Türk-Kore Kültür İletişim Derneği Anketi

Anket: Turkey-Korea Cultural Communication Association - Survey

So Ji Sub için Oy Verelim(tıklayınız)

Arkadaşlar, Korea-Fans.com sitesinde şu sıra böyle bir anket yapılıyor.

Ve sıradan bir anket değil! Türk-Kore Kültür İletişim Derneği /  Turkey-Korea Cultural Communication Association ile ortaklaşa hazırlanmış bu anket üzerinden Türklerin hangi Koreli ünlüyü ülkelerinde istediği tespit edilmek isteniyor🙂

So Ji Sub için oylarınızı istemekteyim kısacası, sevgilerimle😀😀😀

 

10 thoughts on “Türk-Kore Kültür İletişim Derneği Anketi

    • :)))))))))) yazıyı tekrar düzenledim, hemen fotoğrafın altındaki bağlantıya tıklaman yeterli😀 ankette aynı anda 3 kişiyi seçebiliyorsun😀 biri de Ji Sub olur inşallah😀

      • buraya yazdıktan sonra az daha bakındım buldum linki ama bu seferde üyelik istedi üye oldum sonra yine kabul etmedi onaylanması lazımmış falan.Az önce seçtim ama😀
        Herşey Ji Sub için😀😀 yalnız yüzdesi baya düşükmüş yaa😦

  1. Teşekkürler haberdar ettiğin için ^^ Yalnız enteresan biçimde resimdeki en büyük iki amblemin hangi gruplara ait olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok😄 Aydınlatırsa birileri beni de sevinirim hehe

    • merhaba güzzi, hoşgeldin🙂
      bahsettiğin iki logonun kime yada hangi gruba ait olduğunu ben de bilmiyordum ama nette biraz dolanınca şans eseri buldum🙂
      kanatlı H= kim hyun joong’un resmi sitesinin logosu
      diğer kanatlı hys ise (evet o baştaki h harfiymiş🙂 )= Heo Young Saeng’in resmi sitesinin logosu

      sayende yeni bir şey öğrendim🙂 teşekkürler yorum için🙂

      • ahahah seninkinin yanında lafı bile olmaz:D baktıkça içim bir tuhaf olüyür:D çoh hoş bir gif seçmişin.. çok stratejik olmuş:D görenler hemmeeenn en acelesinden Jisub’a oy verecek:D evet hissediyorum:D büyük hissediyorum:D

Bir Cevap Yazın

