So Ji Sub’ın yeni dizisi mi başlıyor ne!!!! ^___________^

Bloglardan uzak kalmış olabilirim, bu dizi hakkında aksiyon olması dışında hiç bir halt bilmiyor olabilirim ammaaa velakin mutluluk gözyaşları içinde bu diziyi beklediğimi buradan herkese duyururum 😀 Aşağıdaki sayfadan da sıcak haberleri takip edebilrsiniz dostlar 😀

Yayınlanma Tarihi – 30Mayıs 2012

So Ji Sub’ın yeni dizisi mi başlıyor ne!!!! ^___________^” için 8 yorum

    1. yep yep, always filminden sonra business man filmini çekmişti ama 2. film sonbaharda anca çıkar diyorlardı 😀 arada böyle güzel bir dizi yapması süper oldu 😀 😀 😀
      çok mıtlıyımmm 😀

  1. gözün aydın kuzu^^ geçenlerde soompi’de haberleri vardı, bu dizinin çekimleri sırasında ji sub metroya binmiş, millet bayılmış falan 😀 hadi bakalım, merakla bekliyoruz 😉

    1. metro vaaar metro vaaar! koreli olmak vardı böhüüüü 😦
      ya o değil de ben hala iş hayatına alışamadım, hafta sonlarımı da yiyorlar namıssızlar 😀
      ama yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şeyler var, küçük mutluluklar insanı oldum son zamanlarda artık 😀 metroda neyin göremem belki ama bari haftası haftasına dizisini izleyeyim istiyorum 😀 30 mayısda yayınlanacak ilk bölümün ing altyazısı ne zaman nete düşecek acaba? inşallah çabuk çevirirler :)))

  2. Çok güzel bi şeye benziyo ya çok heyecanlandım başlasa keşke bir an önce 🙂
    O kız A Millioanre’s First Love’daki kzı değil mi? Ne şanslı kız ya ilk önce Hyun Bin sonra So Ji Sub. 🙂
    SJS’un saçlarıda yakıyo maşallah. 🙂
    30 Mayısı iple çekiyorum. Bu arada gözün aydın Makino. 😀

    1. One fine day dizisinde de gong yoo ile oynamıştı 😀 magazin vari haberlerde hiç çıkmıyor, adı çok anılmıyor ama aslında çok yerde oynamış yetenekli ve mütevazi bir kız 🙂 jisub ile de 2.kez kamera karşısına çıkıyor, 4 bölümlük U-Turn diye mini bir dizide çevirmişlerdi zamanında, şimdi yine birlikte çalışıyorlar :))))))))) kıza yetenekli dedim ama cidden şanslı da , nerde bizde o şans pufff 😀 😀
      jisubın saçlar on numara, kaşlarıda biçimlendirmişler, zaten kilo almayada başladı sonunda 😀 bu yaz ortalığı yakacak yine =)::::: biri salyalarımı silsin 😛

      çok güzel bir şey çıkacak kesin, merakla bekliyorum bende 😀

    1. sağolasın kok 😀 😀
      ama dur naptıın 😀 öyle büyük konuşma, adamın sicili belli dram yada aksiyon dışında nadiren görürüyoruz.
      always/only you filminin promosyonunda bize gaz verip durdu romantik komedi istiyorum diye ama kandırdı hayinnnn! 🙂 yine gitti aksiyon buldu kendine, neyse imajı güzel olmuş hafiften kiloda almış 😀 beni 3 ay oyalar artık bu dizi 😀 😀

Bir Yanıt Bırakın

