Mim – En Sevdiğim Dizi Karakterleri

Sağbeyin‘den (hayır benimkinden değil blogger olandan 😛 ) bana bir mim geldi geçenlerde 😀 😀 Bende dünden razı bir şekilde hop atladım tabi mim’e 😀 Zaten izleyip de tadı damağımda kalan o kadar çok dizi var ki, hepsini gelecekteki bana, hatıra diye anımsatmak için buraya tek tek yazmak istesemde, mümkün değil yetişemiyorum bir türlü. Malum her mevsim yeni yeni diziler çıkıyor Kore’de, bırak anlatmaya izlemeye bile insan yetişemiyor 🙂 Ama neyse ki böyle güzel mimler var da ucundan azıcık da olsa onlardan bahsetme imkanı buluyorum 😀 Sağbeyin’e buradan tekrar teşekkür ederim 😉

Öncelikle en sevdiğim dizi çiftlerini aradan çıkarmak istiyorum izninizle, sonra sevdiğim karakterlere tek tek geçeceğim.

Cha Moo-hyuk(So Ji Sub) &  Song Eun-chae ( Im Su Jung)

I'm Sorry, I Love You/ 미안하다, 사랑한다

İlk çiftimiz hüzünlü bir aşk hikayesinden geliyor. Tabiki i’m Sorry, i love you yani MİSA’dan bahsediyorum 🙂 So Ji Sub’ın reklamlarının bile hastasıyım, o yüzden izlediğim dizileri arasından bir karakter seçemedim, onun yerine en iyi çift olduğu dizideki karakterini seçmeye karar verdim 🙂 Dram yüklü olduğu için ben bu diziyi izlememek için o kadar direndim ki anlatamam. Şimdi gülüyorum o hallerime 😀 Ağla gitsin ne var, böyle güzel bir diziyi izlemeye engel mi ki acıklı olup olmaması! 🙂

Dizinin her karesi, her metni ayrı acıklıdır ama şu sahnedeki halleriyle hatırlamak istiyorum ben. Dizideki en tatlı sahnelerden biridir bu, bir daha da Cha Moo-hyuk(So Ji Sub) ve  Song Eun-chae ( Im Su Jung) çiftinin böyle huzurla birbirlerine sarıldıkları sahne olmadı sanırım 😦 İzlemek için Bkz

Choi Han Kyul (Gong Yoo) & Go Eun Chan (Yoon Eun Hye)

The 1st Shop of Coffee Prince / 커피프린스 1호점

Ne kadar tatlı çalışma öyle değil mi? Bu seferki kahramanlarımızda süper bir romantik komediden! Amerikan dizilerinden Kore dizilerine kaydırmak istediğiniz çok sevdiğiniz arkadaşlarınız mı var, ilk adım Coffee Prince’i izlettirmek olmalı gerisi gelir zaten 🙂 Hem tipik Kore dizilerine benzemiyor hem de Korelilerin bütün o içten ve samimi yönlerini yansıtan modern zamanlara ait sıcacık bir dizi. Dizinin afişini koymak yerine bu güzel hamurişi, göz nuru şirin şeylerin fotosunu yazıya iliştireyim istedim 😀 Nerden nasıl buldum hatırlamıyorum ama :S

İzlemek için Bkz

Maestro Kang Gun Woo (Kim Myung Min)

Beethoven Virus / 베토벤 바이러스

Maestro Kang,  diziler içinde en sevdiğim karakterdir, kadın erkek demeden sıralama yapsam da aynı şekilde listenin başında yer alır. Bu diziyi çok severim zaten. Dizi haricinde neden mi maestroyu bu kadar seviyorum, bir kere kendisi insanı feci şekilde silkelemesiyle ünlüdür. Kendine mi acıyorsun, hayatını hep mi erteledin, üstelik kendini sevdiğin insanlara adadın diye kandırıp yeteneklerini hayallerini mi harcıyorsun? O zaman reçetenize bir adet Maestro Kang yazıyorum. Her insan kendini ömründe en az bir kere, yaş kaç olursa olsun Beethoven Virus dizisinin bu terapi etkili öyküsüyle önce biraz silkelemeli sonra da hırslandırmalı! Demedi demeyin. Maestro Kang’a hayat veren aktör Kim Myung Min de ayakta alkışlanmalı sanırım. Dizi bitip, özel bölümü de izlediniz mi ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. İzlemek için adres bkz

Hay sen çok yaşa emi Mastro Kang 😀 (Okuyana Not: Yazar burada bunun yalnızca bir dizi karakteri olduğunu bilmektedir, sadece çok pis gaza gelmiştir o kadar 🙂 )

Seo Na Yoon (Wang Ji Hye) 

Protect The Boss / 마지막 여비서

Allahımmmm ölüyorum bu kıza, tumblrdaki bütün fotolarına giflerine saatlerce bakıp gülebilirim 😀 O nasıl surat ifadesidir, ağladığında bile gülüyorum ya 🙂 Dizinin bir bölümünde Jaejoong  ile Müzikale gitceklerdi sanırım, işleri nedeniyle esas oğlan gecikince bizim kız ezik ezik oturduğu koltuğunu sinivermişti. Bu sahne de işte o bölümden geç de olsa jaejoong geldi tabi, ama şunun triplerine bakın ya 😀 Dediklerimden hiç bir şey anlamadıysanız suç bende değil, daha diziyi izlememişsiniz o kadar 😀 İzlemek için adres Bkz

Gumiho ( Shin Min Ah)

My girlfriend is a Gumiho / 내 여자친구는 구미호

Bu çalışma www.leeseunggiworld.wordpress.com adresinden alınmıştır.

Ekranların en tatlııı tilkisi 🙂 Şu tipe bak yaa 😀 😀 Kimdir nedir hala bilmiyorsanız, sizi My Girlfriend is a Gumiho dizisini izlemeye davet ediyorum. İzlemek için adres Bkz

Joo Yoo-Rin ( Lee Da Hae)

My Girl / 마이걸

Bu çalışma www.yeppudaa.com adresinden alınmıştır.

İkinci izlediğim kore dizisi My Girl sanırım. İyiki de izlemişim, romantik komedi nedir bu diziden öğrendim resmen, tamam dizinin sonuna doğru biraz damardan hüzün basıyorlar ama genel itibariyle komedi dizisidir bu 😀 Lee Da Hae’nin canlandırdığı Joo Yoo-Rin karakterine gelirsek, kendisi ustalıkla bir mandalina bahçesine dalıp sonrasında oradan yürüttüklerini tekrar sahibine satabilecek kadar beceriklidir.

Estetikli bayan oyuncular arasında en kusursuz surat onunkidir herhalde, nasıl ayarında yaptırıyorsa artık yine de harika mimikler yapıyor hatun 🙂 Yetenek de böyle bir şey olsa gerek 😀  Neyse ne diyordum. Eski bir dizidir ama çok matraktır, My Girlfriend is a Gumiho’nun senaristlerinin elinden çıkmadır zati daha ne olsun 😀 O senaristler yani Hong Kardeşler bu sene bir kez de The Greatest Love ile kalbimizi kazandılar. Yarattığı karakterler her zaman böyle de akılda kalıcı oluyor bu hatunların 🙂 Lee Da Hae’yi bu harika karakteri canladırırken izlemek istiyorsanız işte adres Bkz

Dok Go Jin  (Cha Seung Won)

The Greatest Love 최고의 사랑

Hong kardeşlerin bize armağan ettiği bir şahane karakter daha… Dok Go Jin nasıl bir insansın sen ya, aslında lafım karaktere değil oyuncuya 😀  Böyle ciddi bir yüze sahipken böyle matrak bir karaktere bürünmeni çözememişken bir de üstüne  40 yaşında olduğunu öğrendim iyi mi! 🙂 😀 Ama helal olsun ne diyeyim 😀 Diziyi izlemek için adres Bkz

Sung Ye Eun (Kim Yoo Bin)

Oh! My Lady / 오! 마이 레이디

Ne alaka diyeceksiniz biliyorum ama sevdiğim karakterler listeme şöyle bir baktım da sonu yok 😀 En iyisi kestirmeden gidip bu sevimli ufaklıkla kapanışı yapmak  😀

Bu ufak kızımızı ve de Siwon’u ben bu dizide keşfettim. Ufaklığı geçtikte Siwon’u da mı bu dizide farkettin diyenleriniz olabilir ki çok mantıklı bir tepki 🙂 Kader utansın diyorum ne diyeyim 🙂 Diziyi izlemek için adres Bkz

Farkındaysanız ben normalde pek öyle dram izleyen biri değilim,  So Ji Sub olmasa izleyeceğim de yok 😀 Ama izlettiriyor işte benim ajussi naparsın 🙂 Neyse efendim bir mim de burada biter, bir sonraki mime kadar görüşürüz 😀

Bu mimi de pek değerli kok’a yani  egosantrikrapsody ‘e pasladım gitti 🙂

Mim Çemberi

Hikaruivy – En Sevdiğim Dizi Karakterleri

Uzuunhikaye – En Sevdiğim Dizi Karakterleri, rötarlı bir mim

Harmony – En Sevdiğim Dizi Karakterleri

Sağbeyin – En Sevdiğim Dizi Karakterleri

Mim – En Sevdiğim Dizi Karakterleri” için 23 yorum

    1. işsizliğime sırf bu yüzden katlanabiliyorum desem yeridir valla, yoksa bende vakit bulamayabilirdim 🙂 :)))))))) ama hemen şuracıkta bir açıklama yapmak istiyorum, kore dizileri hep bir sezondur ve 16-18 yada 24 bölümlük oluyor genelde, her bölüm de 1 saat 🙂 boş bir hafta sonunda 1 dizi rahatlıkla bitirilebiliyor yani ama tabi BOŞ bir zamanda olabiliyor böyle şeyler 😀 günde 18 saatiniz çalışarak-okuyarak geçiyorsa mümkün değil yetişilemez 😦 (burada şefkatle sarılarak, üzülme der gibi sırtını pat patlıyorum 🙂 )
      hele ki sezon sezon amerikan dizilerini bitirmek imkansız olurdu :S House amca biraz daha beklesin sizi 😀 😀 😀

      1. ama işte sayenizde bir sürü şey biriktiriyorum, iyi oluyor 😛 humm makinosev ve hikaru tamam demiş bi bakalım şuna diyorum 😀
        ellerinize sağlık valla..
        boş bir haftasonu yaşama dileğiyle sağlıcakla kalın efemmm 🙂

  1. valla pes. daha ne diyim. hem izle hem yaz. hani bunlar az buz şeyler değil. kaç bölüm, sayfalarca yazı. 🙂 ben de yetişemiyoruz. yetişmeye çalışmaya çalışsam 🙂 gün boyu pc başından kalkmamam gerekirdi herhalde. kuzum siz nasıl yapıyorsunuz Allah aşkına. 🙂

    1. hiç bana sorma ben diğer arkadaşların çok gerisindeyim 🙂 so ji sub’dan bahsedeceğim diye artık dizileri anlatmaya da enerjim kalmıyor, Allah’tan mimler var da aradan çıkarıyorum böyle kısa kısa 😀 Mesela bu yazıyı yazdım ya ohhh nasıl rahatladım, içimde kalmıştı blogumda bahsedemedim diye, şimdi anlattım ya içim rahat 😀

  2. Ya bunların estetiksiz olanı yok mu 🙂 Lee Da Hae de mi estetikliymiş, hayret ettim, Korede önemli olan iç güzelliği diye bi söz yok galiba çingu :), Eğer Im Soo Jung ve Sung Yu Ri de estetikli çıkarsa düşüp bayılırım, yıkılırım valla 🙂 My Girl’in finalini ayrı bi seviyorum ben yaa, “Joo Yoo Rin son anda asansörü yakalar, tam adam gitmek üzeredir, yalancılığyla ün salmış olan kızımız artık bundan sonra yalan yok, saranghee der ve sarılırlar ❤ ", ender hatırladığım sevdiğim finallerdendir, en sevdiğin dizi çiftine bittim, başka bi çift düşünemiyordum zaten, hele o resim 😦 Misa'dan tek bi kare görmek bile içimi acıtıyor 😦 Coffee Prince'i de izleyemiyorum, ısınamadım bi türlü, ama resim çok hoş, maestro hakkındaki tüm görüşlerine katılıyorum ama o kız var ya, hani jang gun suk'u bırakmak gibi yüzyılın gafletinde bulunan, onun yüzünden diziyi bir buruklukla hatırlıyorum, Gumihoyu ve Oh My Lady'i de izlemedim ama Min Ah'ı severim A Love To Kill'den beri, ama Siwon kameralara oynuyor be 🙂 ayrıca küçük kızcağız da The Princess Man'daki kız yanılmıyorsam, orda Kim Seung Yoo'nun (Park Si Hoo) yeğeniydi, çok tatlı dimi, Seo Na Yoon da en sevilen ikinci kız oldu şu Kore diziler diyarında, ben de çok sevmiştim, son olarak Dok Go Jin'e diyecek bişi kalmadı, hastasıyım, offf ne kadar uzun yazdım 🙂

    1. Lee Da Hae’nin estetikli olduğunu öğrendiğimde bende şok olmuştum, bana uzakdoğulu kadınların hepsi güzel geliyordu çünkü 🙂 ama korelilerde büyük gözlerden sonra en çok dolgun dudak, beyaz ten, düğme burun ve moğolumsu elmacık kemiklerinden uzak ince surat beğeniliyor sanırım.
      Lee Da Hae de sanırım moğolumsu elmacık kemiklerini törpülettirmiş my girl öncesi, son dizisinden öncede bakım olsun diye botox yaptırmıştı yanaklarına… yine de nasıl ayarında yaptırıyorsa o mimikler hiç bozulmuyor enteresan yani 🙂 http://www.dramabeans.com/2009/05/lee-da-haes-old-pageant-photos/ diğer taraftan çok kötü estetik maduru ünlüler var , hepsinin de yaşları çok küçük yazık valla, ama bu da bir süreç, koreliler son 10 yıldır medyada bayaa ilerideler zamanla her şey yerine oturup, güzellik anlayışı da değişir diye düşünüyorum, en azından müzik gruplarındaki oğlanlar daha fazla burun estetik yaptırmazlar diye umut ediyorum 🙂
      sana Coffee Prince’i hatta bunun yanında Coffee House(Kang Ji Hwan)’ı da şiddetle tavsiye ederim, çok harika komediler, demedi deme 😀

      siwon tam artist canım, ama ben ilk defa orada izlediğim için bu çocuk nasıl bu kadar fırlama oynar diye şaşırmıştım meğer normal halide öyleymiş 🙂 🙂 olsun ben zaten ufaklığı tanıttım orda (çevir kazı yanmasın 😛 )

      maestro çok karizmatikti, itiraf ediyorum o dizi de ben maestrodan taraftım 🙂 kız jang gun suk’u bırakınca hoşuma gitti yani ne yalan söyliim ama gerçek şu ki hiç bir dizisinde jang gun suk o kadar yakışıklı değildi, kısa saç yanık ten süper yakışmıştı 🙂

      Seo Na Yoon ve dok go jin beni bu sene en çok güldüren karakterler anlat anlat bizmez 😀 hatırladıkça kopuyorum 😀 😀 😀

      not: hehhe nasıl alıştın ama yorum yazmaya 😀 😀 yaşasın kötülük 😀

      1. Aman çingu, sakın iş bulayım falan deme, yoksa Ji Sub’un haberlerini kimden alırım 😦 yok yok şaka tabi ki, inşallah hem çok iyi bi işin olur hem de bloğa ayıracağın zamanın, valla kaptırdık gidiyoruz bakalım yorum yazmaya, hiç bir şikayetim yok 🙂

  3. tahmin ettiğim gibi çok güzel bir liste olmuş makinosev 🙂 ellerine sağlık^^
    i’m sorry i love you ‘yu ben de çok acıklı diye izlemeyi erteleyip duranlardanım 🙂 ama son yazdığın söz üzerine çok fena gaza geldim her an başlayabilirim ehehe 🙂 wang ji hye’yi personal taste’de hiç sevmemiş ama ptb’da bayılmıştım valla güzel bir anı yakalamışsın o mimikler süperdi 🙂 shin min ah abimin kendisine hasta olmasından dolayı yengem olur 🙂 listeye de yakışmış 🙂 bu arada Lee Da Hae’nin estetikli oduğunu şu an öğrendim 😀 dediğin gibi asıl yetenek onunkiymiş hahaha:) belki yaptırdığı onca estetiği vücudunun artık normal karşılamasının da başarısında etkisi olabilir 🙂 greatest love’ı hikaru da tavsiye etmişti çok merak ediyorum dok go jin’i neyse yarından itibaren tanışacağız kendileriyle 🙂
    tekrar ellerine sağlık^^

    1. Teşekkür ederim efendim beni şımartıyorsunuz 🙂
      wang ji hye’yi personal taste’de çok güzel bulmuştum ama hiç sempatik değildi, burada aşmış kendini resmen 😀

      greatest love hemen başla valla, başlamanla bitirmen bir oluyor, yavaş giden dizilerden değil 😀 bir de bütün kadro komik hiç sıkılmıyorsun 😀

      hazır kışa girmişi misa’yı izlemeden olmaz, insanın içini burkuyor ama bir de çok değişik bir atmosferi var, bitirdikten çok sonra bile diziyi hatırlayınca için burkuluyor, tam bir klasik yani 🙂

      senin de ellerine sağlık, bana pasladığın için heheh 😀

  4. So Ji Sub sevgim misayla başladı benim:)Zaten dramlara kafa tutmaya bu diziden sonra başladım ‘ağlamıycam ağlamıycam işte’ diyerek izledim sonraki dramları^^(yalnız bunu dedikten sonra 1 litre gözyaşı’nı izleyip hüngür hüngür ağlamıştım o ayrı)
    Beethoven Virus’ü izlemeyi hiç düşünmemiştim ben ama anladığım kadarıyla sen çok sevmişsin.Bir gün içi müzik dolu dizilerden uzak durmamayı düşünürsem aklımda bulunsun bari:)
    Na Yoon sevgimiyse sana anlatmama gerek yok sanıım 😀 😀
    Gu mi ho’yu izlemiycem diye nasıl diretmiştim bir zamanlar,sevmiyorum ben bu kızı.Ama kardeşim izlemeye başlayınca bir bakalım bari dedim bayıldım o ayrı 😉
    Dok Go Jin’in o gifteki sahnesinde kahkahaya boğuldum desem yeri!Ah yaaa^^Dok Go nasıl kaptırmıştı kendini oyuna 🙂
    Siwon hakkında ben öyle bişey demem henüz daha keşfetmedim bile.Adını bir iki duymuşluğum vardır o kadar :/
    Bu arada ellerine sağlık^^

    1. Ah ben de öyle 🙂 çok mutlu bir anıma denk düştü, dedim makino şimdi izledin izledin yoksa bir daha cesaret edemesin izlemeye 😀 o keyifli ruh haliyle izledim, son bölümlere kadar da ağlamadım (belki biraz yutkunmuş olabilirim öhöm 🙂 ) ama son 2-3 bölümde saldım gitti kendimi 😀 😀 yine de pişman mıyız hayııırrr 😀 😀

      Beethoven Virus hem müzikal, hem ciddi, hem de romantikti 🙂 nasıl başarmışlar bilmiyorum, ama çok başarılı bir dizidir. Kang Mae karakteri orkestra şefiydi ve ekranda kusursuz şekilde orkestrayı yönetmiş gb gözükmek için aylarca hazırlık yapmış, ben diziyi izlediğimde gerçek hayatta da şeftir herhalde demiştim ama alakası bile yokmuş 🙂 şiddetle tavsiye ederim 😀

      Na Yoon üzerine çok keyifli bir konuşmamız olmuştu senin blogunda 😀 yazarken aklıma yine o muhabbet gelmedi değil 😀 😀

      ya gumiho ve dok go jin süperler 😀 o sahnenin gifi Lee’nin sayfasında da vardı ama boyutu çok ufaktı, hiç üşenmedim gittim kendim de yaptım bir tane 😀 😀 (zaten ilk bölümdeysi çok aramadım o sahneyi 😛 )

      siwon Super Junior’dan ama ben de o diziye kadar adını bile bilmiyordum yakışıklı ve tam bir fırlama 🙂 bu dizide tam çerezlik hoş bir dizi 🙂

      teşekkür ederim, seninde yorum yapan ellerine sağlık 😉

  5. yine de pişman mıyız hayııırrr 😀 😀 ben de son bölünlerde koptum ya Ji sub’dan bi damla gözyaşı çıksa ben ağlıyorum 😥 bi de finali izledikten sonra arkadaşlarımla buluşmuştum ben.Gözlerim kırmızı!(beyaz tenli olmanın zararları anında kızar saatler sonra gitsin :/ )Noldu sana falan diyorlar. Nolacak sanki Ji Sub çarptı 🙂 🙂
    Beethoven Virus ve Oh! My Lady aklımda 🙂

  6. woaa yazının başındaki o koooocaman Misa fotosu beni benden aldı zaten, böyle güzel bir dizi, böyle tatlı bir çift olmaz, çok doğru seçim 🙂 CP de tescilli dizimiz, her buluşmada muhabbeti geçiyor zaten 🙂 my girl benim de ilk romantik komedim, hong hatunlarının yeteneğini daha bu dizide anlamıştım, süper dizi ya, ju yurin de neşeli, sevimli karakter kızlarının atası sayılır, şimdikiler bana hep onun taklidi gibi geliyor.. gumiho dersen benim esas kızım yau, çok seviyorum bu kızı, kendine has bir güzelliği var, yetenekli hem de.. siwon meselesine gelince, sen yine iyisin onu dizide tanımışsın, benim hakkında bildiğim tek şey tişörtünü yırttığı o performansı.. oy oy neydi o yau 🙂 neyse öhöm öhöm, ellerine sağlık makinom, bi solukta okudum 🙂

    1. Biraz büyük bir foto seçmişim değil miiiğ 😀 Hiç farkında değilim öhömmm 😛
      6packs familyasında Siwon maşallah her yerde göstermiş kendini, dizinin ilk bölümlerinde de cıbıl cıbıl dolanıyordu evde 😀 😀 Sonra baba oldu düzeldi, adam gb giyinmeye başladı 😛 😀 😀
      Rica ederim ne demek, maksat gözünüz şenlensin 😀 😉

  7. makinoseeeev acilen yardımına ihtiyacım var. benim wp kafayı yemeye başladı. bloger a yedeklemek istiyorum. winpohu sana sormamı söylemişti. gerçi oda anlatmış sağolsun. ama pek anlayamadım. ayrıntılı yazıp gönderebilir misin bana.

    1. 1- Açılış sayfası –
      2- sol sütundan “araçlar-dışa aktar”a gel
      3-yeni açılan sayfada “dışa aktar”ı seç
      4- “yazılar” seçeneğine tıkla
      5- yalnızca “Date range” de değişiklik yap ve blogunu ilk açtığın tarihten başlayarak 3er aylık olacak şekilde (örnek :ocak 2011-mart2011) ayarla ve aktarım dosyasını bilgisayarına kaydet
      6- 1 yıllık blogun varsa elinde 3er aylık – 4 tane aktarım dosyası olacaktır böylelikle…
      7- o dosyaları şu sayfadan convert yapıp blogspot sitesiyle uyumlu hale getir. http://wordpress2blogger.appspot.com/
      8- blogspot ile uyumlu hale getirdiğin dosyaları, blogspotta açtığın blog da “içe aktar” yaparak kaydet 😉

  8. Amanın amanın amanın ne yazı olmuş beaahh 😀 Ellerin dert görmesin.Misa’yı izlemek konusunda ben de aynı düşüncelerdeyim şu an kim ağlayacak,sızlanacak ama bir yandan da Makinomuzun gönlünün fatihi Ji Sub nemenem bir abimiz görmek de istiyorum.Dur bakalım.Mim’i bana Hikaru’da yolladı da zaten 5 dizi falan izledim,siz hepsini güzel güzel yazmışsınız.Ottoke ottoke diyorum size 😀 Coffee Prince,Gumiho bayılırım da şu Greatest love’daki Dok Go Jin’i ben hiç sevmedim ya onu ne edecez .Ben doktorla olsun istemiştim.Neyse sizin hatrınız için naçizane bişiler karalamaya çalışırım WordPress’e 😛

    1. dok go jin mi doktor mu diye sorarsan ben de doktor derim ama bu seferde çok sevdiğim halde o bayan karakterimizi ona yakıştıramam 😀 😀 doktora daha çıtır olan diğer güzel kızımız daha iyi gitti bence 🙂

      misa’yı seyretmek için ta mevsimindeyiz kok! bundan ala zaman bulamazsın, bir de çarçabuk bitiyor başladın mı benden demesi 😉

      bu arada senin cumaları dersin yok galiba , perşembeden itibaren seni akran başında görüyoruz hep 😀

  9. doğru bildiniz uri Makino .Cumaları okulum yok 😀 Kadın karakteri de sevmediydim ya ben gerçi.İyi dedin ikisi birbirine iyi iyi 😀 Sizin önerileriniz bitmiyor ki mübarekler bi yapma be joe edem de sonra da misa’ya başlarım madem öyle dediniz.Daha Hikaru’nun dediği dizi de var ohooy işim pek çokmuş he 😀

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s