İçinizi Isıtacak Filmler…Innocent Steps ve 200 Pounds Beauty

Innocent Steps – Ateş Böceğim Olur musun?

Tanıtımını kaç zaman önce winpohu’dan okumuştum, sonunda izledim😀 80lerin sonu 90ların başında Amerikalılar bol bol dans konulu film çevirmiştir yaa. Bu filmde beni o dönemin filmlerine götürdü… Fonda nostaljik slow ve dans müzikleri çalarken naif bir aşkı da izleme fırsatı buluyorsunuz.  Bizi aşk ile buluşturan dans olduğuna göre ortada bir de öğrenci öğretmen ilişkisi olmazsa olmaz😀 Karizmatik dans hocamız, çok başarılı bir dansçıdır, mesleğinin zirvesindeyken aşık olduğu kadının ihanetine uğradığı için elini eteğini her şeyden çekmiştir. Birlikte çalıştığı iş arkadaşının zorlamasıyla tekrar dans yarışmalarına girmek için hazırlanmaya başlar ama dans partneri Çin’den kaçak olarak getirilmiş Koreli bir kızcağızdır. Oturma izni de yoktur, ikisi arasında düzmece bir evlilik sonrası yallah dans derslerine başlarlar ama…

Ama dansın d’sini bilmiyordur kız yine de çok  isteklidir öğrenmeye. Hocamızda işin kurdu yalnız O da sil baştan her şeyi bu kıza öğretmenin sıkıntısına düşer😀 Çünkü kız cidden hiçbir şey bilmiyordur. Kıza beni tut dedi örneğin, tabi danstaki duruşunu al anlamında bir tutmak bu😀 Kızcağız ne yapsa beğenirsiniz.

Haliyle filmin ilk yarısı kızı teknik olarak dansa hazırlamakla geçer. Kız tekniği kaptıktan sonra, hocamızın beklentileri daha da yükselir tabi, artık gerçek bir dansçı gibi dans etmeyi bilmesi lazım kızın, yoksa yarışmayı nasıl kazanabilirler ki?

İşte bu noktada amcamız çemkirmeye başlar “olmii olmiiğ, bu aşkın dansıdır lütfen odunluğu bırak azıcık kalbini koy ortaya”, kız da şaşkın şaşkın cevap verir “ottekeeğ, siz her şeyde çok iyisiniz bunu da bana öğretemez misiniz böhüü :(” diye …  Tabi sen misin böyle diyen, hocamızdan da bomba bir cevap gelir.

Beni seviyor musun? Yalandan bile olsa umurumda değil

Dans ederken bana aşık ol!!! Ben de sana aşık olacağım😀

İşte filmin son yarısında, işin içine nasıl ruh katılacağı ve “aşk” ile nasıl dans edileceği öğrenilir😀

Konusu klasik ama çok tatlı bir film😀 Dans hocamız öyle yakışıklı filan değildi ama dansçı olmasına rağmen ( ne demekse bu artık😀 ) çok oturaklı ve beyefendiydi. Değişik erkeksi bir havası vardı diyeyim😀 (not: şimdi nette bir bakıverdim de adam akrep burcuymuş, ben de diyorum neden cezbetti, Jisub’ımda akrep beya😀 )  Kızımızın ise hep masum bir havası var zaten, bir de onu hiç dans ederken düşünememiştim başta ama resmen döktürdü sonradan… İnsan böyle örnekleri görünce, kendisi içinde umutlanıveriyor😀 Acaba ben de dans edebilir miyim ki? Benim o kızdan ne eksiğim var yav… diye😀

Umarım bir gün herkes bu çift gibi hayattaki dans partnerini bulur, hatta filmdeki tabirle herkes kendini bekleyen  ateş böceğine kavuşur  diyelim…

Filmi izlemek için adresimiz

200 Pounds Beauty – 2006

Hepimiz şu afişi gördüğümüzde aynı şeyi düşünmüşüzdür kesin… eğğğ ben seyretmen bu filmi, klasik çirkin ördek yavrusunun kuğuya dönüşme hikayesi bu, belki bir ara izlerim hıh!😀 Ama yine de eliniz gitmez izlemeye, afişteki kızın zayıf hali bile pek güzel durmuyor zati, hepsini geçtim ortadaki yaratık kim?  Angel’daki  Lorne’a benzemiyor mu  Allahasen? Bilmeyenler için ahanda sağdaki Lorne😀

Gerçi Lorne karakterini çok severdim, kendisine ait bir kareoke barı vardı ve kimi şarkı söylerken dinlese anında gelmişini geçmişini öğrenirdi, öyle de marifetliydi bizim Lorne😀 Haliyle Lorne çok daha şeker kaçar bu ajussinin yanında…

Filme gelirsek, aslında sıkça bloglar da rastlıyordum ama işte dedim ya, daha evvelden benzer filmleri izlediğim için bu tarz filmlere doymuştum artık, bir de çakmasını hiç kaldıramazdım… Neyse ki  filmin ostlarından birini mydestiny‘de gördüm de izledim, yoksa gene izleyeceğim yoktu. Filmi şu kısa videodan izlediğinizde bile seviyorsunuz.

Hele o kız ne tatlı ne şeker, sesi de melek gibi… O afişteki yaratık da meğer A Frozen Flower’daki Kralmış!!!! Nassı ya dedim önce, piii afişe hazırlayanların suratına tüküreyim, leen taş gibi adamı ne hale sokmuşsunuz!!!  Hiç şu afişteki “şey” ile aşağıdaki şu adamın bir benzerliği var mı? Bence yok!!!😀 (Kralım saygılar😀 )

-Kralım Saygılar🙂 - Saygılar benden😛

Madem filmden bahsetmiş gibi yaptım bu kadar, bir de konusuyla ilgili bir özet geçeyim. Hanna kızımız, melek gibi bir sese sahiptir, dış görünümü nedeniyle parlak ışıklar altında sahneye çıkıp yıldız olmak onun için uzak bir hayaldir. Bir yıldız değildir, ama ses haricinde her şeye sahip ünlü bir yıldız için gizli vokal olarak çalışmaktadır. Geri vokal demiyorum farkındaysanız, gizli vokal!  Kendi sesiyle bir yıldıza şöhret üstüne şöhret katıyordur ama onu tanıyan eden yoktur. Peki ne oluyor da Hanna  kendini dahası hayatını bir anda değiştirmeye karar veriyor?  Aşk için tabikisi de Bkz: Aşk= Kral😀

Gerisini sizde tahmin ediyorsunuzdur zaten ama hiç öyle sıradan bir komedi değil, her şeyden biraz var, yeri geldi mi üzülüyorsunuz da sinirleniyorsunuz da.  Hanna üzüldükçe ben daha çok üzüldüm, hele ki filmin final sahnesinde çok pis gaza geldim,  Hannacım sen hiç üzülme emi, sana çirkin diyenler utansın  diyesim geldi😀

Özetle izleyin izletin efem ,o kadar diyorum😀 Üstelik benzer filmlere de taş çıkartacak bir sonu var.

Filmi izlemek için adresimiz

İyi Seyirler…

10 thoughts on “İçinizi Isıtacak Filmler…Innocent Steps ve 200 Pounds Beauty

  1. Kaktüs nerelerdesin yahu, kaç gündür görünmüyorsun özledik seni^^

    Filmlere gelirsek, Innocent Steps filmini çok merak ettim. Dans temalı filmleri seviyorum. İndirmeye başladım birkaç güne izler, yorum yapmaya gelirim:) Bu arada adamın burcuna bakmak nerden aklına geldi yahu😀 İlahi..

    200 Pounds Beauty afişi için dediklerine aynen katılıyorum. Afişte adamı ne hale sokmuşlar ayol😀 (ayol mu?!😀 ) Konusu klasik içeriği sağlam bir filmdi. Ave maria sahnesi müthişti, değil mi? Favori sahnem.

    Ellerine sağlık^^

    • Hastaydım çingum sürekli uyku uyku derken başka şeylerde araya girdi giremedim bir türlü nete😀 Aslım ile Lafea’da telefon açtılar sağolsun, hiç sesin soluğun çıkmıyor diye🙂 ben de özledim siziiiğ😀😀😀
      adamın burcunu wiki’de gördüm daha doğrusu 11 kasım doğumluymuş … trink trinkkk 11 kasım demek akrep burcu demek😀 hemen de teşhisi koydum tabi, karizmatik bir akrep burcuyla karşı karşıyayız diye😀
      ayol tabi!!! böyle postere başka nasıl tepki verilir ki? di miiiğ ayol😀😀
      “Konusu klasik içeriği sağlam bir filmdi” kesinlikle öyle ben de o yuzden çok sevdim😀 ave maria sahnesine bayıldım, bir de kızın ilk defa stüdyoya girdiğinde söylediği şarkı çok güzeldi😀 iyiki ave maria psçalışmanı koymuşsun bloguna😀 iyi geldi o film bana😀 ellerin dert görmesin… yeni ps dersi de gelmiş, hemi de o benim beğendiğim çalışmayı anlatmışsın, en yakın zamanda yapıp ödevimi göndereceğim senseinnim😀

  2. bu filmi izleyeli epey oldu ama hala aklımdadır. tekrar izlemek istedim şimdi🙂 güzel filmi sen de güzel yazmışın daha da güzel olmuş eline sağlık. bir de bu kızın my little bride filmini izlemiştim o da güzel filmdi komikdi. izlemediysen eğer izle ama bu film kadar övemem onu.
    200 pounds beauty filmini indirmiştim. bilgisayarıma yüklendiğinde korece konuşulanları taiwancaya çeviren bir adam sesinin baskın gelmesiyle film izlenecek bi hava da değildi. ama aklımda olan filmlerden biridir.

    • my little bride’ı da izledim🙂 o da çok tatlı bir filmdi🙂 kız o filmden beri hiç değişmedi zaten hala aynı little boyda duruyor😀😀😀
      200 pounds’u izle bak cidden çok tatlı bir film, müziklerde güzel🙂 ama tabi taiwanca dublaj olmadan😀😀 sendek, şansa bak nerden buldun taiwanca paraziti olan versiyonunu, git paşa paşa yeppudaa’dan indir di mi ama😀

  3. öncelikle geçmiş olsun makinocum, aman dikkat edin arkadaşlar ya havalar fena…

    innocent steps’i izlemedim o yüzden onun hakkında bir şey diyemeyeceğim…

    200 pounds beauty’yi daha kore olayına yeni yeni giriş yaptığım ve dizilerin vakit kaybı olduğu düşüncemden mütevellit yalnızca film izlediğim sıralarda izlemiştim. o zamanlar daha a frozen flower mlower bilmez ve gördüğüm lee min ho, kim hyun joong ve kim bum (evet, doğru tahmin bof ile başladık bu serüvene) dışındaki bütün adamları chaki chan’a benzetirdim. haliyle afişe bakınca aman da bu kimmiş modlarına girmeye gerenk bile duymamıştım. film bilmem nerde bilmem kaç puan almış deyip izlemiş ve baya da sevmiştim hatırladığım kadarıyla. bakıyım sevmiş miyim? baktım; nmdb(novella movie database)’de 7.00 almış bu film demek ki sevmişim.. güzeldi de ben gülmekten ziyade hüzünlendiğimi hatırlıyorum nedense (abowww filmi 2,5 yıl önce izlemişim elbette hatırlamam nedenini, bu kadarını hatırladığıma şükür).

    • teşekkür ederim Novellacım🙂 Hasta oldum mu hemen midem bozuluyor hiç tadım kalmıyor… daha yeni düzeldim, mevsim değişimlerinde hasta olmamaya dikkat edin diyeyim bende buradan🙂

      200 pounds beauty’yi hüzünlü hatırlaman normal cidden, kıza yapılanlara insan çok sinirleniyor, o üzülünce sizde üzülüyorsunuz tabi😦 final sahnesinde o yuzden çok duygulanmıştım😦
      benim 2. k.dizim BOF’tu sonrası zaten geldi, o oğlanlar hepimizi birden çarptı zaten😀 yaşasın BOF kardeşliği🙂

      afişe bir tek ben takmamışım ne iyi, cidden öyle adamı nasıl o hale getirmişler pess!😀

      “nmdb(novella movie database)’de 7.00 ” amerikan filmleriyle karşılaştırırsak 10 vermek lazım ama kore sineması aştığı için kendini bu tarz bir film layıkıyla 7 ediyor, çok doğru tespit, halkın nabzını iyi tutuyorsun😀 sevdim bu nmdb’yi😀😀😀

      2,5 sene mi voaa😀 hafızan süper😀 filmde güzelmiş ama bak hala hatırlıyorsun🙂

  4. ha ha ha ne kadar eğlenceli anlatmışsın çok güldüm ben bunlara işte ben filmi anlatırken bu kadar eğlenceli olmayı başaramıyorum tebrikler🙂

    bir kere kralla lorne afişi süper ha bir de kralım saygılar🙂
    iki filmi de izledim ikisi de çerezlik filmler. birinin artısı dans diğerinin ave maria performansı .
    kral konusuna gelirsek hatırladığım kadarıyla bu filmde çirkindi belki sonradan estetik faln yapmıştır bilemiyorum am son paylaştığın fotolarda gayet iyi bir acuşhi gibi duruyor ,acuşhi radar winpohu iş başında🙂

    elllerine sağlık bu kadar eğlendirdiğin için tanıtımlar çok güzel olmuş🙂

    • 😀 komaooğ😀 teveccühünüz efem🙂 ben galiba ciddi yazmayı beceremiyorum, misal benim hikaye aslında dramdı sözde ama absürd komediye döndü yazarken:) okurken bir içleniyorum ki sormayın ahahah😀😀

      krala saygımız sonsuz tabisi de😀 ay o ajussi estetik mi olmuşşş aaa? yok yav yaptırmamıştır🙂 benim koyduğum o yakuşuklu fotolar yine filmin içinden hem, sorun afişte yani😀😀 deme öyle krala höttt😀

      sen sağol kok😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s