So Ji Sub’ın Mini Albümü Yayınlandı! Kuzey Tacı – Corona Borealis (북쪽왕관자리)

Yorumcu : So Ji Sub
Mini Albüm : Corona Borealis – 북쪽왕관자리 – Kuzey Tacı
Çıkış Tarihi :  2012.03.20
Tür:  Ballad, Rap, Hip-Hop
Label | Yayınevi :   CJ E&M, 51K

JiSub sever arkadaşlar, çoktan almışlardır bu albüm haberini ama kambersiz düğün olmaz bende böyle güzel bir haberi blogumda yayınlamadan edemem, eskisine göre çok az yazdığımın farkındayım, ama arada JiSubşiden bahsetmezsem olmaz 😀 20 Mart’ta çıkan albümden kısaca bahsetmek gerekirse, albümün adı Corona Borealis yani bizdeki adıyla Kuzey Tacı… Albüm kapağına bakıp Corona Borealis’in bir takım yıldızı olduğuna dair ipuçlarını bünyeye katan arkadaşlar, bu açıklamama şaşırmadı tabi ama bir de ben söylemezsem olmaz, mazallah içim şişer yamulur kalırım blog köşelerinde 😀

Bir eski yunan miti klasiği olarak birden fazla hikayesi var elbet ama bana en hoş gözüken öyküsü şuydu; “Ariadne, Theseus tarafından terk edildiği günlerde şarap tanrısı Dionysos tarafından görülür. Dionysos ona aşık olur ve evlenme teklif eder. Ancak Ariadne, Dionysos’un bir tanrı olduğuna inanmaz. Bunun üzerine Dionysos, Ariadne’nin tacını gökyüzüne fırlatır. Taç gökyüzüne yükseldiği gibi üzerindeki mücevherler yıldızlara dönüşür. Bu gün bildiğimiz Kuzey Tacı takımyıldızı oluşur. Ariadne, Dionysos’un tanrı olduğuna inanır ve onunla evlenir.” (Alıntı; didimli.com) Ariadne kim? Theseus  necidir diye takılmazsanız güzel öykü, di mi? 😀

Gelelim albümün içeriğine, albümün prodüktörü Supreme Team, Jewelry ve SG Wannabe için şarkılar yazan Kim Kun Woo.  Bir çok vokalist de JiSub’a eşlik etmiş, Jisub hip hop sevdiği için melodik kısmı değilde rap olan kısımları kendisi yorumlamış. JiSub’a bu mini albümünde eşlik edenler sırasıyla Bobby Kim, Huh Gak ve Mellow. Bunun dışında tvN kanalında yayınlanan Opera Star yarışmasında jürilik yapan Soprano Vokal Han Kyungmi’den de yardım almış.

20 Mart 2012 çıkışlı albümün kısa tanıtım videosunda “A Year Before That Day” şarkısında ona eşlik eden Bobby Kim’i görmek mümkün. Kaynak

So Ji Sub – That Day One Year Ago ( feat. Bobby Kim ) /소지섭 – 일년 전 그날 (With 바비킴) (Teaser)

 making MV & long vers of song & english translation

Gelelim mini albümdeki şarkılara 4 yeni şarkı ve bu şarkılardan 2 tanesinin enstrümantal ve solo versiyonu var, şarkı listesi ise şöyle;

Corona Borealis – 북쪽왕관자리 – Kuzey Tacı

01 – 소지섭 – 11월 어느 날 / So Ji Sub – One day in November

02 -소지섭 – 그렇고 그런 얘기 (feat. 허각 & 멜로우) /  Some Kind Of Story (feat. Huh Gak & Mellow)

03 – 소지섭 – 일년 전 그날 (feat. 바비 킴) /  That Day One Year Ago ( feat. Bobby Kim ) youtube

04 – 소지섭 – 북쪽왕관자리 (feat. 소프라노 한경미) / Corona Borealis (feat. Soprano Han Kyung Mi) youtube

05 – 소지섭 – 그렇고 그런 얘기 (Inst.) / Some Kind Of Story (Ins.)

06 – 1년 전 그날 (바비킴 Only) / That Day One Year Ago ( Sadece Bobby Kim )

Full Album Download  (File: So Ji Sub – Corona Borealis [www.k2nblog.com].rar)

Lyrics kpopparazzi

Satın Alma YESASIA

Some Kind Of Story (feat. Huh Gak & Mellow)

İlk klip, Huh Gak ve Mellow ile ortak seslendirdiği Some Kind of Story şarkısına çekildi… Klipte ilginç bir şekilde Tarkan’ın Hüp klibinden(Yönetmeni Ferzan Özpetek) ufak benzerlikler vardı. Yine de birbirinden çok farklı tabi yanlış anlaşılmasın 🙂 Ben sadece gözüme takıldığı için bahsetmek istedim 😉

 

Albüm, bir aktör için gayet titizce hazırlanmış. JiSub severleri memnun edeceğine eminim. Şarkılarda JiSub bol bol konuştuğu içinde çok hoş, ses tonunu duymak bile yetiyor 😀 😀 😀

-BİTTİ-

Uzun bir aradan sonra JiSub’a dair yazmanın mutluluğunu tattım yine 😀 Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın efendim 🙂

 

So Ji Sub’ın Mini Albümü Yayınlandı! Kuzey Tacı – Corona Borealis (북쪽왕관자리)” için 14 yorum

  1. vay arkadaş bunların da on parmağında on marifet!! daha bana gönderdiğin joong ki şarkı söylüyor videosunun etkisi geçmeden bu yazını gördüm, bir defa daha hayran oldum bizim yahuşuhlulara 😀 😀 (yalnız videoyu “joong ki şarkı söylüyor” diye tanımlamam da enteresan oldu: ne o öyle, “şarkı söyleyen kedi” der gibi?? :P)

    neyse kuzum, yukarı eklediğin kısa teaser’ları dinledim, albümü de indirip dinlerim artık 😉 ellerine sağlık eniştemizin, sen iletirsin 😀 😀

    1. etinden sütünden her bişeyinden faydalanıyorlar bu oyuncuların maşallah 😀
      😀 😀 yakıştı ama title, hem çok akılda kalıcı 😀
      iletmem mi iletmem miiğ, burdan koreye dumanla anlaşılan bir sistem geliştirdim, (eyvah anne ben atom bombası yaptım 😀 ) onu uygulayacağım hepimiz için, bak nasıl dünyanın gözü üzerimize çevriliyor o zaman 😛 😀

  2. geri dönüşün süper olmuş makinocan:D hakikaten gerekliydi böyle bir yazı,çok iyi olmuş:D albümün adı Korece olduğundan hiç merak edip bunun anlamı neymiş bi bakayım dememişim ayıp bana:D sayende öğrendim aydınlandım:D tişkür ederim efenim:D

    şarkılar güzel olmuş beğendim.. özellikle Bobby Kim’le olan düeti çok güzel.. hatta kendimi tutamayıp Türkçe’ye çevirmiştim sözlerini:D klip yayınlandığında birini bulup altyazı olarak gömdürmem gerek ama o şanssız kişiyi nasıl bulurum orası muallak:D

    hakikaten bak her şeyi geç Jisub’ın sesini duymak bile çok hoş.. yiring!:D Bobby Kim’le olan şarkısında en sonda “ka” deyişi var ya,heh işte bayılıyorum mesela oraya:D adam oyuncu adam,nasıl tonlaması gerektiğini çok iyi biliyor.. “git” diyor ama aslında “kal” diyor falan:D çoh sevdim:D

    ahahah Tarkan’ın klibini nasıl hatırladın kız?:D ne hafıza var senden maşallah!:D fotolara bakınca accık benzediğini ben de farkettim aferin bana:D

    ellerine sağlık makinocan.. devamını bekliyorum sadık bir blog yazarı olaraktan:D litfen bu konuda hassasum:D

    1. 1 ay önceki haberi anca bugüne yazabildim ama olsun, iyi geldi be 😀 blog hareketlendi hem 😀 aman efendim ni demek, gereksiz ayrıntı bizim işimiz, söylemesem çatlardım 😀 😀

      vallaha mı, ben çok üşendim çeviremedim, helal sana 😀 blogdan yayınlasana yav 😀 olmadı emineye rica edebiliriz bak, o kliplerle çok haşır neşir artık 😀 yada yeppuddaya bakarız, nasıl altyazı gömülür yazıyordu, onu denerik 😀

      off off ben sana ne diim jisubşi, ses tonuna bile hasret kaldık herifin, sen deyince tekrar dikkat ettim de, bana da” sevgi kacima” demiş gibi geldi ama bilemedim şimdi 😀 😀

      hatırlarım ben hehhe 😀 benden bişi kaçmaz heyt 😀

      “litfen bu konuda hassasum:D” :))))))))))))))))))))))))) 😀 😀 hiç seni kırar mıyım ben aaaa 😀 ama senden yaz bişiler, karşılıklı okuyalım 😀

  3. En Ji Subçu bloggerımız geri dönmüş.Yaşasın yaşasın,özledim ben yazılarını 😀
    Bizim eniştenin de 10 parmağında 1200 marifet he.Rap sevmem pek ama iyi söylemiş JiSubşi şarkıları afferim 😀 Hakikaten ya o klip ne öyle kedi gözleri göstermeler falan dediğin gibi Tarkan klibi olmuş bundan.Aha Korelilerin de açığını yakaladık 😀
    Kendini fazla özletme he mi kuzum.Elceğizlerine sağlık.Enişteye de konfetiler,alkışlar gelsin 😀

    1. işte geldiim burdayımm ben bu herife hastayımm 😀 😀
      nasıl yakaladım ama o açığı, 2 gündür yönetmeni tehdit ediyorum, ya beni korede misafir edip jisubşi ile tanıştırırsın yada gider hemen ispiyonlarım klibi diye 😀 bakalım işte bende cevap bekliyorum 😛

      komao ❤ ufaktan ufaktan geri döndüm sankim, yavaş yavaş açılıyorum 😀

      alkışlar bizden efendim 😛

  4. Tamamdır, so ji sub yazısı da yazdığına göre kaktüsümüz comeback yaptı diyebiliriz 😀 Sen yazmayınca sjs yazısı okumak çekici gelmiyormuş, bunu anladık yokluğunda =D

    Bobby Kim düetine bayıldım, çok güzel olmuş. İpoda atılıp itinayla dinlenilir. Ve evet Kuzey tacı hikayesi karakterlere takılmadığımız sürece çok iyi:))

    1. 😀 😀 😀 öyle oldu di mi 🙂 bende kendimi deşarj olmuş hissediyorum 😀 inşallah devamı da gelir 😀
      oy oy komaoooooo ^_____________________^ deme öyle ama şımarırım hemmen 😀

      şarkılara bilerek çok yoru yapmadım bana her türlü güzel geliyor diye 😀 sende beğendiysen tamamdır 😀

      yunan entrikaları işte 😀 kafayı çok yormamak lazım 😛 😀 😀

    1. ben artık o kadar aştım ki, adamın yüzüne bakınca hiç bir kusur görmüyorum artık 😀 şarkılarda on nomeroo 😀 gık dese beğendirdim ben zati 😀

  5. Aşk işte 🙂 Naber ne zaman görürsün bunu bilmem fırsat varken bir dolanayım dedim, So Ji ile ilgili bilgi edindim teşekkür ettim 🙂

    1. 😀 Valla öyle 😀 sen daha iyi bilirsin 😀
      ni demek efendim, hoşgeldiniz sefalar getirdiniz. 😀 so ji sub dan daha çok haberler varda ben anca 1 ay geriden geliyorum, sonunda dizi çekimlerine de başladı yaşasın 😀 darısı senin başına 😉

  6. Daha önce SJS’un Pick up Line’ı dinlemiştim eklediğin şarkılarıda çok hoşuma gitti. 🙂 Ama 2. klip biraz korkunç mı olmuş ne? 😦
    Bu arada kabul edersen bir ödülün var. 🙂
    edit: itinayla düzeltilmiştir 🙂

    1. 😀 doğru diyorsun, biraz karanlık bir klip olmuş, şimdi sen söyleyince farkettim 😀

      aman ifendim ni demek, benim için büyük zevk, nomu nomu kamsahamnida 😉

      not: biraz gecikmeli cevap verdim biyan :S

Bir Cevap Yazın

