So ji sub hot forever (join us) @facebookgroup

Blogum baştan sona Ji Sub haberleriyle dolmasın diye, JiSub dedikodu yada etkinliklerini biriktirip tek yazıda anlatarak yayınlıyorum biliyorsunuz ki 🙂

Ama ben o kadar bekleyemem, çabucak öğrenmek istiyorum, sen çekil aradan diyorsanız işte size 2 facebook grubu tavsiyesi! 🙂

En Taze So Ji Sub Haberleri için Mutlaka Üye Olmanız Gereken Facebook Grupları

  • Dünyadaki diğer JiSub hayranları ile birlikte taptaze haberlere ulaşmak için  ;

So ji sub hot forever ( join us )

İngilizceden anlamam ben diye çekinenler için bir not: çok iyi ingilizce bilmenize gerek yok bu gruba girmek için, hatta gruptaki kişilerle sohbet ederken ingilizceniz bile gelişir, zaten anadili ingilizce olan grup üyesi yok denecek kadar az, uzakdoğulu arkadaşlar bizimle daha rahat anlaşmak için ingilizce konuşuyorlar sağolsunlar, o yüzden rahat olun diyorum 😉

Bir de ufak bir tavsiye, uzakdoğulu üyeler, hangi sanatçı için olursa olsun antifan muhabbetlerini pek görmek istemiyorlar. Biz geyik yaparak eleştiriler yaparız ya, işte o muhabbetleri çok ciddiye alıp rahatsızlık duyabiliyorlar. Ama bunu kötü niyetli olduklarından yapmıyorlar yanlış anlamayın. Dizilerde görmüşsünüzdür mutlaka Kore ve Japonya’da cidden bir çok sanatçı için antifan forumları vardır. O yüzden bir ünlü hakkında dalgasına da olsa ters bir şey söylediğinizde sizi oradaki antifanlar gibi fanatik yada sayko tiplerden biri zannedebilirler 🙂 Bu nedenle uluslararası hangi foruma üye olursanız olun, olumlu mesaj veren yazılar yazın derim. Sevdiğiniz ünlü ile birlikte dedikosu çıkmış bir bayan ünlü hakkında içinizi dökmeye kalkmayın yani, aman diim  😀 😀 😀 Böyle konuları Türk arkadaşlarınızla kaynatın 🙂

  • Türkçe olarak taze JiSub haberlerine ulaşmak için ise;

uzakdoğufanforum

Bu grupta yalnızca so ji sub haberleri yok diğer hallyu yıldızlarımızdan da bahsediliyor. Ama grup yöneticimiz Emine de So Ji Sub hayranı olduğu için bol bol Ji Sub haberleri de oluyor. İngilizce sorunu olan arkadaşlar için ideal bir haber kaynağı tabi 🙂 Bazende diğer grupta ingilizce olarak  kaynatamadığımız konuları bu grupta deli gibi konuşuyoruz 🙂 Stres atmak konusunda birebir benim için 🙂

Şimdi ben bu yazıyı niye yazdım ki! 🙂 Biz ne güzel seni kore ajanı sanıyorduk, şimdi tüm forsun söndü, kendine saklasaydın ya kaynaklarını diyebilirsiniz. Olsun canınız sağolsun 🙂 😀 Ben yine de JiSub bahane yeni arkadaşlar edinmek şahane diye iğrenç bir slogan patlatıp bu iki güzel grubu tavsiye etmenin keyfini yaşıyorum 😉  😀

Herkese İyi Eğlenceler…

Not: Gecenin bir körü yeni bir derleme JiSub yazısı  yayınlayacağım, umarım memnun kalırsınız 😉

So ji sub hot forever (join us) @facebookgroup” için 4 yorum

  1. Vayy be Şöhret oldum 🙂
    Tayland fan club sağolsun adamı helaya kadar takip ediyor
    bizde bu münasebetle muhteşemimizin arkadan da olsa ( ahh ama ne arka.. ahh ahh ) doya doya bakma fırsatını buluyoruz..
    Ellerine sağlık her zaman ki gibi güzel bir yazı olmuş
    yarın ki imza gününden bir çok malzeme ile yeni yazını sabırsızlıkla bekliyorum 🙂

  2. ne demek ne demek, o kadar emek veriyorsun, zaman harcıyorsun, keşke daha önceden tanışsaydık, biyografiyi daha kolay yazardım 😀 🙂

    😀 😀 😀 bende şikayetçi değilim hiç bir şekilde 😀 jum da itiraf etmiş zaten, peşine düşmek çok utanç vericiydi ama daha başka ne zaman bu kadar yakından görebilirdik ki diye 😀 arkalı önlü sağolsun foto şipşak yapmışlar her türlü 😀

    yine çok hareketli günler geçiriyor jisub 😀 imza günü de var oboo 🙂 ben hemen yazılarımı bitireyim, yoksa yetişemeyeceğim hiç birine 😀

    1. 😀 bu sevda bitmez zeynep 😀 istanbula’a gelsin bari bir kere, içimizde ukde kalacak valla ölmeden (töbe töbe 😛 ) :))))))))))
      yabancı grupta son zamanlarda bir Türk hayran artışı var zaten, iyidir iyi 😀 ortamı daha da eğlenceli hale getiririz böylelikle 😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s