Please Mr. Postman – 50 Yıllık Şarkı :)

Fotoğraf The ElvisEra adresinden alınmıştır.

Please Mr. Postman 21 Ağustos 1961’de yayınlanmış bir 45lik 😀 Bu sabah bir başka eski parçayı dinlerken karşıma çıktı şans eseri 🙂 Dinle dinle doyamadım 😀

Please Mr. Postman

(Stop)
Oh yes, wait a minute Mister Postman
(Wait)
Wait Mister Postman

Please Mister Postman, look and see
(Oh yeah)
If there’s a letter in your bag for me
(Please, Please Mister Postman)
Why’s it takin’ such a long time
(Oh yeah)
For me to hear from that boy of mine

There must be some word today
From my boyfriend so far away
Pleas Mister Postman, look and see
If there’s a letter, a letter for me

I’ve been standin’ here waitin’ Mister Postman
So patiently
For just a card, or just a letter
Sayin’ he’s returnin’ home to me

(Mister Postman)
Mister Postman, look and see
(Oh yeah)
If there’s a letter in your bag for me
(Please, Please Mister Postman)
Why’s it takin’ such a long time
(Oh yeah)
For me to hear from that boy of mine

So many days you passed me by
See the tears standin’ in my eyes
You didn’t stop to make me feel better
By leavin’ me a card or a letter

(Mister Postman)
Mister Postman, look and see
(Oh yeah)
If there’s a letter in your bag for me
(Please, Please Mister Postman)
Why’s it takin’ such a long time

(Why don’t you check it and see one more time for me, you gotta)
Wait a minute
Wait a minute
Wait a minute
Wait a minute
(Mister Postman)
Mister Postman, look and see

(C’mon deliver the letter, the sooner the better)
Mister Postman

Söz&Müzik: Georgia Dobbins, William Garrett, Freddie Gorman, Brian Holland & Robert Bateman

Yapımcı: Brianbert (Brian Holland & Robert Bateman)

Şu kış gününde içimi kıpır kıpır etti şarkı, tevekkeli değil ama 50 sene önce ilk defa görücüye çıktığında da çok alıcısı çıkmış şarkının 🙂 Sevdiği çocuktan nafile bir mektup bekleyen kızlarımız postacının yolunu kesiyor ciddi ciddi 🙂 “Postacı emmi bana mektup var mı? Yok mu! Bi daha kontrol ediver gari” nidaları arasında fıkır fıkır oynatıyor bizi 😀  😀 Ben yukarıda kaliteli çekim olan videoyu koydum ama ablaları canlı canlı oynarken izlemek isterseniz şu videodan izleyebilirsiniz 🙂

61 yılında Marvelettes hatunları ilk defa yorumlarken 62 yılında Beatles tayfası da  Liverpool’un ünlü (orj)The Cavern Club’ında ilk defa canlı yorumlamışlar 🙂 Hatta 63 yılında çıkardıkları 2. albümleri olan With The beatles albümüne bile koymuşlar 🙂

Ay şu tiplere bakın, yerim ben onları 😀 Ses kaydı kötü diye klibin üzerine plak kaydını eklemişler ama orjinal sesli video da şurada  🙂

The Carpenters yorumunu da ekleyeyim öyle kaçayım 😀 74 yılında single olarak yayınlanmış ve The Carpenters’e altın plak kazandırmış :)))

The Carpenters’in Eurovision-vari bir başka canlı yorumu için youtık 🙂 Tarkan’a söyleyelim de yıllardır yapamadığı şu yurtdışı çıkışlı albümüne bunu koysun, kesin şeytanın bacağını kırar bu sefer 😀 Ahanda buraya yazıyorum 🙂

Sevgilerimle der, JiSub gibi gıdığınızdan öper kaçarım 😀 (Dikkat Always/Only You spoiler’ı 😀 )

Kaynak: wiki amca

Please Mr. Postman – 50 Yıllık Şarkı :)” için 6 yorum

    1. :)))))))) Senin yine dans edesin gelmiş ben direkt dans ettim 🙂 1 yaşını yeni doldurmuş kuzenimin kızıyla dinledim bir de bunları 🙂 kucağımda bebişle yaptığım hareketleri görsen yeşilçam hareketlerini daha artistik bulurdun 😀 😀 😀
      Şarkıyı beğenmene çok sevindim bu arada 😉

  1. yaa nostalji ruhumuzda var gerçekten, şarkıyı dinlerken telefon başında beklediğim saniyeleri yaşadım: “please mr hendipon, why’s it takin’ such a long time” 🙂 şarkı çok güzel, eline sağlık 🙂

    1. mr hendipon :)))))))))))))) şimdilerde öyle oldu tabü 😀
      şu sıra sürekli bunu dinliyorum, insanı çok neşelendiriyor 😀 nostalji candır kandır 😀 kalk bir apaçi dansı yap desen yapamam ama şu hatunlar gb dans etmek isterim tabi (nerden aklıma apaçi dansı geldi bilmiyorum bu arada ) 😛 😀 😀

  2. Ben bu şarkıyı biliyordum da Bitıls amcalardan biliyordum.Onların şarkısı sanarak dinliyordum.Meğersem bizim siyahi teyzeler mi söylüyormuş.Siyahilerin sesine bayılırım ben ama kusura kalmasınlar Bitıls daha iyi mi söylüyor ne 😀 Bir şey daha öğrendik sayende engin ,ulu bilgi sahibi Uri Makinomuz.Sağolasın varolasın 😀

    1. bitıls amcaların kendilerini yırtarak enerjik şekilde söylemesi ayrı bir güzel doğru söylüyorsun, çok pis de gaza getiriyorlar insanı hee 😀 bi de ben bayan vokal hastasıyımdır, bir şarkı meşhur olmuşsa ilk olarak bayan vokallerden dinlemeyi seviyorum, ondan siyahi noonaların söyleyiş şekline daha bi bayıldım o yüzden 😀 :)))

      yok yav estağfurullah aaaa:) senin o bol dedikodulu bol kronolojik yazılarının yanında bu yazı bir hiç 😀 😀 asıl sen sağol ;)))

Bir Cevap Yazın

