So Ji Sub Haberler XIII – High Cut Vol63 & Vivien Beaute CF

Bu kapak fotosu ve çekim arkası videosundan sonra güzel bir başlangıç yaptığımı düşünüyorum 😀 Ekim 26- Kasım 02 2011 tarihli High Cut çekimleri bol lüleli geçmiş gördüğünüz gibi 😀

Yine bol bol fotolar araya serpeyim sonra dedikodu kazanını kaynatmaya başlarız 🙂

Bu fotoğraflar www.pollyoflove.blogspot.com adresinden alınmıştır.

Daha fazla foto görmek için ( Jum 1Jum 2Hind)

Çekimler sırasında ayaküstü yapılan söyleşide, So Ji Sub şöyle de bir yorum yapmış. “Gerçekten “seksi” tanımı neyi kapsar tam olarak bilmiyorum ama bir erkeğin özünde ne olduğunu saklamanın hiçbir yolu yok sanırım.” Bu lafının altında sektöre ilk girdiğinden itibaren özellikle göz yapısı(etli ve buna rağmen düzelttirmek için hiç estetik yaptırmamış)nedeniyle ideal yıldız tipine uygun olmadığının sürekli söylenmiş olması ve buna rağmen onun yine de bir yıldıza dönüşmüş olması yatıyor sanırım. Bu tezatlığı açıklamak ister gibi sözlerine şöyle devam ediyor… “İlk çıkış yaptığım zamanlarda bile, bir yönetmen bana gözlerimin beni bir yıldıza dönüşmemden alıkoyacağını söylemişti… Şimdi geldiğim konumu asla tahmin bile edemezdim. ”  Eee su akar yolunu bulur JiSub’ım, göz möz hikaye, biz seni çok sevdik 😛 😀

İngilizce Çeviri : Allkpop

"Let's have fun And Love life"

Ji Sub 3. dövmesini de yaptırdı diye anons edeli çok olmuştu ama dövmenin sırrı hala çözülmemişti 😀 (Bakınızı dövmeler konulu yazımız 🙂 ) Bu defa şekil-resim yerine bir yazı yazdığı çok belliydi ama kimse ne yazdığını çözememişti bir türlü 🙂 High Cut dergisiyle yaptığı söyleşi de tek tek dövmelerinin anlamını da anlatmış sağolsun 😀

Sırasıyla dövmeleri ile ilgili bilgileri alalım hemen 😀  (english translation 한초하@facebook)

İlk Dövme – Kingdom; “İlk dövmenin anlamı; dünyaya yeniden gelsem bile asla değişmeyeceğim ve aldığım ilk kararı unutmayacağım”. Biraz daha açıklamak gerekirse; So Ji Sub’ın gelecekte açmak istediği otelin adı Kingdom(Krallık) ve bu dövmeyi sırtına yaptırarak bu hayalini kendine sürekli hatırlatmak istiyor aslında 😀 Neden Kingdom? Yanlış bilmiyorsam eğer krallık onun kendi iç dünyasını sembolize ediyor, otel ismi olarak o yüzden Kingdom ismini seçmiş 😀

İkinci Dövme – 51K; “Buradaki elmas sonsuzluğu, hayalini kurduğum oteli ve 51K’yı(kendi ajansı) temsil ediyor.”

Üçüncü Dövme – “Let’s have fun And Love life”; “Çok çocukça geliyor ama çok basit ve net aslında. Herkes geçmişe bakmadan geleceğinin peşinden koşturup gidiyor. Biri bana mutlu musun diye sorsa, doğrudan bir cevap bile  veremem” Özetle tüm bu yaşam koşuşturmasında, hepimiz gibi o da hayatın tadını çıkarmayı unuttuğunu söylüyor. O yüzden kendisine hatırlatılacaklar listesine  “Keyiflen ve Hayatı sev” maddesi de eklemiş 🙂 Bu dövme cidden diğer dövmeleri arasında en basit olanı gibi duruyor ama hayatını zorluklar içinde geçirmiş ve daha geçen yıl 12 yıllık yakın arkadaşının intiharı ile acıya boğulmuş bir insan için çok da  anlamlı!

İleride Yapmayı Düşündüğü Dövme – Gelelim gelecekte yaptırmayı planladığı dövmeye 😀 İleride çoluk çocuğa karıştığında “Eşimin ve çocuklarımın yüzlerini vücuduma dövme olarak yaptıracağım”. Ay neyse ki ufak bir yüzüm var, çok yer kaplamayacağım yani söz ehüheheh 😀

Bu son dövme çok aşırı kaçmış gibi gelebilir ama Jisub zaten bu kafayla 40ından önce evlenemez 😀 Çocuklar desen onlar olana kadar da yaşlanmış ve oyunculuğu bırakıp otelini de yaptırmış olur. Hala oyunculuğa devam etse bile artık çıtır jönler gibi vücut göstermeyeceğine göre, her halukarda o dövmeler çok sorun olmaz artık onun için 😀

Geçelim diğer habere, enerji içeceği ve kendi kafesinin tanıtımından sonra yeni bir reklama çıkmamıştı, Only You/Always filmi yayınlanmadan önce Vivien markasının yüzü olacağı ilan edilmişti bir tek.

VIVIEN BEAUTE CF

Vivien markasının reklam yüzü olacağı ilan edildiğinde çıkan ilk reklam ve kamera arkasıydı bu ilk video.  Kopma garantili ilk reklamdan sonra biraz daha normal ikinci reklam da geldi 😀

Aslında komik bulmamam lazım ilk reklamı, çünkü malum markamız bir bayan iç giyim ve kozmetik firması, o yüzden Ji Sub’ın melek yüzünden sonra gözümüze sokulan iç çamaşırlarına çölte ante gülmek doğru olmaz, zaten ben de gülmedim, en azından gizli gizli güldüm kimseye yakalanmadım kih kih ^^

JiSub:

Sevimli, hoş, hatta güzel… Ama tüm bu sözler senin için yetersiz.
Sen bu sözlerden çok daha güzelsin 😀


(Kapıdan uğurlarken) Seni Beaute’ye davet etmek istiyorum 

Video credit nirvas16@youtube – english translation 한초하@fb

Bu da son reklam, ha şöyle makyaj malzemeleri filan araya tıkıştırın da atmosfer normale dönsün, ilk reklam kötü niyetli kişiler tarafından JiSub’ın adını çamaşır hırsızına filan çıkarabilir 😀 Ama neyse ki bu reklam güzel olmuş 😀 Hem Ji Sub pek de güzel piano çalmış (gibi) yapıyor, yirim ben onu  😀 Yalnız yoğun iş temposu nedeniyle çok zayıflamış, burada olaydı anneme börekler açtıttırıp bir güzel yedirirdim onu (kendim beceremiyorum n’apiim 😀 ). Neyse efendim ne diyorduk 😀 Aşağıdaki fotoğraflarda Vivien şubelerine gittiğiniz takdirde alabilceğiniz takvim ve broşürden bir bukle, biz gidip alamıyoruz o ayrı  😦

Daha fazla foto görmek için So Ji Sub Hot Forever@facebookgroup12 & Jum 12

Son reklam da dinlediğiniz ses Alex’e ait 🙂 kendisi Only you/Always filmin OST’inde de bir şarkı seslendirmişti, şimdi de reklamın tema müziği olan ve ekimin 6’sında piyasaya sürülen “You Gorgeous”ı seslendiriyor. (Şarkıyı indirmek için Korea-Fans ).

Alex(알렉스) – Gorgeous You (화려한 그대)

Şarkının çevirisine şimdilik nette rastlamadım ama korea.com’daki habere göre bir erkeğin sevdiği kişiye olan itirafından bahsediyormuş, başka neden bahsedebilir ki zaten 😀 Sırf bize eziyet etmek için böyle romantik parçalar ve reklamlar hazırlayıp duruyor şu Koreliler, onlar yüzünden evde kalacağız ulen 🙂 Neyse, son bir anektod ile bugün ki yazımıza son verelim 🙂

Alex söz konusu şarkıyı, Night&Day adlı yapımcı ekip ile ortaya çıkarmış. Night&Day City Hunter dizisi için hazırladıklar Love parçası ile tanınmaktadır.

Kaynak: Korea.com

-BİTTİ-

Kaktuscicegi

ÖNEMLİ NOT: Lütfen kaynak göstermeden başka yerde yayınlamayınız. Bu lafım kişisel paylaşımlar için değil tabiki, haber- magazin blog ve sitelerinden rica ediyorum…

So Ji Sub Haberler XIII – High Cut Vol63 & Vivien Beaute CF” için 13 yorum

  1. Seni Twitterda görünce kesin yeni yazı girmiştir dedim haklıymışım 🙂 Bu sefer güzel oldu okudum valla 🙂 Ama Hight Cut resimler eski ya 🙂 Ancak son resimleri ben bile beğendim yani 🙂 Hımm yönetmenler halt etmiş, sev sevme adam çok yakışıklı ve erkeksi bu bir gerçek. Allah sahibine bağışlasın. Sahibi de sen ol inşallah amiiiiiiiiinnnnnnnnn 🙂

    1. Film haberlerinden dolayı arada kaynadı high cut gb çekimler, sırf giflerini yapıp paylaşmıştım ama şimdi yine koydum yazıya araya da söyleşisini ekledim 😉 hakikaten o yönetmen çok pis ters köşe olmuştur şimdi 😀 😀 JiSub’a modellik yaparken gözlerine estetik yaptır dudaklarını büyüt diyenlerde olmuş, neyse ki yaptırmamış 😀 afferin ajussiye 😀

      bu arada böyle ara ara yeni eski dergi çekimleri ve söyleşileri eklemeyi düşünüyorum , yetişebilirsem yapacağım inşallah, hem bana da ingilizce pratik oluyor 😉

      öhöööm en sona eklediğin duaya ben kendim şahsen ağız birliğiyle amiiin diyoruz 😀 😀 😀 hörmetler efem 😀

  2. valla sırf sen yazdığın için so ji sub yazılarını okuyorum; yoksa çölte andue bu yakışıklı ajuşiyle işim olmaz biliyosun kaktüscüm 😀 ama kerata güzel bakıyo bea… dudakları zaten her koreli gibi gel beni öp diyo (bana diil, sana tabii!) high cut resimleri pek bi kyeoptaymış, lülelerini yisinler! 😀 senin muhteşem yorumlarına ise gene bayıldım: çamaşır hırsızına çıksın bizim ajuşinin adı, böylece gözden düşsün, kaçıp TR’ye yerleşsin, hatta foça’ya! 😀 😀 😀 sonra da senin resmini diri fücuduna dövme yaptırsın innnnşallahh!!! sen bu adamla evlenirsen çok ciddi söylüyorum kendim joong ki’yi almış kadar sevinicem 😀 😀 öperim cnm ^^

    not: yalnız şu let’s love life dövmesine çok güldüm, yalan yok: millet bi şeyi unutmamak için parmağına ip bağlar, bu dövme yaptırıyo ayol! aneyy, ne acayip adam! 😛 😀

    1. biliyorum efendim bilmez miyim 😀 😀 oy onun ufacık ağzını…. öhöm 😀 😀 sen nasıl sırf ben yazdım diye okuyorsan ben de bazen sırf jisub var diye reklam yada bir kıyafeti seviyor oluyorum D: 😀 reklamdaki o eşşek kadar ikizlere takkeyi görünce koptum ben misal, 2.reklamla ortamı düzeltmişler ama 😀 😀
      😀 😀 😀 :))))))))))))) gelsin valla foçaya, otelini de orada açsın 😀 valla o istemzse ben dövdürüm kendimi boydan boya 😀 😀 amiiiiin 😀
      not: o kadar da mantık çerçevesine sokup öyle anlattım dövmeyi, ama yemedin belli ki 😀 evet biraz çocukça ama valla güzel dövme yafff 😀

  3. küçük bir yüzün var sırtta fazla yer kaplamaz koptum valla çığlık çığlığa güldüm şekert biz aynı kafadayız valla:) ben de bir anlatsam jung woo ve beni offff off off derim neyse konu sojup:) afferim ona estetiğe ne gerek var, bokunu çıkardılar artık millette burun kalmadı göz falan yok artık. ama anacım adam erimiş benim ki de eridi ne oluyor bu korelilere yeni akım zayıflamak ve kaslanmak.

    1. 😀 😀 aynı kafadan olmasak çıtırlar dururken ajussilere kaymaz aklımız 😀 😀 kurduğum onca renkli hayal yetmiyormuş gibi bir de dövme olayını kafama soktu ya, ben ağzım kulaklarımda dolaştım bir kaç gün 😀 😀 sende olsan aynı şeyi düşünürdün ama di miiiğ 😀 😀
      senin jung woo’lu benim jisublu ürüyalarımız hiç bitmez hem 😀 😀

      o estetik olayını harbiden abartmışlar ama yaa, dudak büyütmek ne demek ya, burun diye iki delik bırakacaklar yakında tövbe tövbe, ço üzülüyorum valla oradaki ünlü çocuklara, neyse ki bizim ajussiler taş fırın erkeği (öhööm kibar versiyonu tabi 😀 ) 😛

      dok go jin’den sonra bir zayıf ama kaslı erkek modası almış başını gidiyor ya hakkımızda hayırlısı, halbuki erkek dediğin ele gelmeli ehehhe 😀 hiç anlamıyorlar bu işten koreliler yav 😀

      ayyy ben yine zıvanadan çıktım 😀 biri beni durdursun 😀 değerli yorumunuz için çommal komao efem 😀

      1. erkek dediğin ele gelecek! muhaha, türk kası olmadan olmaz diyosun yani 😀 😀 ama bi yandan da haklısın, adamceğizin kemikleri sayılıyo, o ilk resimde afrikalı çocuklar gibi! ah buraya bi gelse de sevgicim onu elleriyle beslese 😛 😀 😀

        ay ama o ilk reklam gerçekten de kopma garantili: özellikle hiçbir şey bilmeden izleyen biri için! aa ne güzel, jisub falan diye diye izliyosun. sonra son saniyede lönk diye kocaman sütyeni dayıyolar burnuna! ahah, çok komik yav, jisub’ın orda işi ne ayol?! 😛

        not: dövmeyi ne kadar mantık çerçevesine de soksan ben yemedim. kıvanç’ın “only Allah can judge me” dövmesi bile daha mantıklı görünüyo gözüme, eheh 😀

        1. 😀 😀 😀 Ah bir gelse 😀 ah gelsee varyaa 😀 Türk kasına boğarım onu ellerümşen beslerim onu 😀 😀

          JiSubcım o reklamda tamamen bir araç, hatunlara diyorlar ki önemli olan iç güzelliği bak jisub da öyle seviyor falan fıstık derken… hurraaa herkes vivien’e koşuyor 😀 ama şu da bir gerçek ki, vivien ilk defa bir erkek ile çalışıyor 😀 ondan önce hep bayan ünlüler ile çalışmışlar 😀 😀 piayngoda benim ajussiye çıkmış iyi mi 😀 gerçi ondaki tavuk göğsü(tatlı olandan) hiç bir koreli hatunda yok o da ayrı mevzu 😀 neysse 😛 😀 😀

          not: bir gün seni ikna edeceğim, görürsün hıh ! 😀 😀

      2. haklılık payın var eskiden aşkımı heybetlim diye severdim:) korede dok go jin burada kuzey moda rüzgarı almış gidiyor doğrusu. göğüs kafesleri içe göçtü ben ona üzülüyorum.

    2. 😀 😀 heybetlim süpermiş 😀 ben de pehlivan gibi olunca seviyorum 😀 (pehlivan ama sumo güreşçisi değil!) maalesef pehlivan gb erkek modasını söndürdüler adiler, onun yerine artistik jimnastikçi gibi dolanıyor jönlerimiz 🙂 neyse elbet bir gün akıllanırlar 😀

  4. nasıl göz kapağı etli diye dışlamışlar mı şaşı bunlar ya:))

    niye ayıcığa sarılmış illa sarılacaksa parasız bu görevi üstlenecek çok kişi var:))

    dövmelerin anlamına bayıldım.belkide yüzü çizilecek olan sen olursun o kırkına kadaar uslanır hem :DDDDD

    1. valla öyle nabrutcum 🙂 gözüne laf etmişler tek katmanlı diye, dudaklarını bile ufak bulmuşlar büyültelim demişler 😀 😀 Lee Philip benzeri bir şeye çevirmeye çalışmışlar galiba 😀 neyse ki aklı başında bir insan olarak hiç pas vermemiş 😀

      😀 ya herkesin aklından geçen ilk şey bu sanırım D: benim de ilk tepkim öyle oldu 😀 ama nerde biz de ayudaki şans 😀

      inşallahhh amin eheheüühe 😀 😀 düşünmesi bile eğlenceli 😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s