Mim: Kore Pop’un Enleri

Cümleten herkese merhaba ^^

Uzun zamandır yapmayı istediğim bir mim ile karşınızdayım, yalnız sorun şu ki K-Pop mevzusu kesinlikle benim uzmanlık alanım değil😀 Ne kadar kasılsamda bir türlü yorum yapacak güveni kendimde bulamıyorum😀 Arı gibi üretken arkadaşım B Cadısı için yazması kolay tabi hatta bana mimi gönderdiğinde o gazla bende yazarım sandıydım ama olmuyo olmuyoo, mimi yazacağım diye tek tek k-pop yazıları okurken buldum kendimi, haliyle şuracıkta bir şeye yazmaya kalkışsam tüm o okuduğum blog yazılarından aklımda kalanları dökmüş olacaktım yazıya😀 Ben de hiç kendimi kasmayıp, hangi şarkılar beni deli gibi yerimde hoplatıyor, hangi grupları izlerken ağzımın suyu akıyor onu yazmaya karar verdim😀 Mim de geçen soruları da biraz modifiye ettim o yüzden🙂

K-POP’un en yetenekli, kaliteli ve en içi dışı bir grubu hangisi?

Yetenek denilince nedense aklıma müzisyen olarak kabiliyetleri değilde Kore dizi-film-müzik endüstrilerinde edindikleri yer geliyor. Bir çok iyi grup var ki sahne şovları, röportajları ve hit şarkılarıyla çok başarılılar. Yalnız dizi endüstrisinde de başarılı olanlar beni daha çok cezbediyor.

Özellikle JYJ grubunu o yüzden daha çok seviyorum, Kore sevgimi besleyen ana unsurlar hep diziler olduğu için tanıdığım bir çok müzisyeni de dizilerde (yada filmlerde) keşfettim hep. Jae Joong‘u da ilk kez Heaven’s Postman filminde farketmiştim misal, öncesinde sarı saçlı halini çok defa görmüştüm ama ilgi alanım diziler olduğu için daha fazla bilgim yoktu. Derken YooChun‘un oynadığı Sungkyunkwan Scandal‘ı izledim ve tamam ben bu çocuklar kimdir necidir öğrenmeliyim dedim. Junsu‘yu da hiç es geçmeyeyim zaten Jang Ri Inn ile yaptığı duetten dolayı biliyormuşum.😀 Sonrasında ise artık bloglardaki JYJ yazılarını da takip etmeye başlamıştım. Tipik bir grup keşfi hikayesi bu elbette ama olsun kimse bir grubu dahası üyelerini durup dururken benimseyip takip etmeye başlamıyor,  benim ki de böyle başladı🙂

So Ji Sub sevgimi bilmeyen yoktur, vaktiyle onunla ilgili gördüğüm tüm bilgileri derleyip sizinle paylaşıyordum. Benim için aktör olarak bir numaradır ve Türkiye’de de daha fazla bilinmesi için elimden geleni yaptığıma inanıyorum. JYJ grubu ile ilgili olarak da Türkiye’de daha iyi tanınmasında emeği geçen bir çok arkadaşımız var. Kimisi kendi bloglarında kimisi de LunaReds‘i temsilen yani Türk JYJ Hayranlarını buluşturan JYJTURKEY sitesinde biraraya geliyor. Emekleri o kadar büyük ki JYJ’de artık onlar vasıtasıyla Türkiye’deki hayranlarına yani bizlere mesajlarını yollamayı ihmal etmiyor.

BONUS GIF (credit : atussigirl )

credit atussigirl

credit atussigirl

credit atussigirl

credit atussigirl

credit atussigirl

credit atussigirl

Eveeet böylelikle 3 soruya sahip mimi bir çırpıda cevapladım hatta mimi mim olmaktan çıkarıp JYJ grubuna olan mütevazi sevgimden bahsettiğim “Hangi K-Pop Grubunun Takipçisisiniz?” mimine döndürdüm😛

Ama kapanışı Koreli bir hemcinsimle yapacağım,  1-2 haftadır günde zibilyon kere dinliyorum (ama hala sözlerini ezberleyemedim ne hikmetse :P) Eminim sizde seveceksiniz, son ses dinleyin lütfen.

Sonraki yazıya kadar kendinize çok iyi bakın🙂

Ailee(에일리) _ I will show you(보여줄게)

8 thoughts on “Mim: Kore Pop’un Enleri

  1. Yazı yaz işte böyle yea arada. Bu blog boş kalmasın. Üzülüyorum ben😀

    JYJ çocuklarını ben de çok seviyorum yahu. Sesleri falan güzel valla hele Junsu’nun yeni albümü allağğh yani. Bak ben birazcık öğrendim bu işleri😀😀 Ama sen gibiyim henüz uzman olamadım😀 Zaten zibilyon tane grubu cartı curtu çıkıyor asla bilemeyiz onları.

    Bu kızın sesini seviyorum ben de. Bir Halo söylüyordu (http://www.youtube.com/watch?v=ZUl_hioWOfk) görmediysen izle afedersin yardırıyor yani😀 Ellerine sağlık ^^

    • şizomizo bir ara sırf bu kızdan bahsediyordu halo’yu da o zaman dinlemiştim, ne güzel aksanı var falan derken kızın Amerikada doğup büyüdüğünü öğrenince heh ondan demiştim😛
      ama ses süper di mi, heaven şarkısı var bir de ilk klibi albümünün o şarkıda güzel bak😀
      sonunda ilk albümden bir şarkıcıyı keşfettik bundan sonrası gelir gibi😀

  2. Biliyom biliyom o şarkısını burada hiçbir şey gizli kalmıyor😀😀 Sayelerinde her şarkıcıdan 3-5 parça biliyorum biraz daha gidersem nolcak bilmiyorum. Sesi harika ötesi güzel olmasına rağmen şarkıları ne bileyim tam benlik değil gibi ama du bakalım😀

    • asdfhghllkşdk😀 evet öyle oluyor buralarda , hiç çenemizi tutamıyoruz😛
      benim ruh halim çok fena, ters psikoloji midir nedir gangnam style filan derken nerde gaz parça var, hoppidi hoppidi onları dinleyip mutlu oluyorum, hakkımda hayırlısı artık😀

  3. Ellerine sağlık kaktüsüm canım benim yazılarını o kadar özlemişim ki bir çırpıda okudum cidden (:

    Daha çok daha sık ve bol bol yazmanı istiyoruz (: JYJ için bütün sorulardan kendi çıkarına gelecek şekilde yararlanmış olsan da bu güzel yazı sayesinde yırttın hadi yine iyisin😛

    (Ne zamandır yoktun ki ben sana bu bilgiyi geçme gereği görüyorum o_0)
    Ailee artık bizim evin kızı zaten. Bu parçadan önce çıkış yaptığı Heaven adlı klibi var birde onu daha çok sevdim ben ^^

    Ayrıca duyduğundan eminim ama Junsu solo olarak çıkardığı albümle yeri göğü sallamıştı. İşte buda o klip http://www.youtube.com/watch?v=UslqIyPZsic

    Klipte yer alan dişi canlıya dikkatle bakılması gerek tabii😦

  4. Cidden bayadır ortalıkta yokum, blogun 2.yıl yazısını bile yazmayı unutmuşum 27 temmuzda😦 ama şizomizo sayesinde heaven ile halo coverını dinlemiştim, heavenın klibindeki koreli jesus’da ayrı bir hoj🙂 bu hoppidi hoppidi şarkısı da güzel çok pis gaza getiriyor beni😀
    klibi görene kadar a junsunun albümü mü çıkmış diyordum ki Tarantallegra’yı ve gerisini hatırlayıverdim, yeni bilgileri geçtim eski bilgileri de aklımda tutamıyorum artık böhüüü, ben böyle miydim halbusi😦 o değilde bildiğim kadarıyla junsunun erkek ikizi vardı kız değil ehühehhe😛 tamam tamam iğrençtim, içimde kalmasın dediydim😛
    cadılar bayramınız kutlu olsun buarada🙂

  5. K-Pop hakkında bilgimin bir kaç grupla sınırlı olduğunu oturup bir ara dinlemem gerektiğini hatırladım.🙂 Ailee’yi de ilk kez dinlemiş oldum, hatun kişilerin sesine genelde tahammül edemiyorum da.🙂 Bir de teşekkür ederim.🙂

    • şahsen ben bir grubu yada kişiyi bile geriden geriden takip edebiliyorum, diğer grupları keşfedip sindirmem biraz zor😀 ama dizi soundtracklerini mutlaka takip ediyorum, asıl o zaman takip etmesi kolay oluyor🙂 ben de tam tersine normalde tam bir bayan vokal hastasıyım, jyj deki elemanların sesi çok spesifik kolayca ayırt edebiliyorum birbirinden belki de o yüzden hoşuma gidiyor😉

      ne demek efendim, çok reca ederim🙂

Bir Cevap Yazın

