The Man From Nowhere ( her eve bir açuşşhi ) (via Winpohu’ca Blog)

Ajusshi’den inciler…

“Siz yarın için yaşıyorsunuz, değil mi?
Yarın için yaşayanın, bugün için yaşayan karşısında hiç şansı olmaz.
Ben sadece bugün için yaşarım.
Ve bu ne kadar korkunç bir şey size göstereceğim.”

Çok duymuş olmama rağmen winpohu’nun tavsiyesinden sonra izledim anca 🙂 Sonuç mu, pişman değilim, kesinlikle izlenmesi gereken bir film…

Filmi izlemek için şu adresden faydalanabilirsiniz… Konusu hakkında daha ayrıntılı bilgi almak için ise winpohu’nun yazısına bir göz atın derim 🙂

The Man From Nowhere ( her eve bir açuşşhi ) ” yarın için yaşıyorsun değil mi ?  Ben bu gün için yaşıyorum .Bu gün için yaşayan yarın için yaşayandan daha iyidir.” ” bazen insan birine yakın olmak istediğinde ondan uzak durmak zorundadır.Neden ? Ben de bilmiyorum ” nam -ı diğer acuşşhi  sonunda bu yazıya başladım.aslında çok oldu izleyeli ama bir türlü yazamadım.akiracım sağ olsun devamlı söyledi filmi ama ben dram olacağını düşünerek bir süre bakmadım filme.nerede gördüysem yüz çevirdi … Read More

via Winpohu’ca Blog

Son olarak kapanış şarkısı olan Dear’a  bayıldığımı belirtmek isterim, bjork vari bir şarkı ve film bitmesine rağmen sırf şarkıyı dinlemek için cast, film ekibi vs yazan tüm yazıları bön bön bakarak izledim 🙂 sizde de tavsiye ederim …

Mad Soul Child – Dear

Bir söz etmeden arkanda bir çöp bile bırakmadan gittin

Masumune hiç art niyetsiz bir şekilde güldün sadece

Yapayalnızım ama dönüşü olmayan noktada değilim henüz

Ah bana yalan da söyleyebilirsin

Ama hayır n’olursun yalan söyleme

Unutamadığım o sıcak gözlerdeki,  yalnız sendin…

Acımasız gözler sıcak ellerin üstünde uykuya dalsa bile.

Kötü sözler dökülen,

Ufacık dudaklarınla beni silmeyi denesen bile.

Yapayalnızım ama dönüşü olmayan noktada değilim henüz

Ah bana yalan da söyleyebilirsin

Ama hayır n’olursun yalan söyleme

Unutamadığım o sıcak gözlerdeki,  yalnız sendin…

Ah bana yalan da söyleyebilirsin

Ama hayır n’olursun yalan söyleme

Silemediğim o son hatıralarımdaki, yalnız  sendin…

The Man From Nowhere ( her eve bir açuşşhi ) (via Winpohu’ca Blog)” için 6 yorum

    1. Beğenmene sevindim 🙂 Ne yalan söyliim şarkının çevirisini yaparken pek bir atmasyon(böyle bir kelime türkçe de yok biliyorum 🙂 ) takıldım, direkt çevirmektense acaba ne demek istemiştir diye düşünüp doğaçlama yaptım, güftecisi bana dava açmaz umarım 🙂

    1. Nassı ya geldim ya görmedin mi (şaka şaka):) Canım gelmeden önce ne yapar eder haberleşirdim ben sizinle, suçu kendinde arama…
      İşlerim aksi gidiyor şu sıra, planladığım şeyleri gerçekleştiremiyorum maalesef, bir sonrakine inşallah…

Bir Cevap Yazın

