MiM: Anket Defteri Hazırlasan Ne Sorardın? :)

Bir Mim ile daha karşınızdayım, önce herkes gb önyargılı yaklaştım ama zevkli be mim hazırlamak, blog burnumda tütüyor zaten, güzel geldi yine burada bir şeyler yazmak 😀 Bana bu keyifli mimi paslayan harmony ve narsistprenses‘e de çok çok teşekkür ederim o yüzden.

Not: Sorular tipik 90lardan kopma anket sorusu 😀 o yüzden mimin başlığını farklı açtım 🙂

***


 

Yemek olsan hangisi olurdun?

Valla tencereler dolusu yaprak dolması olurdum ama etsiz ve  üzüm yaprağı olması şart 😀 Çiğ çiğ bile yerim kendimi 😛 😀

Müzik aleti olsan ne olurdun?

Piano olurdum, beyaz ve kuyruksuz 🙂

Araba olsan hangi araba olurdun?

Vosvos olurdum ama bildiğiniz gb pek bir kullanışlı değiliz, bende seyretmelik bir vosvos olurdum 😀 Oturduğum yerden para kazanırdım hem, oh ne güzel 😀 (konuyu nasıl buraya getirdim ben de bilmiyorum 😀 )

Aylardan hangisi olurdun?

Haziran çocuğu olarak yaz mevsiminin kendini belli ettiği, hanımeli çiçeklerinin açtığı Haziran ayı olurdum.

Ayakkabı olsan hangisi olurdun?

Neden bilmem buz pateni olurdum 😀

Kıyafet olsan ne olurdun?

Bir çevre mühendisi olarak gözüm öyle yükseklerde değil 😀 fakir ama gururlu bir çöpçü ne giyiyorsa o olabilirim 😀

Renk olsan hangisi olurdun?

Mavi ve yeşili çok severim, iki rengide bünyesinde taşıyan su yeşili de tam benlik 😀

Hayvan olsan hangisi olurdun?
Sığırcık olurdum, sürüler halinde gezerler ve tek başına yemek yemezler 🙂 Öncelikle aralarından bir kaç arkadaş mıntıkaya çıkar, yemek bulununca da bütün sürüyü yanlarına çağırırlar 😀 Ayrıca çok da şirinlerdir. Yumurtaları bile şirin şunların, bakar mısınız?
Şu an okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var?
Bu mim bana ilk geldiğinde zaman ki okuduğum kitabı yarım bıraktım açıkçası, çok maymun iştahlı oldum son 1 yıldır, zaten kafamı da toplayamıyorum, yeni bir şeyler okuduğumda yarım bırakıyorum ama canım fena halde eski okuduğum şeyleri tekrar okumak istiyor, bu sabah da The Doors’un solisti Jim Morrison’un Çiviyazıları kitap evinden çıkmış Tanrılar Yeni Yaratıklar kitabını elime almıştım ama kitabın 137. sayfasını yazamıyorum çünkü 96 sayfalık 😀 Bende 37. sayfasını yazıyorum izninizle 🙂
“Filmler, yapay olarak döllenmiş ölü fotoğraflar bütünüdür.
Film seyircileri sessiz vampirlerdir.
Film, bir çeşit sahte ölümsüzlük bahşeder.”
-BİTTİ-
Anket sorularımız bittiii, bir sonraki yazıya kadar hoşçakalın 😉

MiM: Anket Defteri Hazırlasan Ne Sorardın? :)” için 2 yorum

  1. Seçimlerine bayıldım. Unni izninle o yaprak sarmasından kaçırıyorum!! Bence de asma yaprağı olması şart, hiç sevmem lahana veya pazıyla olanı.. Ben etlisini de severim ama madem zeytinyağlı dedin, o da olur. 😀 Ahh akşam akşam canım da bi çekti ki, hepsi senin yüzünden unni. (noddemnida. 😛 ) 😀 😀
    Hanımeli için hazirana kadar beklemene hiç gerek yok, gel buraya. 😀 Burada bir güzel açtı ki unni her yerde kokusu mis mis. ^^ Hatta bugün bir tanesi kopardım (çiçek dalında güzeldir ama yasemin ve hanımelini bunun dışında tutuyorum. 😀 onlar koparılıp adım başı koklanmak için varlar.) hemen yanımda, istersen adrese teslim kargoyla gönderebilirim. 😛
    Unni benim ablam da çevre mühendisi, twitter’da yazdım ama cevap vermeyince ümidi kesmiştim senden, yazman iyi oldu, ne zamandır söyleyecektim içimde kaldı. 😀 Çöpçüler kralı esprisini biz de her gün duyardık ablamdan. O bir de “mezun olduktan sonra asıcam tabelayı -> ‘lağım işi yapılır’ diye” diyordu. 😛 Ama şimdi işi gayet rahat, zaten çevre mühendisleri fabrikalarda zorunlu çalışan, hiç de çöpçülük filan değil (ya cidden niye herkes böyle çöpçü diyor? 😛 siz inanmayın onlara) , siz olmasanız tehlikeli atıkları filan kim imha edecek, kim arıtım yapacak? Dimi? 😉
    Benden güzel vosvos gördüm burda, kıskanırım, demedi deme. 😀 Tam seyirlik cidden, bedavadan para da kazandırıyor. “Tarihi vosvos olmak istemeyen var mı?” 😀 “Yok mu?” 😀 İyice çikolata reklamına çevirdim. :D:D
    Renge bayıldım, her daim de bayılırım. ^_^ Çok hoş ya, bize fende cyan diye öğretmişlerdi, mavi ve yeşil ışık karışımını, Türkçesi de su yeşili imiş, bunu öğrenmem iyi oldu. 😉
    Vay sığırcık yumurtasına bittim, çok güzel!! 🙂 Ayrıca sağdaki resim de mükemmel. ^^
    Mimi yanıtladığın için teşekkürler. ^^

    1. Bende dün narsistprensesin mantısına bakarak iç geçiriyordum 🙂 bugün ki menümüzde sarma olsun bari 😀
      ooh süper, bizim bahçedekiler daha kendini göstermedi yada benim gözümden kaçmış olabilir 😀 sizinkilerin için ballandıyda bir kilo isterim 😛 😀
      twitterda ne zaman yazdın canım, ben muhabbetleri kaçırıyorum hep 😦 ben çöp/bo* mühendisi sıfatına öyle alıştım ki iltifat gb geliyor artık 😀 😀 fabrikalarda çalışınca karizman daha bir artıyor ama ben katı atık işindeyim o yüzden hala çöpçü sıfatından kurtulamadım ama ossun dedim ya ben artık kanıksadım 😀 😀 😀
      ben bazen sırf şirin bir şeylere bakmak için renkli renkli vosvos resimlerine bakarım yukarıdaki de benim favorim 😀 daha az oymalı olmak üzere pembe ve yeşili de vardı nette bir yerde 😀 ama zar zor buna karar verip seçebildim 😀
      su yeşili bu sene moda ya heryerde, türkçeye böyle çevirmişler benimde çok hoşuma giitti böyle denmesi 😀 hem daha bir karizmatik 😀 cyan da iyimiş ama 🙂
      sığırcıklar çok şeker kuşlar, her gün mutfak ve salon camından besleyip duruyoruz, çokda cıvıl cıvıl ötüyorlar 😀 yumurtalarıda çok şiker 😀
      kaç zamandır masaüstü resmimdi, sizinle de paylaşmak istedim 😀 beğenmenize sevindim efem, gülümsemeden bir gününüz geçmez sizinde inşallah 😀
      aman efendim ni demek 🙂 sen sağol 😉

Bir Cevap Yazın

