Mim; 2012’den 12 Dileğim Var! :D

-İlk dileğim bu zat-ı muhterem insan 😛 Ama ben anca arkadaki saksıyı alırım 😀

Öncelikle Mim’in amacını biraz anlatayım hemen 😀 Sevgili Bbsever/Selocan‘a paslanan bu “Yeni Yıl Dilekleri” mimi, ardından da bir çok kişi ile birlikte mydestiny arkadaşımıza geçti 😀 Sağolsun o da Yeni Yıl Ruhunu bana da pasladı 😀 (Komaoo ^^)

Başlıktan da anlayacağınız üzere 12 adet beklentimizi hiç utanıp sıkılmadan teker teker sıralıyoruz 😀 Hadi başlayalım bakalım 😀

-Allah anneme sağlık sıhhat versin inşallah… Sırf 2012 de değil her sene birlikte olalım istiyorum.  Kısa bir süre önce bir yakınımızı kaybettik, geride kalan çocukları düşününce bile bir tuhaf oluyorum ki hepsi  yaşını başını almış eli ekmek tutan kişilerdir yine de içine düştükleri o duygusal boşluğu düşünmek bile istemiyorum. Diyeceğim o ki Allah herkese sağlık sıhhat versin, siz siz olun her zaman yanınızda olacak diye düşünüp şımarık çocuklar gibi ailenizdeki ve çevrenizdeki insanlara hor davranmayın. Bir tek sizin derdiniz yok, dünya zaten mükemmel değil bir de kendi sıkıntılarınızı fazlaca önemseyip tozu dumana katmayın. Umut  ediyorum ki yeni yılda kimse kimsenin kalbini yok yere kırmaz 🙂

– Şu sıra gittiğim iş görüşmeleri nasıl sonuçlanır bilmiyorum ama umarım huzur dolu bir ortamda dolgun maaşlı bir işim olur 😀 (İstedik mi tam isteyelim değil mi, sonradan keşke şunu da isteyeydim demeyelim 😀 )

– Her geçen yıl daha da cesaretli bir insan olmaya devam ederim inşallah, kuru kafalılığın lüzumu yok, insanın biraz gözü açık olmalı! Hayatınızın iplerini kimsenin eline vermeyin ama yazıktır eli boş da göndermeyin o kişiyi 🙂 Biraz sabır ve sevgiden oluşan güzel bir  paketle uğurlayın o kişileri…

– Hakkını ödeyemeyeceğim sevgili dostlarıma çam sakızı çoban armağanı misali hiç değilse önemli zamanlarında destek olabilecek fırsatım olsun istiyorum. Yapılan iyilikleri hiç unutmam, başıma gelen aksilikler ve zor zamanlardan sonra insanlıktan çıkmamamı onların desteğine borçluyum 🙂 Umarım bende hakkını veririm bu iyiliklerinin 🙂 İyiki varsınız… 😀

– Tatlı dilli anlayışlı insanların gözünü seveyim, etrafımda hep böyle insanlar olsun hep, umarım sizinde etrafınız böyle güzel insanlarla dolar 😀

– Bol bol seyahat ederim inşallah ve bir dolu yer görürüm umarım 🙂 Dünyayı karış karış görmek mümkün değil belki ama beni daha da olgunlaştıracak ve geliştirecek yerlere de gitmek istiyorum. Olduğum yerde bayaa bir tecrübe edindim biraz da rakip sahada neler olup bitiyor onu görmek istiyorum 😀

– Hayatımda bol bol mutluluk verici sürpriz gelişmeler olsun istiyorum 😀

– İkinci bir yabancı dil daha öğrenmek istiyorum ama ondan önce şu çatır çatır  ingilizce konuşamama sorunumu da çözmek istiyorum, iyicene dert oldu valla 😀

– Piano çalmasını öğrenmek istiyorum, kuyruklu değil ama işlemeli bir duvar pianosu güzel olurdu yanında 😀 😀

Bizim zamanımızda zamanı durdurmak çocuk oyuncağıydı 🙂

– Blog yazmaya başladığım zamandan beri çocukluğumda yada hala toy bir ortaokul öğrencisiyken bana mutluluk veren bütün güzel şeyleri tekrar hatırlamaya başladım, yeni yılda umarım yitirdiğim bütün hoş uğraşlarımı tek tek geri kazanırım 😀 🙂

– Hayatımın aşkını da bulurum inşallah 😀 😀 Ama öyle biri olsun ki So Ji Sub sevgimi keyifli bir uğraş olarak görebilecek zekaya da sahip olsun!!!

– Çok başarılı bir insan olmak istiyorum ama bunu öyle bir yapmalıyım ki ben yükselirken etrafımdaki insanların cesaretini kırmamalıyım, tam tersine onlara da umut ve cesaret verebilmeliyim 🙂

2012’den 12 dileğim bu kadar, şimdi de bu mimi başka arkadaşlarımı da paslamalıyım ama 2012’ye saatle kaldı kimsenin yeni bir mim hazırlayacak zamanı olur mu bilemiyorum ama bu yazıyı okuyup zevk aldıysanız, lütfen kendininiz içinde güzel dileklerde bulunmayı ihmal etmeyin.

2012 yılında herkese sağlık ve mutluluklar dilerim…

Sevgilerimle…

Mim; 2012’den 12 Dileğim Var! :D” için 27 yorum

  1. 2012 yılının ilk yorumunu yapıyorumdur umarım 😀

    Sağlık, mutluluk ve dolgun maaşlı bir işe sahip olup, tatillerde ikinci bir dili öğrenebileceğin ülkelerde, zamanı istediğin gibi kullanabileceğin şahane bir yıl diliyorum:)))))

    Mutlu yıllar ^o^

    1. amiiiin inşallah 😀 hepimiz gönlümüze göre bir hayat yaşarız umarım 😀
      2012’inin ilk yorumu senden geldi ne olursa olsun, wp’yi bilmem ama benim için 01.01.2012 00.00’de gelmiştir o mesaj 😀

  2. aigoooo, yine hem hüzünlenip hem kahkaha atarak okuduğum bi yazı yazmışsın, ellerine sağlık şekercim ^^ bütün dileklerine ben de katılabilir miyim? hele şuna bayıldım, “Çok başarılı bir insan olmak istiyorum ama bunu öyle bir yapmalıyım ki ben yükselirken etrafımdaki insanların cesaretini kırmamalıyım, tam tersine onlara da umut ve cesaret verebilmeliyim” mümkünse aynen alıyorum :)))

    ayrıca niye saksıyı alıyosun, bırak onu doğuş alsın, sen öndekini al! 😀 eklediğin fotolara da bayıldım! 😀 😀 öpüyorum çok, nice nice mutlu yıllara ^^

    1. Anlaştık kok 🙂 O güzel maddeyi hepimiz için istiyorum ve bir de pianoyu 😀

      Ahahah Doğuş’a o pozlarından sonra kimse saksı vermez saksıyı bırak toprağını bile vermez 😀 ama tabi umudum so ji sub’ı evimin erkeği yapmakta 😀 benjamin button’da Cate Blanchett’in dediği gibi “Kiissmet” diyeyim ben en iyisi 😀

      Ben de çok öpüyorum, oxoxox, Şahane bir yıl olsun inşallah 🙂

  3. Dileklerin umarım gerçek olur. Allah anne-babalarımıza sağlık versin önümüzden eksik etmesin.Son zamanlarda çok daha iyi gördüm ve anladım ki 70 yaşında bile olsan annenin yokluğu fikri hiçbir zaman aklına gelmiyor. 70 abartmak adına söylenmiş bir rakam değil. Halalarımın ortalama yaşı. 🙂 Bence sevgilin So Ji Sub olursa bu ilgi bir uğraş olmaktan çıkara kimse de laf edemez 🙂 O zaman 2012 So jiyi sana getirecek yolu açsın 🙂

    Senden bir isteğim var 2012 için yapmazsan mim yapar paslarım 🙂 Out of This World şu zamanı durduran kızın dizisi ile ilgili bir yazı istiyorum. Nostali yaparım. Bunu en iyi sen yaparsın. Bekliyorumm 🙂

    1. Amin inşallah uzun yıllar birlikte mutlu mesut vakit geçiririz ailemizle 🙂
      Sevgilim So Ji Sub olursa tüm dertlerim son bulur evet iyi dedin 😀 Belki hayranlarının hışmına uğramamak için gizli evlilik yapmakz zorunda kalırım ama olsun, onun için her türlü zorluğa değer 😛 😀
      Babam bir uzaylı hakkında bir yazı mı? 😀 süper olur, hatta araya kuzen larry ve my two dads’i filan da katabilirim :)))
      evet yeni bir nostaljilet yazısında görüşmek üzere Lafeacım 🙂

  4. çok benzer isteklere sahipmişizi benim de yazmmaı bekleyen mimlerden birisi olduğunu hatırladım. ben de etrafımda bana destek insanlar istiyorum ve sevdiklerime küçük de olsa birşeyler alabilmek sağlam istediğim işime kavuşmak istiyorum.

    Hepimiz için sağlık huzur ve para diliyorum.

    1. Bir ara “hayallerim” mimi vardı, ben onu ıskalamıştım bu mimde ona benzedi güzel oldu 🙂
      Bazen kara kara düşünüyorum, ben bu güzel insanların haklarını nasıl ödeyeceğim diye ama iyiki varlar, çok büyük bir lütuf benim için onlar 🙂 Amin inşallah kimseye yük olmadan ve sevdiklerimizi mutlu edebilecek refaha ereriz 🙂
      Çok söylersek belki gerçek olur bende aynen tekrar edeyim 🙂
      Hepimiz için sağlık huzur ve para diliyorum.
      Hepimiz için sağlık huzur ve para diliyorum.
      Hepimiz için sağlık huzur ve para diliyorum.
      🙂

  5. Pat diye dalmak gibi olmasın ama temana/banner’ına bayıldım! 🙂 Yeni yılda yeni değişikler iyidir. 🙂

    Sanırım bizim komik isteklerimizden sonra seninkileri okumak daha manevi değeri yüksek geldi bana. Hayatın gerçek yüzü gibi. En doğru istekler de böyle olmalı bence. 🙂
    Vefat eden yakınınız için başınız sağ olsun, Allah sabır versin. Biliyorum, çok klişe olacak ama zaman her şeyin ilacı. Gel gör ki böyle acılar bir süre sonra azalıyor fakat o boşluk hep aynı yerde kalıyor. Bu yüzden dediklerine aynen katılıyorum: Bu yıl kimse kimseyi yok yere kırmaz umarım. Hayat kısa ve yarın ne olacağı hiç belli değil.
    Ben de iş arıyorum fakat çalışma saatlerim çok rahat olduğu için henüz uygun bir yer bulamadım. 😀 Geceleri oturmayı daha çok seviyorum. Bu yaşam tarzım şimdilik hiçbir iş yeri için uygun değil maalesef. 😀
    Tatlı dilli insanlarla daha keyifli geçiyor günler. Bu yıl da nemrutlardan uzak oluruz inşallah. Hiçbir şeyden memnun olmayan, sürekli asık suratlı gezen insanları ben de hiç sevmiyorum. 🙂

    Bu yıl Kore’ye gitmeni, yeni yabancı diller öğrenmeni, So Ji Sub hayranlığına takılmayacak anlayışlı bir aşk yaşamanı diliyorum. 🙂 İnşallah bu dileklerinin hepsi kabul olur. Sağlıklı, mutlu 2012, 2013, 2014… ve nicelerine 🙂

    1. Bannerı beğenmene çok sevindiim :)) önceki temada banner boyutu çok ufaktı, koca koca bannerı olan arkadaşlarımı gördüğümde çok kıskanıyordum 🙂 bannerı beğenmene de sevindim 😉

      ben de acaba çok mu arabesk yazdım dedim kendime, bu aralar fazla hassasım ama ortamı yumuşatmak için araya komik resimler serpmeyi akıl edebildim çok şükür 😀 :))))

      İnşallah huzurlu bir yıl geçiririz, sağlıklı ve bereketli bir yıl olur umarım 🙂 Zaman herşeyin ilacı, güzel güzel akıp gitsin artık 😉

      İş konusunda umarım hepimizin şansı açılır da abuk sabuk iş saatleri önümüze sürüp köle gb çalıştırmaya uğraşmaz bizi hiçkimse 😀

      oyy oyy son paragraf süper 😀 Amiiiin inşallah 😀 😀

      tekrar teşekkür ederim, yeni yılınız kutlu olsuuun :)))

  6. Önce koskocaman bir amin diyerek yeni yıl dileklerine katılayım.ahahaha sonra kahkamı patlatayım kuru kafalılığın lüzumu yok lafına bayıldım 😀 😀 Yeni yıl sloganım olarak seçtim izninle 😀
    Her şeyin başı sağlık tabi.Sağlık şart.Tüm aile efradına bol bol selamlar.Çok uzun yaşasınlar torunlarının torunlarını görsünler 😀
    Sen süper ötesi iyi bir insan olduğun için her şey yolunda gidecek merak etme.Hani ne demiştim 6.hissim çok kuvvetlidir 😛
    Ben dileğini öyle bir adam bul ki Ji Sub’ı bile unuttursun sana şeklinde değiştiriyorum 😀 Sen piyano çalarken ben de kenarda bateri öğrensem iyi sesli de birini bulsak oohhho alır yürürüz kok 😀 😀 Tüm dileklerin gerçekleşsin çarpı 43784364537435743 😀 İyi yıllar,mutlu yıllar

    1. Annemin lafıdır kurukafa 🙂 gençlikte yaptığı hatalardan bahsederken “ah hep o benim kurukafamdan” deyip durur 😀 ama sen tekrar üzerinde durunca o lafın, gözüm önüne içi boş bir kuru kafa geldi 😀 hep ezberden gitmiştim ben hiç gözümde canlandırmamıştım şu zamana kadar 😀 harbi adı üstünde beyinsiz olma evladım demekmiş 😀 😀
      amin inşallah hepimiz görürüz torunumuzun torununu 😀 hatta yaşayan en uzun bloggerlar oluruz ahahah 😀 😀
      enişteyi tanımlama biçiminde süper bak 😀 bana jisubı da unuturursa o da güzel olur 😀
      egonsatrikim rapsodyim sen benim ömrümümü yicen, ne istiyon benden de ben piano çalarken yanımda bateri çalcam diye dileklerde bulunuyorsun 😀 bir çello bir keman olsa tamam da 😀 neyse icra ettiğimiz sanata(!) göre işler değişebilir aslında 😀 the doors gibi basçısı olmayan ama gitarist-piyanist-baterist şeklinde bir ekibe sahip olan grup kurabilirz bak 😀 😀 winpohu da şarkı niyetine jim baba gibi şiir okur olmadı sevdiği film repliklerini söyler 😀 😀

      bannerı ve temayı sevdin di miğ:)))) elim zor gitti değiştirmeye ama bannerı çok ufaktı ötekinin 🙂 bu arada herkese söylüyorum sana da söyleyeyim, sayfama ilk girdiğinde bannerımın tamamı görünmüyor, aslında sağ uç da bir de jisub bebeği var, ctrl + (-) yaparsan sayfayı uzaklaştırıp bannerın tamamını da görebilirsin 😀
      sana da mutlu mutlu mutlu yıllar kokk 😀

  7. Ben mi bu bloğa uzun zamandır girmiyorum.Yoksa blog yeni mi değişti -_- 😀 Çok güzel olmuş güle güle kullan 🙂

    Yeni yıl dileklerimiz bu yıl çok mantıklı geldi bana fazla uçmadık gibi 😀 Umarım bütün dileklerin kabul olur. Sen piyano çalmayı öğrende korece şarkılarda birlikte çalalım felan sonra video çekip youtuba ordan korede ünlü olan türk müzisyenler 😀 Evet uçtum kabul ediyorum. Neyse biz harabociden isteyelim olur olmaz artık orası ona kalmış 😀

    Yeni yılın süperrr geçsin. Hem So ji sublı hemde aşklı geçsin. Ellerine sağlık ^^

    1. Yok yok daha dün değiştirdim sayılır 😀 yanılmıyorsun 😀 teşekkür ederiiiim 😀

      elin koreli kızı youtube da türkçe şarkılar söyleyerek ünlü oldu bir de nazan öncelin klibinde oynadı 😀 biz neden yapamayalım di mi ama 😀 😀 😀 en azından eğlenmiş oluruz 😀
      diğer taraftan bu sene çok kararlı ve düşünerek diledim dileklerimi 😀 😀 maksat bir yamuk olmasın 😀 umarım tek tek gerçek olur hepsi 😀

      “Yeni yılın süperrr geçsin. Hem So ji sublı hemde aşklı geçsin.” oooh inşallahhhh 😀 amin canım 😀 hepimize iyi seneler olsun 😉

  8. kaç gündür nete girmeyince bu mimi kaçırdım sanırım 😦 yine de tüm dileklerine amin demeden gitmeyeyim makinom, 2012 sana umarım Soji’yi, yepyeni dolgun maaşlı bi işi, sana yaşamdan zevk aldıracak güzel hobileri, bu hobileri paylaşabileceğin tatlı mı tatlı bir aşkı, yürekleri yüreğin kadar temiz dostları getirir.. ellerine sağlık^^

    1. bende 1 gün öncesinde olaya dahil oldum masalevimmasalevim 😀 ve hala çok geç değil anacaım, bak şu wp karları 5 ocak’a kadar sürcek misal 😉
      amin amin amiiin 😀 ooh aynı dilekleri bende senin için istiyorum 😀 hepimize mutlu mutlu mutlu yıllaaaar 😀

  9. Ben de bir Ji Sub isteyecektim ama aklıma sen gelince vazgeçtim.Bana değil önce makinosev’e makinosev’e diye geçti aklımdan 🙂 🙂
    Umarım bütün dileklerin gerçekleşir 🙂 Ve bir de senin tüm dileklerin benim içinde gerçekleşir 🙂 Cidden hepsi tam benlik,piyano dışında.Nedense bir çok müzik aletini çalmayı düşünmüşümdür ama hiç piyano çalmak istemedim.Amaaa dinlemeyi çok severim 🙂 🙂

    1. Ama niye vazgeçtin kiii bu işler kısmet işi, aramızdan bir kapsında kim olursa olsun 😀 Koreli kızlara kaptırmayalım yeterki 😛 😀

      O zaman inşallah bütün dileklerim senin içinde gerçek olur, piano yerine kırmızı bavul ve fotoğraf makinası verelim sana 😀 😀 😀 pianoyuda bana geldiğinde dinlersin, hep JiSub’ı da görmüş olursun 😛 kih kih madem bütün dilekler gerçek oluyor jisub da otomatikman bana geçmiş oluyor 😛 😀 😀

      Yeni yılın kutlu olsun tekrar tekrar, mutlu mutlu kutlu mutlu olsun yeni yılın 😀

  10. O zaman en kısa zamanda piyano çalmayı öğren makinosev 🙂 Hem belli mi olur çok ünlü olursun gerçekten Ji Sub yanında olur seni dinlemeye gelir 🙂 🙂 ama o zamanlar beni unutma bi canlina vardı de seslen bana 😀 😀

    1. ohhh süper hayal 😀 düşünmesi bile güzel 😀 ben jisub’ı kapsam, nikahıma herkes davetli 😀 😀 he olmadı pianoda kötü ve yeteneksiz çıkarsam da bir tek size dinletirim 😀

  11. gecikmeli olsa da mutlu yıllar makinosev^^ inşallah bu yılın sana tüm güzellikleri getirmesi dileğiyle 🙂

Bir Yanıt Bırakın

