MİM: Hayalimdeki Ev

Düşünmesi bile huzur veriyor, her ne kadar kafamı yastığa koyduğum yani yaşadığım evi sevsemde, işi biraz tasarıma döktüğümüzde onu da isterim bunu da isterim duygusu çok daha ağır basıyor 😀 Sadede gelirsek bu defa mim diye hayalimdeki evi anlatacağım 😀 Egosantrikrapsody pasladıydı bu mimi 😀 Güzel güzel hayaller kurdum sayesinde, çommal kamsahamnidaa ^^

Hayalimdeki ev!

Kutu gibi evim olsun düşüncesi ile başladım hayale…

Ama daha bunun mutfağı var, salonu var, var da var! Ufacık eve nasıl sığacağım ben! Dedim sen Makinosun büyük düşün! 😛

Daha eve girer girmez ayaklarım yerden kesilmeli…

Pardon hayaller karıştı, hayalimdeki ajussiyi anlatmaya başlıyordum az kaldı 😀

Baştan alıyorum..

Ev dediğinde her mevsim ayrı bir çiçek açmalı duvarlarında.

Kıyısında köşesinde illa ki bir balkon olmalı sonra…

Juliet’in evinden bir tutam balkonu hayalimin içine serptikten sonra artık kapıdan içeri girme vakti gelmiştir benim için 😀

İşten gelmişim çok da yorgunum, içim daralmış bütün gün, ama evin içi ferah çok şükür 🙂 Hiç üşenmeden kendime bir çay koymalıyım mutfakta… (credit)

( Bende çok baktım, fotoğraftaki mutfakta bir ocak neyin bulamadım ama ossun elektrikli çaydanlık kullanırım bende 😛 )

Çay olana kadar çantamı odama bırakayım.

Çalışma masamın üstü doktora tezi için çalışıyorum deyi kaynak kitaplarla dolu ama blogu da ihmal etmiyorum. (Gördüğünüz gibi ne blogu es geçtim ne de doktora hayalimi 😛 )

İki dakikada duşumu da aldım, o sırada çaydanlıkda su da kalmamış tabi, neyse ki son anda kurtardım ama hiç üşenmedim yine su koydum,  hiç bir şey modumu bozamaz 😀

Şimdi çayımı demleyip salonda ayaklarımı uzatma vakti…

Mutlu muyum mutluyum tabisi de 😀

Ama işte sarayda da yaşasanız tek başına bir ömür geçmez 😀

Maharet o evi size elceğizleri ile yapan bir ajussiyi bulmak 😀

Onu da birgün buluruz inşallah 😀 Benim hayalimdeki evin detayları da böylelikle bitiyor.

Bu mimi seven, hayalim var diyen var ise beri gelsin, zira mimi pasladım gitti 🙂

Bu hafta da amma çok yazdım yav, nazar değmesin 😛

Hedefim daha iyiye, sürpriz yazılarla geri dönmek dileğiyle, hepinize iyi haftalar olsun.

JiSubcuğumun doğum gününü de tekrar tekrar kutlarım, sağlıklı bir yıl geçir emi 😉 (Duydu beni kesin, kesin!!! 😛 )

MİM: Hayalimdeki Ev” için 8 yorum

  1. Evin ne güzelmiş ya öyle. Kutu gibi ev hayali ne öyle tabi. Boğulacaksan büyük denizde boğulacaksın. Hayallerde kesinti yapılmaz 😀 E tabi ya sen Makinosun afferim hep böyle afferim 😀 Bayıldım ha evine. Çay varsa ben de gelirim ha. Bir keyif yapalım, bir dedikoduyu doyalım hemen 😀 Tişkür ettim hem yazdığın içün 😀

Bir Cevap Yazın

