Mim: Bana Soranlar Olmuş ^^

Herkese cümleten merhaba…

Yazmayalı yine çok oldu, o arada “nen var, nasıl gidiyor hayat?” dercesine 2 tane soru-cevap mimi geldi 2 güzel arkadaşımdan🙂 Sırayla bu iki mimi cevaplayıp, blogun tozunu alayım istiyorum. Başlıyoruz…

SORU-CEVAP 5

Sevgili Harmony‘den geldi mim, hafif yaz müzikleri eşliğinde cevaplamaya çalıştım😉

Günün Nasıl Geçti?

Bu sabah ÜDS’ye girdim,  KPSS’de kapak açmamıştım bu defa 2 gün çalıştım Allah için, çok farketti çoook :S daha yeni hastalıktan çıktığım için mendil getirmiştim yanımda ama sınav yasakları gereği sınava sokamadım,  ÖSYM’nin verdiği 2 yaprak saçımdan ince peçetelerle yetinmem gerekti 3 saat boyunca, ha bir de kocaman bir anfide sınava girdiğim için öksüremedim de (malum eko süper ötesi oluyor orda)! düzenli aralıklarla yudum yudum su içtim onun yerine :S  Ben bunların hesabını yaparken bir yanda da soruları çözmeye çalıştım, özetle benim için sınav perisine dua edin emi, bir kıyak yapsın bana😀

Bunun dışında birde kronik yorgunluk var, insan hep mi yorgun olur, nerde eski makino be tey tey…

İsim Vermeden Bahset?

Üniversite yıllarımı özledim ben! Tamam, bu dediğim sorulan soruyla pek bağdaşmıyor biliyorum ama tekrar üniversite sınırlarında yaşamak istiyorum… İçimde kalmasın, soruyu da şu üstteki resim ile cevaplıyorum😉

Neden Hep Cam Kenarı?

Bilmem neden😀 Yalnız olduğunu farketmezsin, rahatlıkla dışarıyı seyredersin ve  kimseyle zırt pırt gözgöze gelip rahatsız olmazsın… Bildim mi bildim mi?🙂

Bugün kendin için ne yaptın?

Başka Türlü Bir Şey – Yeni Türkü

Mim yazıyorum şuan, onun dışında biraz uyudum biraz yemek yedim, galiba ot gibi yaşıyorum, işim bütün zamanımı alıyor😀 Neyse buna da şükür, daha beter zamanlarımda olmuştu😀

Twitter ana sayfasını aç gözüne ilk takılan?

Yorumsuz…

Bu mimi geçen hafta yazmıştım ama twitterda güncel olan ne var diye baktığımda bu acı tweet’i gördüm, Şanlıurfa’da kamu hizmeti veren arkadaşımız Hayal‘in tweeti herşeyi çok net ortya koyuyor. Savaşa girdiğimizi kabullenemeyenlere duyurulur😦

Düşün ki O bunu okuyacak?

5 yıl önceki bana sesleniyorum! “Biraz daha cesaretli olsan ölmezsin!”

Kahkaha atmana yol açan karikatürler.

İşin daha komik yanı ben de kendimi hergün bu halde buluyorum🙂

Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz.

Alt parmak yazan b.rş şmşn ıkdyjöa ötğyum.   (Altı parmak yazan biri için oldukça kötüyüm)

Bir cümle düşün ve sonra kelimelerin yerini değiştirerek yaz.

arkadaşım giden ganimet Kore’ye bana getirmiş, na nomu Elipi, nomu hemboke bir sürü ^^

MİM: Rehberlik Sorularıymış

Egosantrikrapsody oldukça ciddi bir mim yollamış😀 Onun cevaplarını okurken yerlere yattım. Mimi paslayan kişi olarak bu tutumu bana çok kötü örnek oldu, uyarmadı demeyin.

1-      Kendini seviyor musun?

Şu soruyu sorana kadar sevdiğimi düşünüyordum ama cevaplarken şöyle bir tekledim, seviyor muyum gerçekten! Seviyorum tabi ya neden sevmeyeyim diye nokta koyayım ben🙂

2-      Yapmaktan Hoşlandığın Şeyler.

Şimdi şöyle bir durum var Egocuğum öyle güzel cevap vermiş ki aynen kopyala-yapıştır yapasım var. Yapmaktan hoşlandığım şeylerin çoğu henüz yapamadığım şeyler.  Neyse ben yine de yapabildiklerimden  gideyim;

Mesleğimi yapmaktan çok hoşlanıyorum yoksa tam bir delilik aslında (Ve yazar burada kendine hakim olup, çöp araçlarından, geri dönüşümün faydalarından ve ülke şartlarından bahsetmekten vazgeçer😀 ).

Bilgisayar başına oturup artık sanallıktan çıkıp gerçekten tanıştığım arkadaşlarımla muhabbet etmeyi seviyorum.

Sabahları vapurda ya da motorda radyo dinlemeyi seviyorum.

Gariptir ki her seferinde doğru düzgün çalışamadığım o ÖSYM sınavlarına girmeyi seviyorum😀 KPSS, ÜDS gibi sınavlara girerken kendimi hala üniversitede sanıyorum hatta … (Deli miyim neyim tey Allahım yaa😀 )

3-      Hedeflerin Neler?

Memur olmak yada doktorayı yurt dışında yapmak! Birinden birini başarabilirsem çok mutlu olacağım, başım göğe erecek, bilgi deryasında kurbağalama yüzeceğim, hatta iddia ediyorum “hayatın anlamı ne usta” diye bana geleceksiniz, ben de size sakızlı Türk Kahvesi ikram ederken hayat hikayemi anlatacağım😀

4-      Kendini bir cümle ile tanıtır mısın?

Yok öyle yağma, oldu olacak hap yapıp vereyim isterseniz😀

5-      Nefret ettiğin şeyler varsa nelerdir?

Zorbalıktan nefret ederim, hayatıma müdahale edilmesinden, benim yerime karar verilmesinden hiç hoşlanmam. Amman diyeyim çok hassasum bu konuda😀

6-      Favori şarkın, filmin, kitabın.

Bu soruyu bugün ki ruh halime göre cevaplıyorum yoksa dünya kadar sevdiğim şey var😀

Son zamanlarda en çok dinlediğim şarkı; Wonder Girls – Nobody. Bez Cadısı Oh Yoon Joo’nun gönderdiği K-pop miminden sonra acaba ben en çok neyi seviyorum diye bir araştırmaya girişmiştim, bu şarkıyı da o sırada keşfettim.

Film derseniz, şuan ki ruh halimle; Hoshi No Koe- Voices Of a Distant Star (Anime)

Kitap olarak ise en son Şeker Portakalı‘nı okudum, Hikaru ve diğer arkadaşlar son zamanlarda çok bahsetmişlerdi dedim okuyayım hemen. Küçükken okumamıştım, iyiki okumamışım da zaten kahrımdan ölürdüm herhalde. Şeker portakalı, küçük yaşta hayattan nasibini alan bir çocuğun hikayesi  – hala okumayanlara- özetlemek gerekirse.  Ağlamaktan içim dışıma çıktı okurken,  Şeker Portakalı’ndaki Zeze 1, Uçurtmayı Vurmasınlar’daki Barış 2, bu ufaklıkları nedense birbirine çok benzettim.  Zeze çok zeki bir çocuktu, Barış ise çok çok masum ama yine de benzettim işte.

“İnci: Burda uçmaz Barışcım, çok küçük gelir bu avlu ona.

Barış: Küçük uçurtma uçururuz.

İnci: Yine uçmaz. kocaman çayırlarda uçurmak gerekir.

Barış: Kocaman çayır nasıl olur İnci ?”

7-      İlham aldığınız kişiler

Gülmezseniz So Ji Sub diyeceğim🙂 Tırnaklarıyla kaza kaza şuanda geldiği noktaya gelmiş olması, çekingen biri olmasına rağmen hayatını etkileyen çok kritik anlarda cesaretli davranması, işinde çok profesyonel olması bana ilham veriyor. Bunun dışında ağzında gümüş kaşıkla doğmamalarına rağmen çok çalışarak başarılı olan tüm insanlardan  ilham alıyorum.

8-      Death Note’u sen bulsan ne yapardın?

Gıcıklığına zaten ölmüş birilerinin ismini yazardım, belki tam tersi etki ederdi. Atatürk’ü yazdığımı ve geri geldiğini düşünsenize, o zaman olay olurdu işte🙂

-BİTTİ-

 2 Mim birden cevapladım bugün çok mutluyum, bir sonraki yazımda (gelecek sene filan olur takriben :P) B-cadısının yolladığı K-pop mimi ve Kore’ye gidip gelen arkadaşım Elipi’nin getirdiği ganimetlerden bahsedeceğim😀

Kendinize İyi Bakın…

9 thoughts on “Mim: Bana Soranlar Olmuş ^^

  1. Fark ettim ki seni çok özlemişim. Buluşmaya gelemedim diye kendimi yerlerden yerlere attım ama tekrarlanırsa iki elim kanda olsa geleceğim inşallah😀 5 yıl önceki seğğn iyi ki hayatımıza gireceksin okuyorsa selam da ederim😀😀 Çok atarlı günüme gelmişti o mim çok harika cevaplar verdim o yüzden mazur gör beni😀 Seni yanlış yönlendirdiğimi bileydim mahallenin ayşecik’i gibi cevap vermez miydim. Arayı açma sık sık gel yahu. Güzel günler göreceğim güneşli günler😀 Umudumuzu kaybetmiyoruz çocuklar hadi çok öperim. Ellerine sağlık😀

    • Nilü ile senin gelememen fena oldu, ben o gün sizin yakadaydım o boşluktan istifade ettim aslında, ama 1 kere buluşmak yetmiyor, nete de çok fazla giremiyorum bari yüzyüze görüşelim😉
      5 yıl önceki ben cezalı ablası, çok kızıyorum ona ben😀 selamını ilettim ama çok sevindi😀
      Her zamanki gibi bombaydın, atar katar farketmiyor sana😀
      Yine gelcem evet, burası aydınlık burası güneşli, karanlıktan kaçıp yanınıza gelcem (heyt nassı felsefik cevap ama😛 )
      Aja Aja Fighting😀😀
      Ç’öptüm bende ^^

  2. Karikatüre bayıldım çingu🙂 Dur ben de düşeyim dese ya biri😀😀
    Aynen ben de öyle yaşıyorum okul başladığından beri.Sürekli birşeylerle uğraşıp kendimi hiçbirşeyi tam bitirememiş buluyorum ve akşam olur olmaz uyuyorum.Umarım tüm yıl böyle geçmez.

    Death note’a ölen birini yazmak hiç aklıma gelmemişti.Elime geçerse ben de Atatürk yazayım şu ankinden daha iyi bir halde olacağımız ortada.
    Şeker Portakalı’nı küçükken okuduğum için tam anlamadan okumuşum şimdi de çok az hatırlıyorum.Ama geçenlerde Zeze’nin ilkokul dönemini anlatan ikinci kitabı okudum yazarın anlatım tarzı falan canlandı zihnimde.Bir de cidden ağladın mı?Ben anlamadığımdan olacak çok etkilenmedim galiba o zamanlar😀
    Uçurtmayı Vurmasınlar’ı da hala izlemedim bakalım ne zamana kısmet olacak. Nobody’nin klibindeki adama da üzüldüm ne bahtı karaymış😀

    • :)))))))))))) Nevzatçım ideolüm benim ya, çok iyi anlıyorum ben onu 😛

      Hedeflerim var, yok değil ama durup bi gölgemin bana yetişmesini bekleyecek zamanım bile yok :S yaşadığım günü değerlendirmeye halim olmuyor, bakalım daha nasıl böyle devam etcek, bidik bir alamete giyoruz gıyamete😛😀

      Çivi çiviyi söker dedim, Death Note gibi nalet bir şeyden başka türlü kurtulamam dedim😛 bir umut taktik işe yararsa da kardayız🙂

      Yazarın diğer kitaplarını da alıp mutlaka okuyacağım,cidden unutulmaz bir kitap yazmış. Uçurtmayı Vurmasınlar’ın kitabı da var, dilersen kitabını oku😉 İnsan filmi izledikten sonra tüm diyalogları da bir köşede yazılı kalsın istiyor😉

      Ordaki amca Dream High’da vardı, bir de Kore’de bayaa meşhur, eski bir K-POPçu, şimdi prodüktörlük, bestekarlık gb bir sürü şey yapıyor, sektörde çok sözü geçen biri ama çok komik bir mizaqcı var, hangi dizi yada klipte görsem gülmekten ölüyorum😀 klip için tuvalette mahsur kalmaktan bile çekinmiyor😀😀😀

      Uzun bir aradan sonra burada muhabbet etmek çok güzel oldu😉 tekrar görüşmek üzere, anyonggg…

      • dream high izlemedim o yüzden bilmiyorum demek ki bu amcayı🙂 Kitaplar konusunda da aradığım kitabı bulmam pek nadir oluyor bu yüzden kütüphanede karşıma çıkanı okuyorum.Umarım Uçurtmayı Vurmasınlar da çabuk çıkar karşıma😉
        son bir aydır ben de doğru dürüst giremiyorum nete cidden güzel oldu konuşmak^^

  3. Seni gördüğüme sevindim unni, yeniden hoşgeldin ^^ Sınavlar hiç bitmeyecek değil mi?😦 Siz böyle yazınca benm içim bi fena oluyor, daha yolun başındayım ve gene de OKS döneminin tam arkasından gelen -sanane benim seviyemden diye okunan😀 – SBS isimli 3 sınavı üstüste atlatmış bir gencim. Bizimle başladığı doğrudur, sonra da bitti yeni sistem geldi filan:/ Ha bi de şimdi okul puanları kesin olarak kalkmış, anadolu lisesiyiz diye puan alamıyoruz: daha mini mini çocukken boşa geçen 3 stres . ^^” Yani demedolu yıl, yazık oldu… YGS-LYS bitince de rahata ermek yok demek ki, sabır diliyorum hepimize.

    Mimi sevmene ve yanıtlamana çoooook memnun oldum, çok hoş cevaplar vermiş ve mimi daha da güzelleştirmişsin. ^^ (Evet ben de sevdim bu mimi pek hoş dimi😛 ) Ve geçmiş olsun unnicim, kendine dikkat et, bu aralar çok dengesiz bu havalar.:/ Ve sınavlarında umarım büyük büyük başarılar elde edersin, çalışmanın karşılığını alırsın. (Hem geçen seneye oranla daha çok çalışmışsın🙂 ) Peçete olayı kötü olmuş, ÖSYM bu kadar yasak koyuyor ama şifreler kopyalar daha da artıyor, bir tezat var ama hadi bakalım..:/

    Cam kenarı candır, aynen katılıyorum dediklerine, karikatürlere bayıldım bayıldım bi daha bayıldım, a bi’ de Death Note’taki saptaman da gayet ilginç, cidden hiç böyle bir şey aklıma gelmemişti, keşke yapabilsek… Kendine çok iyi bak, yeniden hoşgeldin dedikten sonra yorumun uzunluğundan ötürü özür diler ve kaçarım. Öpücükleeeeer ^.^

    • Hoşgeldin BNOPYK🙂
      Aslında insanda öncelikle bir iç huzuru olacak yoksa o anda ne yaptığın önemli değil, ister tembellik yap ister deliler gibi çalış huzur ve yaşam şevki oldu mu gerisi boş;) dediğine katılıyorum o yüzden ot gibi yaşamak da güzel bir yerde🙂
      Death Note’un bir dolu kuralı çıktı her bölümde ben de yeni bir özellik katayım dedim, ne zararı var hem😛 iyi oldu ama değil mi? Kalbim kadar temiz bir sayfasını da sana ayıracağım söz😉
      Tekrar görüşmek üzere🙂

Bir Cevap Yazın

