Suburgatory – Nereden Düştüm Buraya!

Vampir börtü böcek dizilerimi saymazsak 20 dakikalık Amerikan komedilerini izlemeyeli çok olmuştu. Bu diziyle durum değişti biraz😀 Suburgatory kelimesi “Suburban/Banliyö” ve “Purgatory/Araf” kelimelerinin kinayeli bir bileşiminden oluşturulmuş. Konumuz New York City menşeeli baba kızın şehrin karmaşasından uzak bir banliyöye yerleşmesi ile gelişen komik olayları anlatıyor.

George (Jeremy Sisto) liseye giden kızı Tessa’nın (Jane Levy) çekmecesinde açılmamış kondom bulur ve o dakika kararını verir. Suç oranının çok yüksek olduğu şehir merkezinden uzaklaşıp kızını daha güvenli bir bölgeye götürecektir.  Kızını annesiz büyütmek zor geldiği içinde bunu yapmış olabilir tabi😀

Yalnız geldikleri yeri görmeniz lazım wikide bahsedildiği gibi tam bir The Stepford Wives yuvasıdır. Tabi biraz daha karikatürize edilmiş hali, Stepford Wives’dan daha karikatürize daha absürd ne olabilir ki diye merak ediyorsanız mutlaka izleyin derim. George banliyöye adımını attığı anda bekar yada yalnız bırakılmış annelerin radarına giriyor, kızı ise okulunda tam bir yaşam mücadelesi veriyor😀😀 Abim sözde beni kore dizilerinden uzaklaştırmak için bu diziyi tavsiye etmişti ama daha ilk bölümden okuldaki Kuzey Koreli hocayı görmemle kahkayı patlatmam bir oldu. Hocanın kendini tanıtma biçimi de süperdi  “Aslen Kuzey Koreliyim ama beni Güney Koreli zannederler hep!🙂 ” 😀 :D 😀 Aa bir de baba kızın birbiriyle ilişkilerine bayıldım, bana bir açıdan Gilmore Girls’ü hatırlattı :D  Demedi demeyin😀

Daha bu sezon başladı ve 9. bölümü yayınlandı, malum yılbaşı öncesi Amerika’da kanallar resmen kış uykusuna yatıyor, ocak-şubat gibi tekrar başlayabilir.

İzlemek için adres; dizimag(online), tamdosya(indir)

İyi Seyirler …

16 thoughts on “Suburgatory – Nereden Düştüm Buraya!

  1. ne güzel anlatmışsın sevgim😉 kuzey koreli hocanın dramına da koptum =))) çok merak ettim ve listeye aldım hemen😉 kız da çok sempatik görünüyor =)

    • 😀 teşekkür ederim efem🙂 20 dakikalık olduğu için löp löp izlenip bitiriliyor dizi hemen🙂 kızın o kızıl saçlarına hasta olmuştum meğer gerçekte sarışınmış, ben onu gerçek kızıl sanmıştım🙂 Babamız da çok hoşş😉 mahalledeki insanlarda evlere şenlik🙂 kuzey koreli hocanın rolü az ama benim hafızama kazındı bile o sözleriyle😀

  2. Dizide baba-kiz haric geri kalan herkes cok cirkin ve atmosfere uygun olarak cok yapay, plastik .(ozellikle de bu yuzden cirkinler.cok sarisin, cok bronz .daha kotusu olamaz)
    Fakat dizi pek eglenceli.Ozellikle de Ryan Shay karakterinin gorundugu her sahne icli kahkahalarin sebebi (:

    • ryan zaten tam bir tipitip😀 hem uyuz oluyorsunuz hem de izlemeden edemiyorsunuz😀 Dallas’ın kızı da keza öyle😀
      bir de ben six feet under’daki bill’in böyle hoj bir baba olabileceğini hiç tahmin etmezdim😀
      azıcık kore dizilerinden uzaklaşmak için güzel ve eğlenceli bir dizi🙂

  3. aynen ben de çok merak ettim, ve hayret bişi ki daha önce adını hiç duymamıştım (bi de amerikanyada yaşıyo olucam, cık cık cık…) en kısa zamanda izliycem cnm😉

    • cancağızım biz ailenecek abc izlerüz de (yalana bak öhöm😛 ) o yüzden hiç kaçmaz benden😛 abc kanal grubuna da kyle xy’ı yarıda bıraktığı için gıcığım hala ama bu dizi çok tatlı, vakit bulursan mutlak izle😉

    • evet daha yeni başladı her bölümde yeni bağımsız bir konu işledikleri için takip etmesi de zor değil, yarım bıraksan bile sonradan gelip tekrar izleyebiliyorsun🙂 umarım beğenirsiniz🙂

  4. Hızır gibi tabirini artık Makino gibi olarak değiştiriyorum burdan😀 Ne zaman arayışlara girsem senin blogundan boş çıkmıyorum kok.Diziyi de çok merak ettim hem de 20 dakikalık bölümler diyorsun.En kısa zamanda izlemek farz oldu😀 Elceğizlerine sağlık😀

    • Hızır da değil hatta Hı(n)zır Kok olsun lakabım😀 canım aramızda nasıl bir sinerji yaratmışsak artık aynı kanaldan canlı bağlantı yapıyoruz hep😀 dizi tam çıtır çerez löp löp götürürsün haftasonu😀

      teşekkür ettim efem😀

  5. Subugatory dizisini ilk defa senden duyuyorum. Bu kız ne kadar tatlı duruyor böyle?🙂 Bakır tonlu saç renklerini kendimi bildim bileli sevmişimdir zaten. Bir de bende bir huy var. Baş role alışamadıysam dünyanın en güzel filmi/dizisi olsa dahi izleyemiyorum. Daha şimdiden beğendim Subugatory’i. İsmi zor yazılsa da.😀 Ellerine sağlık canım, önerdiğin sitelerden izleyeceğim.^^

    • başlarda bende ismini ezberleyememiştim🙂 Jeremy Sisto yazıp imdb’den son oynadığı diziye bakıp öyle buluyordum diziyi😀
      kızımız hayallerimdeki kızıl saça sahip, ne yazıkki ten rengim kızıl saça müsait değil :S

      umarım sende benim gibi seversin diziyi😀😀 baba kız çok sempatikler😀

    • aaa cidden mi, bende internetten baktım kızın eski fotolarına sarışın halini de görünce dedim kızıllık sonradan, öncesinde sarışınmış😉 ossun kıza ne güzel yakışmış😦 ben hayatta yapamam o saçı😦

Bir Cevap Yazın

