Blogda Biri mi Var ?

Merhaba ben Aslı =) Nam-ı diğer http://aslininguncesi.wordpress.com =) Malumunuz son günlerde yeni bir MİM olayı başlamış bulunmakta… Ben de bu MİM gereği bugün Sevgi’nin blogunda konuk yazarım😉 Yuppiii =) Bilen bilir MİM olaylarından biraz korkarım bana gelecek diye =) Çünkü zor bir iş MİM yazmak… Ancak durum Sevgi’nin sayfasında yazmak olunca işin rengi değişti… Önce yine tırstım ama şu anda çok mutluyum Sevgi’nin sayfasında yazabildiğim için😉 Bana bu şansı tanıyan kadim dostum Sevgi’ye müteşekkirim😉 Şimdi gelelim hazırladığım yazıya…

Bir bilmecem var arkadaşlar =) “Haydi sor sor” dediğinizi duyar gibiyim =) Bir bakan döner bir daha bakar =) Kaktüs Çiçeği veya MakinoSev denince akla hemen onun adı gelir =) Hep bir ağızdan bağırdığınızı duyar gibiyim =) SO JI SUB… SO JI SUB… SO JI SUB =))

Uysa da uymasa da fena olmadı değil mi bu uyarlama tekerleme =)) Madem SO JI SUB dedik eniştemizin bir fotoğrafını paylaşmazsak olmaz değil mi😉

Fotoğraf http://www.facebook.com/sojisublove adresinden alınmıştır.

Eniştemiz ile ilgili pek bir şey söylemeye gerek yok zira envai çeşit bilgiyi işbu blogda bulabilirsiniz😉 Gelelim SO JI SUB deyince benim aklıma gelen bir başka hastası olduğumuz oyuncu olan GONG YOO’ya =) Aslı yazar da, o yazıda GONG YOO geçmeden olur mu =)) Olmaz tabi😉 Safkan aşık rollerinin adamı, bir bakışı/gülüşü ömre bedel insan =)) Onun da hemen bir fotoğrafını paylaşalım madem =) bakınız GONG YOO

Fotoğraf http://www.facebook.com/pages/COLOMBIA-LOVES-GONG-YOO-공유-FANCLUB adresinden alınmıştır.

Peki GONG YOO deyince ilk aklımıza ne gelir? Tabi ki fenomen dizi COFFEE PRINCE😉 Kore sevdamın başlangıç noktasıdır bu dizi… İşbu blog sahibinin vesilesiyle girdiğim bu dünya o kadar içine çekti ki beni, bir daha çıkmak mümkün olmadı =)

Fotoğraf http://luvkdrama.wordpress.com adresinden alınmıştır.

COFFEE PRINCE için aşkın en güzel hali denilebilir herhalde… Onca kore dizisi izledim hala üzerine çıkan bir dizi olmadı… O kadarını söyleyeyim =)

Uzak doğu ve özellikle Korelilerle ilgili şu anda geldiğim duruma inanın ben bile inanamıyorum =) Önceleri burun kıvırdığım bu insanlar şimdi sıcacık geliyorlar bana… Yeri gelmişken Sevgime bir kez daha teşekkür ediyorum… Beni de bu dünyaya dahil ettiği için😉

Sevgi’nin vesilesiyle tutkunu olduğum bir başka şey ise klasik müzik ve piyano… Bir kitap vermişti bana… MÜZİK UĞRUNA

Fotoğraf http://www.idefix.com adresinden alınmıştır.

Klasik müzik dünyasını, bu müzikle uğraşanların yaşam biçimlerini, tutkularını ve tabi ki muhteşem bir enstrüman olan piyanoyu bu kitap sayesinde benimsedik…

Yukarıda bahsettiğim örneklerden de gördüğünüz üzere Sevgi gibi bir arkadaşınız varsa sürekli yeni tutkularla buluşmanız mümkün =) Ben çok memnunum halimden😉 Gün geçmiyor ki yeni bir şeye tutkuyla bağlanmayalım =) Hayatıma kattığın renk için teşekkür ederim Sevgim😉

Madem MÜZİK UĞRUNA dedik bu kitabın yazarı, piyanist ve kompozitör Ketil Bjornstad ağabeyimizden muhteşem bir şarkı ile yazıyı sonlandıralım =) Keyifli dinlemeler😉

John Donne – Lovers Infiniteness / Music: Ketil Bjornstadt

Sıra geldi bu MİM’i paslamaya =) Ben de mydestiny’yi konuk yazar olarak bloguma davet ediyorum😉 Neden mi onu seçtim? Çünkü kendisi bloguma abone olan ilk kişi… Bu vesileyle teşekkür de etmiş olurum diye düşünüyorum😉 Yazını merakla bekliyorum mydestiny =)

Esen kalın efendim =)

***

Misafir Ol Gel Bana – Masalevi@metropolgunlugu.blogspot.com

Misafir Blogçu Geldi Hanıım – Hikaruivy@masalevi.wordpress.com

Yaz Kızım Hikaru – Kaktuscicegi@hikaruivy.wordpress.com

24 thoughts on “Blogda Biri mi Var ?

  1. Benim aşkım bir de bana bakacak öyle aşık, aşık🙂 Ahhh ahhh🙂 Sevgi’nin So Ji Sub ile adının anılması çok çabuk oldu ama sanki yıllardır böyle. Sanki başka kimse yok So Ji deyince aklıma direk Sevgi geliyor halbu ki seveni çok🙂

    • ilk cümle için bi yorum yapamıyorum =) kıskançlık damarım kabarıyor çünkü😛 dünya gözüyle görelim de bi gün, bakmasa da olur =)) sevgim o kadar emek verdi ki so ji sub’a, kısa sürede haklı bir ün elde etti bence😉

  2. Böyle dev bir dalgaya dönüşsün bu mim, her bir yazı ağzımda, beynimde ayrı bir tat bırakıyor. Ellerine sağlık Aslı, sayende oradan oraya çok güzel geçişler yaparken buldum kendimi🙂

    So Ji iyidir ama şu adamı bir komedide göremeyecek miyiz diye ciddi ciddi düşünüyorum ben🙂

    Gong Yoo süperdir, Won Bin ile beraber en sevdiğim Koreli aktör. Adam hakkını veriyor^^

    Klasik müzik candır, hele ki piano ve keman sesi. Piano sesi cidden insanı alıp götürüyor, benim aklıma hep piano dendiğinde ilk olarak My Sassy Girl’deki sahne geliyor nedense. Hafızama kazınmış sanırım iyice🙂

    Mydestiny çingumun neler yazacağını merak ediyorum şimdiden. Gönül ister ki Taeyang ile tanışma hikayesini anlatsın (baskı kurmaya çalışan Lee aha :p ) Merakla bekleniyor🙂

    Teşekkürler bu samimi ve güzel yazı için.. ^^

    • teşekkür ederim😉 mim’in sahibi olarak beğenmene sevindim =)

      so ji sun çok “ağır abi” bi tip olduğundan komedide görmek zor olacak sanırım…

      gong yoo hakikaten süper evet =) hakkını verdiği noktasına da kesinlikle katılıyorum… oynadığı her role inandırıyor beni… özellikle son filmini merakla beklemekteyim😉

      piano sesine biz de bitiyoruz… keman da öyle ama piyano önde gidiyor bizde =)

      mydestiny’nin yazısını ben de merakla bekliyorum =)

      asıl ben teşekkür ederim, bu mim’i başlattığın için😉

  3. Ne güzel bir mim olmuş, ordan oraya bağlantılı bir şekide geçiş yapmışsın. Ellerine sağlık. Yazıda Gong Yoo’yu görmek ise ayrı bir güzellik:) En sevdiğim Koreli aktör. Benim aklıma bir konu geldi sanırım onu yazacağım, Lee, Tae ile tnanışma hikayemi sonraya saklıyorum:)

    Bloguna abone olan ilk kiş olduğumu bilmiyordum çok sevindim:) Mim için teşekkür ederim^^

  4. Aslım sabahı bekleyemedim akşamdan yayınladım yazını😀😀 Ne günler geçirdik senle di mi?🙂
    Ameliyat sonrası istirahat döneminde bir umut sana kore dizileri getirmiştim, işi garantiye almak için coffee prince’i önden vermiştim😀😀😀 kim gong yoo’ya karşı koyabilir ki di mi😀 bayıldım başka diziler yok mu dediğinde benden daha mutlusu yoktu o an😀😀
    ketil’imizin kitabını kütüphanede tesadüfen görmüş, metis den çıkmışsa güzeldir kesin demiştim ama bu norveçli amcaya ilk bakışım, milletin uzakdoğululara bakışıyla aynıydı başta, kesin çok soğuk karakterlerdir ama ben bir okuyayım demiştim hatta😀 koreliler ve norveçliler bir zaman önce ne kadar uzaktı bana şimdi tüm önyargımı kırdılar hatta arkadaşlarımla aramda yeni bağlar oluşturmama vesile oldular🙂 :))))
    keza so ji sub da benim için bir önyargıydı, hayatta dram film ve dizileri izlemem diyordum ahahha😀 misayı izlememek için yıllarca dayandım ama geçen mart ayında koyverdim gitti, demek ki neymiş insan önyargılı olmayacakmış hiç bir zaman😀😀😀

    ellerine yüreğine sağlık çok duygulandım okurken, anılarımda depreşti çünkü😀 yaşasın sisterhood of k-dramas😀 xoxo

    • ben de duygulandım yazarken… ne günlerimiz geçti değil mi =) uzakları yakın eden arkadaşlığımız ömür boyu sürsün inşallah😉 öperim kocaman =) ve tabi ki yaşaşın the sisterhood of k-dramas =)

  5. yaa kızlar çok hızlısınız amaa, ben günlerce ne yazıcam diye düşünmüştüm, sayenizde mimin akışı bir hızlandı iyi oldu🙂

    valla ben de şunun surasında 5 6 aydır blog okuyorum ama gerçekten So Ji Sub denince aklıma bir tek Sevgi geliyor. makinomuzun bu konudaki çabalarını takdir ediyorum, mesela Gong Yoo kapanın elinde kalıyor ama So Ji öyle mi🙂

    Gong Yoo demişken o nasıl bir gülüştür ya, hala öyle gerçek gülen bir adam göremedim ben, çocuğun gülen heykelini yapmalılar Seul Meydanına (tabi böyle bi meydan var mı bilmiyorum orası ayrı🙂 )

    Lovers Infiniteness çok çok güzel, defalarca dinliyorum replay tuşunu taciz ettim resmen🙂

    Ellerine sağlık canım, Mydestiny’nin yazısını da merakla bekliyorum o zaman🙂

  6. sağol canım😉 gong yoo’nun gülen heykelinin seul meydanına yapılması fikrini şiddetle destekliyorum =)))

  7. Ellerine sağlık Aslı. Senin kaktüsün kurbanı olduğunu bilmiyordum ^^ Sevgi’li kaktüsüm seni tebrik ediyorum tam kalbinden vurmuşsun kurbanı (:
    Yazıda biraz daha sürse daha iyi olabilirmiş Aslı geçişlerle daha çok oppayı yolundan çevirirdin sen aslında (:

    • teşekkür ederim😉 sevgi yazıyı yayınladıktan sonra kısa olduğu hissi bende de uyandı aslında =) mim’in korkusuyla hemen yazıverdim ama daha uzun yazabilirmişim =) dediğin gibi “daha uzun yazı = daha çok oppa”😛

  8. Mim çok güzel! Yazı da çok güzel! Ellerinize sağlık.🙂🙂
    So Ji Sub denince artık benim de aklıma kaktüsçiçeği Unni geliyor.😀😛
    Gong Yoo’yu ilk (ve tek) Hello My Teacher’da izledim. Biliyorum, çooook şey kaçırıyorum.😦 Coffee Prince izleyebilmek için (ve tabii envai çeşit dizi izlemek için) neleri vermezdim… Ama çalışmaktan ve kota dolmasın diye uğraşmaktan izleyemiyorum ne yazık ki….😦😦 TT
    Neyse ben uzatmayayım, duygusala da bağlamayayım.😀 Güzel bir yazı olmuş, keyifle okudum, mime de bayıldım. ^^ İyi paslaşmalar. ^^

    • Teşekkür ederim Harmony🙂 Bu mim umarım daha bir çok kişinin blogunu dolaşır🙂 hatıra defteri tadında oldu çünkü cidden😀😀
      So Ji Sub ile ilgili sürekli bir şeyler yazasım geliyor ama kendimi durduruyorum açıkçası😀😀 arada böyle güzel mimler olmasa blog komple sjs yazısından geçilmeyecek😀 ama takdir edilmek güzel🙂 bu güzel yorumun için teşekkür ederim.
      not: bu defa aslıdan önce davrandım yorum için galiba🙂

  9. Ellerin dert görmesin pek sayın aslı.Nasıl hitap etsem bulamadım😀 Yazı çok eğlenceli olmuş.Bizim Makino neler yazmış diye bakarken senin yazın çıktı karşıma.Çok da severek okudum.Bunları fahri Koreli ilan edecekler yakında.Dalga dalga insana Kore sevdası aşılıyorlar.Bir kurbanları da benim😀😀
    @kok yanlış anlama halimden çok memnunum ben ^^ Sevgiler saygılar bizden😀

    • çok teşekkür ederim egosantrik =) sevgi’nin sayfasında beni görenlere hayal kırıklığı yaşatmamak benim için büyük onur😉 tekrar sağol😉 bi de yaşasın fahri koreliler =)

  10. Geri bildirim: İkinci Adamların Suçu Ne? « "Aslı" Gibidir…

Bir Cevap Yazın

