So Ji Sub Haberler X- Basında Yayınlanan Only You/Always Söyleşileri II

[11.09.20] Han Hyo Joo and So Ji Sub ~ Only You Basın Toplantısı

Evet bu seferki haberimize 20 dakikalık ilk basın toplantısıyla başlıyoruz. Birebir çevirisi yok, basın toplantısına katılan her bir kanal, söyleşinin ayrı bir tarafından bahsetmişler, ne yazık ki.  Buradan hepsini kınıyorum!😀😀😀

mediaconan @ youtube

Herkesin tek tek salona teşrif etmesiyle birlikte önce yönetmen ve oyuncular kameralara poz veriyorlar. Aklınızda bulunsun ilerde JiSub ile başrol kaparsanız öyle hönk diye sahneye gelip oturmayın, bir süzülün ortalıkta önce😀

Aynı anda tüm salona poz vermeye de kalkmayın salonun sağ kesiminden başlayarak tek tek orta ve sol kesimdeki basın mensuplarına poz vermelisiniz. Gülümsemeniz çölte ante / asla donmamalı, gözlerinizi kırpmayı aklınızdan bile geçirmeyin😀 Bütün pozlar yanar valla, siz de Jisub’ın yanındaki gudubet karı sıfatıyla ömrü billah anılır durursunuz aman diyiim yani😀 Ha benden söylemesi, sonra kaktüscüm dediydi de ben dinlemedim böhüüü derseniz gözünüzün yaşına bakmam, zaten adınız gudubet karıya çıkmış olacak ahahah hayatta tanımam sizi tabi😀  ;)

Neyse efendim bu fasıl bitti mi, filmi film yapan kişilere sorular soruluyor, hangi filmin toplantısı olursa olsun bir kere öncelikle yönetmene “anlat çocuğum film ne hakkında” derler, O orda anlata dursun siz oyuncuları süzer, ay bakın ne giymiş o ayakkabı ona olmuş mu, bizim ajussi her zaman ki gibi çok şık gibisinden dedikodularınızı yapmaya başlayabilirsiniz😀

Bu hemen hemen bütün söyleşilerde aklımızdan geçecek ilk şey olur sanırım😀 Gerçi bu videoda gördüğümüz gibi hanım kızımız çok güzel giyinmişti, otururken bacaklarının üstüne hırka  serip öyle oturdu, ben onun hırka olduğunu çözene kadar JiSub’ımı boşta bıraktım bir süre ki sonra dedim aman bana ne, Jisub’ım varken seni mi inceleyeceğim hıhhh😀

Kes geyiği de ne konuştular onu anlat diyorsunuz biliyorum ama yeminlen yönetmen benden daha çok konuştu, onu izleyeceğinize beni okuyun n’olcak😀 Ama videoda Jisub’a geldiğinizde, aşağıda yazdığım ve  ordan burdan topladığım konuşmalara bir göz atarsınız tabi😀 Yüzünüzde hiç tatmin olmadığınıza dair  bir ifade görür gibi oldum sankim, peki tamam direkt anlatmaya başlıyorum😀

Söyleşiye yönetmenin ağzından filmin konusunun anlatılmasıyla başlanıyor demiştim. Bunu anlamak hiç zor olmadı😀 Videoyu izlerken siz de göreceksiniz, yönetmenim bu kadar içli içli konuşurken bir kelime bile SJS ya da HHJ nun adını ağzına almadı ama mahsun bir pozla kepinin altında tatlı tatlı bir şeyler anlatıp durdu boyuna. Haliyle dedim ki kesin senaryosunu da kendisinin yazdığı filmin konusunu anlatıyor. Zaten ilk sorulacak soru “filmin konusu ne hacı?” olmalı😀

 O da işte anlatmaya başlıyor hemen😀 şu… şu… şu… durumda olan bir kadınla, bunları… bunları… yaşayan bir adamın aşık olup, aşkları için şu… evrelerden geçtiler, film dram ama romantik öğelerde var … bıla bıla… kadın ve adam birbirlerini içtenlikle seviyorlardı falan fıstık… gibisinden bir şeyler dedi sonra😀 En azından haşmetli bir tarafımdan bunları anladım ben😀

Sonrasında içi dolu spoilercık fragmanını veriyorlar ki hala sinirim geçmedi o fragmanı hazırlayanlara😀 Hainler tövbe edeceklerine 2 dakikalık yeni bir fragman daha hazırlamışlar hıhh:/ Ben yandım sizde yanın diye yazının sonuna ekledim o videolardan😀 Ama az sabredin, daha bitmedi diyeceklerim, onları sonra izleyeceğiz😀 Gelelim tekrar o basın toplantısına😀

İnanamadığım bir şekilde yönetmenimiz susuyor, Jisub ve Hyo Joo konuşmaya başlıyor. Bu kadar yönetmene takılıyorum ama çok tatlı ve sempatik birine de benziyor, ben işin gırgırındayım ya, ondan o kadar takılıyorum ona😀

JiSub’a filmde boksörsün, nasıl bir tecrübeydi gibi bir soru yöneltiliyor. Oda  filme başlamadan önce nasıl sıkı antrenman yapmak durumunda kaldığını, filmde gerçekçi oynayabilmek için çok çalıştığını ama (biraz fazla çalışmış olacak ki)  bileğini burktuğunu ve filmi çekerlerken bileğinin ağrısından dolayı rolünü yapmakta zorlandığından bahsediyor. Önceki yazılarımda gördüğünüz tüm programlarda da zaten aynı şeyi söyledi, tahmin etmesi zor olmadı o yüzden😀 Sunucu da şimdi iyi misiniz peki? dedi, Jisub’da şimdi bir şeyinin kalmadığını ve iyi olduğunu açıklamayı ihmal etmedi.

 Şu ana kadar hep farazi konuştum ama dediğim gibi konuşmanın tamamını bulamadım… Bulduklarım da şunlar🙂

Han Hyo Joo : Yönetmenim filmi çekerken çok güzel açılar kullandı, böyle güzel sahneleri görünce bundan sonra hep melodramlarda oynamalıyım dedim kendime. Filmin çekimlerinde çok büyük hevesle çalıştım çünkü hikaye tamamen aşk üzerine kuruluydu. Ama görme engelli birini oynadığım için rolümü iyi yapabilmek biraz zaman aldı. Hiç bir şey görmeyen birini canlandırmak zorundaydım çünkü. Bana yardımı olacak her şeyi denedim rolüme hazırlanırken.  Görme engelliler için olan bir okula gittim ve Braille (Görme Engelliler için) alfabesini öğrendim.  Hatta bir danışmanla tanıştım okulda, kendisi de bir görme engelli, bana çok yardımcı olduğu için yeri gelmişken ona buradan hayranlığımı belirtmek isterim.

Sunucu(Yönetmene): Oyuncularınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?

Yönetmen Song Il Gon:  So Ji Sub ve Han Hyo Joo olmadan bu filmi tamamlamam mümkün olmazdı, kesinlikle mükemmel canlandırdılar rollerini. So Ji Sub çok mükemmeliyetçi biri, kendisini tamamen filme adadı. Bileğinden incinmesine rağmen, kesinlikle acı çektiğini kimseye belli etmedi ve dublör kullanmaksızın bir çok aksiyon sahnesinde bizzat kendisi oynadı. Çekimlere gelmeden önce kusursuz şekle hazırlanıp geldi her zaman. Han Hyo Joo , görme engelli bir kadını canlandırdı. Görme engelli birini canlandırmak çok zordu onun için ama rolünü canlandırırken yüksek bir konsantrasyonla işini yaptı ve bundan dolayı yaşadığı zorlukları sette kesinlikle bize yansıtmadı. Genç yaşına rağmen çok çok iyi bir oyuncu kendisi.

Kaynak: KBS Global

Sunucu ( Han Hyo Joo’ya): So Ji Sub’a nasıl sesleniyorsun. Oppa diyor musun?

Han Hyo Joo: Oynadığım karakter ajussi diyordu ben de çekimler dışında da ona ajussi demeye devam ettim. Ona ilk ismiyle hitap etmem için yaşça benden çok büyük.

So Ji Sub: Ben de Ajussi demesini tercih ederim.    

Kaynak : 10.asiae.co.kr

Hazır bu konu açılmışken Aegyo muhabbetine geçiliyor hemen😀 So Ji Sub da, Hyo Joo’nun yaşına göre olgun davrandığını ve Aegyo tarzında konuşmadığını söylüyor.

Madem ortalık baya ısındı, bu seferde filmdeki romantik sahnelerden konu açılıyor. Ve ilk kamera arkası görüntüleri yayınlanıyor. Bu görüntülerden sonra tekrar sözü yönetmene veriyorlar. Karizmatik bir o kadar da hülyalı yönetmenimizde yine tatlı tatlı anlatıyor SJS şöyleydi de HHJ böyleydi diye😀 Sonra yine film üzerine anlatıyor da anlatıyor, kepinin altından tavana baka baka hayallere dalıyor, o zamana kadar niye o kep kafanda demiyorum bile, yönetmen dediğin ortamdan sıyrılmalı azıcık, oyuncular baloya gider gibi giyinseler de bu amcalar ahanda böyle keple çıkarlar kamera karşısına😀

Bu arada,Only You/Always Filmi Busan Flm Festivalinin açılış filmi, Yönetmen Song’un ilk gişe filminin böyle bir ilgi görmesi harika bir olay.

Yönetmen Song Il Gon:  Şahsen filmimin açılış filmi olarak seçilmesi beni oldukça onurlandırdı. Bu sene açılışı yapılan Busan Sinema Merkezi’nin de yayınlanacak olan ilk film olması da beni çok mutlu eden diğer bir olay. Filmime gelirsek (gel anam, filme gel😀 ) Her zaman şehirde yaşayan genç aşıklar üzerine bir hikaye anlatmak istemişimdir. Yani bu film gerçek aşkı konu ediyor evet, ama kendilerini birbirine adayan bir çiftin yanında 2011’in Seul’ün de ufak bir yerden de bahsediyor.

Kaynak : KBS Global

Sunucumuz yine lafa tutyor oyuncuları, kakara kikiri giderken sonunda laf yine romantik sahnelere geliyor, hatta direkt bodozlama şekilde konuyu yatak sahnesine getiriyor.

Sunucu(Han Hyo Joo’ya): Senin ilk yatak sahnendi değil mi? Biraz anlatır mısın?

Han Hyo Joo: Kem küm ıhhh😀

Sunucu: O sahne de bir yandan da sıcak konuşmalar geçiyor. Zor oldu mu?

Han Hyo Joo(Utanarak): aa Sunbea So Ji Sub beni idare etti iyi şekilde.😛😀😀

So Ji Sub: Benim için zor olmadı, daha önceden çokça deneyimim vardı😀 (Millet koptu burda zaten😀 )

Sunucu: Peki ya sen So Ji Sub? ( Filmde zor bulduğu şeyleri soruyor sanırım)

So Ji Sub: Son zamanlarda hep aksiyon tarzı filmlerde yer aldığım için karakterimi canlandırırken  en doğru duyguyu yakalamak benim için zor oldu ama buna rağmen romantik bir filmde yer almak güzeldi.  (Şakayla karışık) Bir daha ki çalışmalarımda romantik komediyi tercih edeceğim. Buna ilaveten, canlandırdığım karakterimin üzerimde çok fazla etkisi kaldı, başta bu nedenle sıkıntılı anlar yaşadım ama bir sonraki filmimin çalışmalarına başlamamla o atmosferde Chum Min’den sıyrılabildim sonunda.
Han Hyo Joo: Benim içinde bu filmin etkisinden kurtulmak zor oldu. Filmdeki karakterim Ha Jung-ah’ın etkisinden kurtulmak için sırf bu nedenle ailemle kısa bir tatile bile çıktım. Ama şimdi ne zaman filmin tanıtımını görsem yine aynı şeyleri yaşıyorum.

Basın toplantısı burada bitiyor. Son kez herkes filmle ilgili kısaca düşüncelerini paylaşıyor. JiSub burada “Filmin klasik bir hikayesi var ama çok iyi işlenmiş bir film” diyor sanki. Ve video oracıkta bitiyor😀

***

Bu basın toplantısından sonra Ji Sub çok iyi bir manevrayla kendi kafesine uğramış tabi😀 Zaten kafe ve toplantı salonu da aynı binadaymış. Fotoğrafa bakıp o elindeki ne Jisubşiiii dedim ilk ama sonra “bu kadar ayrıntıya takılmayı bırak kaktüscüm, hikaruivy’nin dediği gibi çabuk yaşlanırsın” dedim kendime😀 Yüksek huzurlarınızda o çantayı hiç görmemiş ve hiç merak etmemiş gibi yapacağım o yüzden😀 evet yapacağım bunu hommmm😀😀

Fotoğraflar 51K GREEN COMMUNITY by 섬그늘 den alınmıştır (neresiyse artık orası)

BIFF/ Busan Uluslararası Film Festivali’nin Açılış Filmi olan Only You/Always’in Biletleri 7 Saniye içinde Tükendi.

16. düzenlenen BIFF/Busan Uluslararası Film Festivali’nin biletleri 26 Eylül günü akşam 5’de satışa sunuldu. Açılış filmi olan Only You’nun biletleri 7 saniye içinde tükenerek yeni bir rekor kırdı.  Geçen yılın açılış filmi olan Yönetmen Zhang Yimou’nun Under the Hawthorn Tree adlı filmi 18 saniyede tükenirken So Ji Sub’ın filmi 7 saniyede bütün biletlerini sattırmasıyla dikkatleri yine üzerine çekti.

Kaynak: So Ji Sub Fan Club!@Soompi

Only You / Always Fragman ve Kamera Arkası Görüntüleri

İlk Fragman‘dan sonra neredeyse 2 dakikalık ikinci fragmanda nete düştü. İyi mi oldu kötü mü oldu bilmem. Daha şimdiden filmin konusunu beynimin bütün kıvrımlarıyla sindirmişim zaten, filmi izlerken ne hissedeceğim çok merak ediyorum açıkçası. Ama basın toplantısında JiSub film için klasik bir hikayesi var ama çok iyi işlenmiş güzel bir aşk hikayesi dedi ya ben daha laf etmem fragmanlara😀 Ben bilmem JiSub’ım bilir, di mi ama😀 İŞte iki dakikalık diğer fragman😀

Kamera Arkası 1

Kamera Arkası 2

Son olarak bu da poster çekimlerinden kısa bir video, facebookda yeni katıldığım güzel bir grup var, orada  Han Cho Ah-한초하 adlı Koreli bir arkadaşımız sağolsun zaman buldukça bize bu videoların çevirilerini yapıyor. Videonun altına o mini detayları da ekledim sayesinde. Şİmdi doya doya izleyin, izletin, imrenin emi🙂

0:20sn

Jisub : Benden tam olarak ne istiyorsun?

Fotoğrafçı: Tüyler ürpertici olun olabildiğince?

0:36sn

HHJ: 벗으세요 그냥 -Hepsini çıkar gitsin? (kıza bak, iyicene gevşedi😛 )

SJS: 아 , 그건 좀- aa, yok

Gördüğünüz gibi Han Hyo Joo kızımız gittikçe ataklarını arttırıyor ama sonu ne olcek bilmiyorum😀

Bir de bu poster çekimleri ne tatlı yahu😀 So Ji Sub’ın tshirtünü eskimiş ve asi gösterecem diye 3-4 hatuna görev vermiş yetkililer, tabi o kızlar da mest olmuş bir şekilde başına üşüşmüş Jisub’ın, itinayla üstünü başını yoluyorlardı😀 Çok güldüm o hallerine, çok kısa bir video ama Jisub şahane görünüyordu yine, her karesine bayıldım😀

Kaynak Çeviri: translation by Han Cho Ah-한초하 @facebook

Üçüncü Dövme Gelmiş Hoşgelmiş😀

Dövme yaptırdığı da kesinleşti bakınız🙂 Küçük bir fotodan büyüttüğüm için anca bu kadar görünüyor… Ama bu defa bir yazı olduğu belli yani figür koymak yerine bir yazı dövdürmüş sanırım.😀

Bu fotoğraf http://www.51k.net adresinden alınmıştır.

Aslında son film afişlerinde de azıcık gözüküyor ama photoshopla çaktırmadan belirsiz hale getirmişler…

[Get Excited] the Singles Magazine October’11

Dövmemizi görebileceğimiz başka fotoğrfalarda bunlar. Ji Sub istese doğru düzgün de gösterir ama işte, ucundan azcık göstermekle yetiniyor şimdilik sağolsun:/ Aman neyse ben de çok meraklıydım onun dövmesine!😛 Hiç merak etmiyorum onu hem de hiç hiç Hiiiç HiiieeeiğçÇ… (Yeşilçam modundayım şuan anlayın artık😀 )

Bu fotoğraflar www.pollyoflove.blogspot.com adresinden alınmıştır.

Bu yazıda burda biter dostlar, ben kaçtım…

Kendinize çok iyi bakın😀

Kaktuscicegi

ÖNEMLİ NOT: Lütfen kaynak göstermeden başka yerde yayınlamayınız. Bu lafım kişisel paylaşımlar için değil tabiki, haber- magazin blog ve sitelerinden rica ediyorum…

12 thoughts on “So Ji Sub Haberler X- Basında Yayınlanan Only You/Always Söyleşileri II

  1. yine döşemişsin makino..😀 vallaha imreniyorum sana.. “anlamıyorum söylediklerini” deyip nasıl da mantıklı şeyler yazıyorsun..😀😀 kesin senin yazdığın şeyleri söylemişlerdir.. ben inanıyorum..😀

    bu yönetmeni sevdim ben.. tatlı birşey..🙂 her yönetmende olduğu gibi bunda da hava var.. o yırtıklarla dolu şapka boşuna takılmamış.. cool abi..😀 ama tavana bakıp konuşma nedir anlamadım.. ben en son ortaokulda bırakmıştım o hareketi..😀

    bu arada basın toplantılarında ne yapmam gerektiğini de öğrettiğine göre bekle beni Kore sinemanyasıııı….😀

    yalnız opjussi Jisub’ın “Benim için zor olmadı, daha önceden çokça deneyimim vardı” demesine koptum..😀😀 çok açık sözlüsün Jisub’cığım..😀

    videolara bakmadım özellikle çünkü henüz ilk fragmanın şokunu atamadım üstümden.. filmin espirisi kalmadı sayelerinde.. izlemiyiciğim artık hiçbir videoyu.. protesto ediyorum..😀

    ya ayrıca merak ettim o biletler 7 saniyede nasıl tükenmiş ya? bütün Kore halkı bilgisayar başında mı sabahlamış napmış? nasıl 7 saniye içinde kredi kartı bilgilerini girip alabilmişler? bu ne hız? korkulur bunlardan anacım..😀

    son olarak o dövme nidir? çok merak ettim.. bir “F” harfi gördüm sanırsam ama emin olamadım.. ne yazıyor acep? “faith” falan mı? şuan çok feci sallıyorum..😀 yani o harf “L” de olabilir bak..😀 tamam neyse sustum..😀

    en son olarak😀 o fotoğraflara bayıldım..😀

    teşekkürler efenim bu güzel yazı için.. içim açıldı biraz..😀

    • “ama tavana bakıp konuşma nedir anlamadım.. ben en son ortaokulda bırakmıştım o hareketi..😀 ” yavrim bir de kepi taktığı için çok da bakamıyor bir yandan ama zaten tavan bahane, hayaller şahane😀 zaten senaryoyu da o yazmış… damardan duygusal ve arabesk abimiz, ergenlik depresyonunu belki ondan atamayıp, gözlerini tavana dikmiş olabilir yani🙂

      bir de şimdi aklıma ne geldi, adama böyle duygusal karizmatik diyip duruyoruz ama abimizin fantezileri tavan yani. Bakınız filmin senaryosu;
      kaslı ve de yahşi bir adamın aşık olması güzel….
      görme engelli ve hayatla barışık bir kızın görmeden de aşık olması ve birisine bağlanması güzel de… de… o yatak sahnesi ne hacı, kız görseydi de ıssız adamdaki gibi gözüne bir şey bağlasaydı gene aynı olurdu benim için… hımmm bak bu olmadı😛 ama haksız mıyım? ya da çok mu fesatım anlamadım ki😀😀 neyse bu konuyu hiç açmayayım ben😀

      sen sen ol Kore’ye gittiğinde okuduğun senaryolara dikkat et kuzum, bir yanlış olmasın haa😀 basın toplantısına çıkarsan bana selam etmeyi ihmal etme emi😀 size yol yordam öğretiyorum o kadar emeğim var😀 di mi ama😀
      7 saniyede tükenmiş valla, hatta biletlerin satıldığı binanın içinde mi dışında mı ne kocaman bir pano varmış, naklen ordan yayınlanmış satışların başlayıp bittiğini😀 ama o kadar biler nasıl uçup gitti bilmiyorum ama kesin gerçek haberdir, ben bile Elin Türkiye’sinden izlemek için tutuşuyorum ve burda bahsediyorum filmden, ordaki hatunlar kesin bir yolunu bulmuştur, çabuk satın almak için😀

      o dövme benimde içime dert oldu, ben de acaba büyük harfle “D” mi var dedim ama senin dediğin gibi Faith de yazıyor olabilir😀 Bilemedin Kaktüs yazıyordur😀😀 ya da makinosev ehehehhe😀 kim bilir😀

      ne mutlu bana, birlikte gözümüz gönlümüz açılıyor işte😉 bu arada hiç yazmıyorsun bloğuna, farkında değilim sanma😉 dizi replikleri mimini de yazmaya başladım taslaklarımda duruyor ama araya jisub girdi ondan tamamlayamadım biyan😀

  2. yatak sahnesi ve ıssız adam.. hımm…😀 kız zati kör Jisub’a dokanır falan.. sonra da “hadi sen de gözlerini kapat hisset beni” falan der..😀😀 evet evet bir ıssız adam kokusu alıyorum..😀 ama o kadar fiyasko olmaz umarım.. çok büyük beklentilerim var zira.. yok yok kandomnim yapmaz öyle şey..😀 o sadece bir aşk adamı o kadar.. bizleri hüsrana uğratmayacaktır..😀

    ahaha tamam bir senaryoyu elime aldığımda ilk seni hatırlayacağım..😀 yani benim için önemli değil tabi nasıl sahnelerin olduğu.. senaryoya yedirilmiş mi ona bakarım..😛 sonuçta her şey sanat için.. hele ki için de bir de Jisub varsa ooooo….😀😀 ama tabi bu kız gibi böyle sorular karşısında dilim tutulmuş gibi davranmam.. hayır yani oynuyorsam cevap da verebilmeliyim.. hatta oynamadan önce cevaplarımı hazırlar, işimi sağlama alırım..😀

    basın toplantısı da neymiş ödül töreninde sahneye çıkıp dolu gözlerle “ve son olarak bu ödülü sevgili makino’ya ve yalnız ve güzel ülkeme adıyorum” diyeceğim..😀

    yazıyorum aslında ama nadir oluyor.. mesela iki gün önce kısacık bir şey yazdım.. aklıma estikçe yazıyorum öyle..🙂 hadi bakalım bekliyorum senin yazını..🙂

    • 😀 hımm kepli kandomnim öyle şey yapmaz diyorsun😀 tamam tamam bu konuyu kapatıyorum😀😀
      “basın toplantısı da neymiş ödül töreninde sahneye çıkıp dolu gözlerle “ve son olarak bu ödülü sevgili makino’ya ve yalnız ve güzel ülkeme adıyorum” diyeceğim.. :D” söz mü? demeyen ne olsun?😛
      tamamdır zaten o mimde gözüm var kaç zamandır, yazıp yazıp siliyorum bir türlü bitmedi o yüzden😀 hem her şey olsun hem de yok bu fazla kaçtı bunu çıkarayım diyorum🙂 neyse önce bir bitireyim o zaman üstüne muhabbet ederiz😀

  3. Makino’cum sonradan geldin ama So Ji senden soruluyor artık So Ji Sub deyince aklıma ilk ve tek sen geliyorsun🙂 Haberler şahane merak ettim filmi. Sevişme sahnesi mi var? Issız Adamda ki gibiyse kusarım baştan söyleyeyim. 7 sn de bizde site bile açılmazdı değil bilet satın almak.. G. Kore dünyadaki en hızlı veri indirme hızına sahipmiş zaten. Düşün Japonya bile geride onlardan. Filmi merakla bekliyoruz diyorum ve… Şimdi rüyamda Gong YOO görmek üzere resimlerine bakmaya gidiyorum🙂

    Sizo-Mizo opjussi SÜPPERRR bir terim😀

    • yok canım şizoyla sadece geyiğe vurduk,ıssız adamlık bir durum yok🙂 normal bir ilk gece buluşması sahnesi olacak galiba filmde o kadar😀😀 meleodram filminde o kadarı da normal tabi🙂

      “7sn de bizde site bile açılmazdı değil bilet satın almak.. G. Kore dünyadaki en hızlı veri indirme hızına sahipmiş zaten. Düşün Japonya bile geride onlardan.” sağol bu bilgi için hakkaten bizde site bile açılmazdı😀😀 adamlar hırs küpü, yaptılar mı tam yapıyorlar🙂

      yaw şaka dediydim ben tabiki jisub rüyana zorla girerse sende göreceksin haliyle😀 ama gong yoo fotolarına bakmam iyi fikir😀

      lafeacım benim marifetim çenemde galiba yoksa benden daha fanatik jisubcılar var hakkını yememek lazım onların, onların yanında ben daha dünkü çocuğum😀 ama teşekkür ederim canım😀😀😀

  4. şu hepsini çıkart öyleyse demiş ya uyuz oldum😀 bişe dicem kızlar bu vidyodaki şarkının adını bilen varmı :S

    • 😀 ağzından kaçırıp sesli düşünmüş bir kere, yapacak bir şey yok🙂
      çalan şarkı Only You/Always’in Soundtrack’inden “I Can Feel You – Bang Joon Seok ”
      not: çok geç cevap verdim ama yardımı olmuştur umarım :S

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s