So Ji Sub’ı Dövmüşler!

Aigoo dövmüşler mi demişim, düzeltiyorum… yeni bir dövme daha yaptırmış demek istemiştim ehehe 🙂 Ama niye öyle surat buruşturuyorsunuz, hep bu klişe espriyi yapmak istemiştim ben 😀

Kimse anasının karnından rengarenk doğmuyor malum. Bakınız So Ji Sub da, nam-ı diğer benim The Best Celebrity Lifeguard’ım da Misa’dan hatırladığınız üzere şöyleydi 🙂

Fazla bakmayın, yoksa gözünüz bozulur diyerek dövmeler mevzusuna dönüyorum hemen 😀

İlk Dövme – Kingdom

Ji Sub’un 2010 Şubat’ında Esquire dergisi için verdiği pozlarda, ilk defa sırtındaki Kingdom dövmesini görmüş bulunduk. Kingdom(Krallık) kelimesi Ji Sub’un hayalini kurduğu otelin adı, dediğine göre aktörlüğü bıraktıktan sonra Kingdom adlı bir otel açacakmış, bu dövme ile bu büyük hayalini kendine sürekli hatırlatmak istemiş…. Ama 2010 yılından önce yapılmış sanırım bu dövme çünkü 2009 yapımı Sophie’s Revenge filminde de dikkatli bakıldığında Ji Sub’un sırtındaki dövmenin makyaj ile kapatıldığı görülebilmekte, en azından benim şahin gözlerimden o gizlenmiş dövmeyi kaçırmak imkansız (sırtında yeşil yeşil bir karartı var nasıl görmem 🙂 )

Gel zaman git zaman unuttuk biz o dövmeyi, zaten sırtına yaptırmış, oyunculuğu için engel bile değil. Ama bazı dergi çekimlerinde Ji Sub’a konsept olarak zaman zaman geçici dövmeler yapıldığında, ki bazıları gerçek mi bu dedirten cinsten…

Ji Sub’a dövmenin ne kadar yakıştığını tekrar tekrar hatırlattılar bize sağolsunlar 🙂 İşte benim favorim… 2010 Eylül ayındaki High Cut çekiminde Ji Sub’a yapılan dövme çok güzeldi…

Özellikle High Cut için yapılan dövme çok gerçekçi duruyor, öyle değil mi? Eylülde yapılan bu çekimden sonra Ekim ayında da Arena Homme dergisi çekimlerinde yine dövmeli bir şekilde karşımıza çıkar Ji Sub ama bu defa gerçek bir dövmeyle …

Tabi hayranları yine “bu dövmede mi yoksa gerçek değil!” dediler en başta ama dövmeyi yapan esas eleman sitesinde de yayınlayınca fotoğrafları gerçek dövme olduğu ortaya çıktı.

Aprotattoo Blog’undan Dövmenin Yapıldığı Gün- 1

Aprotattoo Blog’undan Dövmenin Yapıldığı Gün- 2

Bu arada sırtındaki dövmeye tekrar bakarsanız eğer onunda üstünde ufak rötuşlar yapıldığı görülüyor, dövmenin içindeki göz daha bir ön plana çıkarılmış. Yeni dövme ise ilkinden daha bile güzel, ışıldayan küplerin içinde bu defa da 51k yazısını görüyoruz 😀

Yazımın bundan sonrasını totallysojisub sitesinden hind’in yorumlarını ekleyerek bitiriyorum.

Arena Homme çekimlerinden önce JiSub’un bayan menajeri dövmeciyi arayarak ısrarla ertesi gün için kendisine randevu vermesini istemiş.  Israr üzerine randevuyu veren dövmeci, ertesi gün karşısında telefondaki bayanı değilde Ji Sub’u görünce çok şaşırmış haliyle.

Dövme yapımı sırasında millet acıkınca bir de McDonalds’dan getirdiği menülerle beslemiş bayan menajer onları ( çok güldüm bu anektoda 🙂 ) . Dövme yapılırken hiphop müzik dinlemişler hatta 😀 Bu arada bizim dövmeci, 2 hafta sonra dövme için tekrar kontrole gelindiğinde JiSub’a fotoğrafları sitesinde yayınlayıp yayınlayamayacağını da sorup olumlu yanıt alınca çok sevinmiş 🙂 Ji Sub için yaptığı dövmenin taslağını Jisub’a imzalatmayı da ihmal etmemiş 🙂

Aslında dövmeyi yaptıralı bayaa olmuş, peki ben neden tekrar gündeme getirdim?

İşte Sebep!

Only You filminden yine çarşaf çarşaf fotoğraflar nette yayınlanmış, bende haliyle yazmayı  sürekli ertelediğim bu dövme konusunu sonunda yazma kararı aldım.

Çok iyi yapmışım ama değil mi 😛 🙂

Neyse efem ben kaçtım 🙂 Bol JiSub’lu günler diliyorum size 🙂

EDİT: Tarihler 20 Eylül 2011’i göstermekte 😀 Ve an itibariyle Ji Sub’a 3. bir dövme daha gelmiş bulunmakta…

[Get Excited] the Singles Magazine October’11 & Tattoo

Bu fotoğraf http://onedayhot-cool.tumblr.com adresinden alınmıştır.

 Şu güzelim kapak fotosuna bakarsanız göreceksiniz o dövmeyi 🙂 Dikkatle bakarsanız kolunda bir dövme daha peydah oluvermiş… zummm yapın bakayım, işte orda!!! sol tarafta kolun iç kısmında kalan dövme daha önce yoktu, ama şimdi var 😀 Bu dergi Ekim ayında çıkacakmış, o zaman kalıcı dövme mi değil mi öğreniriz 😀 Yani ben öğrenir size söylerim, merak etmeyin 😀

EDİT2: Arkadaşlar harbi yaptırmış dövmeyi, bakın bu sayfadaki ilk fotoda da görülüyor, üye olmadığımız için büyütüp bakamıyoruz ama işte gün gb ortada 🙂

http://51k.co.kr/10fw/sojisub/collection_list.asp?Depth=L1

EDİT3: So Ji Sub High Cut dergisiyle yaptığı son söyleşinde yeni dövmesiyle poz vermişti ama 51K’nın resmi sitesinde sonunda dövmeniz eskizi de yayınlandı.

Bu fotoğraf So ji sub hot forever ( join us ) facebook grubundan alınmıştır.

“Let’s have fun And Love Life” yani “Hadi keyiflenelim ve hayatı sevelim” dövmesi So Ji Sub’ın herşeye rağmen hayata nasılda sıkı sıkı sarıldığının bir göstergesi. En yakın arkadaşı Park Yong Ha’nın intiharından sonra onun böyle bir dövme yaptırması çok da anlamlı. Hayatta her zaman zorluklar olacaktır. Zorluklar karşısında yaşamdan soğuyup yaşam sevincinizi soldurmak yerine, inadına sıkı sıkı tutunmalısınız mesajını veriyor açık açık! Doğru söze ne hacet!

Sizde pes etmeyin ve hayata sıkıca tutunun olur mu?

Sevgilerimle…

EDİT4: Sonunda High Cut dergisiyle yaptığı söyleşi de tek tek dövmelerinin anlamını anlatmış :D Sırasıyla dövmeleri ile ilgili bilgileri alalım hemen :D   (english translation 한초하@facebook)

İlk Dövme – Kingdom; “İlk dövmenin anlamı; dünyaya yeniden gelsem bile asla değişmeyeceğim ve aldığım ilk kararı unutmayacağım”. Biraz daha açıklamak gerekirse; So Ji Sub’ın gelecekte açmak istediği otelin adı Kingdom(Krallık) ve bu dövmeyi sırtına yaptırarak bu hayalini kendine sürekli hatırlatmak istiyor aslında :D Neden Kingdom? Yanlış bilmiyorsam eğer krallık onun kendi iç dünyasını sembolize ediyor, otel ismi olarak o yüzden Kingdom ismini seçmiş :D

İkinci Dövme – 51K; “Buradaki elmas sonsuzluğu, hayalini kurduğum oteli ve 51K’yı(kendi ajansı) temsil ediyor.”

Üçüncü Dövme – “Let’s have fun And Love life”; “Çok çocukça geliyor ama çok basit ve net aslında. Herkes geçmişe bakmadan geleceğinin peşinden koşturup gidiyor. Biri bana mutlu musun diye sorsa, doğrudan bir cevap bile  veremem” Özetle tüm bu yaşam koşuşturmasında, hepimiz gibi o da hayatın tadını çıkarmayı unuttuğunu söylüyor. O yüzden kendisine hatırlatılacaklar listesine  “Keyiflen ve Hayatı sev” maddesi de eklemiş :) Bu dövme cidden diğer dövmeleri arasında en basit olanı gibi duruyor ama hayatını zorluklar içinde geçirmiş ve daha geçen yıl 12 yıllık yakın arkadaşının intiharı ile acıya boğulmuş bir insan için çok da  anlamlı!

İleride Yapmayı Düşündüğü Dövme – Gelelim gelecekte yaptırmayı planladığı dövmeye :D İleride çoluk çocuğa karıştığında “Eşimin ve çocuklarımın yüzlerini vücuduma dövme olarak yaptıracağım”. Ay neyse ki ufak bir yüzüm var, çok yer kaplamayacağım yani söz ehüheheh :D

Bu son dövme çok aşırı kaçmış gibi gelebilir ama Jisub zaten bu kafayla 40ından önce evlenemez :D Çocuklar desen onlar olana kadar da yaşlanmış ve oyunculuğu bırakıp otelini de yaptırmış olur. Hala oyunculuğa devam etse bile artık çıtır jönler gibi vücut göstermeyeceğine göre, her halukarda o dövmeler çok sorun olmaz artık onun için :D

So Ji Sub’ı Dövmüşler!” için 19 yorum

  1. hahah:) aşk işte kapatılan dövme karartısını bile gördürtür:) bir arkadaşım da benim için jung woomun bir fotoğrafına montajla tam kalp üzerine tarih84 dövmesi yapmıştı hatta gelin damat resimlerini bile montajlamıştı:) gelelim dövme işine valla bana çok abartılı geldi ama anlamlı olunca taşıyan için değerli dedirtti. inşallah aşkım hiç bir tarafına yaptırmaz. dövmedne dövmeye fark da var hani bazen ben de çok beğeniyorum. dokko jin in rachael dövmesine hala şoklardayım. athena dizisinde ilk görmüştüm gerçi adamın tonla dövmesi var. Koreli aktörler bu konuda da cesurlar maşallah.

    1. ahhaha herkese lazım öyle bir arkadaş 😀 böyle photoshop yapanım yok ama benim kankiler de iyidir hakkını yemeyeyim 😀 Bannerse Banner, Jisublu bardaksa bardak… her tür ihtiyacımı karşılıyorlar sağolsun 😀 😀
      aslında sophie’s revenge’de endamıyla birlikte sırtınıda gördüğüm o sahneyi de koyacaktım ama bu yazı “cıbıl cıbıl fotoğraf” kontejanından hakkını ilk fotoyla kullandı, bir ikincisini kaldırmaz dedim 😀
      uzakdoğulularda dövmeyi ya suçlular yada mafya adamları yapar gibi bir kanı var galiba, dövmeye pek sıcak bakmıyorlar. Ama tabi devir değişti, dokgojin, sjs gibi ünlüler “dövme güzeldir” mesajını pek güzel veriyorlar 🙂 darısı seninkinin başına heheh, şaka şaka 😀

  2. ben sevmedim dövmesini .sen oyuncu insansın vücuduna dikkat etmelisin hangi rolde oynayacağın beli olmaz .bence yine geçici dövme yapsaydı ya da bu kadar ( burada ki ölçüyü şöyle tanımlayabilirim kafam kadar ) dövme yaptırmasa iyiydi 🙂

    1. kafam kadar büyük olmasa bari dedin ya koptum 😀
      Ama makyajla kapatılıyor ya artık hiç bir şey sorun değil aslında 🙂 belki ben dövme sevdiğim için yanında bir de sjs’ı sevdiğim için bana çok hoş gelmiş olabilir tabi, bunu da yadsıyamam 😀

  3. bencede daha küçük olması daha anlamlı kılıyo dövmeleri…ama şimdi sana ne desek boş, tanımasam seni, gözünü sanki So Ji Sub’la açmışsın dünyaya diyecem…Hem bu arada benim dövmem daha güzel 😀 nihaaaahaaaaa

    1. “…tanımasam seni, gözünü sanki So Ji Sub’la açmışsın dünyaya diyecem” 😀 😀 😀 ah ah sorma başıma gelenleri 🙂
      misa dizisini izledim hayatım değişti 😀 mart ayında mı ne izledim ben misa’yı sonra so ji sub’ın biyografisini yazmaya başladım ama o süreçte beni görmen lazım eren 😀 okuldaki gibi pdf şeklinde röportaj ve haberlerini tek tek indirdim, yine okuldaki gibi pdfleri tarih sıralamasına soktum 🙂 2002…2005… 2011… böyle sıralanmış bir ton yazı var arşivimde 🙂 sırayla hepsini okuyunca şu dövme hadisesini bile sanki 2010da sıcağı sıcağına okumuş gibi hissediyorum artık 😀 içim dışım sjs oldu 😀

      o_O benim dövmem daha güel derken!!!! dövmemi yaptırdın sennn :O 2011 dövme senesi mi ne? senle birlikte 4 arkadaşımda kendini dövdürdü bu yıl 😀

      1. senin araştırmacı zekana hep hayrandım zaten sevgicim, hakkınıda vermişsin so ji sub’ın..Yani ilk başta “yaa bu kız bukadar şeyi nerden buluyo” diyecek gibi oldum ama sonra vazgeçtim,söz konusu sensen, herşey heryerden itinayla bulunabilir tarafından…Ama anlıyorumki seni bu dünyadan biraz koparmak gerek, napsak acaba ????

        Bu arada evet dövdürttüm 😀

        1. çok uğraşmana gerek yok 🙂 senin kitap klübüne yazıldım ya bugün, ara ara sana kaçarım artık 😀
          dövme mevzusunu face’de tekrar gündeme getireceğim 🙂

  4. ahaha sesli güldüm.Başlık çok harikaymış sazan ben he ne , ne olmuş diye magazinsel bir haber zannederken ne çıktı karşıma.Gerçi bu da magazin ama umduğum şey değilmiş,sevindim:D
    Oyuncu adamsın hobi olarak dövdür kendini dövdürme demiyorum ama kocaman dövmeler falan ne bileyim 😀 😀 Bir de bu öyle bir yaptırmış ki boylu boyunca dövme olacak herhalde vücudu.Dövme iyidir candır çok severim ama bununki biraz fazla kaçmış gibi geldi bana.
    Şu greatest love’ı bitireyim hemen bu adamın dizisine başlayacağım kimmiş,kimlerdenmiş,neciymiş bir görelim madem bu kadar övüyorsun vardır bir alameti farikası 😀 Yazı süper olmuş hala gülüyorum başlığa 😀 D:

    1. 😀 heheh tuzak kurdum size, yalnız aynı şeyi bir başkası yapsa evire çevire döverim ben o kişiyi yüreğimi ağzıma getirdi diye 🙂 siz gene iyi davrandınız bana 😀 😀

      dövme kocaman doğru da, ji sub’ın pazılarda öyle 😀 😀 😀 bir de sanki bilerek dövmeyi çok aşağı sarkıtmamışlar ki, modellik yaparken kısa kollu kıyafetleri de rahat giyebilsin.

      oyunculuğa engel olabilir diyoruz ama adam zaten vurdulu kırdılı filmlerden gidiyor hep 🙂 gene sorun olmaz bence 😀 (bkz: avukatı mısın kardeşim? -ivet avukatıyım 😛 )

      greatest love’daki adamın dövmeleri de daha büyük sankim 😀 ona da çok yakışmış 🙂 o diziyi bitir üstüne önce 49days izle sonra jisub’ın dizisi sorry i love you’yu izlersin 🙂 araya bilerek bir dizi katıyorum ki birden dram izleyip bunalıma girme 😀 (çok düşünceliyimdir kok 🙂 )

  5. makino ne yaptın sen şaşı oldum ekran başındaa! ayy o kaslar falan bir de boynundan göğsüne inen dövme yok mu bittim resmen 🙂 göz ziyafeti olmuş valla, benzerlerini bekleriz, ya da yazı dizisi olabilir so ji’nin dövmeleri.. uffss diyorum 🙂

    1. valla ilk fotoyu korka korka koydum 😀 jisub damarınız depreşti görünce di mi? 🙂

      çok eski fotoğrafları var elimde, yine böyle çekimler için geçici dövme yapmışlar ama bildiğin tükenmez kalemle yapmışlar sanki 😀 onları koymadım, sırf karizmatik olanları koydum 😀 dövmelerle ilgili değil de, çok güzel dergi çekimleri var, röportaj yanında bir de şahane pozlar vermiş. çevirilerini bulamadığım dergilerin sırf fotoğraflarını koyduğum bir yazı düşünüyorum 🙂 bak bundan bir seri çıkar 🙂 bir de çevirilerine de ulaştığım dergi röportajları var onları da tek tek hazırlayıp koyacağım bloğa 😉 ji sub’a doyacağız bu yaz 🙂 🙂 heheh

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s