So Ji Sub Haberleri II -2012 Hua Hin Uluslararası Film Festivali / HHIFF Thailand

Kore bitti de şimdi Tayland film festivallerine mi sardın diyenlere hemen açıklayayım, Ji Sub’da davetliydi de ondan bahsediyorum tabiki 😀 😀

Tayland Film Topluluğu Ulusal Federasyonu, Khiri Khan İline bağlı  Hua Hin Belediyesi ve  Tayland Turizm Otoritesi(TAT) ile ortaklaşa hazırladığı The Hua Hin Uluslar arası Film Festivali, 26-29 Ocak tarihleri arasında The InterContinental  Hua Hin Resort, Major Cineplex ile Vic Hua Hin’de yapıldı ve bitti.

26 Ocak itibariyle 4 gün boyunca 50’den fazla film gösterimi gerçekleştiren festival için beyaz perdelerini açan firma Major Cineplex (Hua Hin Şubesi) olmuş.

Açılış(27 Ocak) ve Kapanış(29 Ocak) etkinlikleri yani dünyanın bir çok yerinden misafir olarak gelen ünlü konuklar ve turist olarak gelen misafirler için yapılan (26-29 Ocak) etkinlikler  The InterContinental Hua Hin Resort’a ait alanlarda yapılmış.

26 Ocak 2012 Suvarnabhumi Havaalanı

So Ji Sub, Tayland kanallarında “i’m sorry i love you” dizisinin yayınlanmasıyla daha yıllar öncesinden kendisine sağlam bir hayran kitlesi yaratmış, aynı şekilde Han Hyo Joo’nun “Brilliant Legacy” adlı dizisi de yayınlandığı için her iki ünlümüzde Taylandlılar tarafından tanınıyor ve biliniyor (Zaten biz bile buradan takip ediyorsak iki adım ötedeki Taylandlılar hayli hayli bilir 🙂 ).

İşte bu özel ilgiden dolayı, Only You/Always filminin dövüş sahneleri de Taylandlı hayranlar için orada çekilmiş. Korkmayın spoiler vermeyeceğim, fragmanda da gördüğünüz ağır dövüş sahneleri Tayland’da çekildi. Haliyle Ji Sub’ın Tayland sokaklarında dolaştığı sahneler de mevcut 🙂 Hatta, Han Hyo Joo’nun o sahnelerde bir rolü olmamasına rağmen yönetmen onu da turist kılığında sokarak JiSub’ın arkasında kalan kalabalığın içine yerleştirmiş 😀 Bakınız…

Bu sahnelerin çekimiyle ilgili bir çok fanmade videoya youtube’da rastlayabilirsiniz.Bunun dışında bu ziyarete ait havaalanı görüntüleri de var tabi. (Credit: Jum 1, Jum 2, Jum 3)

Konuyu bir yere bağlamak gerekirse artık, diyeceğim şu 🙂 Bir ünlü ülkenizde çekim yapmaya gelecekse öncelikle havaalanında kıstırın onları 😀 😀 😀 Benim dememle ikna olmayan arkadaşlara JYJ Turkey üyeleri canlı birer kanıt sanırım. JYC üyesi JaeJoong pazar günü Ankara’ya gelecek, 500 kişilik davetiyeler şimdiden dağıtıldı. Ve bununla ilgili etkinliklere yardımcı olmak için JYJTurkey üyeleri günlerdir uğraşıyor. İlgilenenlerin facebook sayfasını takip etmesinde fayda var. Kaç gündür ciddi uğraş veriyorlar bu uğurda, tabi bileti olmayanlar da var, onlarda havaalanına gitmeyi planlıyorlar…Neyse konuyu daha fazla dağıtmayayım 🙂

Tayland’da gerçekleştirilen film festivali için ünlüler akın akın ülkeye giriş yaparken bizim Taylandlı güzel arkadaşlarımızda tüm hazırlıklarını yapıp Ji Sub ve film ekibini havaalanında karşılamaya gitmişler 🙂 Size önceki yazımda bahsettiğim yabancı facebook sayfasında, bize sürekli  güncel haber taşıyan arkadaşlarda genelde Taylandlı arkadaşlar oluyor, çok seviyorum Taylandlıları, çok sıcak kanlı insanlar üstelik 🙂 Onların çektiği video ve resimlerden bir kaç tane buraya koyuyorum ama asıl fotoğraflara yabancı facebook sayfasından yada Jum’un blogundan girip bakın derim  🙂 (Bkz: So ji sub hot forever ( join us ) yada Jum 4, Jum5)

credit: on pic
credit: on pic

27 Ocak 2012 Basın Toplantısı &  InterContinental Hua Hin Resort’ta Gerçekleşen Yıldızlar için Kırmızı Halı Geçit Töreni

Öğlen saat 1’de festivalin resmi sinema salonu Major Cineplex’de  Only You/Always izlene dursun, saat 2’de de film için bir basın toplantısı düzenlendi  😀 Şimdiden söyleyeyim JiSub’ın basın toplantısında giydiği takım ne kadar çok konuşulduysa, kırmızı halıdaki kılığıda bir o kadar konuşuldu 😀  Öncelikle basın toplantısına gelelim 🙂

Basın Toplantısı

Erkekte degaje mi olurmuş diyenlere kanlı canlı bir örnek gibi gelmiş basın toplantısına mübarek 😀 Fotoğraflar ilk nete düştüğünde benim halimi görmeniz lazımdı 😀 Hafiften bir buzul çağı yaşanan yüreciğimde ani bir buz kırılması, kıta oluşumu, magmaya düşüp tabana kuvvet koşma isteği doğdu bir anda (Bkz: Ice Age 4 Fragmanı) 😀 Scrat gibi panik olmadım tabi ben 🙂 Neyse daha fazla yorum yapmayayım, ilk gördüğümde zaten yeteri kadar yorum yaptım fb gruplarındaki arkadaşlarla 😀 Şimdi ben susayım, fotoğraflar konuşsun 😀 (Bkz: Jum 6, Jum7 )

credit: on pic
credit: on pic

Kırmızı Halı Geçit Töreni ve Gala Yemeği

😀 Evet bir sponsor elbisesi faciasıyla daha karşı karşıyayız 😀 -Aniooo JiSubşi çölte ande böyle giyinmez, kesin sponsor işidir bu  😀 – Kötü saçı geçtik, Leyla ile Mecnun’un İsmail’inden ödünç alınmış takımı da bir kenara attık, ne de tatlı gözüküyor ama değil miğ 😀 😀 😀 (Aşkın gözü kör evet 🙂 ) (Credit Jum 8, Jum 9, Jum 10)

credit: on pic
credit: on pic

Geçit töreni sonrasında da festival yöneticisinin konuşma yaptığı, günün anlam ve önemini belirten bir Gala Yemeği de yapılmış. İşte o etkinlikten bir kare 😀 Fotoğrafı çeken her kimse artık, JiSub’a çuvalda giydirilse yakışacağını ispatlamaya çalışmış sanırım 😀 Cidden çok hoş çıkmış uri JiSub 🙂

So Ji Sub’ın Hua Hin Keyfi

Hua Hin, turistik bir yer olduğu için JiSub’ın festival etkinliği dışında da çekilmiş görüntüleri var. Bazıları usülüylen çekilmiş dee! bazıları  JiSub’ı  resmen kovalarken çekilmiş pozlar 😀 Ama olsun benim şikayetim yok 😛 (Bkz: Jum11) Daha çok fotoğraf var tabi ama buraya koymaya kalksam bu yazı kesinlikle bitmez 🙂

credit: on pic
credit: on pic

Annyeonghi Gaseyo So Ji Sub! / 안녕히 가세요 소지섭 !

credit: on pic
credit: on pic

Taylandlı arkadaşlar için güzel günler çabuk bitti tabi, yolcu yolunda gerek 🙂 Bize de gel JiSuuuub, olmuyor böyle 😛  🙂

Evet bir yazının daha sonuna geldik ama bu festival hadisesi benim için daha bitmedi. İkinci bir yazı daha hazırlayacağım ve bu defa basın toplantısından, kırmızı halı etkinliklerinden videolar da paylaşacağım 🙂 Basın toplantısıyla ilgili Tay dilinde yazılar nete düştü ama ingilizce çevirisini bekliyorum, kuru kuru videoları vermek içime sinmedi, nasıl da düşünceliyim öhöm  😛 😀 😀 Hörmetler…

Neyse ikinci yazıda görüşmek üzere 🙂

Kaynaklar

So ji sub hot forever ( join us ) & members

So ji Sub of Polly

www.huahinfilmfest.com

So Ji Sub Haberleri II -2012 Hua Hin Uluslararası Film Festivali / HHIFF Thailand” için 14 yorum

  1. ji sub ismail abiden alınma elbisesiyle bile güzel görünüyo sana di mi? 😀 😀 (aşkın gözü kör, evet :P) neyse ki gala yemeğinde gayet hoş görünüyodu. güzele çuval giyse yakışıyo, doğru! 😀 yalnız çuval neyse de, o degajeli degajeli ceket de neymiş be abi?? göğüs kaslarını gösterdin tamam ama olmuyo böyle 😛

    bi de ben fark ettim ki bu hyo joo’yu çok kıskanıyorum. hatun çok güzel yav… gerçi yaşına göre biraz büyük mü gösteriyo ne, ben ondan kaç yaş büyüğüm ama nerdeyse yaşıt duruyoruz (kıskancım, evet 😛 :P)

    1. 😀 şekerim sen bilmez misin JiSub’ı, o ne çakal oo! 😀 şöyle ki, film ve dizilerinde nadiren ero-mantik sahneler oluyor, hele bir olsun zaten uzakdoğulu hayran kitlesi rol partnerini tenhada kıstırır o vakit kimse de kurtaramaz 😀 ee jisub’ımda napsın, ayşen gruda teyzesi gibi göstereyim ama elletmeyeyim diyor haliyle 😀
      en azından ben bu degaje konusunu buna bağlıyorum, ilk degajeli fotoları değil bunlar zaten, defteri kabarık 😀 ama bu soğuk kış günlerinde çok sürpriz oldu yalan yok 😀
      han hyo joo hafiften kıskanılacak bir hatun evet 🙂 jisub da bayaa reklamını yapıyor kızın, ileride dizide yapmak siterim, çok disiplinli bir oyuncu deyip duruyor. kahküllü fotolarında öyle büyük göstermiyordu ama bu film tanıtımlarında mecbur daha kadınsı bir tarza büründü, gerçi hatunun canına minnet 🙂 jisub gıdığından da olsa öptü mü hatunu öptü filmde 😛 😀
      dur bakiiım , bende kıskandım galiba… 😀 bende ondan genç gösteriyorum bre heyt 😀

  2. ah canım yaa.bnde o degajeli resimleri facede görünce baya bi hoş olmuştum.çok olmasada ,seviyorum ji sub ı.ama tabiki böle zarasız ve az .yani seni rahatsız etmem 🙂
    ama haklısın.bnde resimleri ilk görünce aynen şöle dedim:offfffff yaaaaaaaa.adam çuval giyse apayrı güzel kalacak üstünde…..hatta yorum yaptım.belki görmüşündür… 🙂
    seni o resimlerden sonra çok daha iyi anlıyorum….etkilenmemek elde değil.ama bnce kıyafeti gözlere şenlik olduğu için uyum olayını geç 🙂
    son resimlerde de doğal olduğu için ayrı bir hoş çıkmış.şapka ve gözlük adama ayrı bi hava katıyo.maşallahhhh….
    yazının devamını merakla bekliyorum… 🙂

    1. şulecim türk fanlara kapım her zaman açık 🙂 elin korelisini japonuna gideceğine jisub, bizim hatunlar sevsin hiç ziyanı yok hehe 😀 😀 😀
      bende bir sürü yorum yaptım ama ne dedim çok hatırlamıyorum, fotolar serseme çevirdi belki ondan 😀 😀
      kıyafetini görmezden geldik zaten el birliğince farkındaysan 😀 yoksa söylenecek daha neler neler var 😀 😀 ama ben hala iddia ediyorum kesin sponsor işidir bu 😀 günlük kıyafetleri çok uyumlu ve erkeksi çünkü 🙂 (toz konduramıyorum bak hala 😉 )
      2. yazı için ing çeviri bekliyorum hala yoksa, çok güzel videolar var ama yorum yapamıyorum bir türlü, tayland tayfasından jum çevirmeye çalışacağım dedi ama sağolsun 🙂 gerçi çeviri olmaması beni engellemez, google translate kullanırım icabında yine de yazarım ben o yazıyı heyt 🙂 😀

  3. off o degajeli ceket:/ neyse biz jisub’ı her haliyle seviyoruz yaa hem gala yemeğinde gayet hoş çıkmış 🙂 yalnız han hyo joo ne güzel bi kadındır yaa, gri elbisesi de kırmızı elbisesi de nasıl yakışmış.. ayy perfect woman yaa..

    demek taylandlılar da misa ile sevmiş uri jisub’ı.. aah ah ben bi gidip snow flower dinleyeyim en iyisi 🙂 ellerine sağlık makinom part 2 hasretle beklenmekte 🙂

    1. 😀 yav valla diyorum sponsor işidir bu 🙂 yoksa bizim jisub giyme öyle şeyler ablası aaa 😀 pullu ve degajeli ceket fikri ise daha çok taylandlı bir stilistin başının altından çıkmış gibi duruyor, korede moda olan bir tarz değil çünkü hiçbiri 😀 böhüüü, jisubım bi kendine çeki düzen ver yaa, arkadaşlara rezil oluyorum burda 😀

      han hyo joo kızımızda zavallım, o güzel su mavisi elbiseye sığacağım diye bir deri bir kemik kalmış 🙂 ama her iki elbisesine ve de kendisine bayıldım 🙂 estetikte yok galiba kızda 🙂

      snow flowerı jisubdan dinle bak, o videoda da degaje var ehühühehe 😀

      1. Ahaha süpermiş ceketin modeli:P Neyse o çicekli pantolon seviyesine hala çok var çok:D için rahat olabilir:)
        Bu arada Han hyo joo da güzel hatun Shining İnheitance’den beri pek beğenirim;)

        1. yok yok yapmaz bizim jisub öyle şey 😀 rahat olalım tabi 😛
          bu arada jisubın degajisine bakmaktan kızcağız hakkında iki laf edemedim 😀 ama cidden çok hoş kız, alımlı, salak da durmuyor aklı başında bir hali var 🙂 jisub onu sürekli kolladı bu promosyonlar boyunca, nerede ne demesi gerektiğini bile söylüyordu arada 😀 artık hakkımızda hayırlısı diyorum ne diyeyim 😀

  4. uzun zamandır uzağım jisub’a.. acilen bu açığımı kapatmam lazım ahahah:D

    yalnız ben o degajeyi çok sevdim:D hep böyle giyin jisub’cığım.. benim için no problemooo:D o kız yanında nasıl öyle sakin kalmış.. ben olsam gözüm kayardı bir kaç saniyede bir ahahah:D

    evet Türkiye’ye de gelsin.. jaejoong geliyor o da gelsin bana neee:D bence biraz kasarsak o da gelebilir:D eğer hepimiz jisub’ı nomu nomu nomu sever ve de iyi birer insan olursak bir gün biz de jisub’ı görebiliriz.. 😀

    ellerine sağlık canım.. yine bilgilendim sayende.. :)))

    1. 2 degaje fotoya göz atmana bakar arayı kapatman hiiiç mühim değil şizom 😀

      o elbiseye gireceğim diye günlerce aç kalmıştır belki kızcağız ondan tepki verecek hali yoktur 😀

      ah be jaejoong sen neymişsin be:) hepimize umut verdin kerata 😀 çok pis gaza geldik kore camiası olarak 😀 Allah sonumuz hayır etsin 😀

      “eğer hepimiz jisub’ı nomu nomu nomu sever ve de iyi birer insan olursak bir gün biz de jisub’ı görebiliriz.. :D” :))))))))))))))) ahaha biraz da kastıkrdık mıydı tamam 😀 aja aja fighting 😀
      sen sağol ni demek :)))) 😀 😀

Bir Cevap Yazın

