So Ji Sub Haberleri II -2012 Hua Hin Uluslararası Film Festivali / HHIFF Thailand 2

Bir önceki yazımda fotoğraflar ile birlikte Tayland’daki film festivalinde neler olduğuna değinmiştim hatırlarsanız :D  Aslında Busan film festivalinden çok bir farkı yoktu ama ikinci yazımı yazmamın sebebi Tayland’daki hayranların JiSub’ı neredeyse tuvalete kadar takip etmesi😀 ee haliyle bu benim için haber niteliği taşıyan bir olay😀 Bu videoları izlerken çok eğlendim, umarım sizde keyif alırsınız😀

26 Ocak 2012 Suvarnabhumi Havaalanı

So Ji Sub ve Han Hyo Joo, Tayland’a adımını atar atmaz haberlere konu olmuş tabiki😀 Videoda havaalanına doluşmuş hayranları görüyorsunuz. Her 3 kişiden birinin elinde bir kamera olduğunu düşünürsek nete düşen fancam videoların sayısının neden bu kadar çok olduğunu anlarız😀 Ben en net çekim olanları koyacağım😀

Balkon kattan görüntüler fancam by ChanomTho & fancam by Pouchae

Han Hyo Joo ve So Ji Sub kapıda görünür görünmez bir çığlık kıyamet ortalığı kaplıyor. Onlarla aynı katta olan hayranlara daha sonradan bir kat üstteki balkon kattan çığlığı basan hayranlarda katılıyor. Festival yöneticisi yaşlı amca o sırada bizim Hallyu yıldızlarının yanında duruyor ve rahat mısınız tarzında bir soru yöneltiyor sanırım😀 Onlarda hayranlardan rahatsız olmadıklarını belirtiyorlar. 1-2 dakika daha hayranlarla selamlaştıktan sonra otelin yolunu tutuyorlar. Kaldıkları otel aynı zamanda festivale ev sahipliği yapan The InterContinental Hua Hin Resort(Bkz). Reklam yapmıyorum sadece fancam videolarda sık sık göreceksiniz, neresi burası demeyin diye baştan belirteyim dedim😀😀

27 Ocak 2012

Basın Toplantısı & Kırmızı Halı Geçit Töreni

Yine Tayland medyasından kısa bir haber🙂 Akşam kırmızı halı ve gala yemeğine katılmadan önce gündüz 2’de basın toplantısı yapmışlar😀

credit by bogabootv

Basın toplantılarında zaman kısıtlıdır ama bir çok gazeteci bulunduğu için hızlı hızlı soruları yanıtlamak gerekir. JiSub o yüzden mümkün olduğunca kısa ama samimi konuşmaya çalışıyor. Han Hyo Joo yavrumda maşallah uzun uzun cevaplar veriyor, gerçi yönetmenimiz de az değil, onunda uzun uzun cevapları var😀 Neyse efendim Ji Sub, Hyo Jo’yu tam bir sunbea edasıyla arada uyarıyor😀 Videoda 5:39’a geldiğinizde JiSub kısa kes der gibi jogeum(çogım) işareti yapıyor😀😀😀

Yukarıda verdiğim video sadece 8 dakika sürüyor, basın toplantısı daha uzun sürmüş tabi ama medyadakiler işine gelenleri kırpmışlar sanırım yada videonun alındığı bogaboo.tv kesmiş olabilir bilemiyorum. O yüzden kırpılmış bir  çok soru ve görüntü var. Yine de nete basın toplantısının bütün metni düşmüş. Ne kadar güzel haber değil mi, ama o kadar sevinmeyin Taylandca biliyorsanız orası ayrı tabi😀 Bakınız o haber😀 Ben tabi büyük bir sabırla ingilizce çevirisini bekledim🙂 Ama ingilizce günlük muhabbetler yapmak kolay olsa da basın bültenini çevirmek zor iş, o yüzden Taylandlı arkadaşlardan herhangi bir çeviri gelemedi sanırım. Ama durun sizin karşınızda kim duruyor ? Kaktüs! Kaktüs!😀😀😀 google olsun microsoft translate olsun, elimden geldiğince çevirdim valla bülteni😀 Heee ama baştan uyarımı yapayım, ileride bir gün düzgün bir ingilizce çeviri çıkarda benim yazdıklarımla yakından uzaktan alakası olmazsa dalga geçmek yok😦 Valla küser giderim buralardan😦😀😀

Basın Toplantısı

โซจีซอบ: สวัสดีครับโซจีซอบครับ (ภาษาไทย) ผมรู้ว่ามีคนไทยหลายคนให้ความสนใจ ดีใจมากที่มีคนไทยให้ความสนใจ
So Ji Sub: (Tayca) merhaba. Burada bizimle ilgilenen birçok Taylandlı olduğunu biliyorum. Tayland da ilgi duyan birilerinin olması çok büyük mutluluk bizim için.

ฮันฮโยจู: สวัสดีค่ะฮันฮโยจูค่ะ (ภาษาไทย) คนไทยหลายคนให้ความคาดหวังและความรักฉันมาก ตอนที่ถึงสนามบินมีแฟนๆมารับฉันมากเลยค่ะ ดีใจมาก อยากให้รักฉันมากๆนะคะ
Han Hyo Joo: (Tayca) Merhaba ben Han Hyo Joo. Burada bir çok Taylandlı tarafından sevildiğimi hissettim, havaalanında hayranlarım tarafından karşılanmak ve ilgi görmek beni çok mutlu etti.

ผู้กำกับซงอิลคน: ผมเป็นโปรดิวเซอร์ของหนัง Always ครับ ตอนสุดท้ายของเรื่องมีมาถ่ายทำในไทยด้วยครับ ก็เลยรักประเทศไทยแล้วอยากให้คนไทยมาดูหนังเรื่องนี้เยอะๆ
Yönetmen : Merhaba, Always filminin yönetmeniyim. Filmin son sahnelerini burada çektim. Taylandlıları çok seviyorum ve Always filminin Taylandlılar tarafından izlenmesini çok isterim.

(Yönetmencim sen Taylandlıları sevmişsin belli de videoda senin konuştuğun sahneyi kırpmışlar haberin olsun. Bak ben yazıma ekledim ama. Biz Türkleri de sev,  JiSub’ı da buraya getir bir gün emi😀 )  

-แฟนคนไทยกับแฟนเกาหลีแตกต่างกันอย่างไร
Soru- Taylandlı ve Koreli hayranlar arasında bir farklılık var mı?

-ฮันฮโยจู: ภาษาที่ใช้แตกต่างกันค่ะ ถ้าเทียบกันจริงๆตอนนี้แฟนของฉันจะเป็นคนเกาหลีมากกว่าค่ะ ต่อไปข้างหน้าก็อยากให้คนไทยมาชอบฉันมากขึ้นเยอะๆค่ะ
Han Hyo Joo: Farklı dillerde konuşuyoruz. Karşılaştırmak gerekirse, şuan Koreliden çok Taylandlı hayranım var, Taylandlılar beni daha çok seviyor. (HyoJoocum bu defa da senin lafı kırpmışlar sadece Jisub’ın çevirisini videoya koymuşlar😀 )

-โซจีซอบ: ตอนนี้ยังไม่ได้มีโอกาสได้ใกล้ชิดกับแฟนชาวไทยมากเท่าไหร่ แต่ในอนาคตอยากจะใกล้ชิดกับแฟนๆให้มากขึ้นครับ
So Ji Sub: Şu ana kadar buradaki hayranlarla herhangi bir şekilde buluşamadım ama ilerleyen zamanlarda buradaki hayranlarla daha yakın olacağım. (Yabooğ bu basın toplantısı  yapılırken henüz Taylandlı hayranlarla tanışma fırsatın olmadığını söylemişsin ya çok güldüm😀 neden mi, insan ne dilediğine dikkat etmeli derler, bu yazımın sonunda ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız😀 )

-ทำไมถึงเลือกโลเกชั่นบางส่วนในภาพยนตร์ที่เมืองไทย
Soru- Neden filmin bir bölümünü burada çekmeyi seçtiniz.

ผู้กำกับซงอิลคน: สิ่งที่ผมชอบในเมืองไทยคืออาหารไทยครับ ที่เกาหลีมีร้านอาหารชื่อมายไทยที่หน้าบ้านผมเลยครับ ผมไปกินร้านนี้บ่อยมาก เป็นหนึ่งในอาหารต่างประเทศที่ผมชอบมากครับ มาเที่ยวเมืองไทยหลายรอบ ประทับใจคนไทยที่น่ารักและจิตใจดีครับ
Yönetmen: Kore’de sürekli yemek yediğim bir Thai Restorandı var. Genellikle orada yemek yerim. Tayland yemekleri yabancı mutfaklar içinde en çok sevdiğimdir. Birçok yabancı da buraya gezmeye geliyor, Taylandlı insanlar çok tatlı ve neşeliler.

Yönetmen abim sen ver gazı Taylandlılara ama yine videonun dışına çıkmışsın, JiSub ı oralara götürene kadar buralara getireydin biz burada senin kıymetini bilirdik, neys yaranı deşmiim😀

-รู้สึกยังไงที่ได้มาหัวหิน
Soru- Hua Hin ile ilgili görüşleriniz nelerdir?

ผู้กำกับซงอิลคน: มาหัวหินครั้งนี้เป็นอะไรที่ประทับใจมาก การได้มาที่นี่เหมือนได้มาหาเพื่อน แล้วก็ได้เจอคนใหม่ๆ คาดหวังกับคนไทยที่จะได้ดูหนังเรื่องนี้ อยากรู้ว่าคนไทยจะมีความคิดเห็นที่แตกต่างจากเกาหลีไหม จะมองว่าหนังเป็นยังไง มองว่าความรักในหนังของผมมีควาหมายว่ายังไง อยากให้คนไทยให้ความสนใจหนังเรื่องนี้
Yönetmen : Hua Hin’in en etkileyici tarafı bu aslında! Buraya gelmek, tanıdık kişiler bulmak yeni kişilerle karşılaşmak. Taylandlılar filmimizi görmeyi çok istiyorlar. Taylandlıların Kore filmlerindeki aşk hakkında farklı görüşleri olduğunu biliyorum.  Bu filmi beğeneceklerdir.

(Konuş babam konuş, bak hala seni kaale almıyorlar😀 )

-ฮันฮโยจูและโซจีซอบเคยเล่นทั้งละครและหนัง ในความคิดของพวกคุณมันต่างกันยังไง
-Han Hyo Joo Ve So Ji Sub hem film hem de dizi tecrübeniz var. Film ve dizi arasındaki farklılıklar nelerdir?

-โซจีซอบ: ด้านการแสดงไม่ค่อยมีความแตกต่างกันเท่าไหร่ ถ้าจะพูดถึงความแตกต่าง ถ้าเป็นหนังเราจะรู้ตอนจบของเรื่องอยู่แล้ว คือว่ารู้สตอรี่ทั้งเรื่อง แต่ถ้าเป็นละครอาจจะมีการเปลี่ยนบทตอนสุดท้ายได้
So Ji Sub: Görünüşte bir fark yok gibidir. Ama bir takım farklılıklar var. Film de bütün hikayeyi biliyorsanız, filmin son sahnesini de biliyorsunuz demektir. Dizilerde ise son bölümde her zaman değişiklik yapılabilir.

-ฮันฮโยจู: ไม่มีอะไรแตกต่างกันมากนัก ถ้าเป็นละครสถานที่ในการถ่ายทำจะไม่ค่อยมีอะไรมากเท่าไหร่ เพราะว่ามีหลายกอง แต่ถ้าเป็นหนังรายละเอียดจะค่อนข้างเยอะในแต่ละคัทจะใช้เวลานานเพื่อที่จะ ได้ผลงานที่ออกมาดี
Han Hyo Joo: Çok fazla bir farklılık yok. Film çekimlerinde çok fazla mekan yoktur çünkü bir çok zorluğu vardır. Ama filme isteğe göre bir çok ayrıntı konulabilir.

-หนังรักเรื่อง Always แตกต่างจากหนังรักเกาหลีเรื่องอื่นๆยังไง
Soru- Always filmi Kore’ye özgü diğer aşk hikayelerine benzemiyor.

ผู้กำกับซงอิลคน: หนังของผมแตกต่างจากหนังรักของเกาหลีทั่วๆไป โดยมากหนังรักเกาหลีจะใส่ความเศร้าลงไปอย่างหนัก ให้ความรู้สึกเศร้ามากๆ และหนังจะดำเนินเรื่องเร็ว แต่หนังของผมจะดำเนินเรื่องอย่างช้าๆ และมีรายละเอียด มีอารมณ์ที่เกิดขึ้นในชีวิตจริง แล้วก็จะเป็นเรื่องของการดำเนินชีวิตจริงๆ แต่ว่าถ้าเป็นหนังทั่วไปจะเป็นเรื่องที่ไม่ค่อยเกิดขึ้นในชีวิตจริงได้ง่ายๆ
Yönetmen: Tipik kore yapımlarından farklı olanı seviyorum. Birçok kore yapımı insanın yüreğini dağlıyor. Gerçek hayatta meydana gelen duygu da önemlidir, hayatın kendisini yansıtır. Ama gerçek hayatta nadiren olabilen olaylar filmlerde kolayca gerçekleşiverir.

(Pek anlaşılır olmadı değil mi? Ama Google ve Microsoft’un çevirileri daha berbattı inanın😀 mümkün olduğunca doğru şekilde sallamaya çalıştım😛 )

-ในหนังคุณรับบทเป็นนักมวยมีการฝึกก่อนหน้าที่จะมาแสดงหนังเรื่องนี้บ้างไหม
– Film öncesinde rolüne hazırlanmak için boks antrenmanı yapmışsın sanırım.

โซจีซอบ: ได้ไปฝึกที่ค่ายมวยเป็นเวลาหนึ่งเดือน ผมมีความสนใจในมวยไทยมาก เพราะว่าเคยดูจากหนังแล้วก็อยากจะลองเล่นดู แต่ช่วงนี้ยุ่งมากเลยครับ ถ้ามีเวลาก็อยากจะลองเรียนรู้ดู
So Ji Sub: Thai Boksu yapmam gerekiyordu, film öncesi 1 ay boks antrenmanı yaptım. Filmde boks yaparken daha iyi görünmek için öğrenmem gerekenler vardıysa da zamanım kısıtlıydı. Vaktim olursa tekrardan boks çalışmayı isterim.

-รู้จักมวยไทยหรือเปล่า
-Thai boksunu biliyor musunuz?

ฮันฮโยจู: รู้จักค่ะ อยากจะลองเล่นดูด้วย (หัวเราะ) ถ้ามีโอกาสก็อยากจะมาฝึกมวยไทย (โชว์ท่าต่อยมวยน่ารัก)
Han Hyo Joo: Thai boksu yapmak istiyorum (gülüyor). Bende Thai boksu için pratik yapmak istiyorum (burada boks yapar gibi yapıyor).

Not: Etkinlikler arasında Thai Boks standı(biraz tuhaf geliyor kulağa farkındayım) da vardı. Han Hyo Joo, sanırım bunu kastediyor. Başka bir açıklamsı yok çünkü😀

-ชอบอาหารไทยอะไรบ้าง
Soru- Sevdiğiniz Tayland Yemekleri nelerdir?

ผู้กำกับซงอิลคน: ต้มยำกุ้ง กับปูผัดผงกะหรี่ (ภาษาไทย)
Yönetmen: Baharatlı karides ve yengeç köri

ฮันฮโยจู: ต้มยำกุ้ง ผัดไทย ข้าวผัด ส้มตำ (ภาษาไทย) ทั้งหมดนี้ฉันกินเป็นประจำเลยค่ะ เดือนละหนึ่งถึงสองครั้ง
Han Hyo Joo: Karides ile Baharatlı Tayland kızarmış pirinci ve  yeşil papaya salatası. Ayda 1-2 defa sürekli yerim bu yemekleri.

โซจีซอบ: ผมชอบอาหารไทยมากเลยครับ ชอบต้มยำกุ้ง ถ้ามีโอกาสในอนาคตก็อยากจะทำอาหารไทยทานเองครับ ผมอยากเปิดร้านอาหารไทยในเกาหลี (หัวเราะ)
So Ji Sub: Baharatlı karides gibi Tayland yemeklerini severim. Eğer talep olursa bir gün Kore’de Tayland restoranı açmak isterim (gülüyor).

JiSub’ım baktın herkes parmakla sayıyor Tay yemeklerini hemen ışığı gördün di mi? Çakal seni😀 Ama şimdi düşündüm de birinin JiSub’a Türk yemeklerini yedirmesi lazım, işte o zaman restoran zinciri açar yeminlen😀😀

ฮันฮโยจู: ถ้านักข่าวคนไหนรู้จักเชฟอาหารไทยที่เก่งๆก็ช่วยแนะนำด้วยนะคะ
Han Hyo Joo: Buradaki Taylandlı gazeteciler bildikleri bir şef varsa önerebilirler.

-มาเมืองไทยครั้งนี้รู้สึกยังไงกับทะเลที่หัวหินบ้าง
Soru -Taylanda bu sefer ki gelişinizde denizin tadını çıkardınız mı?

Ay dayanamicim Han Hyo Joo ve yönetmenin buradaki sözlerini ben de kırpıyorum :D  Ama Jisub’a kıyamam😀

So Ji Sub: Bana çocukluk zamanlarımı hatırlattı, Tayland’da deniz kenarında olmak.

Evet kafadan birkaç soru daha kırptım😀

-พูดความรู้สึกถึงหนังเรื่อง Always

Soru- Filmden bahsedebilir misiniz? (Sıktı bu yemek muhabbeti😛 )

ฮันฮโยจู: หนังเรื่อง Always เป็นหนังฮีโร่เรื่องแรกที่ฉันเคยเล่น แล้วก็โชคดีมากที่ได้เล่นกับคุณโซจีซอบ เพราะว่าฉันมีความบกพร่องขาดเกินหลายอย่าง แล้วคุณโซจีซอบก็มาเติบเต็มจุดบกพร่องของฉันได้ รู้สึกเป็นเกียรติอย่างมาก

Han Hyo Joo : Bu benim ilk başrolüm. So Ji Sub ile çalışmak benim için büyük bir şans.  Always filminde So Ji Sub ile çalışmak bana bir çok tecrübe kazandırdı. Bu benim için büyük mutluluk.

โซจีซอบ: ผมมีความสุขมากในช่วงเวลาการถ่ายทำร่วมกับคุณฮันฮโยจู ถ้าในอนาคตมีละครหรือหนังที่จะได้ถ่ายทำร่วมกันก็จะมีความสุขมากเลยครับ

So Ji Sub- Bu filmde Han Hyo joo ile çalışmak benim mutluluk vericiydi. İleride dizi veya dramada da birlikte oynamayı isteyeceğim bir oyuncu.

-ที่เมืองไทยมีข่าวว่าทั้งคู่เป็นแฟนกันรู้สึกอย่างไรบ้าง

-Tayland’da iki oyuncunun birlikte olduğu haberi konuşuluyor.

โซจีซอบ: การที่มีคนบอกว่าเราทั้งคู่เหมาะสมกันก็ทำให้รู้สึกดี ถ้าเกิดได้ดูหนังแล้วคิดว่าเราทั้งคู่ชอบกัน ก็ทำให้เรารู้สึกดี แต่ว่าทั้งหมดนั้นเป็นแค่การทำงานและการแสดงเท่านั้น ไม่ได้ชอบกันจริงๆครับ

So Ji Sub : İnsanlar birlikte olduğumuzu düşünmüş, bu çok normal. Filmin size bunu düşündürmesi bizi mutlu ediyor ama tabi gerçekte böyle bir durum yok, birlikte değiliz.

ฮันฮโยจู: นี่เป็นคำชมที่ดีนะคะ แต่เราไม่ได้เป็นแฟนกันจริงๆค่ะ
Han Hyo Joo: İzleyenlere, gerçekten bir çift gibi görünmemiz mutluluk verici. Ama gerçekte birlikte değiliz. (İç ses: ah anaaam nerdeeee😛 )

คุณโซจีซอบมีฉากที่ต้องถ่ายทำในเมืองไทย แต่ว่าฮันฮโยจูมาเมืองไทยด้วยแม้ว่าไม่ได้เข้าฉากด้วย

Soru- So Ji Sub’ın Tayland’da geçen sahneleri vardı ama Han Hyo Joo’nun yoktu. (Madem öyle neden Ji Sub’ın o çekimlerine Han Hyo Joo’da geldi demeye getiriyorlar, gerçi yönetmen Han Hyo Joo’yu turist kılığına sokarak filme dahil etmişti.)

โซจีซอบ: ที่มาเมืองไทยเป็นฉากปิดของหนังทีมงานและนักแสดงก็เลยมากันทุกคนเพื่อทีตอนปิดกล้องจะได้ปรบมือร่วมกัน และมีความสุขร่วมกัน

So Ji Sub:  Yakından bakarsanız o Tayland sahnelerinde film ekibinden bir çok kişiyi görebilirsiniz. (Aldın mı cevabını hıh😛 )

Son 2 soru daha var ama ellerimle kırptım valla yeter😀 Han Hyo Joo’ya ‘Brilliant Legacy’ dizisini sormuşlar, yönetmene de film ile ilgili son sözlerinizi söyler misiniz demişler. Artık ezberlediğimiz için bu kısmı geçtim😀

Kırmızı Halı Geçit Töreni

Taylandlı arakadaşlar, kırmızı halı etkinliğine erkenden gidip tüm hazırlıkları tek tek görmüşler, tören alanı yavaş yavaş doluyor gördüğünüz gibi🙂 Sonrasında ise saat 7’ye doğru So Ji Sub geliyor. Kendi kameraları ile hepi topu 3 dakika süren o görüntüleri paylaşmışlar. Hatta kendileri de şakayla karışık 3 saat bekledik ama 3 dakikada bitti diye dalga geçmişlerdi soompi’de😀😀

Sunucu kadın ile konuşurlarken, izleyici bölümünden çığlıklar kopuyor. Bizim Tayland ekibi yine orada tabi😀 Özel tshirtlerini de giymişler😀 Sunucunun onları farketmesi gecikmedi, hatta JiSub’a hayranlarınızda buradalar, saat 4den beri sizi bekliyorlar diyor ve JiSub’da onlara tekrardan selam veriyor😀 (Bir ah çekme molası verelim burada isterseniz🙂 )

Taylandlı sunucular iyi hoştu da taramalı tüfek gb saydırdılar ardarda cümleleri, JiSub kibarlıktan gülümsüyor bir yandan da dudaklarını ısırıyordu. Kadının ingilizce konuşmasını da anlıyordu, ta kendini hazırladı konuşmak için ama sunucu bır bır konuşunca kaldı öyle😀 JiSub’ın yüzünden okunuyordu ama ne düşündüğü😀 “Acaba konuşturcaklar mı beni? Ha şimdi cevap vermem gerek, yok yok kendi kendine konuşuyor bu kadın? Neyse ben en iyisi konuşmayayım :D” Ay öldüm o sahnede😀

Han Hyo Joo ile kırmızı halıda yürürken ki centilmenliğine de bayıldım yav😀 Yılların tecrübesi tabi, mankenlikten tutunda ödül töreni sunuculuğuna kadar bir çok etkinliğe katıldığı için nerede nasıl davranacağını da çok iyi biliyor hayta😀 Han Hyo Joo o güzel elbisesi içinde zar zor ve de etrafa şaşkın şaşkın bakarak giderken JiSub kolunu kibarca uzatıyor, artık iyice tecrübe kazanan Han Hyo Joo’da sağolsun aynı kibarlıkla koluna giriyor😀 ( şaşkın okuyucu- kıskanmıyor musun kaktüss?, ben- ne kıskancam nan! Jisubımın herzamanki hali çok afedersiniz🙂 anioo kıskanmadım ben😀 )

Bu arada So Ji Sub sonunda azıcık kilo almış ama Han Hyo Joo o güzel elbiseye gireceğim diye zaten zayıfken biraz daha zayıflamış. Güzellik acı verir diye boşa demiyorlar sanırım. ah ulen nedir biz bu kadınların çektiği🙂 neyse😀

Kırmızı Halı burada bitti evet ama hemen akabinde Gala Yemeği var😀 Eee Ji Sub ve diğerleri öylesine bir delikten çıkıp başka bir deliğe girmedi ya, gittikleri yer Gala yemeğinin yapıldığı yerdi😀 Işınlanmadılar bir yere yani😀

Gala Yemeği

Girişte hemen fotoğraf çekiliyorlar sonra içeri geçiyorlar. Bu çekime ek olarak 51k’dan Daum sitesine oradan da youtube’a düşen başka görüntüler de var😀

JiSub 6.saniyede önünden yürüyen Hyo Joo’ya sesleniyor, kuyruğunu topla diye :)))))))))))) Elbisesinin kuyruğu yerlerde sürünüyor ve etraf kalabalık, haliyle Ji Sub’da onu uyarıyor😀

Yalnız bu videolardan gördüğüm kadarıyla Ji Sub hem yönetmeni hem de Han Hyo Joo’yu kollayıp duruyor, sanki kreş öğretmeni sürekli sağını solunu kontrol ediyor onlar nerede diye😀 Adam işi biliyor tabi, yılların deneyimi var😀

Yönetmenin fotoğraf çekiminin ortasında telefonunu çıkarıp onları çeken fotoğrafçıları kameraya almasına JiSub koptu😀 Ben de diyorum ne yapıyor bu adam, çocuk gibi telefonunu çıkardı oynuyor diye😀😀 Ama yönetmen bu, siz beni çekemezsiniz ben sizi çekerim heheh😀😀

Yediler içtiler kalktılar özetle😀

Hua Hin Sahillerinde Bir Hallyu Star😀

Son gün, Hua Hin’de otel içinde adım adım izlemişler Always tayfasını😀 Tamam sadece(!) sabah, öğlen, akşam yemeği ve plajda kısa bir yürüyüş yapmarlarken takip etmişler o kadar😀 Bence abartılacak bir şey değil😛

Akşam yemeğine çıkarken😀

Bir de şu video var ama gülmek yok! Ben hiç gülmedim kiiiğ, aynı özeni sizden de bekliyorum😀😀😀

Bir nevi fan-service diyerekten bu videoyu geçiştirmek istiyorum ama öylesine geçilecek gibi değil😀 Arkadaşlarımız da zaten peşinden gitmek çok utanç vericiydi ama daha başka ne zaman ona bu kadar yakın olabilirdik ki demişlerdi sonradan😀

Üzülmeyin kızlar, zaten JiSub’da basın toplantısında Taylandlı hayranlarla bir türlü görüşemediğinden yakınıyordu 😀 Artık bol bol hevesini almıştır sizlen😀😛

28 Ocak 2012 Suvarnabhumi Havaalanı

Veda vakti geldi artık , yolcu yolunda gerek🙂 Daha Kore’ye dönüp Beauty reklamı için imza gününe katılacak ajussi🙂

Otelden çıkıp havaalanına giderken😀

Havaalanına da vardı şimdi yürüyor😀 Ama ne güzel yürüyor di mi😛😀😀😀

Nassı amaa? Artık Ji Sub’ı yakından göremedim demezsiniz😀 Görmüş kadar olduk😛 Valla analarından babalarından böyle ilgi görmemişlerdir :D  Havaalanından aldık, sinemalara götürdük, yedirdik içirdik,  aynen geri havaalanına bıraktık😀 Hizmette sınır yok bizde😀

Neyse efendim bir belgeselin sonuna daha geldik😀

Sevgilerimle…

-BİTTİ-

Kaktuscicegi

ÖNEMLİ NOT: Lütfen kaynak göstermeden başka yerde yayınlamayınız. Bu lafım kişisel paylaşımlar için değil😉

3 thoughts on “So Ji Sub Haberleri II -2012 Hua Hin Uluslararası Film Festivali / HHIFF Thailand 2

  1. maşallaaaaaaahhh diyorum ilkin bir kere:D destansı bir yazıyla baş başa buldum kendimi:D ellerine sağlık makinocaaann:D

    havaalanındaki o grup neydi öyle ya.. o çığlıkların desibeli havaalanına zarar vermiş olabilir.. bence bir kolonları incelesinler:D ayrıca yeter ama ya.. ben sıkıldım bu ekibi böyle görmekten, bunlar kim bilir ne hale gelmişlerdir.. 5ay promosyon gezisi mi olur arkadaş ya.. yeter bu da can:D jisub’ımı yormayın ulen!:D anladık bir film çektiniz de abartmayın isterseniz.. insan sırf bu yüzden film çekmez:D

    ilk basın toplantısındaki 7.25’teki o hareketi ne öyle yahu:D yirim len seni!:D “kısa kes” hareketi de çok hoşmuş..😀 her hareketinden şirinlik akıyor adamın..😀 hele ki en sonunda yönetmen ve han yoo joo çıkmışken, durup teşekkür etmesi.. ya sen ne ince bir adamsın yahu.. yok dayanamayıp kalpten gidiciğim..😀

    ahahah o kırmızı halıdaki sunuculu videoda jisub’ın suratındaki o “iki laf edeydim ya” ifadesi:D koptuum:D

    ayhh bütün videolara ayrıntılı bakamadım.. sabrım yetmedi:D ama maşallah adamı iki dakka yalnız bırakmamışlar.. hele ki o kumda yürüme işini anlamadım.. videoyu çeken kişinin her 5 adımda bir jisub’a daha çok yaklaşması da gözümden kaçmadı:D çakallar:D

    off anacım sağol varol.. epey emek harcamışsın.. hele ki o röportaj çevirisinde.. ben sana boşuna araştırmacı gazeteci demiyorum.. jisub uğruna yapamayacağın şey yok maşallah:D

    tekrar ellerine sağlık çingum..

    • Ne demek efendim sen iste ben always yazarım😛😀😀😀 şaka şaka valla bitti, korkumdan film ile ilgili yazmaktan vazgeçtim o derece😀😀 Ama sende biliyorsun yabancı gruptaki haberleri… deli gibi video ve foto akıyor duvarından, ben yine seçip koydum😀😀
      Tayland tayfasına daha ne diyeyim ben, resmen Taylanda gittim 3 gün 2 gece kalıp döndüm JiSubla😀 Jisubcığımızın o kibarlığı kontlarda düklerde yok😀 bir de sunucu konuşturaydı iyiydi😀
      Bedavadan Hua Hin plajlarında JiSub ile yürüyüş yaptın daha ne istiyorsun :)))) ha 5 beş karış yakın ha 5 karış uzak, orasını karıştırmayalım, tek parça döndü sonuçta memlekete😀😀😀
      neyse efendim, sabrın sonu selamet, 6 aylık süren promosyon etkinlikleri boyunca beni ve jisubı yorumlarınızla yalnız bırakmadığınız için ben teşekkür ederim 😀😀😀 sağolun varolun😀😀😀 (beni hala seviyor musunuz?😛 )

      • ahahah hakikaten sağ salim döndü ya buna da şükür:D

        biraz uzak kalmıştım jisub aleminden.. açığımı kapatmaya çalışıyorum falan:D gittiğimde bunlar promosyon gezisindeydiler.. geldim hala promosyon hala promosyon.. eytere beaaa.. arayıp o yönetmene saydıracağım.. iş açacak başıma:D tamam sakinim:D

        ay elbette ki seviyoruz:D seni böyle kabul ettik:D şaka bir tarafa valla sen de olmasan jisub nirde napar hiç haberim olmaz.. araştırmaya da üşenirim:D işte mis gibi jisubpedia önümde:D daha ne isterim.. sağol çingum benim:D

Bir Cevap Yazın

