생일 축하합니다 소지섭 ^^

생일 축하합니다 소지섭 ^^

생일 축하합니다 소지섭 ^^” için 5 yorum

  1. Anam kaktüs kızın blogu ele geçirilmiş, Koreli ajanlar bir de utanmadan gelmişlerde tankşinın diye şarkı paylaşmışlar. Allah cezanızı piii 😛

    Neyse ne diyoruz Seil Cukka Hamnida Soji emmi (: Konuyu burayada bağladığıma göre en kısa zamanda, Küçük Siren’in sesini duymak dileğiyle (:

    1. asdfhdhfdgfj 😀 yettim gari herşey kontrolüm altında 😀 kendi çapımda masum masum JiSub’a doğum günü partisi veriyordum, kızlarda o yüzden yardıma gelmişti 😀 keşke kendim söyleseydim ama şimdi bende garipsedim 😛 😀

      Ceren’de bende aldık mesajı , çalışmalarım başladı 😉 yaksuk mu yaksuk!

    1. Güncelledim gitti 😀 Bakınız nasılda çabuk yazdım 😛
      Yeni izlediğim şeyler var benim de elbet 😛 😀 çok mutluyum o konuda 😀 aralarda çok şey kaçırdım ama sanki son çıkanları takip edebiliyorum 😛
      Big, Poor woman rich man, reply 1997, Shut Up; Flower Boy Band(yeni başladım) izledim ben yağğhaaa:D Onların vakti geçmeden Ortaya karışık bir şeyler ben de yazayım istiyorum 🙂
      Başarabilirim bunu evet 🙂
      Desteğiniz için komaooo ^^

Bir Cevap Yazın

