Mim: 5 Şey

Makino’nun Çantasındaki 5 şey

Ahanda çantam budur! Sevgili Elipi Kore’den bizzat getirdiği için parçalanana kadar kullanmayı düşünüyorum :D  Bakalım içinde neler var🙂

Çin malı🙂 ufak el çantam ki  5 fermuarlı gözü vardır kendisinin; flash bellek, anahtar, akbil, yedek  kulaklık ve  B (1,6,12) vitamini haplarımı içine koyuyorum. Vitaminleri yaz sonu 2 kere üst üste soğuk algınlığı geçirdiğim için “çok çalışıyorsun, dinlenmeye de vaktin yok galiba” diyen doktorum vermişti ama hastayken çok içmemiştim daha yeni kutuyu bitirmeye çalışıyorum🙂 Cüzdanım olmazsa olmaz tabiki! Bir de ajandam ve küçük  hello kitty defterlerim😀 İşle(!) ilgili herşeyi bu defterlere yazıyorum.

Saydım 5’i geçti ama biri olmazsa diğeri de olmazdı idare edin😉

Odandaki 5 favori şey!

Odamı abimin odası ile değiştirdiğimden beridir, bir türlü şekil veremedim, eskiden bir karakteri vardı sanki :(  artık benim için sadece uyuma yeri oldu :S  Sevdiğim şeyleri de hep dolapların yada çekmecelerin içine koydum. Arkadaşlarımdan aldığım hediyeler, notlar,  mektuplar, günlüklerim büyük bir çekmecenin içinde durur. Bir de uzakdoğu ruhunu hapsettiğim bir dolap var, Elipi’nin Kore’den aldığı Always OST’u, JYJ In Heaven albümü, SuJu’nun SPY albümü, JiSub takvimi, notluğu, JYJ çorabı(!), foto albümü😀 vs , Hikaru’nun Amerika’dayken yolladığı Agatha Christie romanı Cat Among the Pigeons (Uzakdoğu ile bağlantısı Hikaru’dan gelmiş olması😀 ), birde Carrefour’da indirimde gördüğümde aldığım Kore yapımı filmler var, sayısı şimdilik 3, tek bir tanesini duymuşluğum var o da The Good, the Bad, the Weird filmi ama daha izlemedim😀 Bu arada bir ara Kore’den gelen ganimetlerimle ilgili bir yazı yazmak istiyorum😀

Upss yine 5’i geçti😀

Bu ay yapmayı planladığın 5 şey?

Bahtsız bedevi gibi iş yerinde bayram seyran haftasonu demeden nöbet tutmaya devam edersem büyük ihtimal 2013’e giremeden kendimi atacağım bir yerden😀 Değil bu ay ne yapacağımı, akşam işten kaçta çıkacağımı bile kestiremiyorum artık. Ama içime “carpe diem” perisi kaçtı  son günlerde, misal geçen gün otobüs durağında Twilight Breaking Down part 2‘nin afişini gördüm(linkteki başka bir afiş), twilight filmlerini her zaman liseden arkadaşım S ile izlemişimdir, ertesi hafta işten ilk erken çıkabildiğim gün pat diye onunla buluşup sinemaya gittik. Kendisi spor salonuna gitmeyi planlıyordu ama beni karşısında görünce dayanamayıp sinemaya geldi😀 Tatlı tatlı veda ettik Edward’a😀

Almak istediğim 5 şey

İhtiyaç duyduğum çok şey var, yeni laptop, gardrop vs ama bir yandan da hiç bir şey istemiyorum.  Bu yıl başıma çok güzel şeyler geldi asla tahmin edemeyeceğim şeyler, çok güzel arkadaşlıklar kurdum, başıma gelen bu güzellikler  için şükrediyorum Allah’a.

Ama son zamanlarda üst üste hayal kırıklıkları yaşıyorum, başarmayı istediğim şeyler vardı fakat hayat kavgasından onlara yeteri kadar ulaşmayı deneyemedim. Şimdi elimden kayıp gitti ve tekrar başa döndüm.  Eskisi gibi enerji dolu da hissetmiyorum, tekrar baştan başlamak bu defa daha yorucu olacak. Mevcut elimde olan şeyleri de iyileştiremiyorum, sadece bekliyorum, bakalım hayat bana ne verecek? Dilerim 5 güzel şey verir en yakın zamanda 🙂

Seni mimleyen kişiden etkilendiğin 5 şey

Bana bu küzel mim’i bez cadılarından B Cadısı pasladıydı😀 Onun en sevdiğim yanı kimseyi unutmaması. Blog içinde diğer tatlı cadılarla olan ilişkisi, benim gibi blogla arası açılan bloggerları tek bir mimle tekrar bu sıcak  ortama davet etmeyi unutmaması her defasında içimi rahatlatıyor. Kendimi hiç uzaklaşmamış gibi hissediyorum çok iyi geliyor😀

Bunun dışında blogu sürekli güncellemene acayip imreniyorum, eski kafa kalmadı bende oturup şurda iki satır yazarken saatler geçiyor biliyon mu😀 Neyse ben yine ağlama moduna geçmeden bu mimi birine paslayayım😀

Şizomizo orda mısın gıızzz, bu mim sağaaa gelsin😉

10 thoughts on “Mim: 5 Şey

  1. kore ruhunu kitlediğin çekmecenin başına bir şey gelirse yani aniden bir hırsız girer hiç bir değerli eşya çalmayıp sadece o çekmeceyi götürmüşse o hırsız emin ol ben değilim😀
    bende serinin hepsini aynı arkadaşımla izledim çokda güzel bitsede bitti diye de bir üzüldüm zaten😀

    • bak bak bak😀 bunu dediğin iyi oldu, başlarına bişi gelirse ilk iş senin bloguna bakmak😀😀😀 Kore’ye gidemedim ama arkadaşım sayesinde eksik kalmadım hiç jisubımdan😀
      Sinemadan çıkarken içim burkularak çıktım valla, ilk film hariç diğerlerini hep sinemada izledim, hobi gb olmuştu , şimdi kendimize başka bir seri filmi bulmalıyız😀 son filmi bende beğendim, dövüş sahnelerinden tut romantik sahnelere kadar çok estetikti🙂

      • kesinlikle alice’in öngörüsü olan öldürüşme😀 sahnelerine bayıldım.aksiyon sevmediğim halde harikaydı.bu kızda gittikçe bir güzelleşiyor zaten hıh sinir şey😀

        • çok heyecanlıydı o sahneler, yönetmen çok iyi iş çıkarmış, bu defa lens ve makyajları çok çok daha iyiydi, nedense çok doğal duruyordu😀 Alice her daim güzel – di , bitti ya artık seri, Alice’de veda ettik😦 neyse dvdlerini seyreder seyreder dururuz.

  2. Ahh bu iş olayı olsa bir dert olmasa ayrı bir dert. Yakana yapışıp nerede yeni yazı diye silkeleyemiyor ki insan, napayım ancak bu şekilde sızıyorum toz almaya bloguna hehehe😀

    bu arada NE ÇOK Kore’li eşyan varmış senin öyle cıkcıkcık Soğuk kış günlerinde o çoabı ayağında fotoğraflayabilirsen imrenirim yoksa kuru kuru bana çorabımda var ki diye gelme😛 (Gısgandım ya ben )

    Bu arada yeni gardrobu sen istemişsin ben yeni elime geçirdim nihahahaha >.< Burası gerçi çok acıklı bir hikaye ya neyse😀 Yaz, bol bol yaz, her fırsatta yaz inşallah😀

    • Aklıma OSKA çorapları geliyor ne zaman elime alsam çorapları😀 Ben o çorapları ilk ve son (eskimesin diye🙂 ) defa ÜDS’ye girerken giydim hemide, o kafayla tabi çok kötü puan aldım ama ossun, çalışmadığım bir sınava girerken yine de moralman iyiydim, aklın yolu bir o gün evden çıkmadan ayağımdayken fotolarını da çektim ama bunları başka bir yazıda koyayım bakar bakar güleriz😀😀

      Amanin yeni gardrobun hayırlı olsun😀 dünyanın en işlevsiz gardrop ve kitaplıklarına sahibim ben şuan😀

      yeni mim de geldi yarın onu da yazarım😀 komawoooooo😀 sen de olmasan nepcem ben😀

      • Ne demek canım, bir şekilde yazılarınıza ulaşmak için mimleri kirli emellerime alet ediyorum işte😀 Şimdi balayı dönemindeyiz bakalım belki bu işlevsellikte elindekinden daha kötü bir yerde duracak işin sonunda ama şidişlik çooog işlevliki bu modundayım ^^ Ayrıca Kitaplığım geldiğinde Eğer mobilyacı abiciğmin benim sözüme uymuşsa sayfa sayfa fotoğraf paylaşacağımdan emin olabilirsin😀 Maksat Makino kız kıskansıın😛

        • hazır mı aldın, yoksa imalatçısına mı gittin? paylaş paylaş hiç kıskanmam çok şeker bir insanımdır söylemesi ayıp, güle güle kullan bile derim😀😀😀
          ayıp olmaz ise ne kadara patladığını da yazarsın😀 fotoğrafsız o yazı olmaz tabi, foto da isterim😀

  3. nedense son dönemlerde tüm sevdiğim bulogırlarda böyle bir inzivaya çekilme bi hayattan kopma bi kendini işine adama ya da koca bulma hali var ki en çok kıskandığım grup sanırım en son grup oluyor🙂 nedense fazlaca sıkıldık sanırım ve hayatımıza girmesini istediğimiz değil 1 tek şey 5 şey bile artık mutlu etmiyo bizi… özledim sizlerle konuşmayı falan.. ben hayatıma yeniden 5 aktif blogerın girmesini istiyorum.. makinosev, masal evi, mydestiny, nomuyeppuda bideeeeee şizoooooo…. ama sanırım uzaklaşmak hepimize iyi geliyor…

    • uzak kalmak hiç de iyi gelmiyor Aryam :S sorun iş saatlerinde, öyle bahtsız bedeviyim ki, iş saatleri belirsiz tek kamu yerinde çalışıyorum, özel sektörden beni sömürüyor diye kaçmıştım daha beteri yine beni buldu😀 kendim gibi davranabileceğim, kendi sevdiğim şeyleri yapacağım bir haftasonları vardı onlarda gitti elden, yaşadığım onca streste cabası😦 sabırla işlerin yoluna gireceği zamanı bekliyorum şimdi.
      günlük gazete okur gb blogları takip ettiğim zamanları özlüyorum, yazıyı okuduktan sonra dünya kadar da yorum yapıp eğleniyorduk. şimdi ise yetişebildiklerime bakabiliyorum😦
      ayşşşş na du pogoşippooooooo arya-şiii ^_____^

Bir Cevap Yazın

