Mim – Hallyu Haremi; İçinden hiç çıkmaz istemeyeceksiniz :)

Blog camiası yeni bir kore dalgası ile daha çalkalanıyor, o da bez cadılarından O-yun-cu’nun bana da pasladığı Harem Görsün Gözleriniz mimi, bkz 😀 Şimdi beni bilen bilir uzun süredir tek eşli takılıp duruyorum😀 Öyle böyle değil ama “Hakkında Herşeyi Duymak İstiyorum” edasıyla So Ji Sub diye inliyorum aylardır😀

Ama işte bu oromantik duygulardan arada bir silkelenmek gerek değil mi? Çivi çiviyi söker misali bu mimin bana iyi geleceğine dair içimde pis bir his var😀😀😀 Arkadaşlarımı daha fazla bekletmeden  kendi haremimi iftiharla sunmak istiyorum😀 Ça-çaaan!!!

So Ji Sub

Haremimin en değerli parçası, kıymetlim benim… Canım So Ji Sub’ım , şu işsiz takıldığım dünyama en güzel renkleri sen getirdin, sen olmasan ben ne ile oyalanacaktım😀 Sayende basın toplantılarında nasıl konuşulur, film promosyonu nasıl yapılır, kırmızı halıda nasıl yürülür, kameraya gözleri kapalı çıkmadan nasıl sağlı sollu poz verilir vs her bişeyi öğrendim😀 Sağol varol😀

Oguri Shun

Oguri Shun’u Manga uyarlaması olan Hanazakari no Kimitachi e / Yakışıklılar Cenneti’nde(Bkz)  Sano karakterini canlandırmasıyla keşfettim😀 Boys Over Flowers’ı yeni bitirmiştim ama değişiklik olsun diye bir de japon dizileri izleyeyim dedim. Hatta BOF’un japon versiyonu olan Hana Yori Dango’ya da şöyle bir bakıp, ay bu tipler ne böyle bile dedim salak gibi😀 Oguri’yi keşfedince işler değişti tabi, gittim Hana Yori Dango’yu izledim hatta çok bir caf cafı olmayan Tokyo Dogs dizisini bile izledim, kısa saçlarla çok hoştu, o halini görmek için bile izlenir ama😀

Yoon Kye Sang

2009 de ülkemize bile gelmiş, ahh uleen ben o sırada Beşiktaş’ta dirsek çürütüyordum master için, adam burnumun dibine kadar gelmiş, kumpir yemiş nargile içmiş her bişeyi yapmış ama benim ruhum duymamış o ayrı😀 (Yoon Kye Sang’ın Türkiye Gezisi için bkz; yeppudaa ve youtube🙂 ) Hatta JeaJoong’dan önce ilk kez bir Türk kedisini kadrajına dahil eden de KyeSang olmuş😀😀

Gong Yoo

Baştan söyliim hiç çemkirmeyin hiç bağırmayın Gongcular Yoocular😀😀 O bir Coffee Prince, O bir HanKyul, o bir gamzeli :)Allah’ın paçozu bile olsak bizi seven bir yiğit çıkacaktır inancımızı pekiştiren zat-ı muhterem😀 O olmasaydı, uzakdoğu alemiyle alakası olmayan arkadaşlarımız nasıl kore manyağı haline getirebilirdik, di mi ama!!! 🙂 Şirin şey ne olcek😀

Takeshi Kaneshiro

Turn Left, Turn Right filmindeki ince ruhlu, şahin bakışlı aktörümüz bir melez :)  Anası Tayvanlı babası Japon,  kanımca anasına çekmiş😀 O kocaman gözleri başka türlü açıklayamıyorum😀 Bana sorsanız yarı Türk,İtalyan – yarı Japon filan derdim😀 Ama baksanıza şunun gözlerine Engin Akyürek’in gözleri gibi kocaman ve ıslak durmuyor mu?🙂

Joo Ji Hoon

Gong Yoo’yu Coffee Prince’de izledikten sonra dakka başı fanmade videolarını izlemiştim ama Joo Ji Hoon’u Goong’da izledikten sonra hızımı alamadım, dizi-film ne varsa izlemiştim bu oğlanın😀 Hatta ilk biyografi yazımı (sadece 1 bölüm çok kısa😀 ) Joo Ji Hoon için yazmışım, daha So Ji Sub yüzünden başıma gelecekleri bilmeden bir de Gong Yoo mu Joo Ji Hoon mu? ehüheheh diye millete takılmışım😀😀 Acemilik işte naparsın😀 Ama severim bu çocuğu, askerden de döndü, tez zamanda dizi film çevirir umarım😀

Joo Jin Mo

A Frozen Flower’ın kralıdır kendisi🙂 Bu Korelimizin de bakışları pırıl pırıl😀 Ben böyle, bir erkek koyu saçlı, açık tenli olsun ama üstüne birde gözleri ışıl ışıl parlasın bayılıyorum o zaman😀 Ay parçası derler aynen öyle güzel görünüyorlar gözüme😀 (Fotoğrafı 200 Pounds Beauty filminden görüntülerle hazırladım😉 )

Micky Yoochun

Sungkyunkwan Scandal’da herkes 2. esas oğlana yada Yorime bayılırken, ben direkt 1.esas oğlana sarmıştım ne yalan söyleyeyim😀 JYJ grubunu da ondan sonra araştırdım hatta🙂 JYJ üyelerinin youtube da dolaşan röportajlarını izlemeye bayılıyorum, Junsu ve JaeJoong birbirlerine takılırken YooChun muhabbeti toparlıyor hep😀 Yada ben ona torpil geçiyor olabilir bilemedim😀 Şu röportajdaki tatlılığına bakın, yerim😀

Kim Soo Hyun

Kim Soo Hyun hakkında çok bir şey bildiğim yok ne yalan söyleyeyim ama Dream High (1.sezon) dizisinde bayılıyordum oğlana🙂 Anime karakterlerine benzemiyor mu sizce de ?🙂🙂

Song Joong Ki

İşte geldik son lokuma🙂 Uri Hikarunun gözbebeğini aldım kaçırdım çingunun blogundan ama nafile yüzüme bile bakmadı Joong Ki😦 Bakın nasıl da beni Hikaruma götür, bedenimi alabilirsin ama ruhumu asla bakışı atıyor😀 Oyy kıyamam, tamam tamam sevenleri ayırmak olmaz zati🙂 Hikarum emanetini geri yolladım haberin olsun🙂

Bonus; aslında bu bölüme Hyun Bin, Daniel Henney filan iliştirmek lazım ama ben ona bile korkuyorum😀 Bu kısmı es geçip mimi kimlere pasladığımı söyleyeyim hemen😀

Winpohu-şii huhuuu… Egosantrikrapsody-şiii nerdesiniiizzz? size mim pasladım, haydin gelin alın😀

Sevgilerimle…

55 thoughts on “Mim – Hallyu Haremi; İçinden hiç çıkmaz istemeyeceksiniz :)

  1. oğğ şaşırdım senden benden harem çıkmaz derdim:))
    not: o parçayı ben de jung woo için dinliyorum nil sağolsun iyi bir parça yapmış bizlere tercüman olmuş:)

    • zaten nil bu parçayı çıkarmasa ben daha bir asır Mariah Carey – All I Want for Christmas Is You şarkısını dinler dururdum😀 insanı imandan çıkarıyor bu oppalar😀
      ama şaşırma çingum, niye şaşırıyorsun, bir de şöyle düşün, JiSub olmasa geriye kalan 9 kişiyi toplasan anca beni yatıştırırdı, 9 kore kaplanı gücünde benim ajussi sen merak etme😀 şakacıktan yaptım ben bu mimi, şakacıktan😀

  2. bedenimi alabilirsin ama ruhumu asla! ahahah, kop kop kop😀😀 öyle yapcak tabii, boşuna mı eğittik bunca zamandır? ne güzel de gif bulmuşsun, bayıldım valla, hemen indirdim tabii🙂

    kim soo hyun ve micky yoochun şekerlerini ben saymayı unutmuşum, onları da onore ettiğin için kendi adıma teşekkür ediyorum efenim🙂 yoon kye sang’ın kedi fotosu çeken resmine bayıldım, ahahah, jaejoong’la birlikte fahri kedi elçimiz oldular😀

    ellerine sağlık canımcım, hakkaten çıkasım gelmedi bu haremden😛

    • sen daha tumblr’a üye olma emi, bütün güzel gifler orda çingum😀😀 kaçırıyorsun bak hepsini🙂
      emaneti aynen geri yolladım paketini bile açmadım yeminlen😀 sisterhood of kok forever!
      aman efendim ben teşekkür ederim, kedili fotoyu ben yaptım :)))))))))))))) kedi canını seni diyecektim neredeyse😀
      yine kendimize bir eğlence bulduk ohhh😀 hiç bitmesin bu harem mimi😀 xoxox

  3. Durduk yere blog yaktıracaktın bana az kalsın (: Bütün oppaları paylaşabilirim seve seve ama Daniel andee Çölte andee (: Bu arada haremin çok güzel arkadaşlardan oluşuyor (: 10 numaramda yer alması muhtemel hatta öle insanlarda var içeride neyse😀 Zevklerimiz ne kadar benziyormuş bunu da anladık hayırlı olsun😀

    • Blogumu çok seviyorum, başına bir şey gelsin istemem, o yüzden çok düşünüp öyle yazdım mimi😀😀😀 mazallah cadının biri bana ayrılık büyüsü filan yapar filan amaan diim🙂
      arkadaşlar çok hoş evet😀 1 numara özellikle di mi?😀 bize kore – uzakdoğu sevgisini aşıdıkları için buradan onlara teşekkür etmek istedim yoksa başka bir amacım yoktu😀
      ikimiz de pek bir zevkliyiz o zaman ehühehe😀😀

  4. ohohhhoooovvv gözlerim şenlendi yine:D hele ki jisub’un gif’i ne öyle anacım? oyyhhh diyorum sadece:D

    bu mim’i gördüğümde aklıma ilk sen geldin.. dedim jisub’cu makino napar acep? jisub’a ihanet eder mi?:D şaşırttın beni makino.. hem de çok:D

    “benim ki de can! tek bir çiçekle ömür mü geçer?” dediğini duyar gibiyim:D haklısın çingum:D sen de haklısın:D

    • o hala benim kıymetlim canııımm öhöhöm😀😀 Ama bize kore-uzakdoğuyu sevdiren diğer arkadaşlarında hakkını teslim etmek istedim yoksa kötü bir niyetim yoktu😀😀😀 (çevir gazı yanmasın)
      bir de tabi, can çekiyor o da ayrı (anaam patlattım gafı😀 hayırlı olsun bana🙂 )

  5. Kendi 1. cariyemden ne kadar eminsem bloğa tıklamadan senin cariyende emindim Makino😀

    Diğer seçimlerin ilginç geldi sanırım ben japon dizileri izlemediğim için. Yoon Kye Sang’ı bende sevmiştim aslında greatest love’da sevmiştim onuda neyse yedek listesine ekliyeyim kontenjandan ilerde girer belki😛😀
    Ellerine sağlık^^

    • JiSub’ım haremimin sultanıdır ona 1 numarada olmaktan başkası yakışmazdı😀😀 tahminleriniz tabiki boşa çıkarmam ayıpsın😀
      japon erkeklerini asık suratlı oldukları için pek tercih etmiyorum ama gözüme çarpanları listeye eklememek olmazdı😀 Kye Sang çok hoş bir erkek, fotoğraflarda çok fotojenik değil ama dizi veya videolarda çok hoş görünüyor🙂 ben ilkin Türkiye gezisinde gördüm onu sonra jisubla oynadığı diziyi izledim ve gerisi geldi, yer aldığı film ve diziler güzeldir bak, hiç boş çıktığını görmedim🙂
      senin listeyi de nomu omu bekliyoruz😀

  6. Jo Min Woo için kızacaktım ama daha demin Masal Evi’nin listesinde Lee Seung gi’yi gördüm yüreğim yaralı içim buruk o yüzden joo Min Woo’yu sana bırakıyorum ahahaha iyice delirdim:P
    Oh ne güzel oldu bu post gözümüz gönlümüz açıldı bir bloglar şenlendi yaa😀

    • Siwon’u koyacaktım korktum vazgeçtim ama bu seferde Jo Min’e takıldım öyle mi😀😀 aa evet masal da onu yazmış cırt cırt kavgada söylenmez valla bence masal beter pot kırmış😛😀 (masalım affet😀 )
      aman boşver astream daha dün facebookda ruh eşlerimizi bile paylaşmadık mı +18 klubü kurmadık mı, bir haremin lafımı olur😀😀😀
      öyle öyle 2-3 gündür göz banyosu yapıyoruz , hakkımızda hayırlısı diyorum😀😀😀 (istanbula geliyormuş hepsi😀 )

  7. Çok doğru bir karar vermişsin dostum Ha Seung gi ha Siwon benim için aynı:D ( Hatta hangisini 1 numara yapsam diye kara kara düşünmekteyim:D)
    Masal’a tehdit twitleri atıyorum nihahaha, gözüm üzerinde artık:P
    Ah ne yapayım içim sızlıyor görünce, bir üzüntü kaplıyor içimi adfsafs iyice dramatikleştirdim
    Çok pis kavga çıkar işte o zaman ahaha😀

  8. Eline sağlık canım. Güzel bir harem daha. Nil’in şarkısı için özel bir kimliğim yok tüm listem için geçerli zatii. Bu haremden de aldığımız ders, korkunun ecele faydası olamayabilir, ama kendini koruman gerekmektedir. Mim bitsinde bu haremlerden bir toplama yapmak şart oldu🙂

    • twitter’dan da söyledim ama buradan da söylemek şart oldu güvenliğim için😀 1.numaralı gözdem hariç diğer oppalar mimden sonra serbest bırakıldı, bilginize arz ederim :))))))))))))))) Blogda şiddete hayır diyeyim bir de😀 (anaaam iyiicene gözüm korktu😀 )

  9. Hikarunun emaneti geri yollanıyor da, benimki neden listede ha sorarım sana neden?🙂 Sen dur sennn So Ji ile rüyalar alemine dalmazsam öyle olsun ha ha ha🙂 Takashisan hoşsan diyorum ben bir de🙂 Bir de Frozen Flowserdaki kral da hoş… Ama sen dur sennnnn :)))

    • Hemen açıklayayım Lefeacım😀 burada yazdım evet o güzel insanı ama şöyle bir durumda var, twitterda da açıkladığım gibi mimden sonra 1.nolu ajussi hariç tüm rehineler serbest bırakıldı😀 paketini bile açmadım😀😀😀 😀 ahahha daha önce gördünde noldu ajussim seni tanımadı hıh !😀😀
      saygılar sevgiler😀 oxoxo

  10. Oy oppalar cenneti olmuş burası yahu😀 Çoğunu tanımıyorum ben yiyecek çok ekmeğim var çok.İlk sıraya koyduğunuz adayınız beni ne şaşırttı aman ne şaşırttı😛
    Ya ilk Greatest Love’daki abi gelmiş Kore’den görünüyonuz mu? Her ne kadar dizide sevmiş olsam da kara cahilliği de sıtkımı sıyırdı yine.Püh azcık okuyun okuyun😀
    Gong Yoo ve Takeshi’yi senden çalabilir miyim? Mim için sağol kok:D Çok zor olacak vallahi uzun uzun düşüneyim ben😀 Öperim^^

    • cennet di mi? cinsiyet farkı olsa da hurilerimizde var😀😀😀 JiSubşi promosyon çalışmalarına bloguma da geldi sonra gitti anacım😀 😀😀
      TGL’daki abiden çok rehberlerinde iş yoktu, hep yanlış yanlış açıklamalar yapıyordu, çocukcağız takvimde birine hyung demek baksatıyla “abi” demiş ama rehber onu uyarmış “abi” demek “oppa” demek diye😀 halbuki çocuk doğru söylemişti ama zavallı kendini gay gibi gösterdiğini zanneti😀😀
      canım istediğini seç beğen al, sorumluluk senindir bak ben akşamdan beri tehdit mesajları alıyorum😀 sende hazırlıklı ol😀 halbuki ben öyle miyim, listesinde jisub olana tek laf etmedim böylede anlayışlı bir insanım😀😀😀
      balli balli😀 sende çabuk hazırla listeni😀

  11. İtiraf ediyorum So Ji-sub ve Gong Yoo’yu sen ve lafea’dan tırstığım için listeme alamadım😀
    Joo Ji-hoon’un da başına gelmeyen kalmadı, skandal askerlik derken en son dizi projesini sağlık gerekçesiyle bıraktığını okumuştum. Ama eninde sonunda bir dizide oynayacak, kaçarı yok.
    Yoo-chun’umu da uslu durursan hafta sonları gösterebilirim sana hahah.
    JYJ’nin o röportajlarını görmemiştim, komedi olmuş. Yazık Junsu ne kadar çabalarsak çabalayalım olmuyor demiş bir yerde. Ayrıca Yoo-chun’un bu kadar olgun gözüktüğü bir videosunun olmasına da şok oldum😀

    • aaa aşk olsun ben hiç öyle şey yapar mıyım, benim de gözüm aradı listede jisub’u halbu ki listendeki ilk ajusshi gördükten sonra kesin bir jisub çıkar dedim hareminden😀 hem ben o kadar kıskanç sevsem dünya kadar haber yazıp promosyonunu yapar mıyım adamımızın😀 laf olsun diye takılırım sadece merak etme😉 ama çok sevindim asıl listende olmasına😀
      joo ji hoon’u niye çıkarttın ki listenden yazık yahu, zaten medyada dışlanıp duruyor bari biz bağrımıza basalım😀
      o videoda ben yoochuna bayıldım bayıldım, oh my lady’deki ufak kızımızda kucağındaydı ya tam baba figürüydü😀 hadi olmadı en genç ve komik dayı olsun (her ailede olur ya öylesi🙂 ) bir de kıza dublaj yaptı bazdı yerler :))))))))) ay bunum sevdimm, senede bir gün bile olsa bana gönder nolur😀 söz çok iyi bakacağım😀

      • Ajusshim tabii ki gönlümdeki listede, ondaki karizma kimde var? Ağlama duvarı gibi ona da ağlama odası yapmak lazım, gir odaya bak adama hüngür hüngür ağla😀 Mazoşist fantazilerim de ortaya çıkıyor yavaş yavaş.
        Evet, Yoo-chun kıza tercüman oldu, babalık çok yakışır, genç komik dayı fikri süpermiş, gönülden destekliyorum😀
        Joo Ji-hoon’u falan listeye alabilmek için 10 kişilik daha yerimin olması lazım, hareme kaçak kat mı çıksak ne?

  12. oyy ne güzel bi harem bu böylee🙂 ayrıca 1 numaralı namjamız ne hoşmuş bağyan tanıştırsana bizi🙂 valla 1 numaranda onu göreceğimi tahmin etmiştim ben de, sen benim gibi şaşırtmadın okurlarını🙂 misamın bi tane ajusshisi yaa, sayende hakkında her şeyi biliyoruz artık kumavoyooo🙂

    oguri shun’u da hana yori dangoda çok sevmiştim ben. Koresindeki ji hoo’dan çok daha cooldu fıstık severim kendisini🙂 Japon oppalar da bi tane yaa onlardan da ayrı bi harem kurmalı belki de🙂

    yoon kye sang’ı da TGLde çok sevmiştim, dok go jin’i değil de onu tutmuştum düşün artık🙂

    oyy gong yoo’yu listene koyma cesaretini gösterdiğin için tebrik ediyorum seni ben de düşündüm ama tırstım valla🙂

    ahh tatlı takeshi, buğulu gözleri olan romantik insan.. oyyşş ya bu yorum sonsuza uzayacak şahane hareminle göz zevkimizi tavan yaptırdığın için teşekkürler makino🙂

    • gönlümün sultanını tabikiilk sıraya koydum aaa, hem benim ki amme hizmeti bir yerde, JiSub’ı ne kadar çok tanıtırsam o kadar çok kalıcı hayranı olur belki bir gün fanmeet’e bile gelir belli mi olur😀😀😀
      oguris çok hoj bir japon cidden😀 manga gereği o karakterin saç rengi zırt pırt değişmeliydi ve cidden BOF’daki dongsenimize hiç gitmedi o saçlar Allahtan playful Kiss’i çevirdide karizmayı kurtardı, gerçi o dizinin üstüne twilight modeli saç rengiyle bir klip çekti ama olsun😀😀

      oguride ise müthiş durdu o saçlar yaa, ben 2.sezondaki halini daha çok seviyorum hatta😀😀 oyş yerim😀 çocuk yıldız olarak büyümüş ve babası da bir yönetmen, ama hali vakti yerinde olmasına rağmen lise terk olduğunu okuduğum için dışlamıştım onu (parasızlık nedeniyle eğitime devam edilememesini anlarımda para içinde yüzerken eğitime ara verilmesine tahammül edemem) ama meğer oyunculuk çok zamanını aldığı için okulda sorunları oluyormuş, hatta düzenli gitmeyince okuldaki öğrenciler ona zorbalık yapmaya başlamışta o yüzden babası bırak okulu demiş, günahını aldım yavrunun yani, çok çalışkan yine de bir ton iş yapmış dublajda dahil (çalışkan erkek seviyorum evet:) ) bu arada oğluna okulu bırakt diyene kadar onu düzgün bir okula gönderseydi daha iyi olurdu baba bey amca, kınıyorum seni:/

      YKS’nın türkiye gezisini izle bak, youtube linklerini de verdim😀

      gong yoo konusunda gereken açıklamayı yaptım bence, ben tamamen aktörlük yeteneğine övgğ maksatıyla listeme eklemiştim yoksa kötü bir niyetim yoktu😀😀

      ben teşekkür ederim efem😀 bu oppalar konuştutturuyor insanı işte böyle😀 öperim oxoxox😀

  13. süper bir liste olmuş makinosev🙂 yazını okudukça gözüm gönlüm açıldı😀
    1. belliydi, zaten eniştemiz de ” e tabi benden başka kim 1. olacak” gibi bakışlar atmış😀
    oguri ‘nin yeri bende de ayrıdır . ne yalan söyleyim tokyo dogs dizisini ben de oguri için seyrettim ve bu adama kısa saçın daha çok yakıştığına kanaat getirdim🙂
    takeshi’yi bu listede görmek süper oldu pek beğenirim kendilerini zira. bir de kendisinin “evimin erkeğiyim” mealinden demeçleri varmış. ne diyelim Allah sahibine bağışlasın😀
    bu arada zevklerimiz bayağı uyuşuyormuş😀
    ellerine sağlık ^^

    • “zaten eniştemiz de ” e tabi benden başka kim 1. olacak” gibi bakışlar atmış” ahahahaha😀😀 daha güzel açıklanamazdı, evet kesinlikle o bakışlar öyle diyor😀😀
      oguri bir tanedir, uzun boylum eşşek gözlüm🙂 kesinlikle kısa saç daha çok yakışıyor, tokyo dogs birlikte konuşmuştuk önceden😀 oguri için ve winter sonata’daki bey amcayı taklitlerini izlemek için bile izlenir😀
      ay takeshi çok hoj cidden, eşşek gözlü bir de ilginç bi şekilde😀 o ıslak ıslak bakış fırlatmalarının hastasıyım😀 tipik bir terazi burcu olarak tüm zarefetini yansıtmış😀 yükseleni balık yada yengeç filan olmalı o sözü söylemişse😛😀😀
      harbiden öyle he😀 oguri shun bile ortak ise gerisi zaten kesin tutar😀
      bu mim herkesi dört bir yandan saracak, seninde listeni merakla bekliyorum😀

  14. jo ji hoona yer vermene çok sevindim neden bilmiyorum ama bu adama karşe bir sempatim var Yoon Kye Sang a kızgın olsamda çok tatlı olduğu gerçeğini değiştirmez ondanda iyi bir cari olur bence😀 song joong ki laf yok adam king😀 kim so hyun dream high izkliyorum şimdi çok tatlı bir çocuk ama o kadar oguri shunise hiç sevmem nu güzelim haremine yakışmamış bence ama sen bilirsin harem senin haremin :p bu arada zevklerimizin uyuştuğunuda farekketim😀 ellerine sağlık harika bir yazı olmuş🙂

    • Joo Ji Hoon’a Mawang dizisinde bayılmıştım işte o zaman dedim ki ben bu çocuğu cidden beğeniyorum, farklı karekterler oynaması da cabası🙂 garip bir çekiciliği de var haklısın😀 dizi çeker en yakında umarım, tabi medya patronları izin verirse :S
      Yoon Kye Sang’a niye kızgınsın hayırdır!🙂 neyse ben sizin aranıza girmiim, umarım barışırsınız😀
      joong ki’yi hikarunun ballandıra ballandıra anlatmasından ve hikayelerinden sonra daha bir sevdim🙂 sağol hikaru öhöm😀
      kim so hyun, daha küçük ablası daha büyüyecek kim bum gibi olecek😀 inanıyorum ben buna😀
      oguri shun kendini aksiyon filmlerine adadığından beri biraz maçolaştı tipi kaydı ama onun o şahin gözlerini hala beğeniyorum ne yalan söyliim😀 japonlara özgü o soğukluğunu üzerinden bir ataydı iyiydi ama🙂
      oppadan ziyade haremde ajussiler daha bir ağırlıklı yada olgun gözükenler🙂 galiba oradanda bir ortak noktamız var🙂 bu mim olayı da süper oldu, herkesin oppa zevki ortaya döküldü😀
      ben teşekkür ederim🙂

  15. Geri bildirim: Şen Ola Harem Şen Ola (işbu bir mim yazısıdır) « egosantrikrapsody

  16. Başlığına koptum! İçinden Çıkmak İstemeyeceksiniz.😀 Ah ah, öyle bir harem gerçek olsa da bizler de içinde mahsur kalsak, mesela dün geceki rüyam gibi.😀 Sub’u ilk sırada görmeseydim ateşine bile bakabilirdim.😀 Tabii evlenince lazım olacak, Sub şimdiden öğretmiş sana bu sektörde nasıl hareket edileceğini. Düşünceli sevgili.😀
    Yoon Kye Sang Türkiye’ye mi gelmiş? Kendisini tanımamama rağmen tipine de bayıldım hani. İyice bir araştırayım.😀
    Senin harem de benimki gibi çok fazla tanıdık değil ama kalbimizde yer edinmiş bir sürü cariler barındırıyor. Çok sevdim. Tüh ya keşke ben yazsaydım dediklerim de çok oldu. Neyse, sonradan bir liste hazırlayıp divana sunmuştum Allah’tan.😀
    Ellerine sağlık canım.^^ İlk defa seni okumakla çok iyi bir karar vermişim, gülerken uykum açıldı.😀

    • ay bu mim bizi raydan çıkardı ahaha fantaziler haremler havada uçuyor😀😀😀
      :))))))))))))))) tabikisi de jisubım gönlümün sultanı 1 numara😀 oyy yirim🙂 JiSub’a yakışan bir eş olmaya çalışıyorum her daim😀 ee tabi kolay değil , So Juniorların anası olarak adımı tarihe altın yaldızlı harflerle yazdıracağım daha😀😀😀 (sevililer günü için yeni kırmızı huni aldım kafama, nassı yakışmış mı? delirdim iyicene heee😀 )
      YKS gelmiş valla, istanbul, nevşehir, antalya turu bilem yapmış🙂 ama tuttukları rehber kötüymüş çocuğa sürekli yanlış anlatmış çoğu şeyi :))) arada pot kırarsa kızma çocuğa yani🙂
      “İlk defa seni okumakla çok iyi bir karar vermişim” nayır nolamaz bu bir iltifattı di mi😀😀 sanki kötü bir şey dermişsin gb olmuş :)))))))))) neyse cümleyi şöyle değiştireyim🙂 “İlk defa gülerken uykum açıldı.😀 seni okumakla çok iyi bir karar vermişim🙂 ” bu daha bi iyi oldu🙂😀😀😀

      • Ayyy, uykulu salak kafam başka anlama çekilecek bir cümle yazmış. İlk önce seni okumakla iyi bir karar vermişim, uykum açıldı manasında demiştim. Ay, gerizekalılığıma ver Kaktüs, kusura bakma lütfen.😀 Ayrıca o huniyi istiyorum, bana daha çok yakışır. Özellikle şuandan sonra kızaran yüzüme iyi gider.😀

        • 😀😀😀 yalnız okudukça kopuyorum ben o yoruma nıhahhah😀 hiç utanma sıkılma ben anladım zaten ne dediğini , sana takılıyorum sadece😀😀😀 uykusuzluk artı haremin baş döndürücü etkisi yapar öyle😀😀😀 😀 :)))))))))))))))))) çok öptüm, nebire’ye selam😀

          • Bu yorumum aklıma her geldiği zaman, hem kızarır hem de kendi salaklığıma acı acı gülerim artık.😀😀
            Ben de öptüm canım, onun da selamı var.^^ Sen de Sub’a selam söyle çok.😀

  17. Geri bildirim: Bu Harem Başka Harem « Winpohu'ca Blog

  18. bu haremden çıkmak istenir mi hiç tabi ki istenmez affına sığınarak so ji ‘yi bende haremime aldım acuşhi gerekli oldu da🙂
    mim için sağ oılasın kok sayende blog yeni yazı gördü🙂

    • ay ni demek komşu, sen yeter ki iste ben hemen çocuklarla yollarım ajussiyi😀🙂
      ben de bu sayede sjs olmayan bir yazı yazdım, yani nispeten farklı bir yazı oldu😀😀😀

  19. Neo herkese %30 diyor benden söylemesi😛😀 Tek tek haremleri inceleyip puan veriyor😀

    İçinden çıkmak istemeyeceğimiz bir harem kurmuşsun cidden😀 Gong Yoo ve Ji Sub ahjussimiz haremlerin gözde üyesi sanırım, birkaç yerde daha gördüm sanki😛

    Çok eğlenceli olmuş😀 Keyiflendim🙂
    Ellerine sağlık:))

  20. kaktüsüm çiçeğim hareminde yoochun olmayaymış iyiymiş ama so ji sub dışında birilerine de bakabiliten seninde normal olduğunu gösterdi bize:) ama yine de sen so ji sub eniştemizle mutlu ol yoochunu bize bırak:D

    • benimde hormonlarım var ben de insanım😀😀😀 ahanda harem ahanda ıspatı😀😀 mim sonrası 1 numara hariç diğer bütün haremgiller serbest bırakılmıştır, bilginize sunarım😀😀😀 ama en zor onu bıraktım öhö höm😀😛

  21. Turn Left Turn Right filmini birkaç kişiden daha duydum, çok merak ettim şimdi.😀
    SJS ile ilgili itirafımı yapsam mı yapmasam mı diye tereddütlerdeyim, tepkinden korkuyorum😛
    Ben onun hangi dizisini izlesem hep itici geldi. Ne I’m Sorry I love You ne de Cain and Abel kurtarabildi ^^ What Happened in Bali’yi izledikten sonra iyice soğudum. Son olarak Rough Cut’ı da izleyip öyle karar vereceğim artık🙂

    Okurken çok eğlendim, senden daha azı da beklenemezdi zaten, ellerine sağlık ^^

    • Turn Left, Turn Right sonrası bir de perhaps love’ı izle bak, onu da çok seversin😀
      itiraf dedinya benim kafamdan da ne afili fantaziler geçti hee, meğer kanın kaynamamış onu demek istiyormuşsun😀😀 olsun varsın aaa, evk meselesi sonuçta😀 bir de sen dram ve aksiyon sevmiyorsun galiba, inşallah romantik bir dizide oynarda seni de kendi tarafına çekmeyi başarır😀😉

      aman efendim ni demek, ben teşekkür ederim😀

  22. Harem mimleri ^^ Sevilesi dogrusu ^^
    Hepsi dahlu ,hepsi çok yaguşuklu ammaaa Gong Yoo başka valla😀
    Tiryakisi oldum çıktım adamın:D
    Resmi de (ç)aldım ( evet direndim ama dayanamadım çok tatlıydııı:/ )😀

    • Merhaba hoşgeldin^^
      Harem mimi sayesinde buruk bir sevgililer günü geçirmedik😀 o kadar meşguldük ki fotolara bakmakla😀
      Gong Yoo’nun bir sürü güzel fotosu var ama bu 3lüyü bende çok seviyorum, istediğin gibi zimmetine geçirebilirsin🙂

  23. Ben yorum yaptım sanıyordum haremineee..Okudum çünkü hatırlıyorum Allah Allaho_O Neyse..

    Ji Sub aşkı neler yaptırıyor insana yaa😀😀 ‘..basın toplantılarında nasıl konuşulur, film promosyonu nasıl yapılır, kırmızı halıda nasıl yürünür…’ Ama SJS bunu görünce çok üzülmüştür ben söyleyim makino bunu bana nasıl yaptın diye ağlıyordur şimdi.Neyse neyse sevdan tehlikeye düşsün de kıymetini anlasın artık di mi😀😀
    Oguri shun’u bi tek hana kimide izledim diye hatırlıyorum.Sevmiştim kendisini.Hana yori dango’yu da bof’u önce izledim ya şimdi bunu izlersem beğenmem düşüncesiyle izlemedim orda da başrol galiba?…
    Bir gün her Türk kedisi ünlü olucak😀😀 süper yaaa.Kore’de kedi kıtlığı falan mı var ki sürekli bizim kedilerimiz çekiyor bunlar🙂
    Turn Left, Turn Right’ı çok sevmiştim ben vakti zamanında tv de izlemiştim acaba bi de altyazılı varsa öyle mi izlesem?
    Joong Kiiii😀 hakketeeen öyle bakıyor neyse şimdiye kadar hikaruya gitmiştir sevinmiştir yavrucak😀😀
    Hareminle mutluluklar çok güzel bir yazı olmuş.
    Ellerine sağlık makinosev^^

    • ben de blogdan bloga koştum bu mim sayesinde, hala da yetişmediğim arkadaşlarım var😀
      ama öyle deme, ben de insanım hem o Han Hyo Joo’nun gıdığından öperken iyi de ben burda harem kurdum mu kötü oluyor, cırt cırt😀😀😀
      hana yori dango, görsel olarak değil ama senaryo olarak çok eğlenceli ve güzel diziydi, lee min hoo’nun rolünü değilde diğer 2. elemanın rolünü oynuyordu ve çok karizmatikti cidden😀
      asya notları’nın blogundan okudğum kadarıyla kedi, köpek çok seviyorlarmış, neredeyse her mahallede veteriner bile varmış🙂 kedileri de ayrı seviyorlar galiba😀😀😀

      Turn left, turn right filmini yeppudaa’dan altyazılı şekilde indirebilirsin canım, tam arşivlik🙂 http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=9362

      joonkiiye çok güldüm ben yav, 2-3 gif daha vardı ama en tatlı buydu, hikaruya karşı olan mahcubiyetimde ağır basınca bu gifi kullanmaya karar verdim😀😀😀

      “Hareminle mutluluklar” ay ne güzel bir dilek bu komaoooo^^

  24. Öncelikle oppalarınla hareminde mutluluklar diliyorum🙂
    Bir tek Song Joong Ki zevkimiz tutmuş😀 Ama senin oppalarda iyiymiş hani😀 Jea Joong’dan önce bir Türk kedisini sahiplenen ilk kişi Kye Sang’mış izlemiştim Türkiye gezisini ama dikkatimi çekmemişti bu sahne, hatırlattığın için ayrıca teşekkürler🙂 Çok eğlenceli bir yazıydı ellerine sağlık🙂

    • ni demek efendim, hafızam senin ve diğer değerli arkadaşlarımın hizmetindedir her daim😀
      joong Ki’ye uzaktan baktım biraz ama olsun😀 bende bu mimi paslayan arkadaşlara teşekkür ederim, çok çok eğlendim bu mimde😀 etkisi kaç gündür sürüyor bende🙂 senin mimi de merak ediyourm🙂

      senin de llerine sağlık bu güzel yourm için🙂

Bir Cevap Yazın

