziydi yav. Bu aralar hiç yok adam gibi dizi. Kore camiası olarak yastayız hep. Şu dediğin diziye de bakacam bir ara. Gel böyle sık sık kendini özletme he mi 😀

    1. Senin yazıyı okuduktan sonra “biçin ya!” ile “pogoşipta” arasında gidip geldim ama kazanan taraf duygusal yanım oldu 😀
      soaw’da az ağlatmadı beni he, 49days de güzeldi şimdi anımsadım birden 🙂
      ağlama ama bak shut up flower boy band var onu izle 😀 yada es geçtiklerin varsa onlara bir bak , ben can you hear my heart? ı izliyorum misal şimdi, ilk 2 bölüm güzeldi 🙂
      😀 olur özletmem 🙂 kendimi, sizi özledikçe gelirim sık sık 😀

  2. Ne romantiksizniz lan… aranızdan bi pislik ben çıkmışım akjdhghagjsfgha
    kelimeye bagele bogoşiposo ..tamam.. sen I Miss You’yu izlemen galiba. tam bu yazının dizisi olurmuş. habire özlüyorlar ajhkdahgfa

    1. :)))))))))))))))) 😀 dime öyle her dilde küfür olduğuna göre insanın doğasında var, bir açığımızı yakaladın ve çok güzel doldurdun 😀 yoksa pogoşipta demekte ne var Allaha sen, önemli olan işlevi 😀 senin buldukların günlük hayatta daha kullanışlı 😀 şahsen ben çok takdir ettim 😀 😀 😀
      daha izlemedim, dizi bitsin yada yarılansın öyle izlicem 😀 bileydim böyle bir mim hazırlicim önceden başlardım izlemeye 😀

  3. Vays mim patlaması oldu ya bi anda (: İçinizi çözmek için yapılmış gizli bir deneydi bu aslında 😛 Kaktüsümüz ne yımşah yürekli bir hatunmuşsun sen 😀 (Bilmiyormuş ayağına yattım tamam 😀 ) Seçtiğin şarkı için ayrıcana tebrik koyuyorum sana hastasıyız dede o_0 şarkıyı dinlemeseydim daha iyiydim ben oysa 😀

    Seçtiğin resimle Ji Sub’a lafı getirmeni ayrıcana ayakta alkışlıyorum, teee uzaklardan uçan bir serçenin kanat çırpışlarını hissettim yüreğimde 😀 Jisub shi azcık adam ol, romantik komedi çek ya artık 😀 Bak kızın gözleri yolda kaldı (:

    1. dıştan tiken tikenimdir ama içim de bir o kadar yımşah 😀 ni demek, kadife sesli bir başka yakuşukluyuda araya sıkıştırmış oldum 😀
      JiSubşi’nin always’ini birkaç defa izledim, izledikçe içim gidiyor neden romantik bir şeyler yapmıyor diye 😦
      sesim duyuldu bence 😀 evren aldı mesajımı 😀

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s