Mutluluk, Mutsuzluğun Sessizliğidir, Susturdum Mutsuzluğumu Size Yazmak İçin…

Merhaba Arkadaşlarrr, nasılsınız???

İyi diyelim iyi olsun değil mi? Öldürmeyen şey güçlendirir, “düşük tansiyonlara, mesaiye kaldığım iş saatlerinden dolayı çalışamadığım bo*tan geçen KPSS’ye, tatilsiz sıcak havalara, ot gibi (hayvanı geçtim artık lüks geliyor) yaşamaya, adaletsizliğine sövdüğüm kirlenmiş dünyaya…” saydırdığım satırları hızlı geçip, başlıkta açıkladığım gibi direkt yüzümü güldüren o küçük ama değerli mutlu anlarımdan bahsedeyim istiyorum.

Bir önceki yazımda doğum günümde istediğim hediyelerden bahsetmiştim, özellikle jisubşiden çöp konteynerları ve çöp kamyonları istemiştim, oyuncakta olsa razıydım üstelik🙂 Kalbim mi temizmiş yoksa kaderin bir oyunu muydu bilmem ama, çalıştığım kamu kurumunun 70 küsür yeni galvaniz çöp konteynırı siparişi tam da o güne geldi😀 Her apartmanın önüne konulan sıradan çöp konteynerleri işte en nihayetinde ama çok güzel bir sürpriz oldu😀

Bunun dışında Doğum Günüm öncesi katıldığım REW fuarında şirin mi şirin, mini mi mini geri dönüşüm  kutuları ve çöp kutuları buldum😀 ne kadar minik olduğunu yanındaki esas boyuttaki kutulardan anlayabilirsiniz😀

İnsan buraya her dileğini yazmalı, oluyor mu oluyor, demedi demeyin😀 Kafayı yiyecek kadar stresli bir gün yaşamıştım ama hem bu minik sürpriz hem de yanımda olan arkadaşlarım sayesinde kendimi denize atmadan o günü atlatmayı başardım :P  Buradan hepinize kocaman kocaman öpücükler gönderiyorum🙂

Madem yüzsüzlük edip hediyelerimi sıralamaya başladım, Kuzenimin aldığı Korece Pratik Konuşma Kılavuzundan da bahsedeyim, annemin hain planlarına rağmen elime ulaşan süper bir bir hediye oldu🙂

Dayım vasıtasıyla annemin eline geçen hediye, başlangıçta annemin çevirdiği “trende unutmuşum kızım” adlı gerilim filminde başrol oynasa da, filmin sonunda yazı şeridi akarken benim kendi kendime “ama benim  annem hiç bir şeyi unutmaz kiiiiğ” repliğinden yola çıkarak serinin 2. filmini piyasaya sürmem sonunda  kanımca güzel bir dedektif filmine malzeme oldu ve en nihayetinde  evin en ücra yerinde, saklandığı yerden “oo hallelujah” nidalarıyla gün ışığına çıkarıldı. Annemin pis pis gülüşü hala gözlerimin önünde, “böyle şaka mı olur annee yeaa” demek vardı da, saygımdan sustum yeminle🙂

Birde Aslım‘ın teeee Houston’da elceğizleri yaptığı magnetler var ki Aslının geri dönmesini onu özlememden dolayı mı magnetleri dünya gözüyle görmek istediğim için mi istiyorum hala çözmüş değilim😀 İşte magnetler! biri onun biri benim heheh😀

Hediyelerden konuya bodozlama girdim ama aslında bugün başıma gelen şeylerden bahsedecektim ben😀 Tivitırda Şizomizo’ya çıtlatayım dedim ortaya spam hızında peşpeşe atılan mesajlar yığını oluştu, haliyle Şizomda “ben bunu blogda ayrıntılı okusam daha iyi” şeklinde beni uyardı😀 ehehe başıma ne mi geldi peki?

EgosantrikRapsody’nin bu güzel yazısında başına gelenlerin bir benzeri yaşandı, tivıtır camiasında olsun, kendi aramızda olsun dayanamayıp Türkorece konuşmamıza acıdığından olsa gerek Tanrım “Al bak bunlarla konuş, dediğinizden bir şey anlaşılmıyor”  dercesine karşıma 4 Koreli Ünv öğrencisi çıkardı :D  Kampa gelmişler, aslında Kore dışında bir kaç ülke daha var, Kanada vs… ama benim gözüm şirin Korelilerimden başkasını görmedi.😀 Kampın Türkiye ayağında öğrencilere yardımcı olan iş arkadaşım yanında bir grup öğrenci varken bugünbeni  yanına çağırdı. Kore hastalığımın ne kadarını biliyordu bilmiyorum ama bana sorduğu “Makinocum, hangi dillerde konuşmak istersin, İngilizce, İspanyolca, Rusça vs?” sorusuna koyduğu soru işaretinin kuyruğu tamamlanmadan ben hemen Korelilere dönüp “Anyonghaseyoooooo” deyiverdim😀

O an ki sevgi pıtırcığı hallerimi görmeniz lazımdı😀 Elimde sıcak havalardan düşüp duran tansiyonum için aldığım tuzlu ayran ve beyaz peynirli tostun olduğu poşeti hiç taşımıyormuşcasına, her türlü  el kol hareketleri yaptım. Hatta ” Hanguk Çogım/ Korece Biraz” derken barmaklarıma şirin şirin azıcık der gibi şekil bile yaptırdım😀 Benim her türlü şebekliğime sağolsunlar hep bir ağızdan “voaaaağ” nidaları atıp durdular😀

Burada kendi aramızda Türkorece konuşuyoruz ya orada da mecburen İngilizce-Korece konuşmak durumunda kaldım, bazı şeylerin önüne geçilemiyor malesef, halbusem saf korece konuşmayı bende isterdim😀

Hazırlıksız yakalandığım için saçmalama katsayım da yüksekti malesef, aşağıda tüm diyalogu veriyorum, lütfen okurken benim ağzımdan normalde çıkmayacak cümlelerin altını çizinizi arkidişler olur mu?

Kaktüs- Anyonghaseyoo

Koreli öğrencilerin 4ü birden şuursuzca – Anyonghaseyo?

Kaktüs- Hanguk çogım! (azıcık korecem var demeye getirdim tüm şirinliğimle ki damardan girdim kanımca😀 )

Koreliler – Voaaaa Hanguk????

Yüzlerindeki nassı yani bakışı ile bu noktadan sonra tüm Hallyu sevdamı kusuyorum ama dikkat arada içimden baaşka bir Kaktüs daha çıkacak!

Kaktüs- I like to watch Korean Dramas ( burada özgüven tam!, 60 kedi besleyen kaçık teyzelerden bir farkım yok halbuki😀 )

copy paste : Koreliler – Voaaaao_O

fangirl kaktus- my favorite korean actor is…. Kong Yu(Gong Yu değil bakınızi Kon Yu, karşısınızda profesyonel bir hayran var😀 ) … So Ci Sab (Aksanımı hissediyorsunuzdur ordan umarım😀 )… Han Ji Min!!!! ( Oh shit! )

işte burda s*tım sıvadım, Han Ji Min ne yahuuuuuuuu, Shin Min Ah olur,  Kim Sun Ah olur daaaa, Ji Sub’ın eski  yavuklusu nerden çıktı yahuuu😀 Hadi Kong Yu ilk adını ezberlediğim oyuncu ama Han Ji Min ne yaaaa  :S

Neyse yine de bozuntuya vermiyorum tabi, bir kere gaza gelmişim, “Voaa” nidaları benim için yankılanıyor havada (bonzaiii kaktus!!!!)😀

Gözleri dönen Kaktus – Mianhada Saranghe, my favorite korean dramaaağ!!!!

Koreli Bir çocuk artık diyalog kurmaya karar verdi benimle bkz- Do you like So Ji Sub????

Kaktus – Of course( tabikisidee ayıpsın) !!! :D(there are) many fans(of him) in Turkey! …. parantez içindekiler yuttuğum anlamlı kelimeler😀 Ama yine de anladılar sanırım.

Ha bir de konuşmanın bu noktasında bana teşekkür ettiler, tokalaşarak saygılı bir şekilde teşekkür ettik birbirimize😀

Artık bu diyalogdan sonra, iş arkadaşım  ve diğer yabancı öğrencilerin varllığını hissettim😀 Arkadaşıma dönüp “bir ara bir etkinlik ayarlayalım olur mu? şuan çok tansiyonum düşük, başka zaman yine görüştür beni” demeyi akıl ettim neyse ki, hoş çocuğun suratından bu senin iletişime geçememiş halinse, geçmiş halin nedir bakışını aldım ya neyse😀

Neyse efendim son olarak diğer yabancı öğrencileri yine yeniden görmezden gelip tekrar koreli arkidişlerime(!) Anyonghaseyo diyerek vedalaştım ve ortamdan kaçıverdim🙂 Ofise döndüğümde tansiyonum normale dönmüştü😀

Açıkçası bu muhabbetten sonra korece kılavuzumu çantamdan hiç çıkarmamaya karar verdim😀 Bence sizde bir tane edinin, Korelilerin nereden çıkacağı belli olmaz😀

Saate bakıyorumda şuan, sanırım yazarken kendimi kaybetmişim ama güzel geldi, rahatladım, çok özlemişim blogu :(  Artık bir sonraki çılgın anıma denk gelen yazıma kadar kendinize çok iyi bakın efendim😀

Gitmeden aşağıdaki şu panda kokulu reklamı sizinle paylaşmak istiyorum, şu sıra ideolüm bu Panda😀

20 thoughts on “Mutluluk, Mutsuzluğun Sessizliğidir, Susturdum Mutsuzluğumu Size Yazmak İçin…

  1. ay senin yazılarını nasılllll özlemişim kaktüsüm çiçeğim :))) şu anda ağzımı toplayamıyorum, sırıttıkça sırıtıyorum yeminle😀 resimlerle olayı uygulamalı açıklaman süper olmuş, sondaki panda reklamına da bayıldım😀😀

    kong yu’ya so ji sab’a aksan yapman gözlerden kaçmadı😀 yalnız han ji min nerden çıktı hakkaten?! bundan sonraki görüşmelerinizde so ji sub’ın donunun markasına kadar bildiğini alıştıra alıştıra söylersin zavallılara…😛

    bi de aralarında yakışıklı varsa küçük-müçük deme kaktüsüm, tam yaşı bunların, alıp evde yetiştirirsin😀😀 çöp konteynırlarına, magnet^lerine ve elbette korece konuşma kılavuzuna bayıldım, hepsini güle güle en güzel günlerde kullanasın inşallah! öpüyorum canım benim ^^

    • ^_____^ heheh resmen gece gece yazı kustum, bende nasıl oldu anlamadım😀 Her seferinde kendime diyorum ki, “makino blogla uğraşırken daha mutlu bir insansın, mutlaka okumaya da yazmaya da zaman ayır” diye ama yine de çok yorgun geliyorum eve, fiziksel yorgunluk olsa sırf neyse ama kafa kalmadı artık inan, şu yazıyı bile nasıl yazabildim şoklardayım, umarım daha az yorucu başka bir iş bulabilirim. gitgide hem köreliyorum hem de asosyalleştim😦 sizinle burada iki lafın belini kırdım ya bugün daha pozitif moddaydım, terapi oluyorsunuz bana😀
      bir de işte Han Ji Min demeyeydim iyiydi😀😀😀 Ama o kadarı da olsun, kızcağızın adı sakız gb dile dolanıyorsa benim suçum ne günahım ne! di mi ama😀
      valla dongsenlerime evde bir yer açmayı düşünmedim değil ama 90lı bunlar biliin mi?😀 ama ben yaşımı söylemezsem sankim bu iş olur, genç gösteriyorum çok şükür😛
      Sözlüğümden çaldığım cümleleri ara ara buraya yazabilirmişim gibi geliyor🙂 Bana da eğlence çıkar😀

      Çommal çommal komawoooo😀 ben de seni çok öpüyorum çingum benim oxoxo

  2. Öncelikle iyi ki doğdun makinoooğğğ iyi ki doğdunn mutlu yıllar sanağğğğ😀 ashgasjh hele doğum günü hayaline gel😀 Öyle hayale böyle zibilyon tane çöp kovası gelir işte😀 İnsan Koreli görünce algısı açılıyor yeminle mirim.Çekiyorsun da bir şekilde kendine😀 Ama diğer yabancılarımıza ayıp olmamış mı asjkgjdas.Orada Koreli ayağına onları harcamışsın matmazel😀 Aksanına sağlık öldüm bittim.Kung Yu muymuş o.Han jin min ne hakikaten ya.Onlar bile tanımıyordur yani onu
    bu nerden biliyor len olmuşlardır.Gerçi kız son zamanlarda iyice top star oldu ama.Özlemişim ulan seni sık gel bu ne senede bir yazı.Özlüyoruz Makino Reis😀

    • İyiki doğmuşuz di miğ, hem de aynı meridyen üzerine denk düşmüşüz😀
      İnsan için ilk olarak evlendiği kişi sonra da yaptığı iş önemliymiş, ben de iyiki çevre müh olmuşum, herşeye rağmen çok seviyorum işimi😀 hehe o ufacık konteynırları görünce gözüm döndü😀 üstüne bir de galvaniz çöp konteynırları gelince ben de hatlar koptu😀
      E ben boşuna demiyorum, buraya ne dileğin varsa yazacaksın, pozitif enerjisi yetiyor😀
      Oy o Koreliler çok şekerler, 2 kız 2 erkek Koreli var elimde heheh😀 Boşver diğer yabancıları amannn😛 gerçi aralarında tayvanlı da vardı, onlara ayıp oldu aslında😀
      Sen git gong yoo’yu Kon Yu diye oku! hiç olacak iş mi, ama işte öyleymiş el mahkum ezberledim bende nasıl okunduğunu, bir gün işe yarayacağını biliyordum😀
      Han Ji Min’i hatırlatma bana yaağ😀😀😀
      :)))))))))))))) öyle oldu di miğ, na du pogoşippoo len!😀😀
      Reis ben de ne yapıp edip sahalara dönmek istiyorum, yazmayı geçtim bari 2 blog okusamda rahatlasam ama nerde😦
      Yine de pes etmek yok😀 Bir gece ansızın gelebilirim😀

  3. yaa üff çoh güldüm asdfghjgfdsdfghj öncelikle anneni çok ayıpladığımı söylemek istiyorum asdfghjsdfghj bir anne evladına zulüm etmemeli asdfghjhgfdsdfg ha bi de çöp kutuları çok tatlıymış, pek beğendim..

    ne güzel konuşmuşsun sen adamlarla.. ben olsam ağzımı açamazdım.. helal ossuunn sana çingum:D sen yine iyi Türkçe Korece İngilizce karışık konuşmuşsun.. ben evimizin dibine gelen Koreliler’den en guççüğünü bulup Türkçe konuşmuştum asdfghjsdfgh kız Korece konuşuyor ben Türkçe asdfghjfghjk bayağı anlaşmıştık ha asdfghjkfg sen çok iyi çıktın valla, aferin kız asdfghjhgfdsdfgh

    allaam yareppim bi de aksan yapmış asdfghgfdsdfghj gong yoo’yu ben hep gong yoo olarak okuyordum bak iyi söyledin ha asdfghjsdfgh elin Koreli’sine rezil olmayacağım sayende asdfghjfghj so ci sab asdfghdfg üff hatırlıyorum da sana sormuştum nasıl okunuyor falan diye sen de bunu yazmıştın bana asdfghjkdfghj iletişimimiz kopunca ben yine so ci sub diyordum adama, bunu okumak iyi oldu bak asdfghjgfdsdfg

    bu arada gif’ler arasında tiovpicimi görmek nassı mutlu etti beni nassıııı asdfghjhgfdsdfgh evet o an gerçekten çok heyecanlı asdfghjhgfd

    he bi de o panda beni korkutuyor yahu! her yerden beliriyor nalet asdfghgfdsdfghj pandalar sempatik hayvanlardır halbusem, niye böyle yapmış bunlar asdfghjsdfghj

    magnetleri çok sevdim.. kardeşime söyleyeyim o da yapsın asdfghjdfghj bir ara uğraşıyordu bunlarla.. du bakalım Korece falan döktürebilecek mi asdfghjksdfg

    son olarak yeni yazılarını dört gözle beklediğimi söyler giderim ben.. öptüm çok çok görüşürük^^ http://media.tumblr.com/tumblr_m6yzdv9bTe1rs94x0.gif

    • Şİzom senin mesajı spam sanmış beni blog, sonuna link koymuşsun ya kafası karışmış zavallının ama kulağını çektim bir daha yapmayacak😀 insan hiç T.O.P.ı spam sanar mı cırt cırt😀
      Aslında geldikleri günden beri diğer iş arkadaşlarımda bak Koreliler geldi gidip konuşsana da diye baskı yapıyorlardı da ben kaçıyordum, saçmalama kapasitemi bildüğüm üçün😀 ama bu defa birden karşıma çıktılar, iyi de oldu ama yoksa cesaret edeceğim yoktu😀 aynen ben de senin gb kitlenip Türkçeye bağlardım😀 ingilizce konuşmay çalıştığımda çok olur bana, azımdan sayısız türkçe cümle çıkar ingilizce yerine, ama bu defa hem korece konuştum hem de kasmadan ingilizce😀 korelilerle ingilizce konuşmakta rahatmış😀 eheheh aksanım kötü mü diye kompleks yapmadığım için sanırım😀 so ji sub’ın okunuşunu yine bir koreliden öğrenmiştim önceden hazırlıklıydım onda da😀 iyi denk düştü bir de işte han ji min i araya katmayaydım iyiydi😦
      Tumblr da paylaştığın T.O.P görsellerine bayılıyorum bende😀 zevklerimiz aynı mı ne😀 heheh😀 gif de görüldüğü üzere çok cool her hali :))))))))))))
      ah panda varya, son zamanlardaki tek ideolüm, sinir katsayım arttığında istediğm olmadığında aynen o panda gibi ortalığı dağıtmak istiyorum😀😀
      magnetlerin nasıl yapıldığına dair hiç bir fikrim yok, bende sendeki gb kardeşde yok, senin yerinde olsam satardım bile😀 bir düşün derim😛😀 ben de seninkileri bekliyorum son 2 yazını görmedim sanma😀

  4. Vaaaay uzun zaman sonra yeniden gördüğüm Makino insanı duygu seline neden oldun bende fırt fırt hele açılış neydi öyle ben kaktüsümü özlerken o nelerle uğraşıp dert çekiyormuş vah vah vaaah tilili diye yas tutmaya başlayacakken hikaye tamamen değişip bol eğlenceli bir yazıya dönüştü.

    Doğum günün kutlu olsun canım. Hediyeler çok şeker özellikle magnetlere bayıldım. Bu arada aksanlı Korecen beni oldukça etkiledi ayrıca bir Shin Min Ah (burada yorumu yazan masum kızın tüyleri diken diken olur, elleri titrer.) adını anmaman bence oldukça güzel olmuş. Neyse yeniden bu koreli arkadaşları bir tenhada sıkıştırman ve bol bol muhabbet edebilmen dileğiyle (:

    Bu kadar özletme kendini, mutlu kal kaktüsüm :*

    • Çok pis manik depresif yazarım böyle işte, önce sızlatır sonra da güldürürüm😀 😀 komawooo😀 o magnetlere bende bayıldım, elime geçeceği günü sabırsızlıkla bekliyorum😀

      aksan dedin mi orada duracaksın😛 itinayla korece konuşur adamın aklını alırım😀😀😀 gumihodan bahsederken aklıma direkt sen geldin zati😀 senden güzel bir yorum bekliyordum😀😀😀 kim sun ah diyelim o zaman seni mi kırcam aaa😀

      2 hafta boyunca burada olacaklar inş yine karşılaşırım onlarla😀

      amin cümlemize😀 mutluluk hepimize yakın olsun inşallah😀 oxoxoxox

  5. ahh kpss lanet girsin bu sınava diyecem hepimizin başı yanacak neyse beddua etmeyeyim ben. öncelikle başlığına bayıldımm.. benim hep yaptığım bir şeydi bu, mutsuzluğumu susturup mutlu olmaya çalışmak.. ama artık bunu beceremiyorum sanırım..
    o Korece konuşma kılavuzunu ne çok aradım biliyor musun, gezmediğim d&r kalmadı şu İstanbul’da ama yok yok.. neyse arama tarama çalışmalarım devam edecek. gerçi senin o kılavuza hiiç ihtiyacın yok, Koreli arkidişlerinle olan diyaloglarına bakılırsa biz bu işi kapmışız yau🙂 şaka bi yana diyaloglara çok güldüm ya içindeki Kore sevgisini frenleyemeyen biz madurların haykırışlarını çok güzel özetlemişsin🙂 bu konuşmanın çok benzerini ben de yapmıştım So Ji Sub’a çok benzeyen bi çocuğu gördüğüm bi etkinlikte.. bu olay bizim kanımıza işlemiş artık🙂

    yeni yazılarını bekleyeceğim, haftalar sonra da olsa okumaya çalışacağım diyeyim.. bu arada ghost ahh kalbimde yara, onu izleme planları yapıyordum aylar önce.. neyse listemde dursun, so ji’yi iyice özleyince ilaç gibi gelecek🙂

    • kpss içimi sızlatıyor hala ama elden ne gelir, sınavdan yüksek almakda kar etmiyor gerçi artık, o yüzden koyverdim gitti, kader kısmet artık :S
      “Mutluluk nedir? Mutluluk mutsuzluğun sesiliğinen başka bir şey değildir” Jules Renard’ın bir lafıymış sanırım, üniversiteden beri saklarım bu sözü ajandamda, bir kere susturmayı başardık mı o acı dürtüyü o iş tamam sanırım😀
      kuzenim kadıköy akmarda ispanyolca sözlük ararken görüp almış, yolum kadıköye uğrarsa senin için alırım mutlaka😉
      ay o muhabbet süperdi ama ya, arkadaşım beklemiyordu böyle bir şeyi kesin😀 ispanyolca değil italyanca değil korece konuşmaya heveslenmem enterasandı cidden, bir de voaa nidaları havada uçuşunca ortam güzel oldu cidden😀 ay o çocukla olan foton duruyor hala bende😀 belinde sarıp fotoyu şipşaklamıştın çok iyi hatırlıyorum😀 bir dahakine bende yapacağım aynını😀
      ben ghostun ilk4 bölümünü izledim baktım sirekt dedektif dizisi bitene kadar devamını izlememeye karar verdim, her hafta izlemey kalksam bile 1 hafta içinde bütün izlediklerimi unutabilirm, konuyu takip edip ipuçlarını toplayamıyorum öyle olunca😦
      en iyisi üstüste izleyip 2 günde bitirmek, öyle olunca tüm ayrıntılar akılda kalıyor😀
      sen de bendensin bende kitlendim kaldım😀 gecikmeli de olsa her türlü takip ederiz biz birbirimizi😀

      çok çok öpüyorum masalım😀

  6. Geçmiş doğum günün kutlu olsun. Vayy sen Koreceyi çözmüş bitirmiş rafa kaldırmışsın hatta🙂 İnşallah yeniden karşılaşırsınız arkadaşlarla. İtiraf Gong YOO’nun adı en kolay söylendiği için ilk o aklına geldi değil mi? :))

    • 😀 Teşekkür ederim Lafeacımm😀 benim o muhabbetlerim ülkemize gelen turistlerin yaptığı muhabbetlere benzedi😀 i love fenerbağhçe, hakan shukur vs demedim de dizilerden girdim olaya bir tek hehhee😀 ama mantık aynı😀
      tabi canım en kolay telafuz onda, cidden bak😀 Big’i izliyor olmamın hiç bir etkisi yoktu😀 şaka bir yana Kon Yu demek kolayda So Ji Sub’daki Sub’ın okunuşu biraz riskli bir telafuz😀 ondan 2. sıradaydı😀 mianhada saranghe derken züpper ötesi aksanım vardı ama😀

  7. yalnız ben so ji sub’u seviyor musun sorusuna senden “ayıpsın abi adam hakkında külliyat yazdım senin haberin varmı? herifin vücudunun hangi köşesinde ne var iyi bilirim ben” demeni beklerdim kuzum… ya da “masterımı so ji sub amca üzerine yapıyorum doktorada ise uygulamalı çalışıcam kendisiyle falan ” da diyebilirdin zira ben senden böyle atraksiyonlar bekliyorum kaktüsüm çiçeemm :))

    • tansiyonum düşük olmasa “çinçayo!!! nanın kıye penieyo” filan derdim en azından :S olmadı Misa’dan “saranghe ajussi” repliğini sayıklardım ahahha D:
      ama şimdi çocukcağızlarında yaşı küçüktü biliyon mu😀 öyle bodozlama sixpacks, boxer muhabbeti yapmayayım dedim😛 bir dahakine artık😀

Bir Cevap Yazın

