2011 Always / Only You / 오직 그대만 İzle

English Subtitle

DarkSmurfSub

Güncelleme: 

Dün yeppudaa üyesi çevirmenlerimizden “emiş”, türkçe altyazıyı tamamlamış arkadaşlar 🙂

Always 2011 720p HDRip x264 AC3-ENT için

Sarangni Tr Altyazı

&

Yeppudaa Bağlantısı

Always 2011 720p HDRip x264 AC3-ENT

yeppudaa linkleri

&

Mediumquality Bağlantısı

re-encoded from high qualitydimensions: 800 x 432
version: .MKV
file size: ~580 MB
Release Name: Always 2011 720p HDRip x264 AC3-ENT

Medium Quality download link

&

Torrent Bağlantısı

Torrent Linkleri  (Thanks dear Светлана Рудзевич )

Aşağıda verdiğim linkten önünüze açılan sayfada 2 ayrı seçenek var 🙂

  • Always.2011.KOR.HDRip.WMV3.WMA2-ShowBox   〓  1280 x 544, 2.29GB, WMV3, wmv
  • Always.2011.720p.HDRip.x264.AC3-ENT               〓  1280 x 688, 2.27GB, H264, mkv

Torrent sayfası korece olduğu için indirmek karışık gelebilir o yüzden elimden geldiğince açıklamaya çalışacağım.

  • Fotoğrafta işaretlenmiş şekilde gördüğünüz dosya ikonuna tıklayın.

  • Ufak bir komut penceresi açılacaktır. 2 seçeneğiniz var ya bilgisayara kaydebilrsiniz ya da bilgisayarınızda mevcut bulunan torrent programı ile “birlikte aç” seçeneğine tıklaya bilirsiniz.

  • Bilgisayarınızda hazır program var ise (bende miro adlı program vardı) birlikte aç seçeneğini onaylayın, torrent programı otomatik olarak açılıp indirme işlemine başlayacaktır. Sizin başka bir şey yapmanıza gerek yok.
  • Eğer bilgisyarınızda herhangi bir program yok ise, dosyayı sabit diske kaydet seçeneği ile bilgisayarınıza kaydedin.  Ve internetten milo, media get, utorrent gibi programları indirip kurunuz. Bu programlarda diğer programlar gibi basit bir kurulma sahip çift tıklayıp sürekli ileri/next seçeneğine basıyorsunuz 😀
  • Bilgisayarınıza bu programlardan birini kurduktan sonra tek yapmanız gereken, önceden bilgisyarınıza kaydettiğiniz always/only you torrent dosyasına çift tıklamak. Program otomatik açılıp işleme başlayacaktır.

Benim torrent gibi programlarla hiç aram yok ama elimden geldiğince anlattım, ben yaptım sizde yapabilirsiniz o yüzden 😉

YOUTUBE BAĞLANTISI

Film 7 parça halinde ingilizce altyazı gömülü olarak youtube’a da eklendi 🙂 Filmi youtube’a ekleyen fono40’a

credit fono40@youtube

Part 1Part 2 –  Part 3Part 4Part 5part 6Part 7

Film Hakkında İzlenimler

Arkadaşlar an itibariyle ( 5Ocak 2011- 03.30) filmi izlemiş bulunmaktayım 😀 Çok güzeldiiiiiiii 😀 Önceki yazılarımdan hatırlayacak olursanız, Only You fragmanlarının fazla detaylı oluşandan ötürü isyanlardaydım. Ama bütün o küfürlerimi geri alıyorum, tam tadında fragmanlarmış, yönetmen ve reklam ekibinin günahını almışım 😀

Ji Sub’ımızın da belirttiği gibi filmin konusu klişe ama kendisi değil, hikaye çok güzel işlenmiş 🙂 

Yönetmenin çekim tarzı ve kurgu çok hoşuma gitti, fragmanlarda gördüklerimizden daha fazla detay var filmde ki beni asıl sevindiren bu oldu. Filmi son ana kadar heyecanla izledim 🙂 Hanım kızımız da çok iyi bir oyunculuk sergilemiş.

JiSub ise çok doğal ama bir o kadar da karizmatikti. Filmin sonlarına doğru karşımdakinin JiSub olduğunu unuttum neredeyse, özetle filmin kendiside izlettiriyor JiSub olsun olmasın. Bu arada filmi altyazısız izledim ama hiç bir şekilde yokluğunu hissetmedim, dedim ya kurgu çok iyi, oyuncular harika 😀 Altyazıya ne gerek var canıım 😀

Neyse sizi çok lafa tutmayayım da filmi indirin biran önce 😀

Mutlu mesut seyirler efendimmm 😀

2011 Always / Only You / 오직 그대만 İzle” için 27 yorum

    1. ayyyyyyy varya ölüyordum heyecandan 😀 normalde torent ile uğraşmayan ben (virüs gelme riski çok olduğu için sevmiyordum), avcumu ovuştura ovuştura bekledim miro programın başında 😀
      4disklik dvd’si satışa çıktığına göre ing altyazı işini de çözebilirler yakın zamanda ama ben yine de 1 aydan önce gelmez diyorum, yine de belli olmaz 🙂
      film romantik film olduğu için altyazısız da izlenebiliyor, hoş ben sabırsızlığımdan izledim hemen 😀 altyazıyı da bekleyebilirdim ama tutamadım kendimi :)))))))))))
      neyse gözümüz aydınn yinede 😀 😀 😀

    1. sağolasıııın 🙂 altyazıyı filan beklemedim hemen izledim ben 🙂 romantik film olduğu için diyalogların tamamını bilmek elzem değil ama dogani öyle değil tabi, onu altyazısız izlemenin bir anlamı yok ciddi bir film çünkü. umarım en yakın zamanda doganinin ing altyazısı çıkarda izleyebiliriz bizde 🙂

    1. 🙂 bende hala izleyebildiğime inanamıyorum 🙂
      megaupload linklerini görürsem ben de haber veririm mutlaka, çünkü hem torrent’i herkes tercih etmiyor hemde ilk çıkan link olduğu için boyutu büyük, en son 2gb’ın üstünde film indirdiğimde gong yoo’nun second love/finding mr destiny’si çıkmıştı onu indirmiştim, yoksa bu boyutlarda hiç film indirmiyorum 😀
      umarım en yakın zamanda ing altyazıda çıkar :)))))))))

    1. 😀 Kavuşturdu valla 😀 Linklerin gelmesi biraz daha gecikseydi, hayal kurduğumu zannetmeye başlayacaktım 😀 Yeni yılda herkes sevdiğine kavuşsun inşallah 😀 inşallah senin de mutluluğunu görürüz 😀

  1. Omo omo omo 😀 😀
    ben de gözlerime inanamıyorum bu gidişle daha buralara gelmesine çok var diyordum 🙂 🙂
    Yalnız ben altyazı bekleyeceğim yoksa zevki çıkmaz gibi geliyor 🙂 Neyse filmi bekledim altyazıyı da beklerim nolcak 🙂 hem çok bekletmezler bizi heralde Ji Subb sonuçta ^^
    Bu haber için teşekkürler makinosev :))

    1. omo ki ne omoo 😀 😀 😀 ben altyazılı da izlerim altyazısızda 😀 zaten fragmanlardaki bütün muhabbetlerin çevirisini önceden bulduğum için genel olarak nerde ne dendiğini tahmin edebildim 🙂 anlamasaydım da sorun yoktu ya neyse 😀 😀 ama siz en doğrusunu yapıyorsunuz 🙂 en iyisi temiz temiz altyazılı izlemek 🙂
      filmin linkleri geç düşer diye tahmin ettiğim için altyazıdan da ümitli değildim ama şimdi bende umutluyum ingilizce altyazının çabuk nete düşeceğinden 🙂

  2. vay vay vay, hadi gözün aydın makinocum 🙂 ben de evime döner dönmez (ve de altyazı bulur bulmaz) indirip izliyciğim eniştemizi 😉 bu arada fragmanlardan tüm hikayeyi çözdük diye dertleniyorduk, ama yazın içime su serpti 🙂

    1. oyyy oyy sağolasın hikarucum 😀 biran önce altyazı çıkar umarım, filmi torrent den de indirip izledim youtubedan da 😀 maksat her yerde izlemek olsun 😛 (görmemişin bir jisub filmi olmuş 🙂 )
      umarım sizde beğenirsinizi, jisub sevenler zaten seviyor, tma bir göz banyosu oldu çünkü yönetmen işini biliyormuş 😀 bakalım enişte severlerde beğenecek mi, siz daha objektifsiniz sonuçta 😛 😀 😀

  3. Hem izlemişsin hem de hiç üşenmeden indirme linklerini verip açıklamalar yapmışsın. Yapma böyle ama, uslu uslu altyazı bekliyoruz biz, çelme aklımızı 😛 Altyazısız haliyle bile beğendiysen bu film olmuştur benim için 😀 Merakla, sabırla önce ingilizce sonra Türkçe altyazısını bekliyorum! Darısı Gong Yoo’nun filminin başına 😛

    1. aaa söz konusu jisub olunca ben üşenir miyim heçç 😀 facebookdan arkadaşlarımada karışık geldi o sayfa, zaten torrent herkesin tercih ettiği bir şey değildi, ben de ne yapsam da bu spoiler vermekten kaçındığım kısa yazıyı uzatsam diye düşünüyordum 😛 iyi oldu o yüzden o açıklamalar 😛 😛
      filmi beğenmemin en büyük nedeni tabiki jisub ama zaten projenin kendisi güzel, resmen göz banyosu yaptım, göz bebeklerim mağara gibi açıldı izlerken 😀 😀 darısı gong yoo’nun ve hyun bin’in filmlerinin başına 😀

  4. yaa alt yazısı çıksın bi an önce, bu filmi izleyip ağlamak istiyorum..

    haberdar ettiğin için sağolasın canım, internete giremeyince bihaber kalmışım her şeyden, süper oldu bu havadis 🙂

  5. hadi gözün aydın makinocum (yupiiiiiii)..
    yoğunluktan ve yorgunluktan yorum bırakamıyordum yazılarına kaç zamandır ama okuyordum yani (bunun altını özellikle mi çizdim ne 😀 )
    doğruyu söyleyeyim mi; memleketime kavuşmuş gibi sevindim filmi ve Ji Sub’u izlemiş olmana :))

      1. Ahahhaha ama cidden çok güzel açıkladın 😀 bir nevi vuslat gibi oldu(bir nevi yani, sanal olarak 😛 ), Jisub’ıma kavuştum yahu daha ne olsun, özlem bitti 😀

    1. yeeey pandaa diyerekten bende sevinç nidamı atayım tekrar 😀 😀 2012 hepimize uğur getirdi galiba, cidden 2012ye girdiğimden beri bende de tatlı bir yoğunluk var, 1 haftadır yazamasamda bende blogları gezmekten geri kalmıyorum (ben de seviyorum bloglarımızı ben de altını çizeyim 😀 🙂 ) bu güzel haberi de benden almanıza da özellikle seviniyourm 😀
      bu arada cidden aylardır only you deyip duruyorum 😀 😀 😀 vallahi izledim ya içimin yağları eridi resmen 😀 mutluluk bu olsa gerek 😀

  6. vaaaayyyyyy 🙂 uzun zamandır beklediğim film ansızın karşıma çıktı süper oldu bu. teşekkürler indirip hemen izlicem nomu nomu kam-sa-ham-ni-da 🙂

    1. Rica ederim ne demek 🙂 İngilizce altyazısı neredeyse tamamen hazır, hatta bugün bile indirip rahatlıkla izleyebiilirsin, herhangi bir anlam bozukluğu yok :))
      şimdiden keyifli seyirler…

    1. cidden ister misin? sanki filmi bu kadar anlattıktan sonra esas önemli olan filmin kendisini anlatma hakkımı kaybettim gibi gelmişti :(((( çommal çommal ister misin bir only you yazısı daha 😀 😀 😀 oldu bil 😀

    1. Hoşgeldin Tayfun,
      ben bu filmi indireceğim diye aklım çıktı, torrentten anlamadığım halde yine de başardım indirdim, torrent kullanan için daha bile iyi oldu sanırım 😀
      bu arada sarangni sitesinde yayınlanan tr altyazı, torrentten indirilen film ile de uyumlu, ben bir sorun yaşamadım. 🙂

      iyi seyirler şimdiden …

Bir Cevap Yazın

