Photoshop !

Mydestiny sağolsun, bana verdiği ilhamla ilk photoshop’umu (daha doğrusu 2 fotoyu yanyana getirmeyi🙂 ) yaptım.  Arasso arasso,  Photoshop öyle kolay bir şey değil ama benim için bu kadarı bile fazla. Hatta  şu aşağıda gördüğünüz şeyi yapmak bile benim için büyük başarı🙂

İşte! Benim için büyük, insanlık için küçük bir adım daha🙂 Bu sahneyi Oh My Lady’nin 6. bölümünden arakladım, ben hatırladıkça çok gülüyorum umarım sizi de neşelendirir🙂

İfade özgürlüğü diye buna derim🙂

Esere(!) daha yakından bakmak için lütfen üstüne tıklayın🙂

Kullanılan Program: PhotoScape

20 thoughts on “Photoshop !

  1. sen yine iyisin Sevgim😉 ben paint’le hallediyorum bu işleri =)) fotoğrafçıların yüz karasıyım anlayacağın😛 ama ben fotoğrafın çekerken bitirilmesinden yanayım ondan photoshop bilmiyorum =))) not: bahaneye gel😛

  2. Ben de fotoğrafların doğal kalmasından yanayım. Kaş,göz değiştirme, orayı burayı küçültme olaylarından hoşlanmıyorum. Ama fotolardan photoshop yardımıyla afişler, wallpaper’lar yapıp kendi kompozisyonumu oluşturmayı seviyorum. Photoscape programını bir kez kullanmıştım pratik bir yanı var. Hazır şablonlar falan.. Ben PS’yi daha çok seviyorum, daha profosyonel bir program. Bu yaptığım foto birleştirme yumuşak geçişlerle olsaydı daha güzel olurdu. Ama ilk deneme olarak başarılı:))

    • vizeler bitsin, senden ufak çapta bir oryantasyon eğitimi şart oldu🙂 Gerçi internete de bir bakmak lazım seni yormadan önce :)Beni yüreklendirdiğin içinde teşekkür ederim bu arada :))

  3. bu seferki hakikaten bir deneme olcak sanırım, az önce biraz uğraştım da(!), mouse kontrolümden çıktı kaç defa, ama sabırlı olmak lazım, önce bütün araçları tek tek öğrenmek lazım autocad’de olduğu gb sonrası pratik yaparak gelişcek (galiba, sanırsam, yani öyle umut ediyorum🙂 )

  4. deneme yaparken araçları öğreniyorsun zaten yavaş yavaş benim hala bilmediklerim hiç kullanmadıklarım var xD Layer mask yöntemi var ya, hani orda çubuğu tutup çekme işlemi var, (sayfa da 1-2 şeklinde açıklanmış) o işlemi daha geriden tutup daha ileriye sürükleyebilirsin. Bazı çalışmalarda daha güzel oluyor. 1 ve 2 nin arası o kadar kısa olmak zorunda değil. Kafana göre takıl o kısımda😉

  5. aşağıdaki bloga bir göz atayım dedim, hatta gittim aslı’yada bir yazı gönderdim. Sonuç dünden beri photoshop dersinden kaçıp bu blogu okuyorum🙂
    http://ucuiyagi.wordpress.com/
    Bir de photoshopla yapılmış şeylere bakıyorum, daha önce ayrıntılara dikkat etmemişim şimdi daha değişik geliyor. Kafamı karıştıran diğer şeyde benim pc’de değişik değişik programlar var, ne nedir onlara bakmakta zaman kaybettiriyor. O yüzden 1-2 gün içinde anca yaparım (stres yaptırtma bağaa😀😀 )

    Bahsettiğim programlar bunlar:
    Adobe PhotoShop CS3 (senin kullandığın)
    Adobe Fireworks CS3
    Picasa 3
    PhotoScape

  6. ya süper bir iş bu fotoğraf ya. Oynaması da çekmesi de güzel ama ne makinem var ne yeteneğim. Mydestiny sağolsun bütün bilog camiasının shop işine bakıyor😀 Benim blogu da onun eseri süsler. E artık sana geliriz Makinocuğum. Kırmazsın iki shoplarsın bizi Gongla😀

  7. Maşallah pc’nde her çeşit foto programı var makino, şanslısın. Sabırla bekliyorum yapacağın çalışmayı.

    @mavi biraz öyle olmuş, 5 yerde benim banner’ım var😀

  8. harika bi resim yanyana getirme olmuş😀 şaka bi yana,damlaya damlaya göl olur demişler (alakaya maydanoz😀 )Küçük bişey olsa bile ben hemen kopyaladım çünkü anlamı büyük😀 Harika bi sahneyi kesmişsin canım ya koptum görür görmezz..Sağol🙂

  9. Sorma bu photoshop işi başıma neler açtı, yan yana getirmenin dışında adam gb bir şey daha yapayım dedim önce:D😀 Açtım photoshop’u mydestiny’nin önerdiği şeyleri yaparken birden mouse’um gitti, sonra da harici diskim sanal cennete doğru uçtu. Photoshop’daki öğeler jpeg olarak değilde raw olarak kaydediliyormuş, benim haricideki tüm veriler artık raw’a döndü, oyuzden içi dolu olmasına rağmen açıp bakamıyorum içindekilere anca özel programlarla kurtarabiliyorum.
    Bu arada eserimi(!) beğenmene sevindim🙂 benim için de artık çok değerli, bir harici diske bedel oldu çünkü sniifff snifff😦

  10. artık ömür boyu saklarsınn..çok değerlii😀 bi gün kaybolur falan bişe olursa endişenlenme şaheserin (!) için benden alırsın..çünkü hemen kopyaladımm😀

Bir Cevap Yazın

