MiM: K-Drama Ödülleri

Hayatımızı şenlendiren ve

        Buncacık insanı nette buluşturup kaynaştıran

                  K-Dramalarımız için hazırladığımız

                                 Ödül Törenine Hoşgeldiniiiiz😀

Yine bana eğlence çıktı gördüğünüz gibi😀 Pek muhterem kok Egosantrikrapsodyşi bana kalbi kadar temiz bu güzel mimi paslamış,  bende azıcık rötarlıda olsa kolları sıvayıp organizasyonumu yaptım. (EDİT: Utana sıkıla söyleyeyim geç de olsa Kore Delisi arkadaşım da yollamış bana bu güzel mimi :S Çok geç gördüm üzgünüm canım, mianhadaaaaa )

Cici bicilerinizi giyip umarım sizde bana katılırsınız, bakınız kırmızı halınız bile hazır🙂 Korenin en yakışıklı 2.nesil varisleri yani dizilerimizin vazgeçilmez esas oğlanları da duymuş benim Ödül Töreni’ni, gece gündüz  demeden arayıp duruyorlar vay efendim ben sana şöyle sponsor olurum, en saygın terzileri ayağına getirir tek tek elceğizleriyle sana ipekten elbiseler diktiririm diye… Amma velakin, ben öyle müsrif insan değilim, sağolsunlar varolsunlar yine de amma ben blogumda mütevazi şekilde mim olarak yayınlasam yeter,  ha çok ısrar ederseniz bir akşam yemeği yiter dedim, nassı iyi demişim di mi?😛😀😀 Hayali bile güzel şaka maka🙂 (Dizilerdeki gibi 2.varislerin varlığına inanmıyorum tabi ehehhe😀 bizim hoj aktörlerle yemek güzel olurdu diye şey ettim😀 )

Neyse bu kadar laf kalabalığı yeter, ödüllerimize geldi sıra…

GİTTİ GİDİYOR…

En Şaşırtıcı Drama Ödülü… Mawang beni şaşırtan ilk kore dizisiydi, Kore semalarında acemice kanat çırpan bir kuştum o zamanlar belki ondandır diyeceğim ama cidden değişik bir diziydi😀 Lost vari karakterlerin geçmişteki ilişkileri, sonra tarot kartları gibi gizem dolu bir kaç ayrıntısıyla beni içine çekmişti, üstelik ben o sonu hiç beklemiyordum yaf…  Belki sizin için bu diziden daha şaşırtıcıları da vardır ama benim için Mawang en ilginciydi…

En Sıkıcı Drama Ödülü : Kolay kolay sıkılmam ama Mary Stay Out All Night beni yedi bitirdi, Allahtan aydınlık sahne çekimleri ve şarkılar güzeldi de sonunu getirebildim ne diim, tamam tamam bir de Jang Geun-Suk’un bi tarafına özenle sabitlenmiş şeytan tüyünün de diziyi sonuna kadar izlememdeki payı büyük! İtiraf ettim tamam dağılabiliriz😀

En Şeker Drama Ödülü : My Girlfriend is a Gumiho, Greatest the Love  ve Protect the Boss dizileri en şeker dizilerdi…

-Dok Go Jin’in askeri ceketine dikkat, siz de benim gibi bir Türk bayrağı görüyor musunuz?😉

En sürükleyici Drama Ödülü: Cain and Abel, bu dizinin üstüne tanımam JiSub’ın dizisi diye de söylemiyorum, her türlü ekşın vardı yeminle😀

 

En Klişe Yıkıcı Drama Ödülü: Coffee House ve  Coffee PrinceCoffee Prince’i Kore Dizilerine alıştırmak istediğim arkadaşlarıma izletiyorum, bu bakımdan tam bir klişe yıkıcı😀 Evvelden İngilizce olmayan hiç bir yabancı diziyi izlemeyenler bu diziyle kendini aşıyor😀 E bir de tabi Gong Yoo faktörü var😀 Coffee House ise deli gibi güldüğüm bir dizi olmakla beraber hafiften çatlak esas oğlanlara hazırlık dizisi oldu benim için😀 Daha başka ayrıntılarda var tabiki ama söylemem😀 lütfen izleyin izletin diyorum :D 

En Komik Drama Ödülü: Kore dizilerinin müptelaları çok iyi bilir ki her Kore dizisi kendi içinde komik olma potansiyelini taşıyabilir, kimisi kasten komik olma çabasındadır kimisi ise istemeden😀 Bilerek ve isteyerek hazırlanmış komedi dizilerimizden bir 3lü seçecek olsam da ahanda bunları seçerim :D  Coffee House, The Greatest Love ve  Protect the Boss. Ve bunlara ilaveten artık Secret Garden‘dan bahsetmeye başlayabilirim sanırım😀 Aslında en klişe yıkıcıya da koymak gerekirdi ama zaten fantastik olduğu için dizi tee başından ben klişe yıkarım diye bas bas bağırıyordu. Diğer taraftan arıza esas oğlanımız ve onun arıza kuzeni Oska bizi yerlere yatırdığı için Komedi de üstüne düşüni layıkıyla yaptı kanımca😀

En Acıklı Drama Ödülü: Misa (i’m sorry i love you), The Snow Queen, Mawang ve gidişata bakılırsa Scent of a Woman🙂 An itibariyle 12. bölümdeyim de🙂

En Yakışıklısı Bol Drama Ödülü: Açıklamaya bile gerek duymadan The Coffee Prince ve Boys Over Flowers (Kim Hyun Joong’un o hayalet hallerini saymıyorum, yan karakterler bile yakışıklıydı ama🙂 )😀


En Güzeli Bol Drama Ödülü: Hikaru’nun seçimine katılmamak elde değil bende The Woman Who Still Wants to Marrydeki kadınların güzelliğine ve özgüvenlerine bayılmıştım (Bkz peşpeşe 3 fotoda ana karakterleri görebilirsiniz) 🙂 Bir de yine Boys Over Flowers diyorum ( Koo Hye Sun’u da bu kısımda görmezden geliyorum🙂 Goo Joon Pyo’nun ablası ve nişanlısı hoş kızlardı🙂 )… Son anda aklıma geldi Playful’daki bütün hatunlar güzeldi, esas oğlanın annesi bile🙂


En Klasik Drama Ödülü:  My Fair Lady, şöförü ve aynı zamanda kahyası olan yakuşukluya  aşık zengin ve güzel bir kızın hikayesi… hmmm bence güzel bir klişe😀

En değişik Drama Ödülü: Beethoven Virus ve  MiSa(i’m sorry i love you) Beethoven virus’ü izledikten sonra kendime acımaktan vazgeçmiştim🙂 Üstelik klasik müzik hakkında çok güzel bilgiler veriyordu. MiSa ise müziklerle sahnelerin en uyumlu olduğu filmdi benim için, çok da güzel vurucu sahneler vardı…

En felsefik Drama Ödülü: : Hayatın anlamını sorgulattığı için 49 Days, toplumu ve yönetimi sorgulattığı için Sungkyunkwan Scandal, kendimizi ve hayallerimizi sorgulattığı için de Beethoven Virus

En gerçekçi Drama Ödülü: Dating Now, Triple, The World Within ve Beethoven VirusAdı üstünde en gerçekçi dizilerdi, sanki tanıdığınız biri oturmuş karşınıza kendi hayatını tecrübelerini anlatıyordu. Kendinizden bir şeyler bulabileceğiniz çok güzel diziler bunlar.

En Masalsı Drama Ödülü:  Andersen masallarına gönderme yaptığı için My Girl Friend is a Gumiho ve Secret  Garden, eski Kore saltanatını günümüze taşıdığı için Goong ve My Princess

En tatlı çifti : Coffee Prince çifti😀

En tatlı 1.erkek : Dugın dugın eden kalbi ile Dok Go Jin (The Greatest Love)

En tatlı 1. kız: Gumihoooo (My Girfriens is a Gumiho)

En tatlı 2. erkek : Oska Oska Oska! (Secret Garden)

En tatlı 2.kız :Tabiki  Seo Na-Yoon 😀 (Protect the Boss)

En Güzel Kostümler:Şimdi farkettim de ben hiç kıyafetlere fazla dikkat etmemişim. Hayal meyal hatırladığım kadarıyla My Princess‘deki ve Playful Kiss’deki kızların kıyafetleri güzeldi😀

En Güzel Müzikler: Beethoven Virus OST, Winter Sonata OST, MiSa OST ve Scent of Woman OST, düşündümde say say bitmez bu liste🙂… Son olarak  Mawang‘ın tema müziği JK Kim Dong Uk – Don’t Love Me (Sarangahaji Marayo), aynı amca Scent of a Woman dizisinde de Bucket Listi söylüyor.

En Başarılı Diziler (top 5):

1 – Beethoven Virus

2 – Mianhada, Saranghanda (MİSA)

3 – Coffee Prince

4 – Sungkyunkwan Scandal (SKKS)

5 –  49 Days

En Keyifli Diziler (top 5):

1- My Girlfriend is a Gumiho

2- Protech the Boss

3- Coffee House

4- The Greatest Love

5- Boys Over Flowers

Mansiyon :I’ll Teach You Love … Yoksa hala izlemediniz mi?😀

-BİTTİ-

Sonunda bitirdim mi ne ?😀 1 haftadır iki arada bir derede gidip gelip bu mimi yazmaya çalışıyorum😀 Ama güzel oldu sankim😀

Yayında ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür eder, keyifli bir hafta geçirmenizi dilerim🙂

Bir sonraki mime kadar kendinize iyi bakın🙂


20 thoughts on “MiM: K-Drama Ödülleri

  1. Çok keyifle okudum Kaktüsüm😉 yalnız beethoven virus’ın misa’nın bile üzerine çıkması beni şaşırtmadı desem yalan olur🙂

    • Çok adil bir ödül töreni oldu gördüğünüz gibi, kimseyi kayırmadım rüşvet neyin almadım😀😀 Beethoven Virus’u önceki işyerimde kafayı yerken izlediğim için bendeki yeri ayrı😀😀😀 ama tabi jisub ajussininde yeri ayrı😀😀😀

  2. Kirkdokuz Deyz artik iyice gozume batmaya basladi. Izlememek icin direniyorum ama bakalim ne zamana kadar surecek bu direnis. Yoklukta gideri olur da gerci, simdi dizlerimi dovecek kadar aglak birseyler izlemesem daha iyi🙂
    Ve I’ll Teach You Love…Yoksa hala izlemedim😀

    • kırkdokuz deyz güzeldi bak😀 dram olmasına rağmen ağlatmaya meraklı değildi arada eğlenceli çok sahne vardı, dimedi deme😀
      :)))))))))) I’ll teach you love 1 bölümden oluşan 45 dklık güzel bir “dizi”ydi😀 hemen bitiyor biliyor musun😀 onu da tavsiye ederiz😀

  3. Uzun zamandır yoktun hissettirdin yokluğunu valla.🙂

    Protect the Boss ve Scent of a Woman hangi bloga baktıysam vardı. Sanki gel beni izle artık diye bağırıyorlardı. En sonunda aldım onları listeme.🙂 Mawang’da ilgimi çekti burda.

    En felsefik Drama Ödüllerin çok hoşuma gitti. Dizileri tek kelimeyle harika özetlemişsin.🙂

    Cain and Abel’i çok beğenmemiştim ama oyunculuk olsun yakışıklılık olsun, So Ji Sub harikaydı, mükemmeldi vs…. Neyse sustum.🙂

    Coffee Prince ve Coffee House.. ben bu dizileri birbirine karıştırıyorum hep.🙂 İzlemedim ama sanırım güzel diziler.🙂

    Güzel b, ödül töreni olmuş ellerine sağlık. Ee o zaman başka bi mime kadar sende kendine iyi bak.😀

    • ^___^komawo, son 2 aydır bende blogları düzenli takip edemediğim için rahat edemiyorum, hafta sonları bilgisayarın başına oturabilirsem ne ala, aç kurtlar gibi son çıkanları bulup okumaya çalışıyorum :S

      Protect the Boss, greatest love gb şen şakrak ve Scent of a Woman’da 49days gibi… izle mutlaka😀 Mawang karanlık bir dizi bana çok ilginç gelmişti, verdiğim klipteki gb sürekli atmosferi🙂

      Cain & Abel’de anne ve baba beni deli etmişti, sürekli mekan değiştirmeler ve jisubı her haliyle(!) görmek çok hojdu ama😀 tamam ben de sustum😀

      Gong Yoo’lu olan Coffee Prince😀 geriye kalan da Kang Ji Hwan’ın dizisi😀 bende Coffee House’ı ilk gördüğümde kesin coffee prince’in çakmasıdır demiştim ama yanılmışım😀 sonuna kadar çok eğlenceli bir dizi😀

      Bundan böeylee mimlere adayacağım kendimi😀 çok iyi oluyor ne yazsam diye düşünmüyorum konu baştan belli😀

      seninde eline sağlık bu güzel yorum için😀 görüşmek üzere😀

  4. aslı’ya katılmamak elde değil; beethoven virus’u sevdiğini biliyordum ama bu denli sevdiğini ilk kez bu mimde anladım kaktüscüm. onun dışında mawang’dan ilk kez haberim oldu. ji sub eniştemizin dizilerine hafiften bir kıyak geçme sezsem de o kadar olur tabii😀😀 ellerine sağlık ^^

    • aa aa ben mi kıyak geçmişim!😀 yok öle bişi😀😀😀 gönül gözümle yazdıydım ben bu mimi😀
      Beethoven Virus güzeldir yav, kendimi çok kısıtlanmış hissettiğim dönemde dizlemiştim, hatta iş yerinden bir arkadaşa da izletmiştim o da o diziyle gaza gelmişti, hiç abartmıyorum patron onu işten çıkardığında hiç tınlamamıştı patronu sonradan bana gelip “naptın kız bana adam beni işten çıkardı oralı bile olmadım” demişti, insana özgüven kazandırıyor hafiften😀

      Mawang’ı winpohu da sevmiş bak, tam onun uzmanlık alanı üstelik, o da güzel dediyse güzeldir kesin😀

      seninde yorum yapan ellerine sağlık😀

  5. Dramalar arasında Endless Love serisini göremedim😦 Birde gene bir Chuno’nun olmadığı liste görüyorum😦 Secret Garden ve Gumiho’nun dikkatleri çekmesi sanırım herkesi memmun ediyor :

    • Endless Love’dan sadece Winter Sonata’a yer vermişim(önceki mimlerde de hep winter sonata’dan bahsetmiştim), diğerlerini henüz izlemedim çünkü… Endless Love serisinden bahsetmen güzel oldu, sayende dizi listeme onları da aldım şimdi.
      yalnız kdrama arşivi çok geniş herkes bir ucundan tutmuş ve sadece izlediklerinden bahsediyor, misal chuno çok övülür ama ben daha onu da izlemedim, haliyle ondan da bahsedemedim.
      bünyeme dram kokan dizileri almaya çok müsaitim şuan, endless love serisinin kalanına mutlaka bakacağım, tavsiyelerin için çok teşekkürler🙂

  6. Ellerine sağlık kaktüsüm😀 Çok eğlenceli ve yorucu bir ödül törenini daha kapatmış oluyoruz böylece😀

    Adil bir paylaşım yapmışsın bayıldım😀 İtiraf etmeliyim ki Dating Now hala 1. bölümündeki seyirimle kalmış beni bekliyor😀 Cücüklük hallerine bakmayı kaldırmıyor galiba bünyem😛

    Winter sonata sevmedim sevemedim ama OST denildiğinde dudak ısırtıcak kadar güzel ve arşivliktir😉

    Mawang benimde listemde yerini almış, muhteşem bir dizidir. İzlemediysen Japon versiyonu Maou’da tavsiye ederim. Aslına rakip olarak çekilmiş nadir bir yapım bence o😉

    • Maou’yu hemen listeme aldım, çok güzel diziydi mawang (ama sonunda neden öyle bitti böhüü :((( )
      jisubın o dating now halleri ilk göreni şoka soksada dizi bittiğinde o hali sevimli bile geliyor😀 daha çocuk bir de o zamanlar, oyy yirim o pırasa saçlı hallerini😀
      winter sonata’yı yıllar önce sahur zamanı kanald’de izlemiştim, ilk kore dizim odur, bir sürü dizi izledikten sonra güzel gelmeyebilir ama toy beyinlere piano eşliğinde çok güzel izletilir, sevdirilir😀
      Maou’yu izlicem mutlaka, merak ettim😀

  7. bir sonra ki mimi beklemeden gel de yaz ama sen çingu🙂🙂

    Mary’i nerdeyse kimse sevmemiş yaa:/ bir ben mi sevdim bu diziyi? hatta ilk bölümlerinde çok çok güldüğümü hatırlıyorumo_O

    Oskaaaaa!!Ben de beni seviyorum gerçekten😛 manyak kişilik yaa😀 Ama en tatlı ikinci erkeği seçerken ben nasıl unutmuşum onu utandım şimdi.

    The Woman Who Still Wants to Marry’yi duydum duydum ama hala izleyemedim merak ediyorum.En Gerçekçi Drama Ödülüne seçtiklerindense birini bile izlememişim.Hele ki Beethoven Virus’e nerdeyse her yerde ödül vermişsin!Ben ki kendime müzikli falanlı bütün dramaları bi süreliğine yasak etmiştimmm…

    • istifa edip öyle gelcem bu gidişle, yine hafta sonları çalışmama sebep olan bir iş bulmuşum😀 neyse😀
      Mary de olaylar hiç istediğim gibi gitmedi benim ya, oyuncuları sete sokmuş
      yönetmen her gün farklı bir giysi giydirmiş birde güzel şarkılar koymuş o kadar😦 ne öğrendim ben bu diziden ki dedim en son bölümde🙂 ama olsun bir kereye mahsus da böyle bir dizi izlemiş olayım🙂
      nanik nanik😀 ben koydum Oska’yı😀 tipini yerim ben onun şu surata bak😀
      Beethoven virus dream high tarzı bir dizi değil yalnız, daha çok nodame cantabile gibi, kalabalık kadrosu var, her bölümde neredeyse bir tane orkestra üyesinin sorunlarına değiniliyor…(daha fazla spoiler vermem🙂 )

      bu güzel yorumun için teşekkür ederim çingu🙂 yine geleceğim yine geleceğim elbet😀

  8. Mawang ve Beethoven Virusbenim de odul listemdeydi, merabaa🙂 Hitokiri’de Chuno demis. pek bir seven gordum, belkim onu da izlemeliyim su komedilere ara verip.

    • tekrar marabaa😀 şimdi gördüm mimi, ben biraz geriden mi takip ediyorum ne😀😀😀
      city hall’ı izlemek istiyorum çok ,sonra ver elini diğer klasikleşmiş diziler😀 bende elimdeki dramları bitirip arkadaşların önerilerine dadanacağım😀 şuan çok ihtiyacım var k-dramaya😀
      bir yandan da hep elimde izlenmesi gereken yedek diziler kalsın istiyourm , ne olcek benim bu halim😀

  9. çok güzel bir ödül töreni olmuş makinosev🙂
    mwang çok ilgimi çekiyordu ve sen de en şaşırtıcı seçince iyice meraklandım ama japon versiyonunu izleyeceğim sanırım malum ikuta toma beye ayıp olur😀
    ahh oskaa ahh:))) bu diyalogu görünce gene kendimden geçtim🙂 kuzeni de böyleydi bunun🙂 demekki bu ailede kendine olan aşırı güven çok büyük bir özellik🙂
    en gerçekçi seçtiğin dizlieri hemen listeme alıyorum🙂 özellikle beethoven virusü çok merak ettim
    özlemişiz yazılarını makinosev🙂 tekrar eline sağlık^^

    • komawooo😀
      dedektif dizilerinde çok uzman değilim ama winpohu ve Mikal Zia da listelerine aldığına göre cidden şaşırtıcı bir dizi, tavsiye ederiz😀 gerçi kore versiyonunu geçtim sen direkt Oh Yoon Joo’nun tavsiyesi Maou’yu izle, ikuta yavrusu kesin döktürmüştür🙂 ben de çok merak ettim, izlicem kesin😀

      oska bi tanedir yaa, kuzeni de ondan aşağı değil, ara ara gözümün önüne figuranlık yaptığı sahneler gelince gülerim hala😀 kesin ırsi kesin!😀😀

      beethoven virusü, en kafanın bozuk olduğu isyanlarda olduğun anda izleyeceksin var yaa nasıl güzel gaza getiriyor, ya da ben çabuk gaza geliyorum bilemedim şimdi😀😀 ama tavsiye ederim tabikisi de😀

      ^_______^ bende sohbetlerimizi çok özlüyorum, blogda dolanamadığım ve dizi izleyemediğim için sürekli agresifim😀 burada acaip deşarj oluyorum :))))))

      asıl senin yourm yapan ellerine sağlık canım;)

Bir Cevap Yazın

