YARDIM … BİLGİSAYARDAN ANLAYAN ARKADAŞLAR!!!

BİLGİSAYARDAN ANLAYAN ARKADAŞLAR!!! Maxtor marka harici hard diskimden veri nasıl kurtarabilirm. Bilgisayarım’dan hhd’e ulaşmaya çalıştığımda “E: erişilemez. Dosya veya dizin bozuk ve okunamaz durumda” uyarısı veriyor. 500gb’lık diskten verileri nasıl kurtarabilirim, format at demeyin. İçinde bir dünya dizi var silemem onları 😦 😦

YARDIM … BİLGİSAYARDAN ANLAYAN ARKADAŞLAR!!!” için 9 yorum

  1. bir arkadaşım bu programı tavsiye etti, işe yarıyor galiba…
    aslı bana sendeki kore dizilerinin listesini yapar mısın, sende olmayanları kurtarcam önce, nerden baksan 500gblık veri, hepsini yedekleyecek biryerim yok:(

  2. canım, değişik programlar var bunun için… ben kullanmadım, ama recover my files, getdataback, r studio falan diye programları indirip bilgisayarına kurarsan dosyalarını kurtarmaya yardımcı oluyormuş diye duydum. şimdi bi arkadaşa sordum, getdataback bayaa iyiymiş. internette search edip bi bak istersen…

    1. Saol Hikaruivy, dosyaları kurtaran programı buldum sonunda, bu seferde şöyle bir problemim var 450 küsür gb veriyi kopyalayacak yer bulamıyorum elimdeki 2 bilgisayarında hafızası düşük , sadece kore dizilerini kurtarmaya bile yetmiyor ve dvd yazıcısı yok. Amerikan filmleri arşivimi Aslı’ya vermiştim daha önce, ordan yırttım neyseki 🙂 kore dizilerinden de bayaa verdim ama hangilerini verdiğimi hatırlamıyorum onun elindeki listeyi gördükten sonra onda olmayanları kurtarcam sadece, dün so ji sub dizi ve filmlerini bir arkadaşımda dvd’ye yazdım. yavaş yavaş diğerlerini de kurtardım mı, hard diske tekrar format atcam …
      İşte 2 günlük acı tecrübelerimin özeti böle 🙂 Bir diğer ilginç hadise de şu, benim harici disk XP’de içi boş yerel disk gb gözüküyor ama arakadaşımın vista’lı bilgisayarında gayet normal gözüküyor :S kurtarma programı kullanmama bile gerek kalmadan bazı verilerimi dvd’ye kaydettim :S

      1. hay Allah, yapma yaa… çok sinir bozucu bir durum cidden 😛 neyse, ilk etapta en sevdiklerini kurtarır, arşivin gerisini de yavaş yavaş yeniden toparlarsın canım. çok geçmiş olsun…

        bu arada başka bilgisayarlarda çalışıyor olması da ilginçmiş…

  3. ayy en nefret ettiğim meselelerden biride budur yaa..çok önemli olan verileri kaybetme riskiyle karşı karşıya kalmak..şuan benim pc açılmıyor ve tek çözüm format gibi gözüküyor.yanarım yanarım içindeki film,dizi fotğraf gibi şeylerime.. 😦
    umarım halledersinn canımm 🙂

  4. @secret of çok fenaymış seninki de, bende format atmıyorum bilerek, vista ve windows7 olan bilgisayarlarda çalıştığını gözümle gördüm… ama yedekleme yapmadan kurtamanın yolunu hala bulamadım, ama hala araştırıyorum 🙂
    @hikaruivy bence de çok ilginç, yine de bşr yolunu bulup eski haline getircem diye umut ediyorum hala 🙂

Bir Cevap Yazın

