So Ji Sub Haberler XII – Only You/Always Günlüğü III

Evet arkadaşlar 4 Kasım’dan beri yani So Ji Sub’ın doğum gününden beri perhizde gibi JiSub yazısı yazmamıştım 🙂 Şimdi biraz araya kapatalım ne dersiniz. Elimde biriken çok haber var ama hiç biri Only You/Always filminin linki değil ne yazık ki! Kore’de Film gösterimden kalkmadan linklerin düşeceği de yok gibi gözüküyor. Maksat gişe hasılatına zarar gelmesin. Uzakdoğulu hayranlar bu konuda çok titiz, bildiğiniz gibi değil 🙂 Ama haklılarda bir bakımdan, o kadar çok promosyon yapılıyor o kadar çok para dökülüyor ki, sinemada izlemeyen eşektir herhalde Kore’de 🙂 Bizdeki gibi sinemalar pahalı da değil! E onlar filmlerini korumasında biz mi koruyalım…

Neyse efendim Only You/Always filminin promosyon çalışmaları süre dursun, So Ji Sub ve film ekibi sırf hayranlarla iletişim halinde olmak adına sanırım Kore’deki bütün sinemaları dolaşıp durdu 😀 Bakın bu fotoğraflarda gittiği etkinliklerde çekilmiş. O tarihlerde facebook’da çok sevdiğim So ji sub hot forever ( join us ) (çok hoş bir ismi var değil miiğ 😀 ) grubunda nete düşen son fotoğraf ve videoları takip edip duruyordum. İlk zamanlar yeni foto yok mu, şimdi neredeler acaba diye sorarken BIFF ile başlayan ve neredeyse 1 ay süren promosyon çalışmaları beni bile helak etti 😀 Vallahi ekran başında izlerken ben yoruldum, film ekibinin ve So Ji Sub’ın halini hiç düşünemiyorum.

Promosyonlar bitti artık ama Japonya, Tayland gibi ülkelere de satıldı. Orada da benzer bir promosyon yapılır bilmem 🙂

18 Ekim 2011 – Good Morning Date – MBC

So Ji Sub ve yönetmenimiz MBC kanalının sabah programı olan Kıt Mornin Teyti’ye çıkarak kısa bir röportaj vermişler. Gözlüklü halleri de pek hoştu JiSub’ımın 😀 Soompi’deki So Ji Sub hayran sayfasından charlesriver  isimli arkadaş 5 dakikalık söyleşiden dikkatini çeken iki soru ve cevabını bizim için İngilizceye çevirmiş sağolsun 😀 Yoksa yönetmenin neden utangaç utangaç cevap verdiğini anlayamayacaktım 😀 Gelelim o soru ve cevaplarına…

Programın bayan sunucusu So Ji Sub’a Always’deki karakteri  Cheol Min’e mi benziyorsun yoksa kötü birine mi diye soruyor. Bizimki de bu ne saçma soru yıkıl karşımdan demek yerine “ay ben CheolMin’e daha çok benziyorum galiba,  kız arkadaşı için elinden geleni yaptı” diyor 😀 Çok fazla söyleşi okumaktan bu tarz sorulardan bana gına geldi artık, ama şu oyuncular da çok sabırlı yahu, sırf JiSub’ım değil yani. Genel olarak çok sabır gerektiren bir iş,yorulduğunu yada  sıkıldığını bile belli etmemen gerekiyor . Ama ben okuyucuyum haliyle sıkılma hakkımı kullanıp şurada iki nükteli laf ettim diye sorun olmaz degil miğ 😀

Diğer bir soru da yönetmene sorulmuş ve gayet güzel ve hoş bir soru. Bayan sunucu yönetmene dönüp “Yönetmenim siz de uzun boylu filinta gibi delikanlısınız, hiç aktör olmayı düşündünüz mü?” diyor 😀 Tamam sadece uzun boylu ve yakışıklı ifadesini kullandı, ben biraz abartmış olabilirim 😀 Neyse efendim bu soru sorulduktan sonra yönetmen bir an heveslenir gibi oluyor ama JiSub irkilip sunucuya müdahale edince yönetmeniz mecburen çok laf edemiyor  😀

So Ji Sub – Hayır Hayır! O hiç rol yapamaz. Çekimlerde sahneyi nasıl canlandıracağımızı gösterirken bile zorlandı 😀 😀

Song Il-Gon So Ji Sub’da ve Han Hyo Joo’da aktör olamayacağımı söylerler. Ama gelecekte belki Ji Sub’ın filminde figüran  olarak kendimi gösterebilirim 😀 😀

Gördüğünüz gibi yönetmenimiz çok hevesli ama oyuncu arkadaşları ondan pek de umutlu değiller 😀  Yönetmenin çok da yaşlı olmaması oyuncuları ile dostane bir ilişki kurmasına yol açmış sanırım. Film festivalindeki hal ve tavırlarından gayet iyi arkadaş oldukları izlenimini aldım ben. İleride So Ji Sub bu yönetmenle tekrar çalışırsa hiç şaşırmam yani 🙂 Bu kısa söyleşimiz bitti, bir diğer habere geçelim 😀

Photo Essay Book “Only You”

So Ji Sub tüm film tanıtım etkinlikleri arasında  “Only You” filmine dair bir de Fotoğraf Albümü piyasaya sürdü, filmin tanıtımını yapmaktan bu kitap için tanıtım yapmaya vakit bulamadı ama piyasa sürüldükten yalnızca bir ay sonra 50binden fazla kopya satıldı. Kitabın ilk basımı tamamen tükenmiş ve yeni basımlarda yoldaymış. 51K ajansı yurtdışına da satış yapılacağının sinyallerini vermiş, öncelikli olarak Japonya’da satışa çıkarılması düşünülüyormuş.

İnternetten Satış Kpoptown

Albümü satın alan Jum ablanın kendi bloguna koyduğu fotoğraflara göz atmak isterseniz eğer buradan buyrun 😀 Yukarıda bahsettiğim grubun adminlerindendir kendisi, soompi’deki SJS sayfasına da yazar sık sık. Dahası kendine ait çok da güzel bir blogu var. 51K üyesi olduğu için oradan bizim için sık sık fotoğraflar alıp döşer bloguna 😉 Sizin de aklınızın bir köşesinde bulunsun Jum’un blogu 😉

Kaynak: Soompi, Allkpop

Bunun dışında filmin Soundtrack albümünden ilk klip de yayınlandı. Alex ve Horan’ın düeti eşliğinde Flowers Bloom’u bir dinleyelim isterseniz.

Alex & Horan – Flowers Bloom


Yüreğimde bile çiçekler tomurcuklanıp açıyor.

Mis kokulu bir baharsın sen

Taç yapraklarıyla çiçekler yol gösteriyor bana

Sevgini kazanmamı sağlıyor

– Özlemini çektiğim- o kişi sensin

Bir başımayken sanırım yalnızdım.

Her zaman kış yaşanan yüreğimde çiçekler açıyor

Sıcacık yüreğin sarıyor beni.

Tek başına saymaya alıştığım gökyüzündeki yıldızlar şimdi gözlerinde parıldıyor

 Bundan böyle yalnız yürümeyeceğime,

Yemin et ve söz ver bana

– Özlemini çektiğim- o kişi sensin

Bir başımayken sanırım yalnızdım.

Her zaman kış yaşanan yüreğimde çiçekler açıyor

Sıcacık yüreğin sarıyor beni

Eng Translation Credit: pop!gasa

Ben bayıldım şarkıya Alex zaten harika Horan’ın sesi de ipek gibi 😀 Keyifle dinlemeler efem 😉

İngilizce Altyazılı Always Ön Gösterimi – 9 Dakika

Yok böyle bir tanıtım, adamlar filmi baştan sona anlatmışlar. 2 dakikalık fragmanda bile nasıl serzenişte bulunmuştum bu sayfalardan hatırlarsınız. Ama adamlar bana mısın demiyor valla. Ben de açıkçası filmin linklerinin nete 2012’den önce düşmeyeceğini düşündüğümden artık koyverdim gitti. 😀 Ben yandım siz de yanın diyerek 9 dakikalık bu kısa filmi gözünüze sokmayı da bir borç bildim 😀

Only You yazı dizisi bitmiştir arkidişler, bundan sonra film dışı haberlerle geri döneceğim 🙂

Ne zaman ki filmin linkleri nete düşer, o zaman iş değişir tabi 😉

Kendinize çok iyi bakın 🙂

Kaktuscicegi

ÖNEMLİ NOT: Lütfen kaynak göstermeden başka yerde yayınlamayınız. Bu lafım kişisel paylaşımlar için değil tabiki, haber- magazin blog ve sitelerinden rica ediyorum…

So Ji Sub Haberler XII – Only You/Always Günlüğü III” için 13 yorum

  1. İyki varsın makinosev 😀 sen olmasan So Ji’mden bihaber kalıcam.Diğer oyunculara da bayılıyorum ama ji sub yeri bi başka nedense.Onunla ilgili bişey gördüğümde sayfayı kapatmam çok zamanımı alıyor 🙂 Only You linkini ben de dörtgözle bekliyorum.Ama 9 dakikalık gösterimi izlemedim zaten herşey hakkında bi fikrim var daha da öğrenirsem izlerken zevk alamayabilirim.tamam ji sub varken filmden zevk almamak pek mümkün değil ama temkinli davranmak lazım 😀
    Ama diğer videoyu izledim.cidden bizim yönetmenin gözü oyunculukta kalmış.Biri sen yaparsın yaaa dese hemen atılacak gibi duruyor 🙂 SJS de çok güldü ama yönetmene o kadar da mı kötü acaba?
    Şarkıya da bayıldığımı söylememe çok gerek yok tabi!hemen indiricem 🙂

    1. Komao 😀 Böyle güel yorumlar duyunca havalara uçuyorum 😀 Bende So Ji Sub ile ilgili bir haber gördüm mü kendimden geçiyourm, yalnız değilsin dostum 🙂
      9 dakikalık fragmana bakmaman iyi olmuş, ben yanlışlıkla baştan sona izledim malesef 😀 korkarım 2012den önce filmin linkleri nete düşmeyecek, neyse daha iyi o zamana kadar yediğimiz bütün spoilerları aklımızdan çıkarmış oluruz belki 😀 ama belki 😀
      yönetmene benim kanım çok ısındı valla, ama sjs aktör olamazsın diyorsa vardır bir bildiği 😀 😀 ah o şarkı çok talı, alex söylemiş ati, bende bayıldım 🙂 keyifle dinleyin emi 🙂
      tekrar teşekkür ederim 😉

  2. bu postu hazırlamak saatlerini alıyor demi?öncesindeki toparlama işini saymıyorum bile.
    ama hazırlarken nasıl eğleniyorsun değilmi:))
    ellerine sağlık.

    1. Hislerime öyle güzel tercüman oldun ki, gözlerim dolu dolu bakıyorum yorumuna, çommal komao 🙂 hala da yazıya bakarken şunu bunu eklese miydim? diyorum 🙂

      misal yazının başındaki 8 günlük jisub fotosuna ait 10dan fazla video vardı, ben o videoların tek tek linklerini hangi güne ve hangi sinema salonuna ait olduğu bilgisiyle birlikte verecektim ama hepsi amatör kameradan ve haliyle açıklamasız olduğu için çıkartmak zorunda kaldım… ee tabi gitti mi bir kaç günlük emeğim 😀 o haliyle koysaydım yazı karman çorman olacağı için mecbur vazgeçtim … ama senin şu güzel yorumunla üzüntüm geçti biraz 😛 sana cevap verirken hiç değilse o videocuklardan da bahsedebildim, içimde kalmamış oldu 😀

      diğer taraftan acaip eğleniyorum, özellikle de röportajlarda sjs yada diğer kişilerin mimiklerine bakarak yorum çıkarmak çok eğlenceli, korece bilmiyoruz ama olsun! bizim fellik fellik bakan gözlerimizden hiç bir şey kaçmaz icabında 😉 😀

      tekrar teşekkür ederim bu güzel yorumun için 🙂

      1. aynı duyguları paylaştığın heyecanına ortak birilerini bulmak benim için de çok güzel.asıl ben teşekkür ederim.belki çok değil iki yıl sonra aman bende nelerle uğraşmışım diyebilirim ama olsun ki şu an çok eğleniyorum
        buda bizim hobimiz.

  3. Şimdi Ji Sub’ın bir gün aralıkla bile ne kadar stil giyindiğinden mi (aahhh mosshhittaaa ) yoksa Korelilerin filmleri gösterimden kalkmadan internete düşürmeme titizliğinden mi başlasam bilemedim, valla takdire şayan bi durum, biz de olsa illaki bi şekilde düşürürler, düşürmeseler bile millet sinemaya kamera sokacağım diye bi hal olur 🙂 So Ji Sub’ın yönetmenle arasındaki diyalog da hoşuma gitti, çok yakın gibiler, bu arada flowers blooma da bayıldım, ay Korede böyle müzik de yapılıyomuymuş, kpop’tan bıkma aşamasına gelmiş bu bünyeye gayet iyi geldi, hele o 9 dakikalık fragman, filmin bütün senaryosunu yazabilirim yani 🙂 yine de filmimiz klasik bi konuya sahip olsa da güzel bi filme benziyo, So Ji’nin kıza tacizde bulunan adamı hırpalarkenki tavırları beni yine benden aldı, valla sevdiğim için söylemiyorum, adam oyunculuğun hakkını veriyo neyse övgülerimin sınırı yok Kaktüsçüm, yine çok güzel bir yazıydı, ellerine sağlık ..

    1. Stil sahibi Jisub’ımızı anlatmaya sözler yetmez elbet 😀 moşittaa ki ne moşitta ah ah 😀
      Japonlar daha vahim bir titizliğe sahipler, 2009’da japonya’da çekilen “i’m a ghost”un hala ingilizce altyazısının çıkmamasını şahsen buna bağlıyorum, fb grubundan emine zamanından bu konu hakkında bir kaç şey çıtlatmıştı da o zaman farkettim bende.

      şarkı çok çok güzel, filmin gerçekten romantik olduğuna bu şarkıyı duyduktan sonra inandım zaten 😀

      ehehhe yaşasın benim gb dayanamayıp 9 dklık o dehşet kısa filmi izledin demek 😀 kızcağızın namıssız patronu evi basınca jisubımız nasıl parçaladı adamı ama di mi 😀 benden sırf sevdiğimden söylemiyorum bakışları müthişti, dram türü şeyleri hep çok iyi yapıyor cidden 🙂 ama şöyle bir romantik komedi dizisinde görsek tekrardan çok süper olurdu 😀
      söyleşilerde sürekli romantik komedi de oynamak istiyorum diyor umarım yan çizmez 😀

      aman efendim ben teşekkür ederim 😀 birlikte okuyup yorumlamak da benim için zevk 🙂 😉

      1. Evet çingu izledim valla 9 dk’lık fragmanı, genelde ben de spoiler yiyerek bir şeyi izlediğim zaman izlediğim şeyden zevk almam ama Ji Sub olunca iş değişiyor tabi :), onda fark etmiyor 🙂 bizim So Ji adamı döverken oh ne iyi etti bile dedim, fragmandan bile nasıl filmin içine girebiliyosam o da So Ji kaynaklıdır diye düşünüyorum 🙂 adama hakkaten yakışıyo bu roller ama senin de dediğin gibi romantik komedide oynasa ne güzel olurdu yaa, kendine daha fazla hayran toplasa, malum laylaylom karakterler daha fazla hayran kazanıyo gibi, hem de güzel bi diziyi daha eklerdi oyunculuk hayatına, valla inşallah yan çizmez, dua edelim dimi çok ses getirecek komedi ağırlıklı bir dizi yapsın, bu arada ben de iyi alıştım yorum yazmaya, hiç yazamam zannediyodum, hatta şu hayatımda ilk yorumumu da bundan bi önceki yazına yapmıştım, bu da benim için bi ilk oldu, ama iyi böyle ne güzel düşüncelerini paylaşabiliyo insan..

        1. Bende blogu açmadan önce hiç cesaret edemezdim, şimdi sanki facebook sayfamda yazıyormuşum gibi rahatım, sonuçta buradaki arkadaşlarımda isteyerek bu sayfaya uğrayan ve aynı zevklere sahip olduğum kişiler 🙂 Öyle olunca sohbet çok tatlı geliyor bana da 😀 😀 Bir de konu uzakdoğu olunca insan etrafında konuşacak insan arıyor, olmayınca yada yetmeyince blogların sıcak ortamı insanı içine çekiyor 😀 Ne mutlu bana bende bir arkadaş daha kazandım, doya doya JiSub’dan bahsediyorum 😀

          Çingu şimdilik yorum yazıyorsun ama ilerde o da yetmeyecek gidip bir blog açacaksın belki de 😀 O zamanda destekçinim 😀

          1. Ne demek çingu, o mutluluk asıl bana ait, yorumları yazarken düşündüğüm kadar ÖSS sınavında düşünmemişimdir belki de 🙂 hakikaten kore bloglarındaki ortama bayılıyorum, sadece yazıları, yorumları okusam bile bana yeter, ayrıca desteğin için de çooook teşekkür ederim, benim için ne kadar anlamı olduğunu bilemezsin, yorum yazacağıma da inanamazdım, blog olayına da giremem diyorum ama zamanla ne olur bilemem tabi..

            1. 😀 😀 Rica ederim ne demek, burada dilediğin gibi yaz çiz, her zaman sohbete hazırım 🙂 gerçek bir iş bulana kadar tabi:P şaka şaka 🙂 bir sonraki jisub yazısında görüşmek üzere o zaman, sevgilerimle :))))))

  4. of of of makino ne yaptın yau bitirdin beni gece gece! resmen moo hyuk’a benziyor so ji bu filmde, ay aynı tavırlar falan çok çok tatlı.. ön gösteriminde dayanamadım ilk 6 dakikasını izledim, sonra spoiler geliyo diye kapattım hemen 🙂 çok tatlılar ya, kızı araba çarpacakken tutup kaldırışı, sonra o koca merdivenlerden korkmadan taşıması.. bi de o pis adamı dövdü tamam dedim ben, olmuş bu film, artık nete düşmeli 🙂 izlesem de bi ağlasam iyice..

    yönetmen de pek bi tatlı yau, kanka olmuşlar iyice so ji ile, demek so ji’nin filminde figüran olacak ha ahaha 🙂 filmin şarkısı çok güzel o photo bookta da deli gibi gözüm kaldı, içimde patlıcak böyle şeyler artık kendimden korkuyorum 🙂

    1. 😀 :)))))))))))) ilk 6 dakikasını izledin sonrasını da spoiler deyi kapattın hemiii? 😀 ilk 6 dakika spoiler değildi yani! 😀 😀 😀
      ay bu film nete düşsün yaaa, çok klasik bir film olacak bende biliyorum ama işte dünya gözüyle şöyle bir romantik filmini izleyeyim istiyourm, çok mu şey istiyorum 🙂 Neyse hele bir nete düşsün hurraaa linkler benden 😛 😀
      yönetmene benim de kanım çok ısındı, çok çocuksu bir havası var 🙂 jisuba arkadaş olsun azcık 🙂 şarkıya da bittim, böyle kar taneleri düşerken pencere başında elinde sıcak çikolata ile tatlı tatlı dinlenmelik 😀

      içimizde patlayanları listesi zaten bıraksam burdan koreye kadar gider… bahsettiğim o facebook grubunda http://www.51k.com‘a üye olanlar o albümleri alalar var nasıl imreniyorum bilemezsin. ama olsun benim hala umudum var, bir gün jisubın kafesini yada ajansını basacağım ve sırtıma attığım gb jisubı buraya getireceğim, işte o zaman bitün jisub fotoları benden size armagan olsun 😀 ben size çeker çeker yollarım 😀

Bir Cevap Yazın

