mİm – 3’ü 1 Arada

Merhaba Arkadaşlar,

Gittikçe daha az yazdığımın farkındayım ama iş buldum ve şu an iş ortamına alışma sürecindeyim. 1 yıldan fazladır evdeydim, işsizlikten ne kadar şikayet etsemde blog ve blogun bana kazandırdığı güzel arkadaşlarımla mutlu bir dünya yaratmıştım kendime 😀 Şimdi ise evden işe, işten eve gidip geliyorum. Her sabah iş bulduğuma şükrederken her akşam Allah’ım neydi günahım diye dizlerimin üstünde sürüne sürüne eve dönüyorum 🙂 Sanırım benim gibi bir bloggerı toplum içine salarken öncelikle bir topluma kazandırma prosesinden geçirmek gerekiyordu, böyle bodozlama iş hayatına düşünce kültür şokuna girdim resmen 😀 😀 😀

Neyse ki ofis arkadaşlarım beni bağrına bastı, hatta So Ji Sub baskılı termos bardağımı görünce gayet normal karşıladılar, JiSubcığımdan çok termos bardağa ilgilerinin kaymalarından da olabilir tabi bu durum, zira ertesi gün onlarda kendilerine aynı bardaktan aldılar (termos bardak deyip geçmeyin, ortamı yumuşatıyor hemen)  😀 Bunun dışında çok şükür ki Allah önüme zor işler çıkarttığı zaman yanıma ılımlı insanları da veriyor ki ben kafayı yemeyeyim 😀 Sorumlulukları biraz fazla bir işe girdim açıkçası, bayaa stres yapıyorum, sürekli bir arayış içindeyim nasıl yapsam da o işi çözümlesem diye 🙂 Umarım altından kalkabilirim, onun dışında herşey yolunda sanırım… Yani umarım öyledir 😀

Neyse ne diyordum? heh mim! mim! 😀 3ü 1 arada mim gelmişyaa bana 😀 Sevgili O-yun-cu arkadaşım ahanda şu yazısında beni mimlemiş 😀 İyi de yapmış yoksa benden şu sıra pek bir verim alınamazdı 😀

Mimin konusuna gelince; peş peşe 3 mim birden cevaplıyorsunuz… işimiz çok, hadi hemen başlayalım 😀

Mim I – En Sevilenler

1- En sevdiğin şeyler nelerdir? Nelerden hoşlanırsın?

Huzurlu ortamlarda yapılan sohbetlere bayılırım, karşımda hiç hesapsız kendinden, hayallerinden, düş kırıklıklarından bahseden samimi insanlar olmasını isterim, bende aynı şekilde anlatır dururum çünkü 😀

2- Bilgisayarda vaktini nasıl geçirirsin?

Gündüz tam randımanlı hiç bir halt yapamıyorum ama akşam yemekten sonra  wordpress, blogger ve facebook arasında mekik dokuyorum. Pasif okuyucu olarak takılıyorum kaç zamandır 😦

3- En sevdiğin filmler?

Bu soruya kısa yanıt vermemin imkanı yok 😀 Bende ilk aklıma gelenleri kolaj yaptım 🙂

4- Şu sıralar almak istediğin şey?

Yeni çıkmış bütün elektronik eşyaları istiyorum, kimchi için buzdolabı bile kabulümdür 😀 Ama en çok da en hızlısından bilgisayar istiyorum 🙂 5 metre yüksekliğinde zeminüstü bilgisayar bile olabilir yeter ki hızlı çalışsın 😀

5- Şu sıralar ne dinliyorsun?

JiSubcum yeni albüm çıkarmış 😀 İlk çıkış şarkısını sindirmeye çalışıyorum bir haftadır (Ağız tadıyla bir oturup dinleyemedim, hep başından yada sonundan dinliyorum ) 😀 Onun dışında Only You/Always ve The Classic filminin müziklerine dadandım son bir aydır ama İnsooni’den Swan’s Dream’de her zaman listemin başındadır 😀

Mim II – Sordum Cevapla (bi de döveydin 🙂 )

1- Hayatın bir filme çekilse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı?

“Ben Pırıl Pırıl bir Gemiydim Eskiden”

Adını Özdemir Asaf’ın çok sevdiğim “Pay” adlı şiirinden araklardım 🙂 Tema Müzikleri ise sırasıyla;

Yeni Türkü – Telli Turna

Bülent Ortaçgil & Fikret Kızılok – Değirmenler

Candan Erçetin – Daha

Düş Sokağı Sakinleri – Hiç Bilemem

Yaşar Kurt – Hadi Baba Gene Yap

Yeni Türkü – Başka Türlü Bir Şey

Ezginin Günlüğü  – Gemi

2- Bir şeyleri değiştirmeye gücün olsa neyi değiştirirdin?

Kendimi…

Ol iz vel desem ve yüreğimdeki korkuyu atabilsem keşke 🙂

3- Seni en çok etkileyen sinema sahneleri nelerdi?

Only You/Always (2011) filminde, baştan sona JiSub’ın ağladığı güldüğü tüm sahneler ben de etkili olmuştur desem 😀

oy tipe gel, yirim 😀

4- Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilse ne yapardın?

Bu soruyu şöyle değiştirsem nasıl olur, şöyle ki 🙂 Özel güçlerin olsa ve bir günlüğüne yaşadığın şehir sana tahsis edilse ne yapardın?”

Bütün çöpleri toplar, ağaçları otları budar, sihirli güçlerimle denizi ve havayı temizler, bütün suçluları yakalar, bütün hastaları iyileştirir, sokak hayvanlarına ev bulur, mis gibi bir İstanbul bırakırdım size 😀 Nassıı, oyunuzu bana vereceğniz miğğ çingular 😀

5- Şu sıralar takip ettiğin diziler nelerdir?

Yazın Trueblood kışın The Vampire Diaries’i mutlaka izlerim, onun dışında şu sıra hiç bir şey takip edemiyorum 😦

Mim III – 5N1K?

Kim?

Ben…

Nerede?

… mümkünse Adalar’dan birinde…

Ne Zaman?

… baharda …

Ne?

… bisiklet turuna…

Nasıl?

… bi güzel…

Neden?

… kafa dağıtmak için gitmek istiyorum 😀

-BİTTİ-

Bir MiM’in daha sonuna geldik çingular, bu mimi yapmayan bir ben kalmış olabilirim, ama bu yazıyı okuyupta ben daha yapmadım çingu diyorsanız üzülmeyin, size de pasladım gitti mimi 🙂

2 günde bir yazı yazan bir kişi olarak 2 haftadan beridir bir şey yazmamak tuhaf bir duyguydu benim için, umarım bir daha olmaz 😀 Bir sonraki yazıya kadar kendinize çok iyi bakın 😀