Mert Fırat ve İlksen Başarır’la senaryo yazım teknikleri… (via Hikaruivy’nin renkli dünyası :))

Senaryo yazma eğilimi gösterenlere faydalı bilgiler…

Mert Fırat ve İlksen Başarır'la senaryo yazım teknikleri... New York’ta bu hafta Türk filmleri festivali vardı. (Meraklısı için: http://www.newyorkturkishfilmfestival.com/) Moon and Stars Project isimli non-profit Türk kuruluşunun organize ettiği bu festival kapsamında aralarında Başka Dilde Aşk, Kosmos ve Bornova Bornova’nın da olduğu Türk filmleri gösterildi, çeşitli workshop’lar düzenlendi. Ben de fırsatı kaçırmadım ve İlksen Başarır ve Mert Fırat’ın ortaklaşa verdikleri senaryo yazımı konulu workshop’ … Read More

via Hikaruivy’nin renkli dünyası🙂

5 thoughts on “Mert Fırat ve İlksen Başarır’la senaryo yazım teknikleri… (via Hikaruivy’nin renkli dünyası :))

  1. Asıl ben teşekkür ederim, şu sıra Hyun Bin’in “the world within” adlı dramasını seyrediyorum, drama yazıp, oynayan, hatta çekenlerin hangi dertlerden muzdarip olduğunu çok güzel anlatan bir dizi. Üstüne bir de senin yazına rastgeldim, çok iyi oldu🙂
    Buarada blogunu bir kere gezmeye başlayınca , içinden çıkamıyor insan, daha yeni birkaç yazını daha okudum, ellerine sağlık🙂 Özellikle anime konusunda zaman zaman fikrine danışabilirim di mi?

    • tabii ki! yardımcı olabilirsem çok sevinirim🙂 benim de biraz senin bloguna göz atma fırsatım oldu ve ilgimizi çeken konuların benzer olduğunu fark ettim. haftasonu geniş bir zamanımda bol bol okuyacağım yazılarını. sevgilerimle ^^

Bir Cevap Yazın

