Gizemli Ödül… Agatha Christie – Cat Among The Pigeons 1959

Üstünde leke bırakmışım ama siz onu görmezden gelin arkidişler 🙂

Bu sabah yağmur vardı İstanbul’da, kaç gündür de hava basık. Bu havalardan mıdır nedir başım ve boynum da ağrıyor günlerdir. Sebebi sırf boyun ağrısı da olabilir, benim boynum ağrıyorsa baş ağrısı yakın demektir. Başım ağrıyorsa midemde kötüdür, haliyle ortalıkta depresyondayım modunda gezerim. 

Bu sabah da aynen bu ruh haliyle evde dolanıyorum derken… O da ne? dış kapıdan biri zile bastı, diyafondan ptt kargo sesini duyunca anında cama yapıştım. Ve evet sevgili devletlümün ptt kargo arabası oracıkta duruyordu 🙂

Gurbetçi yakınlarımızdan, Alamanya’dan bilemedin Libya’dan ilk nostaljik tekli kasetçalar geliyormuşçasına ben de bir kıpırtı, bir heyecan 😀

Paketin içinde ne var çok iyi biliyorum tabiki de 😀 Sevgili uri çingu Hikaru, Polisiyenin Üstadı: Agatha Christie yazısında ilk iki yorumu kim yaparsa yakışıklı teyzemiz Agatha’dan en güzelinden bir kitabı hediye edeceğini yazmıştı. Anam ben de 2. yorumu yazan kişi oldum mu üstüne, bayram arifesinde tey tey tey tepindim bir güzel mutluluktan, bu sabah o bekledim kitap da geldi 😀 😀 Ohhh valla dünya bana güzel, bir de winpohu’ya 🙂  Bakınız; Hikaruivy ‘e Sonsuz Teşekkürler yazısı 🙂

 İşin en güzel yanı ise, blog vasıtasıyla tanıştığım harika arkadaşlar sayesinde bu güzel heyecanı yaşıyor olmam 🙂 Girdiğim ortamların bana edindirdiği güzel dostluklara alışkınım ama salt düşüncelerin seyahat ettiği siber ortamda da bunu elde etmek çok da değişik bir duygu 🙂 (Amman nazar değmesin, 41 kere maşallah 😀 )

Gelelim paketten hangi kitabın çıktığına 🙂  Türkçe’ye Kapı Tekrar Vuruldu adıyla çevirilen kitap evimin kapısından neyseki orjinal adıyla girdi yani Cat Among The Pigeons 😀 Kapı tekrar vuruldu ismi de güzel ama esas adı sanki daha bir gizemli 🙂 Bakalım Kumrular arasındaki Kedi metaforunun altından ne çıkacak.

Karakterlimiz Meadowbank Okulu’yla ilişkili kişiler ve bugün de öğretmenler günü ne ilginçtir ki (Bilerek mi yaptın çingu 😛 )  🙂 Kitabımın sayfalarına kıyamadığım için 24 Kasım tarihini iliştiremedim ama en azından bu yazımla bu anı ölümsüzleştirdim sanırım. Tabi wordpress amca bir gün yok yere blogumu kapatırsa orasını bilmem 😀

Bu arada bu güzel kitap, çok güzel siyah bir cilt içinde geldi 😀 Hikarucum elceğizleriyle ciltlettirmiş(!) 😛 😀 İçine de yalnızca ender bulunan arkadaşlar için güzel de bir kartpostal iliştirmiş 😀 Ben de çok ender bulunurum doğada, nasıl da beni biliyor 😀 Ha bu arada Hikaru’nun adresini veriyorum yazın bakiim 😛 Şaka şaka başka bir şey diyecektim, el yazısı benim liseden kankama çok çok benziyor 😀  Bakıyorum bakıyorum her iki el yazısına, yav bu kadar mı benzer!!! İki tip “y” harfi kullanmış, benim diğer kankamda aynı şekilde 2 tip “y” kullanıyor yeminlen… e peeesss diyorum 😀 😀 neyse 🙂

Buradan Hikaruivy’ye sonsuz teşekkürler, ellerin dert görmesin 😀 Bu güzel hediyeni hiç unutmayacağım 😀 Çommal komao ^^

Aa bir de Öğretmenler Gününüz Kutlu Ola…

Not: Bu benim 100. yazımmış 😀 😀 😀


Gizemli Ödül… Agatha Christie – Cat Among The Pigeons 1959” için 17 yorum

    1. Elleri dert görmesin arkadaşımızın 😀 Yukarıda çok da çaktırmadım ama duygulandım da aynı zamanda 🙂 Bu güzel hediyeyi hep saklayacağım 🙂 Darısı sizin başınıza 😉

  1. aman efendim güle güle okuyunuz 🙂 sizi mutlu edince ben de mutlu oluyorum 🙂 one of a kind kartpostalını da özenle seçtim, tam seni (hatta hepimizi) anlatıyor bence, hehe (iyi anlamda tabii ki!) ayrıca öğretmenler gününde eline geçmiş olması ikimize birden bi işaret olmuş bence; her ne kadar kazık kadar öğrencilerinden hediye falan alamasalar da akademisyenler de öğretmen sayılır 😉 sevgilerimle öptüm canım ^^

    1. ya dün rüyamda asistan olup ders verdiğimi gördüm biliyor musun? gerçi çok hızlı konuşuyorum diye öğrenciler aval aval baktığından sonradan yavaş konuşmaya çalıştığımı da hatırlıyorum ama olsun güzel rüyaydı vesselam 😀 😀 😀
      ve evet bende bunu güzel bir işaret olarak görüyorum, biz de öğretmen yarısı sayılırız di miiğ 😀 😀 😀

      ben de çok öptüm xoxoxo 😀 😀 komaoooooo 😀

  2. woowww diyorum, hediye almayı çok severim ama kitapsa bayılırımmmm! =) azıcık kıskandım hani:) ahhh şu reyting satış kaygılı çeviri zihniyeti ahhh diyorum. Hatta dizilerde sadece adamların ismini bağırmasın şu kızlar diyerek diyalog ekleyen seslendirmeciler ahhh.

    sağlam bir kitap kazanmışsın okuması da hep heyecanlı olacak belli.

    Sanal ortamda gerçek kişilerin sıcaklığını yakalayıp dostluk kurmak çok ender rastlanan bir durumdur, ama arkadaşlıklar da bir o kadar keyif verir insana. Ben de bloğumla birlikte meğerse bilmeden birçok yüreğe dokunmuşum. Bir sözümü istek kabul edilp karşılıksız yapılanlara hele hala minnetle anarım. Kpss çalışıyorum diye gönderilen dizi film dvdlerimi hala unutamam.
    Sen sen olarak kalıp, seni yansıttıkça kendi olanlarla karşılaşmaya devam edersin.

    Arkadaşlığınız katlanarak büyüsün kızlar.

    1. Öncelikle geçmiş öğretmenler gününüzü kutlarım 🙂 En yakın zamanda kendi öğrencilerinle de huzurlu bir öğretmenler günü geçirirsin umarım 🙂 aja aja fighting …

      Kpss yazılarını ben de okudum, hatta evdeyken bende çalışmaya başladım sınava, insan herşeyini kaybedebilir ama umudunu kaybetmemeli asla, sana gelen o hediyeler hala umut olduğunu gösteriyor 🙂 Ve dediğin gibi ender bir durum olsa da büyük bir nimet. Çok şükür hayat hep asık suratını göstermiyor böyle güleç yüzle baktığı da oluyor 🙂 Daha güzel günler de görürüz inşallah 😀

      (Yorumunu okuyunca çok tuhaf oldum, bizim de yükselme dönemimiz olacaktır elbet, tüm bu sıkıntılara rağmen 😉 )

      Güzel dileklerin için teşekkürler 🙂 Tekrar geçmiş öğretmenler gününü kutlarım …

  3. Hem 100. yazın, hem de kitabın hayırlı olsun dostum. Doya doya oku ve yaz diyorum 🙂

    Hikaru’nun yazısını sabah gördüğüm için kaçırıp sizi çok kıskanmıştım aha. Şaka bir yana yabancıya gitmedi yani 😀

    1. 😀 Okuyup bir güzel özetini geçerim buraya merak etme, gerçi kitabın iki katı bir özet de olabilir bilemem 😛 ama yabancıya gitmedi evet 🙂

      Nice 100 yazılara diyeyim bende 😀

  4. Winpohu ile sana ne güzel hediyeler geldi,kıskandım 😀 Şaka bir yana kok uri çingu Hikaru ne güzel düşünmüş de hediyeler göndermiş size.Çok yaşasın.Bu blog çok egzantrik bişiymiş yahu.Kok bana ilk aç dediğinde ne yapacam,kim okuyacak ki falan derken ne kadar güzel insanlar buldum.Çok mutluyum çok da şanslıyım.Nice 100ler göresen Makino sunbae.Öperim 😀 😀

    1. 😀 bonzaiiiiğ Hikaru, oleeey! oleeey! :))) Çok yaşasın cidden:) Ama winpohu’da çok yaşasın seni blog alemine kattığı için, yeteneğin ziyan olacaktı bak, son anda yırttın 😀
      Nice 100ler görelim inşallah, yazalım güzelleşelim ohhh ne güzel 🙂 her bir yazı, bir dizi bir film demek ne de olsa 🙂 ben de öperim kok 🙂 umuttepe’ye selam ederim…

  5. sana gelen kitabın filmini izledim ben. valla çok şanslıyız çingu hayat bize güze. agatha kitaplarım vardı ama ingilizcesi yoktu. üstelik öyle rahat okunuyor ki north and south gibi ağır bir dili yok.

    sağ olasın hikaru var olasın makino ve tüm blog alemi 🙂

    1. kendinden ciltliydi aslında ama ben şaka yaptım hikaru bize özel ciltlettirmiştir diye 😀 ama cidden çok karizmatik bir cildi var 🙂 acaip hoşuma gitti 🙂
      a.s 😀

  6. ehem öhöm bir yanlış anlaşılmayı düzelteyim, kitap kendinden ciltliydi, ben ciltlettirmedim 😛 ayrıca hepiniz sağolun var olun canım çingularım. inşallah yüz yüze görüşmek de nasip olur, ayrıca inşallah seneler seneler boyunca böyle blogdan bloga komşu gideriz yazılarımızla 😀 hepinizi öpüyorum, iyi ki yazmaya başlayıp sizi tanımışım yahu! 😉

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s