So Ji Sub Haberler VI – Only You diğer bir adıyla Always!

Only You heyecanı bastı beni son günlerde, şimdi de öğrendim ki filmin korece adı Only You/오직 그대만 ama bir de İngilizce adı varmış… Always! Bana farketmez tabi 😀

Filmin konusuna gelirsek 🙂

Başına açtığı belalardan ötürü ringlerden uzakta kalmış bir boksör olan Cheol-Min (So Ji Sub), çağrı merkezinde çalışan ve geçirdiği bir kazadan sonra görme yetisini yavaş yavaş kaybetmeye başlayan Jung Hwa( Han Hyo Joo) ile tanışır ve bu güzel gözlü kadına (bunu yazarken hırlıyorum bir yandan ama güzel kız yani sonuçta 😀 😀 ) aşık olur.

Kötü geçmişi nedeniyle böksörlüğü bırakmış, ringlerden elini eteğini çekmiştir. Ama Jeong-Hwa’nın yavaş yavaş görme duyusunu kaybettiğini öğrenince, tekrar ringlere geri dönmeye karar verir, bu uğurda hayatını bile riske atacaktır. Böylelikle hiçbir şeyi hiç kimseyi umursamadığı bir anda, hayatına giren bu kadının tekrar görebilmesi için gözünü kırpmadan her şeyi yapabilecek kadar seven aşık bir adama dönüşecektir.

İşte ilk fragman 🙂

Cheol-Min’in ringlere geri dönmesini sağlayacak olan Koç Choi karakterini Kang Sin-Il üstlenmiş, bir diğer Koç olan Bang’i ise Park Cheol Min oynuyor.

Bu fotoğraflar www.hancinema.net adresinden alınmıştır.

Yardımcı oyuncular ise  Jo Seong-Ha ve  Jin Goo olarak belirtilmiş.

Bu fotoğraflar www.wiki.d-addicts.com adresinden alınmıştır.

Madem Ji Sub ringlere geri dönüyor bir de ezeli bir rakibi olması gerekiyor değil mi? Biz Rocky 1-2-3-4 bıla bıla da öyle gördük 😀 İşte o rakibimiz Wee Seung-Bae, kendisi gerçek hayatta da K1 Dövüşçüsüymüş. İşte Wee Seung-Bae …

Bu fotoğraf www.jisubaddicts.com adresinden alınmıştır.

So Ji Sub’ın filmde rol alacağı açıklanır açıklanmaz, bir de ajansı tarfından So Ji Sub’ın film ile ilgili ilk düşünceleri açıklanmış. Ji Sub’ın yorumlarına bakarak senaryodan ne kadar da etkilendiği anlaşılmaktadır.

“Hikaye tam bir başyapıt. Okuduktan sonra, kendime yeni bir senaryo ya da yapım aramayı düşünmedim bile, hatta tam bir aktör gibi hissettim, o rol kesinlikle bana gelecekti. Henüz herşeyin belirsiz olduğu bekleme sürecinde de, böyle bir senaryoyu alabilecek kadar şanslı olduğumu hissetmiştim.”

Buna ilaveten, 51k çalışanı Kim Jung Hee’nin bahsettiğine göre film de oynayacağı kesinlikleştikten sonra, SJS’dan 19 gün boyunca haber alamamış çünkü Mart sonu çekimler başladığı için filmin yapımcıları hazırlıklara hemen başlanmasını istemişler. SJS’ın karekteri bir boksör olduğu için, antreman yapmaya ihtiyacı varmış ve hemen hazırlıklara başlamış o yüzden.

Söylenenlere göre Ji Sub çok sıkı antrenman yapmış çünkü film yapımcıları da mümkün olduğu kadar gerçekçi bir boks müsabakası olmasını beklemiş onlardan, film tamamlanıp bitti tabi ama daha görücüye çıkmadı, bakalım ne kadar gerçekçi dövüşmüşler ilerleyen zamanlarda göreceğiz. Ji Sub’ın şahane burnu hala havada gezdiğine göre çok abartmamışlar demek ki 😀 Yeri gelmişken tekrar hatırlatayım Ji Sub 2002’de geçirdiği bir sakatlık nedeniyle omzundan bir ameliyat geçirmişti, omzunda platinde var ama yine de bu rolü seve seve üstlenmiş. Koluna yaptığı eşek kadar dövmeyi de göreceğiz hem, bu defa makyajla kapatmamışlar dövmelerini nasıl olsa boksörlerde dövme  yadırganmayan bir şey.

HanCinema’nın 9 Eylül tarihli haberine göre film, 16. Busan Uluslararası Film Festivali’nde(BIFF) “Açılış” filmi olarak gösterileceği ilan edilmiş bile. Festival Haftası 6-14 Ekim olarak belirtilmiş.(1)

Bu fotoğraf www.asiancorrespondent.com adresinden alınmıştır.

Aşağıdaki videoda Yönetmen Song Il-Gon ve So Ji Sub’ın Festival için gerçekleştirilen 8 Eylül tarihli basın toplantısından görüntüleri bulunmakta. Filmin ilk fragmanından farklı bir fragman ile film tanıtılmış.

İşte böyle canlar, şimdilik benden bu kadar, yeni yeni şeyler nete düştüğünde tabiki sizinle paylaşmaya devam edeceğim 🙂

EDİT: Yeni fragman geldi 😀

Fragmanın sonundaki şarkı totallysojisub blogundan öğrendiğime göre Kim Bum Soo adlı şarkıcının Last Love aslı şarkısıymış 🙂

Kaynaklar

http://www.jisubaddicts.com (1) (2) (3)

ÖNEMLİ NOT: Lütfen kaynak göstermeden başka yerde yayınlamayınız. Bu lafım kişisel paylaşımlar için değil tabiki, haber ve magazin blog ve sitelerinden rica ediyorum…

So Ji Sub Haberler VI – Only You diğer bir adıyla Always!” için 9 yorum

  1. ay çok romantik bir konusu var.. anlaşılan ben bayağı iç çekeceğim bu filmi izlerken.. 😀

    koçları oynayan adamları severim.. sempatikler en azından.. ilk fotoğraftaki babacan biri, diğeri de şabalak biri olur kesin.. 😀

    dövmesi olduğunu bilmiyordum.. şimdi fragmanda gördüm de hakkaten eşek kadarmış.. nasıl bir figür olduğunu merak ettim..

    ay platin taktırdığını da bilmiyordum.. gerçi bu adam hakkında doğru dürüst bir şey bilmiyormuşum şimdi farkettim.. 😀 sayende aydınlanıyorum ben de.. 😀 geç de olsa geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum jisub’cum.. ya bu arada ben sub diye okuyorum ama sen sanırım farklı bir telafuz kullanıyorsun.. ve bana senin telafuzun daha doğru geldi.. sonuçta jisub kütüphanesi gibi kızsın.. 😀

    son videoyu bir heves açtım, iyi hoş fragmanı izledim ama basın toplantısında hep kel yönetmeni göstermişler, ayıp etmişler.. yönetmen de tatlıymış ama bir jisub değil.. 😀 bu arada jisub ceketin üzerine yelek giymemiş değil mi? yani benimki tamamen göz yanılması, yapmamıştır böyle bir şey değil mi? nolur yapmamış olsun!! 😀

    son olarak yine çok güzel bir yazı olmuş.. ellerine sağlık.. 🙂

    1. Hepimiz derin dewrin iç çekeceğiz çingum böhüüü 😦 🙂

      hahah evet kesin öyle bir ikili yaratmışlardır, koçların muhabbetini ben de merak ediyorum 🙂
      ben de so ji sub’ı başta yazıldığı gibi okuyordum ama ben öyle söylediğimde koreli arkadaşım ne dediğimi anlamadı ve bana aaağ soağ ci sab dedi ben de he işte ondan dedim sonra 😀 😀 hahaha, o yüzden soa ci sab’ı diyorum yazarken 😀 iltifatların için çok teşekkür ederim bu arada 😀 😀

      o yönetmeni ben de beğendim ama jisub kadar hoş değil tabiki ama film festivali olunca yönetmenlerin borusu ötüyor sanırım 😀

      yok canım dekor! olarak işlemişler ceketin üzerine diye tahmin ediyorum, yani yelek yok ama işlemeli kumaş var, yani öyledir herhalde 😀 😀 bak ben de bilemedim 😀 😀
      2 gündür ya misafirim yada misafir bize geliyor ama senin bloğuda geziyorum, en yakın zamanda yorumlarımla sendeyim çingum 🙂 özellikle de seni perişan eden taşınma hikayesinde kendimi balkondan atmak istedim ama bunu sana misafirliğe geldiğimde konuşuruz hehe 😀

      Not: Dövmelerrr:)
      https://kaktuscicegi.wordpress.com/2011/08/15/so-ji-subi-dovmusler/

      1. soa ci sab he? enteresanmış.. 😀 ben onu hep jisub bildim halbusem.. 😀 alışmak zor olacak ama öğreneceğim.. yarın öbür gün karşılaştığımızda bari adını doğru telaffuz edeyim, ayıp olmasın.. 😀

        koreli arkadaş da hoşmuş yalnız.. ne güzel muhabbetleriniz oluyordur.. valla özendim.. 🙂

        gel çingum ne zaman istersen.. zorlama kendini, ben takmam öyle “ay bu yorum yapmadı pisluh” falan diye.. 😀 tasalanma.. 😀

        o dövmeler neymiş öyle amanın!! çok güzeller ikisi de ve çok yakışmışlar.. eh vücut güzel olunca her şey yakışıyor adama canım.. 😀

        1. 😀 zoraki değil içimden gelerek geldim, bağımlılık yaptı blog olayı bende, mim ve jisub sayesinde yeni yeni arkadaşlar ediniyorum 🙂 gündelik sıkıntılarımdan uzaklaşmış oluyorum ne güzel 🙂
          dövmeler kandır candır efendim 🙂 onların yeri ayrı 🙂
          bu arada wordpress çıldırtıyor buara herkesi, blogspotta geçmem an meselesi, tam olark bütün yazılarımı henüz ekleyemedim ama yakında ordan daha rahat görüşeceğiz 😀

    1. jisub seviyorum diye ben çok abartıyorum herhalde dedim ama yok cidden güzel bir film geliyor 😀 nasıl bekliciiz 😀 nete düşer düşmez ama haber vereceğimden emin olun 🙂
      rica ederim 😀

  2. Biran önce yayınlasınlar artık şu filmi yaa, senden de film hakkında yazılar okudukça daha da sabırsızlanıyorum;) Konu Ji Sub olunca yine engin bilgilerini döktürmüşsün çingu^^

    Benim konusundan çok dikkatimi çeken Ji Sub’un rakibi oldu ya, adam K1 dövüşçüsüymüş dediğin anda ilk aklıma gelen Ji Sub’un rol icabıda olsa ne kadar çok dayak yiyeceği oldu ahahha:D Biliyorum çok kötüyüm ama napım huyum kurusun:D

    1. aman efendim ne demek, amme hizmeti benimki bir yerde 😀
      benimde aklıma gelmedi değil, fragmanda sol elmacık kemiği ezilmiş gibi duruyordu ama makyaj tabi hahah 😀 basın toplantısında da gayet sağlıklı duruyordu yada kendini çabuk toparlamış bilemeyeceğim 😀
      6 ekimde busan film festivalinin açılış filmi olcak,
      bilmem ne kadar süre sonra altyazısız nete düşer, sonrada ingiliz altyazı bekle dur, en son türkçe altyazı geldiğinde Aralık ayı gelir herhalde 😀 çok mu karamsar oldu, altyazısızda olsa nete düşsün de sorun değil gerçi 😀

Bir Yanıt Bırakın

