So Ji Sub Haberler III – MBC Show – Infinity Challenge

So Ji Sub’dan sürpriz haberler almaya devam ediyoruz.  Şimdi de yıllardır, daha doğrusu acemi oyuncu olduğu dönemlerden bu yana çıkmadığı reality şovlardan biriyle tekrar karşımıza çıktı. Yanlış hatırlamıyorsam en son çıktığı program dream team’di ve programdaki etkinliklerden dolayı omzundan ciddi bir rahatsızlık geçirip, üstüne bir de  ameliyatla omzuna platin takılmıştı:/

Bugün bahsettiğim program ise MBC kanalında yayınlanan Infinity Challenge… 7 kişilik bir sunucu kadrosu var programın ve yine absürd etkinlikler gırla gidiyor. Programa ait internete düşmüş fotoğrafları bir gördüm zaten koptum o an, Ji Sub’u havuz başında yere yatırmışlar adamlar yaa, yuh dedim :D  Sizin etiniz ne budunuz ne, sıkıysa teker teker gelin😛

Tamam MBC kanalı Ji Sub’un kariyerinde önemli bir yeri olan kanaldır zaten ama cidden kimse beklemiyordu sanırım bu şova katılmasını,en azından benim aklımın ucundan geçmezdi😀

7 sunucu var demiştim, o sunuculardan bir tanesi de Ji Sub’un komedyen kankası Jung Joon Ha(1). Sanırım programa katılmasındaki en önemli faktörde arkadaşının kendi programı olmasından kaynaklanıyor.

30 Temmuz da yayınlanan programın ve altyazılar için linkler ise totallysojisub sitesinde yayınlanmış; direkt indirme linkine ise Kpopweb sitesinden ulaşabilirsiniz🙂

Programı ben şuan indirmekle meşgulüm, izledikten sonra ayrıca bir yorum yapacağım, o zamana kadar size iyi eğlenceler😀

EDİT:  İndirmeye üşenenler için youtube görüntülerini paylaşıyorum.  Sulu şaka diye buna derim yalnız, havuza düştüğü yetmiyormuş gibi, mangalda et çevirir gibi jisub’u da buz üstünde ters yüz ettiler, resmen buzda süründürdüler yaa…😀

So JiSub 【無限】 ①

So JiSub ソ・ジソブ 【無限】 ②

EDİT 2: Bu program tek seferde çekilmiş olsa da 2 bölüm halinde yayınlandı. 2. bölüm ise nerdeyse 1 ay sonra 27/08/2011 tarihinde gösterildi. Programın sonunda Ji Sub’ın kankası Jung Joon Ha bir de kafasını havuzun bir tarafına vurunca acile kaldırılmış, o zaman çıkan haberlerde jisub kaza geçiren arkadaşının yerine 1-2 bölüm sunuculuk yapabilir denmişti ama asparagas çıktı tabi bu haberler. Kafasında bandajlarla da olsa Jung Joon Ha kendisi çıktı programa. Aşağıdaki linkte programı indirebileceğiniz adres var, ama altyazı yok, bir de bahsettiğim o kaanın kayıtlarını programa eklememişler (çok şükür)…

[27.08.2011] Infinity Challenge Ep.264 credit Kpopweb

6 thoughts on “So Ji Sub Haberler III – MBC Show – Infinity Challenge

  1. adamı öldürür bunların şovları yaa😀
    çingu Ji Sub havuzdan çıkarken içinin yağları eridi mi?? bak bizbizeyiz, söyle hadi😀
    bu arada ikinci buz kurbanı da çok sevimliydi (Go Ae Jung’ın abisimiydi o??) yazık adamcağızlara eğlence diye neler yaptırıyolar hiç acımıyolar yaa😀

    • aman artist işte, saçları savura savura çıktı havuzdan🙂 Ben onun makyajsız halini bildiğim için pek etkilenmedim desem😛😀 hehe şaka ama cidden o kısımda etkilenmedim, yalnız po-posuna tekme attıklarında, tekmeyi vuran adamların havuza atlayıp orda topuklayıp kaçmaya devam etmelerine koptum😀😀 Ji Sub intikamını sonradan aldı gerçi …

      Buz üstünde olan şeyi ise içim kıyılarak izledim, allam bu ne yaa! yine de karizmatik bir şekilde buzdan kalkmasını bildi yaa jisub! ah dedim işte benim ajushi😀 altyazısı da bir çıkaydı, ışık hızında türkçeye çevirirdim ama henüz piyasada altyazı namına bir şey yok, asıl ozaman bir şeyler da karalayacağım buraya😀

      Go Ae Jung’ın abisi, gerçek hayatta jisub’un kankalarından biri, son klibinde de konuktu zaten, aynı zamanda yukarıdaki şovun 7 sunucusundan biri, onun hatrına ve biraz da twosome place’in tanıtımı için geldi sanırım programa, çünkü 51kafe’den kahvelerle geldi programa, herkese içirmeden de havuz şovuna geçmediler🙂 (dını nınım… acar muhabir iş başında🙂 )

      • acar muhabir😀 ben de bir gün Min Ho’mu araştırcam böyle😀
        pek anlamadım muhabbetleri tabi dil bilmeyince ama bu programlara çıkmak yürek ister bence😀 şaklabanlık yapıcaz derken adamları canından bezdiriyolar😀😛
        bu arada Küçük Siren bekleniyor hala, haberin olsun😀

        • 😀 yazmaya başladım bile, inşallah bu seferki de güzel olur, tüm enerjimi ilk bölüme vermiştim, şimdi tekrar şarj edip kendimi yazmaya başladım. yüzünüzü kara çıkartmam inş😉

          • aja aja fighting!!!😀
            hatta görmesen de ellerimi yumru bile yaptım böle fighting derken😀 ben de kendimi photoshopa verdim bu ara😀 bi de sana twitterdan özel mesaj attım haberin ola😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s