mİm – 3’ü 1 Arada

Merhaba Arkadaşlar,

Gittikçe daha az yazdığımın farkındayım ama iş buldum ve şu an iş ortamına alışma sürecindeyim. 1 yıldan fazladır evdeydim, işsizlikten ne kadar şikayet etsemde blog ve blogun bana kazandırdığı güzel arkadaşlarımla mutlu bir dünya yaratmıştım kendime😀 Şimdi ise evden işe, işten eve gidip geliyorum. Her sabah iş bulduğuma şükrederken her akşam Allah’ım neydi günahım diye dizlerimin üstünde sürüne sürüne eve dönüyorum🙂 Sanırım benim gibi bir bloggerı toplum içine salarken öncelikle bir topluma kazandırma prosesinden geçirmek gerekiyordu, böyle bodozlama iş hayatına düşünce kültür şokuna girdim resmen😀😀😀

Neyse ki ofis arkadaşlarım beni bağrına bastı, hatta So Ji Sub baskılı termos bardağımı görünce gayet normal karşıladılar, JiSubcığımdan çok termos bardağa ilgilerinin kaymalarından da olabilir tabi bu durum, zira ertesi gün onlarda kendilerine aynı bardaktan aldılar (termos bardak deyip geçmeyin, ortamı yumuşatıyor hemen) 😀 Bunun dışında çok şükür ki Allah önüme zor işler çıkarttığı zaman yanıma ılımlı insanları da veriyor ki ben kafayı yemeyeyim😀 Sorumlulukları biraz fazla bir işe girdim açıkçası, bayaa stres yapıyorum, sürekli bir arayış içindeyim nasıl yapsam da o işi çözümlesem diye🙂 Umarım altından kalkabilirim, onun dışında herşey yolunda sanırım… Yani umarım öyledir😀

Neyse ne diyordum? heh mim! mim!😀 3ü 1 arada mim gelmişyaa bana😀 Sevgili O-yun-cu arkadaşım ahanda şu yazısında beni mimlemiş😀 İyi de yapmış yoksa benden şu sıra pek bir verim alınamazdı😀

Mimin konusuna gelince; peş peşe 3 mim birden cevaplıyorsunuz… işimiz çok, hadi hemen başlayalım😀

Mim I – En Sevilenler

1- En sevdiğin şeyler nelerdir? Nelerden hoşlanırsın?

Huzurlu ortamlarda yapılan sohbetlere bayılırım, karşımda hiç hesapsız kendinden, hayallerinden, düş kırıklıklarından bahseden samimi insanlar olmasını isterim, bende aynı şekilde anlatır dururum çünkü😀

2- Bilgisayarda vaktini nasıl geçirirsin?

Gündüz tam randımanlı hiç bir halt yapamıyorum ama akşam yemekten sonra  wordpress, blogger ve facebook arasında mekik dokuyorum. Pasif okuyucu olarak takılıyorum kaç zamandır😦

3- En sevdiğin filmler?

Bu soruya kısa yanıt vermemin imkanı yok😀 Bende ilk aklıma gelenleri kolaj yaptım🙂

4- Şu sıralar almak istediğin şey?

Yeni çıkmış bütün elektronik eşyaları istiyorum, kimchi için buzdolabı bile kabulümdür😀 Ama en çok da en hızlısından bilgisayar istiyorum🙂 5 metre yüksekliğinde zeminüstü bilgisayar bile olabilir yeter ki hızlı çalışsın😀

5- Şu sıralar ne dinliyorsun?

JiSubcum yeni albüm çıkarmış😀 İlk çıkış şarkısını sindirmeye çalışıyorum bir haftadır (Ağız tadıyla bir oturup dinleyemedim, hep başından yada sonundan dinliyorum )😀 Onun dışında Only You/Always ve The Classic filminin müziklerine dadandım son bir aydır ama İnsooni’den Swan’s Dream’de her zaman listemin başındadır😀

Mim II – Sordum Cevapla (bi de döveydin🙂 )

1- Hayatın bir filme çekilse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı?

“Ben Pırıl Pırıl bir Gemiydim Eskiden”

Adını Özdemir Asaf’ın çok sevdiğim “Pay” adlı şiirinden araklardım🙂 Tema Müzikleri ise sırasıyla;

Yeni Türkü – Telli Turna

Bülent Ortaçgil & Fikret Kızılok – Değirmenler

Candan Erçetin – Daha

Düş Sokağı Sakinleri – Hiç Bilemem

Yaşar Kurt – Hadi Baba Gene Yap

Yeni Türkü – Başka Türlü Bir Şey

Ezginin Günlüğü  – Gemi

2- Bir şeyleri değiştirmeye gücün olsa neyi değiştirirdin?

Kendimi…

Ol iz vel desem ve yüreğimdeki korkuyu atabilsem keşke🙂

3- Seni en çok etkileyen sinema sahneleri nelerdi?

Only You/Always (2011) filminde, baştan sona JiSub’ın ağladığı güldüğü tüm sahneler ben de etkili olmuştur desem😀

oy tipe gel, yirim😀

4- Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilse ne yapardın?

Bu soruyu şöyle değiştirsem nasıl olur, şöyle ki🙂 Özel güçlerin olsa ve bir günlüğüne yaşadığın şehir sana tahsis edilse ne yapardın?”

Bütün çöpleri toplar, ağaçları otları budar, sihirli güçlerimle denizi ve havayı temizler, bütün suçluları yakalar, bütün hastaları iyileştirir, sokak hayvanlarına ev bulur, mis gibi bir İstanbul bırakırdım size😀 Nassıı, oyunuzu bana vereceğniz miğğ çingular😀

5- Şu sıralar takip ettiğin diziler nelerdir?

Yazın Trueblood kışın The Vampire Diaries’i mutlaka izlerim, onun dışında şu sıra hiç bir şey takip edemiyorum😦

Mim III – 5N1K?

Kim?

Ben…

Nerede?

… mümkünse Adalar’dan birinde…

Ne Zaman?

… baharda …

Ne?

… bisiklet turuna…

Nasıl?

… bi güzel…

Neden?

… kafa dağıtmak için gitmek istiyorum😀

-BİTTİ-

Bir MiM’in daha sonuna geldik çingular, bu mimi yapmayan bir ben kalmış olabilirim, ama bu yazıyı okuyupta ben daha yapmadım çingu diyorsanız üzülmeyin, size de pasladım gitti mimi🙂

2 günde bir yazı yazan bir kişi olarak 2 haftadan beridir bir şey yazmamak tuhaf bir duyguydu benim için, umarım bir daha olmaz😀 Bir sonraki yazıya kadar kendinize çok iyi bakın😀

18 thoughts on “mİm – 3’ü 1 Arada

  1. İşin hayırlı olsun:)kolaylıklar diliyorum,umarım güzel ve sorunsuz geçer her günün:):)
    ”Sordum Cevapla (bi de döveydin)”çok güldüm akşam akşam:)))))

  2. iş bulmana çok sevindim hadi rasgele:))
    yanlış şu en sevdiğin filmlerin çoğunu ben izlememiştim.çok zahmet olmazsa:)yazar mısın?

    • Teşekkür ederim canım😀 İnşallah uğur getirir bana rast gider herşeyim😀
      Aman efendim ni demek ne zahmeti hemmencecik söylüyorum filmleri😀 sol baştan…
      1 satır ;
      Only You/Always (2011), The Classic (2003), Rough Cut/Movie is a movie (2008), What Dreams may come (1998)
      2.satır;
      Ditto Donggam (2000), Fried green tomatoes/Kızarmış Yeşil Domatesler (1991), The Crow (1994), Daisy (2006)
      3.satır;
      Hair (1979), 3 Idiots (2009), Sophie’s Revenge /Sophie’nin İntikamı (2009), Turn Left, Turn Right (2003)

  3. İyki mimlenmişsin senin yazdıklarını okumayı özlemişim😀 Ve tebrik ederim umarım çok çok yorulmazsın iş yerinde de seni buralarda görebiliriz makino😀😀
    Kullanmak da arada zorlansam da bütün elektronik eşyaları istiyorum🙂 Fotoğraftaki bilgisayar da çok küçükmüş canım benimki mümkünse daha büyük olsun😛
    Boş ver değiştirme kendini biz seni böyle seviyoruz ki🙂🙂
    Only you da en çok o kaydıkları sahneyi kıskandım ben yaa!Bana ne ben de kaymak istiyorum dedim ama duyan olmadı ki.
    Kayamadım bari bisiklet süreyim ben de senin gibi bu da olma mı?Ankara’dan biraz zor bir hayal gibi adalar ama olsun😀 hayal ya sonuçta😀😀
    Ellerine sağlık^^

    • 😀😀😀 ne güzel bir yorum bu komaooo😀 bende blogu ve çingularımı özledim😀 :))))))))))
      bende istiyorum bende istiyorum😀 önemli olan hızlı olması ebatlara takılmayalım rica edeceğim😛😛😀

      fragmanda o sahneleri gördüğüm andan beridir vurgunum o sahnelere😀 direkt mutluluk hormonu saçıyorum baktıkça😀

      Ankara, istanbul’dan daha düzenli bir yer, yazın istanbula bir şekilde yolun düşerse yada bir gün yolun düşerse bana haber et ben adalarda tur düzenlerim sana😀

      seninde yorum yazan ellerine sağlık😀😀😀

      • Yazın stajdı ramazandı tatilim geçip gidip bitecek ama belki bi mucize olursa gelirim belli mi olur😀 ama bana böyle demeyin yaa ciddiye alıyorum bak sonra!!😀😀

        Ahh hızlı olmasını nasıl atlamışım ben kendime çok şaşırdım açıkçası bilgisayarım aylardır format istiyorum diye inliyor aheste aheste çalışıyor ama ben hala duymazdan geliyorum bi gün çökecek ya hadi hayırlısı😀😀

        • Valla öyle, hayat bu, bir bakmışsın İstanbuldasın yada ben gelmişim Ankara’ya😀 bizim buraya gelirsen sözüm olsun ama Adalar😀

          benimki de ölmek üzere sorma, o yüzden standartlarımı düşürdüm hızlı olsun yeter bana gerisi mühim değil😛

  4. Sonunda yazılarınla zorlama ile de olsa geri döndü (: Uzun aradan sonra gelen iş hayatı yepyeni bir nefes gibidir. Bol oksijenli günler kaktüsüm ^^

    Oyları sana vereceyüğğk (: Gönlün rahat olsun ^^

    • Allah razı olsunnn senden çinguuum😀 blogumu mimler ayakta tutuyor zati, bir de 3ü 1 arada mim geldi ya 3 hafta beni idare eder bu mim😛😛😀
      oksijen sarhoşu oldum sorma, hava çarptı beni resmen😀

      ve makino iftiharla sundu, siz arkamda oldukça seçimlerde kimse beni geçemez 😀

  5. makinooo nerelerdesin, bi elim küçük siren’de bi elim kaktüs çiçeği’nde bloglarını yokluyordum ne zamandır.. küçük sirenin son bölümünü de 5 dk önce bi daha okudum yazıların özlenmekte😦

    neyse bu yazı iyi oldu hasret gidermiş olduk.. ahh çalışmak bir anda yorucu olmuştur haklısın tabii, ben mesela stajlar dışında hiç tam randıman çalışmadım, onun alışma süreci falan uzun zaman istiyor ama sen yaparsın yaa, anlaşamayacağın bir insan düşünemiyorum bile🙂

    film kolajı şahane olmuş, ben de 3 idiots’ı indireceğim birazdan, bi izlemeyen ben kalmayayım yaa🙂

    jisub ağlama kalbimizi dağlama diyorum😦 o ağlayınca çok kötü oluyorum ben de yaa sanki tüm kötü şeyler aklıma hücum ediyor koyveriyorum hemen, onun mutlu olması lazım.. bi romcom çekmesini 4 gözle bekliyorum artık, dram ona ya-sak!!🙂

    Mim II – Sordum Cevapla (bi de döveydin ) ahaha mim başlatan ablamız- abimiz de atarlıymış hee, o nasıl başlık öyle🙂 Nasıl? … bi güzel… bunu da sevdim, bana da öğret birlikte binelim ne güzell🙂

    yeni yazıların da bekleniyor azizim, kendine iyi bak🙂

    • ya deme öyle deme öyle en çok küçük sirene acıyorum, o kadar uğraştım hikayeyi toparlayacağım diye sonu gelmezse emeğim boşa gider, hafta sonu son bölümü bitireceğim inşallah ama kaç haftadır hafta sonları da çalışıyorum , bu haftada öyle olmaz inşallah😦

      ofistekiler özellikle betimlemelerime kopuyorlar, bizim bloggerları bir arada konuşurken görseler iyicene koparlar herhalde, bıcır bıcırız maşallah😀

      bende tavsiye ederim 3 idiots’ı ki çok uzağımdır hint sinemasına yine de çok sevdim , çok samimi ve renkliydi😀
      bizim oğlan kandırdı bizi yaaa, romcom dedi yine gitti dedektif dizisi için anlaşma imzaladı pufff :S neys!😀

      di mi ya, başlığı okudum önce, sonra tekrar okudum bana mı dedin der gibi😀 resmen tahrik var😀

      oyyyy evet evet😀 hatta çift bisikletine binelim ha ne dersin😀 ben çok görüyorum onlardan😀😀😀
      harita bile aldım şimdiden😀 havalar güzelleşsin güzel bir organizasyon yapacağım inşallah😀 geçen ki ada buluşmasına gidemedim diye çok üzülmüştüm🙂

      sende kendine iyi bak canımmm arkadaşım😀 enerji toplayaıp tekrar aranıza katılacağım söz😀

  6. nasıl? küçük siren bitiyor mu şimdi? son bölüm derken bunu kastetmedin değil mi😦

    soji’nin o bilim kurgu dizisini imzaladığını öğrendim ben de, komedi haram bu çocuğa yaa puffs:/

    ahh havalar da ısındı ada planı bi daha güzelleşmeye başladı gözümde🙂 her gün vapurda ne güzel oluyordur senin için de.. tramvaylar falan çok fena:/

    son olarak dönüşün muhteşem olsun inşallah^^

    • yok yok bitmedi dahaaa😀 yani yarım kaldı son yazdığım demek istedim🙂

      pislik only you promosyonunda gaza getirdi bizi, yok romantik filmleri seviyorum yok bayilirim falan diye,adi şey, duygularımızla oynadı😀 🙂

      tramvaydan şikayet etmeyin rica edeceğim, daha hiç tramvaya binmeyen var burda😦

      vapur ve motor süper oluyor sabah akşam, özellikle de lodosda, hele dün eve dönemicem dedim bir an, karşı kıyı sisden gözükmüyordu, gökyüzünde şimşekler deniz köpük köpük😀 😀 ama çok şükür tabi yalan yok güzel😀

      inşallah çingum ya, cidden ölü gibiyim (töbe töbe🙂 ) , yemek yiyip uyuyorum sadece😀 yazılara yorum yazmak istiyorum misal kafamı toplayamıyorum😀 ama bir düzene koyayım işi, dönüşüm muhteşem olacekkk be heyttt dili dili diliiii😀

  7. Özledik seni özledik.Her girdiğimde bir yazı buluyordum buralarda,deli gibi eğleniyordum.İş bulunca her şey değişti ühüböhü😀😀 Sen iyi ol da gerçi bunlar mühim değil😀
    Yine filmlere karar verememişsin kolaj yapmışsın.Çok çakal gördüm seni rakiş canım😀 Bi güzel mi ahahah.Şu Ji Sub enişteyi artık ağlatmayın güldürün ulan aklımızda öyle de kalmasın.İçime dert oluyor yeminle.Gidip onu bu hayattan çekip alsak mı acaba😀
    Ellerin sağlık kok özlemişim seni bu iyi oldu valla be😀

    • yalan oldu ya sorma, bende yazıları takip edemiyorum diye delleniyorum, normalde yeni yazı gelsin diye beklerdim şimdi ağır olun ben daha öncekini okumadım ki diye ağlıyorum kendi kendime😦 :S🙂
      e biraz pratiğimdir övünmek gb olmasın😀
      :))))))))))))))))))))))))) para biriktirip onu kaçırmaya gideceğim koreye, evimin erkeği yapacağım, sabah akşam gıdıklayacağım(!) yüzü gülsün diye😀 eheheh😀😀 sen hiç merak etme kok ben düşündüm herşey😀
      na du pogoşippooo T.T(burda ağlıyorum) ^___^ (burda da gülüyorum) (nassı kok, yeni mimikler öğrendim ben hehhe😀 )

Bir Cevap Yazın

